2015. április 23., csütörtök

CII. Fejezet

Sziasztok!

Meghoztam a következő részt, ami ugyan kicsit megint hosszabb az átlagosnál, de jön a hétvége, azalatt talán mindenkinek lesz ideje elolvasni a részeket az összes blogon.

Köszönöm a sok biztató szót, a kedvességeteket, hogy olyan figyelmesek vagytok, és írtok nekem kommentet, a beteges függőnek (nem merem kikezeltetni magam, hátha azzal az írásból is kigyógyítanának:P) .... egyszóval mindenért hálás vagyok.

Köszönöm a könyvemmel kapcsolatos szüntelen támogatást, a MOLY-os értékeléseket, a privát üzenetek tömkelegét, MINDENT, DE MINDENT, mert tudom elcsépelt és uncsi, de csakis nektek köszönhetem, hogy idáig jutottam.

<3 Mindegyikőtöket megölelném, ha tehetném... de így csak: xxxBecca




Épp beözönlöttünk a stúdióba, mikor Jul előretolakodott, és középen megállt.
– Na, fiúk! Eddel a hétvégén összeraktuk az utolsó számot, úgyhogy ma nagy nap lesz. Ha ezt is feléneklitek, akkor végeztünk!
Összepillantottunk a srácokkal, és várakozásteljes izgalom hatalmasodott el rajtunk. Ed settenkedett be, gitárját a kezében tartva. Felült egy bárszékre az egyik mikrofonállvány mögött, majd kicsit állítgatott a húrokon, miközben halkan, félrefordított fejjel pengetett, aztán Julre nézett, aki csak bólintott. Ed Sheeran, akinek minden élethelyzethez van egy száma, végignézett rajtunk, majd mosolyogva belekezdett a dalba, amit eddig hétpecsétes titokként őrzött. Felcsendült a zene, mi pedig lélegzetvisszafojtva figyeltünk.


I got a heart and I got a soul
Believe me I will use them both
We made a start
Be it a false one, I know
Baby, I don’t want to feel alone

.

Mikor idáig ért, éreztem, hogy megremegnek a térdeim, és a szívem hatalmasat dobban.

So kiss me where I lay down, my hands press to your cheeks
A long way from the playground

.

Itt már azt is éreztem, hogy a fiúk tekintete hol rajtam, hol Hazz arcán időzik. Niallnak szó szerint majd kiestek a szemei, Liam és Zayn pedig óvatosan lesték, mit reagálunk.

I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved, to be in love
All I can do is say that these arms were made for holding you
I wanna love like you made me feel
When we were 18

.

Mikor a refrén (gondoltam, hogy az lesz…) felhangzott, már képtelen voltam visszatartani a vigyoromat, és Harryre néztem, aki könnybe lábadt szemekkel viszonozta a pillantásomat. Nem bírtam tovább, hátulról megkerülve a fiúkat mellé sétáltam, Ed pedig vigyorogva követett a tekintetével.
Mikor odaértem, és felnéztem Hazzra, már a harmadik verze szólt, ő pedig olyan szerelmesen nézett rám, hogy ott helyben elolvadtam. 


We took a chance
God knows we tried
Yet all along, I knew we’d be fine


Nem tudtam türtőztetni magam, és mikor Ed ismét a refrént énekelte, egyszerűen átöleltem a derekát, Harry pedig belepuszilt a hajamba. Hallottam, hogy Liam felnyög, Zayn pedig halkan füttyent egyet. Niall szerintem sokkot kapott, úgyhogy először rá néztem. Szegénynek tényleg elakadt a lélegzete, és tátott szájjal figyelte, ahogy Hazz átölelte a vállamat, én pedig határozottan a csípőjére simítottam a tenyerem. Visszafordultam a gitározó zseni felé, aki egy bólintással jelezte, hogy örül nekünk, majd még érzelmesebben folytatta a csodálatos dalt, ami rólunk szólt. Harryről és rólam.

So pour me a drink
Oh love, let’s split the night wide open and we’ll see everything
We can live in love in slow motion, motion, motion

So kiss me where I lay down, my hands press to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
And all I can do is say that these arms are made for holding you, ooh
And I wanna love like you made me feel
When we were 18
When we were 18
Oh lord, when we were 18

.

Mikor vége lett, és a gitár húrjának elhaló zöngése töltötte be a teret, mindenki bénultan állt, és arra várt, mi fog most történni. Éreztem, hogy Harry mély lélegzetet vesz, és kihúzza magát.
– Ha már mindenki itt van, és Ed megajándékozott ezzel a csodával, amivel tökéletes hangulatot teremtett… – rám nézett, én apró bólintással jeleztem, hogy hajrá, és benntartottam a levegőt – szeretnénk elmondani nektek, hogy Louis és én eljegyeztük egymást. Jobban mondva ő jegyzett el engem, de ennek nincs jelentősége.
Már vigyorgott, és felemelte e kezét, – mint a filmeken a nők, akik a barátnőiknek mutogatják a brillt, amit kisajtoltak a vőlegényükből –, mutatóujján büszkén forgatva a kékköves gyűrűt.
Niallból akkora, megkönnyebbült sóhaj szakadt ki, hogy én is jól hallottam a szoba másik végében, Liam zavartan kapkodta a fejét, Zayn pedig… Zayn ezer karátos vigyorba húzta a száját (persze szigorúan féloldalt, mert csak az a szexi), és felmutatta a hüvelykujját.
Ed kezdett először tapsolni, aztán mindenki csatlakozott, még a hangmérnök is a kalitkájában, végül sorban elindultak felénk, hogy egy nagy, baráti öleléssel fejezzék ki, örülnek nekünk. Harry nem engedett el, így az elénk járuló gratulálók kettőnket kellett, hogy megöleljék. Számomra ez nem volt túl kényelmes, mivel én vagyok a legalacsonyabb, de ezt a kis kellemetlenséget szíves-örömest elviseltem.
Mikor utolsónak a vízkék szemek néztek rám, amik körül göndörödő vörös tincsek fénylettek, egészen meghatódtam.
– Köszi, Ed! Csodálatos lett a dal.
– Én köszönöm, hogy erre inspiráltatok! – viszonozta a gesztust, majd magához ölelt.
Mikor Harryhez fordult, és felnézett rá, Hazz arcán határozottan láttam, hogy meg van illetődve.
– Ugye tudod, hogy a héten elkísérlek a tetováló szalonba? – kérdezte tőle a vigyorgó répafej, mire Harry felhúzta a szemöldökét, és csodálkozva kérdezte: – Miért?
– Mert egy puncis hableányt kell varrassunk az alkarodra – jelentette ki Ed, mire nekem is döbbenet ült ki az arcomra.
– Micsodaaaa? – kérdeztem elhűlve. Harryre néztem hirtelen, aki megadó sóhajjal, mosolyogva bólintott.
– Azt mondtam egyszer, hogyha valaki megkéri a kezem, csináltatok egy meztelen sellőt.
– Neeee… – nyögtem fel sokkosan.
– Tudod, Lou, ha valamit ígérsz, azt be kell tartanod, és Hazz meg is esküdött, ha jól emlékszem. Nem lenne jó ötlet ujjat húzni a sorssal...
Elgondolkodtam Ed szavain, és beláttam, hogy igaza van. Az életben mindennek ára van. És a kimondott szónak súlya.

Sikerült pár óra alatt felénekelnünk az 18-t. A fiúk is olyan átéléssel énekelték, mintha ez lenne a nászindulónk, úgyhogy szinte nem is kellett megismételni a felvételeket. Mikor Julian közölte, hogy végeztünk, olyan ürességet éreztem, amibe belefájdult a szívem. Harry magához ölelt, mert azonnal levette, hogy elszomorodtam.
– Semmi baj, kicsi. Mostantól csak a jó dolgokra koncentrálunk.
– Igen, igazad van. De mindig olyan fura érzésem van, ha végzünk egy lemezzel.
– Én is ezt érzem. De sokkal rosszabb lenne, ha most egyedül kellene hazamennem a hatalmas, üres házba. Ebbe a számba belehaltam volna, ha nem vagy velem.
Elfordult, mintha eszébe jutott volna valami, és elmozdult mellőlem, hogy az épp elpakoló barátjához lépjen.
– Ed! Mégis mit gondoltál? Ha nem békülünk ki, szerinted hogy énekeltem volna fel ezt a számot?
– Sírva – mondta a másik, és a szemében megkönnyebbülés villant.  – Ezt szántam utolsó löketnek, hogy végre rájöjjetek, ti egymásnak vagytok teremtve, és kibaszottul izgultam, hogy fog elsülni a dolog. Az angyalok rám mosolyogtak, és közben észhez tértetek. Különben attól féltem, felváltva fogtok fojtogatni.
– Minden esélyed megvolt rá – mondtam szárazon, ahogy belegondoltam abba a helyzetbe.
– Mostanában ne vegyél kaparós sorsjegyet! – közölte vele Hazz. – Szerintem egy időre elhasználtad a szerencsédet.
– Szerintem is – bólintott Ed, majd szívélyesen megölelte a magas alakot, és megveregette a hátát. Hozzám lépett, én pedig kíváncsian néztem rá.
– Aztán most már vigyázz rá! – mondta nekem, és erősen megszorította a kezem, csak úgy férfiasan.  – Nem bírok megenni több tacost, és újabb estén át azt hallgatni, ahogy az emlékeitekről mesél.
Elmosolyodtam és Harryre néztem, aki édesen lesütötte a szemét, mint tizenhat éves korában. Alig bírtam megállni, hogy magamhoz rántsam.

Már hazafelé autóztunk, mikor megkérdeztem: – Te estéken át meséltél rólunk Ednek?
Harry megint elpirult, és a nyakamba fúrta fürtös fejét.
– Aha…
Csak ennyit mondott, és elég vékony hangon ahhoz, hogy tudjam, zavarba jött.
– Annyira édes vagy – fordultam oda, és adtam egy cuppanóst a homlokára. – Szerintem El is örülni fog, ha nem kell többé a búvalbaszott fejemet néznie.
– Te meg azt csináltad? – kérdezett vissza izgatottan.
– Igen. Órákon át ültem szótlanul, egyszavas válaszokkal tönkretéve a kommunikációs kísérleteit.
– Szegény – mondta Harry, és elnevette magát.
– Volt pár alkalom, mikor úgy láttam, egy hajszál választja el attól, hogy elküldjön melegebb éghajlatra.
– Nagyon jó barátod – mondta Hazz, és egy puszit adott a nyakamra. Beleborzongtam, mint anno, évekkel ezelőtt. Minden érzés úgy tért vissza, mintha az elmúlt időszak arra kellett volna, hogy letöröljük a telefirkált táblát, és most ismét tiszta lappal kezdhessünk.
– Szeretlek! – mondtam az érzelmeimtől túlfűtötten.
– Én is, kicsi – válaszolta habozás nélkül, és átölelte a derekamat. Olyan nyúlánk, és hosszú, hogy simán áthajolt az én felemre, és nem esett nehezére, hogy még így is átérjen.
– Mit csinálunk este? – kérdeztem tőle, mikor már percek óta hallgattunk mindketten.
– Skype-olunk! – vágta rá határozottan, amitől letörölhetetlen vigyor húzta fel a szám szélét.
Alig vártam, hogy sírásig hergeljük Annet és anyut, majd végül Eleanort.

– Szia, Lou! – köszönt anyám a kamerába mosolyogva.
– Szia, anyu!
– Hogyhogy most hívsz? Nem azt mondtad, hogy még stúdióztok a hétvégén? Csak nincs valami baj? – Láttam, ahogy az arckifejezésébe aggodalom vegyül.
– Nem, anya… baj az nincs.
– Hanem? – Már nem tudtam tovább félrevezetni, mert szagot fogott. Az asztal alatt oldalra nyúltam, és megfogtam Harry térdét, aki mellettem ült, pont úgy, hogy kikerüljön a kamera látószögéből. Mikor megkapta a jelet, lassan oldalra-, és előredőlt. Mikor anyu meglátta, felsikkantott, és a szája elé kapta a kezét. – Harry! – kiáltott fel, és ő is közelebb hajolt, minta így áthidalhatná a több ezer kilométert, ami elválasztott bennünket.
– Szia, Jay! – vigyorgott a vőlegényem.
– Ti most?... Akkor?
Harry rám nézett, és bólintott, hogy jelezze, ezúttal rajtam a sor, hogy elújságoljam az örömhírt, amit az előző hívásnál ő vezetett elő az anyjának, arcán ezer karátos mosollyal.
– Anya, megkértem Harry kezét, és igent mondott… Úgyhogy hivatalosan is bővülni fog a család. – Anyu felváltva nézett a képernyő két oldalára, és próbálta feldolgozni az információt, de látszott, hogy még dolgozik rajta.
– Eljegyeztétek egymást?
– Igeeen! – mondta Harry elnyújtva, és közben megmutatta a gyűrűjét. Olyan büszkén hordta, és nekem ettől minduntalan elszorult a torkom. Még nem tudtam felfogni, hogy mostantól az enyém.
– Ó, Hazz, gyönyörű a gyűrűd. Gratulálok! – mondta anyu, és már folytak a könnyek az arcán. – Legyetek nagyon boldogok.
Vártam, hogy jön a szokásos: „ Ugye én megmondtam…Titeket az ég is egymásnak teremtett… Jó, hogy végre észhez tértetek…blablabla…”, de semmi ilyesmi nem hangzott el. Harry és anya belemerültek az egyébként nők között szokásos témába, hogy mikor és hol legyen az esküvő. Reméltem, hogy a ruhákat nem most fogják megbeszélni, ahogy azt is, Hazz nem fog fátylat viselni. Épp ezen mosolyogtam, mikor elcsendesedtek, és rájöttem, hogy valószínűleg nekem kellene válaszolnom.
– Bocsánat… elgondolkoztam. Miről beszéltetek?
Anyu jóindulatú mosollyal az arcán ismételte meg, amit mondott: – Az volt a kérdés, hogy mikor jöttök haza.
– Őőő… szerintem most lesz pár szabadnapunk, mert hamarabb befejeztük a lemezt, és koncert csak jövő héten esedékes. Úgyhogy, ha Harrynek nincsenek más tervei, tőlem holnap is repülhetünk.
Oldalra fordultam, és Hazz boldogságtól csillogó szemeibe néztem, aki az alsó ajkát beharapva, megilletődötten bólintott. – Akkor, ha elengednek, holnap estére otthon leszünk – mondtam anyunak, aztán még beszéltünk pár szót a családról és arról, ő hogy van, majd elköszöntünk.
Eleanor sikítórohamot kapott, és körbeugrálta a szobát, anyám helyett is bepótolva, az „én megmondtam” kezdetű mondatokat. Épp Max is nála volt, aki csak pislogott ki a fejéből. Gondolom most látta először, milyen is El, ha kivetkőzik magából. Velünk örültek, és ez nagyon jól esett. Úgy láttam, náluk is kezd komolyabbra fordulni a helyzet.
– Holnap, ha minden igaz, hazarepülünk, úgyhogy vacsizhatnánk egyet, ha van hozzá kedvetek – kérdeztem tapogatózva, mert úgy éreztem, itt az ideje, hogy lecsekkoljuk az udvarlót. Harry megszorította az ujjaimat, jelezve, hogy ő is egyetért.
– Persze! Remek lenne – örvendezett El, de aztán elhallgatott, és félve a pasijára pillantott. Max bambán nézett ki a fejéből, mint akinek elmentek otthonról. Azt hittem kifogásokat keres, de aztán hirtelen megszólalt:
– Össze fogtok házasodni? – Látszott rajta, hogy ő még nem dolgozta fel a hírt.
– Igen, Max, össze fognak. Már rég meg kellett volna tenniük – válaszolt El kioktató hangnemben.
– Ilyen fiatalon? – kérdezte Max a fejét rázva.
– Igen, ilyen fiatalon, mivel már négy éve együtt vagyunk – csattant fel Hazz, de aztán szemlesütve hozzátette: – Hellyel-közzel.
Odahajoltam, és egy nagy cuppanóst nyomtam az arcára.
– Nem az a lényeg, mióta vagyunk együtt, nem is az, hogy hány évesek vagyunk… Tudod, mi rengeteget szenvedtünk ezért a kapcsolatért, mára pedig rájöttünk, senki nem lehet tökéletesebb társ az életünkben. És ezt ideje megpecsételni. Ettől még nem kell másoknak is húszévesen házasodniuk… – tettem hozzá, mert volt egy olyan érzésem, hogy Max azt a következtetést vonta le, Eleanor esetleg ezt várja majd tőle is. – Nem kell elkapkodni a dolgot.
Harry bólogatott mellettem, és a már megszokott, fülig érő vigyorával nézett a képernyőre. El nem is tudta szó nélkül hagyni:
– Hazz, te szinte ragyogsz. Annyira örülök nektek!
– Aha… elég jó érzés – pirult el Harry, és megdörzsölte az arcát. Felemeltem a kezem, amivel addig a derekát öleltem át, és a fejét magamhoz húzva a szájára adtam egy csókot. – Imádlak – suttogtam neki, mikor elváltunk.
– Én is – válaszolta párás tekintettel, nekem pedig büszkeség feszítette a mellkasom, hogy hozzám tartozik.



.

29 megjegyzés:

  1. Ennyi? Hol a tobbi nyalas cucc? Olyan romantikus kedvem van mostansag, es meg csak egy mindenki-orult-nekunk-szex sincs? Hajnali kettokor pedig jol esett volna😃
    Ne haragudj, hogy igy elmaradtam a kommentekkel, el vagyok havazva blogok teren...
    Hat ez valami hihetetlen edes volt, de tovabbra is tartom magam ahhoz, hogy kell egy meleg legjobb barat. Mondjuk Harry. Az eleg durvan meno lenne😃😃😃
    Imadtam, annyira aranyos! Ed*-* de imadom ot is! Jaaaj hat en kesz vagyok*-* szerintem most megyek aludni, vagy inkabb meg parszor elolvasom, ez a variacio jobban tetszik.
    Siess a kovetkezoveeel!
    xxHori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hol a többi nyálas cucc??????:DDDDDDD:OOOOOOO
      MIndenki-örült-nekünk-szex sincs??? Szakadok, te kis te!!

      Hiányoltalak, de igyekszem nem szemrehányni... HOL VOLTÁL????????? Brühühühü
      Na mindegy, a lényeg, hogy most itt vagy, és szeretted. Ez nekem elég, és remélem most már utoléred magad.

      Azért aludni is kell ám , de ezt én is csak hallottam, gyakorlatban nem nagyon próbáltam még ;)

      Imádlak.

      Törlés
  2. Becca megmentetted az eletem! Epp egy igen nehez kiszakomban vagyok, es olyan faradtnak erzem magam, de mindig ha elolvasom a reszeket egyszeruen feltoltodok es egesz nap vidam vagyok. Koszonom es nagyon halas vagyok.
    Ezer puszi es oleles a legnagyobb rajongodtol ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, hogy nehéz időszakod van, remélem mire ezt olvasod, már rég túl leszel rajta. Örülök, ha egy kis kikapcsolódásra jó vagyok nálad, hisz ez az egész arról szól...ez a nemes vél vezérel.

      Puszillak, kitartás.

      Törlés
  3. Aww, istenem <3 Nekem végem...
    Ez a szám, meg Ed meg Larry meg a fiúk... Ajj... Imádtam ezt a részt is, csakúgy, mint a többit! <3 Nem szeretek olvasás közben zenét hallgatni, de itt nem bírtam ki, ahogy olvastam a szöveget, egyből énekeltem, és éreztem, hogy ehhez kell a dal! Aww, szétbőgtem a fejem :') Annyira gyönyör volt, köszönöm neked ezt az élmény <3 Csodálatos vagy :3

    Este, amint gépnél leszek, jön az elemzés is, csak most nem hagynak komizni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jöttem!! :DD

      " Ed settenkedett be, gitárját a kezében tartva. Felült egy bárszékre az egyik mikrofonállvány mögött, majd kicsit állítgatott a húrokon, miközben halkan, félrefordított fejjel pengetett, aztán Julre nézett, aki csak bólintott. Ed Sheeran, akinek minden élethelyzethez van egy száma, végignézett rajtunk, majd mosolyogva belekezdett a dalba, amit eddig hétpecsétes titokként őrzött. Felcsendült a zene, mi pedig lélegzetvisszafojtva figyeltünk. " Aww, imádom Ed-et, megzabálom ezt a pasit <3 :3

      "Mikor idáig ért, éreztem, hogy megremegnek a térdeim, és a szívem hatalmasat dobban. " nekem is, aww, végem, meghaltam... :3

      "Hallottam, hogy Liam felnyög, Zayn pedig halkan füttyent egyet. Niall szerintem sokkot kapott, úgyhogy először rá néztem. Szegénynek tényleg elakadt a lélegzete, és tátott szájjal figyelte, ahogy Hazz átölelte a vállamat, én pedig határozottan a csípőjére simítottam a tenyerem. Visszafordultam a gitározó zseni felé, aki egy bólintással jelezte, hogy örül nekünk, majd még érzelmesebben folytatta a csodálatos dalt, ami rólunk szólt. Harryről és rólam. " Láttam magam előtt a fiúkat!! :DD Váááá! Imádom, és Larry meg aww <3 szétolvadok :3

      "Mikor vége lett, és a gitár húrjának elhaló zöngése töltötte be a teret, mindenki bénultan állt, és arra várt, mi fog most történni. " gyönyörű, ahogy leírod, hallottam én is a gitár húrjának elhaló hangját, és végem :3 gitármániás vagyok ;)

      "Niallból akkora, megkönnyebbült sóhaj szakadt ki, hogy én is jól hallottam a szoba másik végében, Liam zavartan kapkodta a fejét, Zayn pedig… Zayn ezer karátos vigyorba húzta a száját (persze szigorúan féloldalt, mert csak az a szexi), és felmutatta a hüvelykujját. " Niall drága :3 Liam :DD Zayn te meg kapd be XD Hogy rohadnál meg a féloldalas mosolyoddal!! Ahh :P <3

      "Harry nem engedett el, így az elénk járuló gratulálók kettőnket kellett, hogy megöleljék. Számomra ez nem volt túl kényelmes, mivel én vagyok a legalacsonyabb, de ezt a kis kellemetlenséget szíves-örömest elviseltem. " aww, de édesek <3 láttam ahogy egymást ölelik, és szegény Lou... :D megzabbantom mindjárt :3

      "– Ugye tudod, hogy a héten elkísérlek a tetováló szalonba? – kérdezte tőle a vigyorgó répafej, mire Harry felhúzta a szemöldökét, és csodálkozva kérdezte: – Miért?
      – Mert egy puncis hableányt kell varrassunk az alkarodra – jelentette ki Ed, mire nekem is döbbenet ült ki az arcomra.
      – Micsodaaaa? – kérdeztem elhűlve. Harryre néztem hirtelen, aki megadó sóhajjal, mosolyogva bólintott.
      – Azt mondtam egyszer, hogyha valaki megkéri a kezem, csináltatok egy meztelen sellőt.
      – Neeee… – nyögtem fel sokkosan.
      – Tudod, Lou, ha valamit ígérsz, azt be kell tartanod, és Hazz meg is esküdött, ha jól emlékszem. Nem lenne jó ötlet ujjat húzni a sorssal...
      Elgondolkodtam Ed szavain, és beláttam, hogy igaza van. Az életben mindennek ára van. És a kimondott szónak súlya. " MIÉÉÉÉÉRT???? Ed miért nem felejtetted el!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Nem akarom! Nem!! Ajj, az a tetkó... XD Imádom! Rohadt nagy ez a rész XD

      "Ezt szántam utolsó löketnek, hogy végre rájöjjetek, ti egymásnak vagytok teremtve, és kibaszottul izgultam, hogy fog elsülni a dolog. Az angyalok rám mosolyogtak, és közben észhez tértetek. " Ezt mondom ln is folyton! Ti egymásnak vagytok teremtve! Ennyi! <3 Ed :3 Szerencséjük van, hogy észhez tértek, mert különben velem gyűlt volna meg a bajuk!! ;)

      "– Mostanában ne vegyél kaparós sorsjegyet! – közölte vele Hazz. – Szerintem egy időre elhasználtad a szerencsédet. " XDD Imááádom ezeket a szövegek!

      Törlés
    2. "Már hazafelé autóztunk, mikor megkérdeztem: – Te estéken át meséltél rólunk Ednek? " kis édes :3 " Órákon át ültem szótlanul, egyszavas válaszokkal tönkretéve a kommunikációs kísérleteit. " itt meg a másik <3 ajj, kis idióták, de annyira imádom őket ;)

      "– Szeretlek!
      – Én is, kicsi " <3 Kis drágák! Ilyenkor én is mindig szerelmes leszek :3

      "Az asztal alatt oldalra nyúltam, és megfogtam Harry térdét, aki mellettem ült, pont úgy, hogy kikerüljön a kamera látószögéből. Mikor megkapta a jelet, lassan oldalra-, és előredőlt. Mikor anyu meglátta, felsikkantott, és a szája elé kapta a kezét. – Harry! – kiáltott fel, és ő is közelebb hajolt, minta így áthidalhatná a több ezer kilométert, ami elválasztott bennünket.
      – Szia, Jay! – vigyorgott a vőlegényem.
      – Ti most?... Akkor?
      Harry rám nézett, és bólintott, hogy jelezze, ezúttal rajtam a sor, hogy elújságoljam az örömhírt, amit az előző hívásnál ő vezetett elő az anyjának, arcán ezer karátos mosollyal. " Na jó, ennyi cukiság komolyan, teljesen szétolvadok, aztán fel kell mosni a padlóról! :3

      " Gondolom most látta először, milyen is El, ha kivetkőzik magából. Velünk örültek, és ez nagyon jól esett." nem szeretem El-t, de itt igen :D Ez is nagy szó nálam ;)

      "– Nem az a lényeg, mióta vagyunk együtt, nem is az, hogy hány évesek vagyunk… Tudod, mi rengeteget szenvedtünk ezért a kapcsolatért, mára pedig rájöttünk, senki nem lehet tökéletesebb társ az életünkben. És ezt ideje megpecsételni. Ettől még nem kell másoknak is húszévesen házasodniuk… " Igen, nem az a lényeg, nektek meg már épp itt volt az ideje <3 Aww :3 folyton csak olvadozok, és sóhajtozik :)

      Nagyon imádtam, mint azt már leírtam a rövidke kis komimba! És megint sírok :3 Szuper lett, és boldog vagyok, hogy ők is boldogok! Már nagyon hiányzott <3

      <3 <3 <3

      Törlés
    3. annyira imádlak, de komolyan. Szeretem, hogy egy éve képes vagy ugyanolyan lelkesedéssel olvasni, szeretni, kommentelni... mindent.
      Számomra ez a legszebb és legfantasztikusabb visszajelzés, és meg is becsülöm.

      Remélem te is haladsz, ha lassan is,,, mert én várok. de a türelem nem a fő erényem, de hisz már úgy ismersz, mint a tenyeredet..

      <3<3

      Törlés
  4. Ez csodalatos resz volt! Ez kellett most a lelkemnek. Vegig Ed-el enekeltem az 18-t, imadom azt a szamot. Es annyira Larry! Eleanor-t ebben a tortenetben imadom. Olyan bolond, de igaz barat.:) Harry a kis buszke ""feleseg""..:D Olyan edes hogy ilyen lelkesen tervezget mar, legszebb par. Komolyan. Aaaaa imadom az ilyen cuki reszeket! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Féltem, a Harry elnyálasodásához vezető kövezetlen úttól, de egy-két embern kívül úgy látom, el tudjátok fogadni, és ennek örülök, mert hiába akarom macsónak írni, ha például ma is egy pink fényes YSL csizmában ment ki az utcára...és ezt nem én találtam ki, hanem ő csinálja a valóságban...nem tehetek róla, hogy átment hercegnőbe. és arról sem, hogy imádom, akkor is , ha holnaptól szoknyában jár (amúgy kurvajó lábai vannak) ...

      ölellek, remélem a folytatás is tetszeni fog.

      Törlés
  5. Awww, imádom-imádom-imádom! Mondjuk őszintén nagyon fura, hogy most Harry a szűz kislány, korábban meg Lou volt, de TÖKÉLETES! Nagyon várom a kövi részt! És a puncis hableány :"D nagyon nagy! És döbbenet, hogy Harrynek IGAZÁBÓL is van ilyen tetkója xD
    pussza,
    Beyy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem éppen szűz...khmmm... semmilyen formában, de igen, harry lassan változik, ahogy mindenki más is. MOst Louis dominanciája az a tényező, ami miatt Harry többször érzi magát furán, de majd belejönnek. Ennyi kihagyás után ki kell tapasztalni az új személyiségjegyeket, és még mindketten keresik a kapaszkodókat... elsősorban egymás csípőjén :P

      Köszönöm, hogy szántál rám időt, nagyon hálás vagyok érte. <3

      Törlés
  6. Hát,megint tökéleteset alkottál.
    Nagyon tetszett benne,ahogy a rokonság és a barátok támogatják őket és mindenben melléjük állnak.Olyan jó ez a szeretetteljes légkör.
    Izgatottan várom a következő részt.Lehet,hogy végre rászánom magam a többi blogod kommentelésére,mert már olvastam egynéhányat.Mondjuk úgyis csak áradoznék róluk,úgyhogy ne számíts normális kritikára. :)
    De ez a kedvencem mind közül,mert ez...nem tudom,annyira jó.Talán a valósághűsége miatt és az aprólékos cselekmény miatt best.
    Üdvözöl:Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ennél jobb hírt, minthogy máshol is kommentelni fogsz, rég nem hallottam, komolyan. Nem kell semmi normális, jöhet a tök fura, aberrált,akármilyen.... olyan vagyok , mint Gombóc Artúr a csokival...kerekcsokoládé, szögletescsokoládé, keserűcsokoládé, lyukascsokoládé... mindegy, csak legyen. :))

      Örülök, ha ezt szereted. Mindenki mást a tanítványt teszi eslő helyre, de nekem az MTF az első gyerekem, és örök helye van a szívem legbelső zugában.

      puszillak, és várlak mindenütt:)) Vagyis az SS-ben, mert egyelőre csak az élő blog.

      Törlés
  7. halihó életem!<3
    nagy nehezen ide is berobbantam végre,és ismét foggalmam sincs mit mondjak...annyira hihetetlen márcsak azis ahogy fogalmazol, beleszerettem újra márcsak az írásstílusodba is<3
    Ed<3 ez a pasi kiakasztóan tökéletes..imádom a dalszövegeit, a zenéjét ahh imadok benne mindent...szóval ez hogy beleírtad az MTFbe is maga a mennyország..

    ,,Ed Sheeran, akinek minden élethelyzethez van egy száma..."--fuu mekkora igazság..mondtam már hogy imádlak? ige? na sebaj mondom mégegyszer IMÁDLAK szívemből szól<3

    ,, Mikor idáig ért, éreztem, hogy megremegnek a térdeim, és a szívem hatalmasat dobban." --ugyanezek voltak a reakcióim..ahhh imádom azt a számoot
    *dal*--bőgök mint valami hisztis picsa akinek nem vették meg a cipőt amit kinézett magának..gyönyörő szám ahh nemlátom a billenytyűzetet*-*
    ,,Itt már azt is éreztem, hogy a fiúk tekintete hol rajtam, hol Hazz arcán időzik. Niallnak szó szerint majd kiestek a szemei, Liam és Zayn pedig óvatosan lesték, mit reagálunk. "-- annyira aranyosak a fiúk, imádom hogy ennyire támogatják egymást akármi történjék is:)
    Mikor a refrén (gondoltam, hogy az lesz…) felhangzott, már képtelen voltam visszatartani a vigyoromat, és Harryre néztem, aki könnybe lábadt szemekkel viszonozta a pillantásomat. Nem bírtam tovább, hátulról megkerülve a fiúkat mellé sétáltam, Ed pedig vigyorogva követett a tekintetével.
    Mikor odaértem, és felnéztem Hazzra, már a harmadik verze szólt, ő pedig olyan szerelmesen nézett rám, hogy ott helyben elolvadtam. --VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ÚRITSEN DE ÉDES AHHHH gyere Lou olvadjunk el együtt mert hogy csak egy tócsa maradt belőlem az biztos..beszerezhetek kincsem nekedis egy felmosot csak gyere<3

    ,,Nem tudtam türtőztetni magam, és mikor Ed ismét a refrént énekelte, egyszerűen átöleltem a derekát, Harry pedig belepuszilt a hajamba." --AHHH KINYIRSZ TE LÁNY!! jezusom annyira ahhw..azthiszem mégjobban bőgök...

    ,,Hallottam, hogy Liam felnyög, Zayn pedig halkan füttyent egyet. Niall szerintem sokkot kapott, úgyhogy először rá néztem. Szegénynek tényleg elakadt a lélegzete, és tátott szájjal figyelte, ahogy Hazz átölelte a vállamat, én pedig határozottan a csípőjére simítottam a tenyerem. Visszafordultam a gitározó zseni felé, aki egy bólintással jelezte, hogy örül nekünk, majd még érzelmesebben folytatta a csodálatos dalt, ami rólunk szólt. Harryről és rólam. " --fiúk reagálása pls..Captain Niall!!<3 elne ájulj kifogja vezetni a Larry shippereket még a végén elsüllyed a hajónk :O Lou represent the whole Ed Sheeram fandom..teljesen egyetértek kicsi tényleg zseni azaz ember<3 uhhh egyszer azért meghallgatnám Edtől is azt a dalt..oké új életcélt találtam: addig zaklatni Edet amíg elnem énekli az 18-t
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ELMONDTÁK NEKIK ÉS SÁLÁLÁLÁLÁ ne kérdezd mért örülök neki ennyire nemtudom csakúgy...<3
    elkezdtek tapsolni, istenem énis elkezdtem tapsolni:DD najó inkább két fangörcs közben csapkodtam a laptopot:DDD
    CSOPORTOS ÖLELÉÉS!! várjatok meg énis jövök és akkor Lou nem te leszel a legalacsonyabb!! ja várjunk csak engem nemis hívtak...szégyelljétek magatokat fiúk..namind1 virtuálisan már agyon ölelgettem őket...

    ,,– Ugye tudod, hogy a héten elkísérlek a tetováló szalonba? – kérdezte tőle a vigyorgó répafej, mire Harry felhúzta a szemöldökét, és csodálkozva kérdezte: – Miért?
    – Mert egy puncis hableányt kell varrassunk az alkarodra – jelentette ki Ed, mire nekem is döbbenet ült ki az arcomra.
    – Micsodaaaa? – kérdeztem elhűlve. Harryre néztem hirtelen, aki megadó sóhajjal, mosolyogva bólintott.
    – Azt mondtam egyszer, hogyha valaki megkéri a kezem, csináltatok egy meztelen sellőt.
    – Neeee… – nyögtem fel sokkosan.
    – Tudod, Lou, ha valamit ígérsz, azt be kell tartanod, és Hazz meg is esküdött, ha jól emlékszem. Nem lenne jó ötlet ujjat húzni a sorssal...
    Elgondolkodtam Ed szavain, és beláttam, hogy igaza van. Az életben mindennek ára van. És a kimondott szónak súlya."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ---KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM...erre várok már mióta ahh tökéletes imádom..amúgy aza vicces h a 99.résznél a kommentembe beleírtam h kell aza sellő de aztán utána írtam hogy najó nem szaladjunk ennyire előre még ráér..még..erre Ms. Becca kurvacsodálatos írónő vagyok Prior mit csinál?? a következő részben összedob egy eljegyzest..behalok tőled áhhh imádlak nagyon de nagyon<3

      ,,– Ed! Mégis mit gondoltál? Ha nem békülünk ki, szerinted hogy énekeltem volna fel ezt a számot?
      – Sírva – mondta a másik, és a szemében megkönnyebbülés villant. – Ezt szántam utolsó löketnek, hogy végre rájöjjetek, ti egymásnak vagytok teremtve, és kibaszottul izgultam, hogy fog elsülni a dolog. Az angyalok rám mosolyogtak, és közben észhez tértetek. Különben attól féltem, felváltva fogtok fojtogatni.
      – Minden esélyed megvolt rá – mondtam szárazon, ahogy belegondoltam abba a helyzetbe.
      – Mostanában ne vegyél kaparós sorsjegyet! – közölte vele Hazz. – Szerintem egy időre elhasználtad a szerencsédet.
      – Szerintem is – bólintott Ed, majd szívélyesen megölelte a magas alakot, és megveregette a hátát. Hozzám lépett, én pedig kíváncsian néztem rá.
      – Aztán most már vigyázz rá! – mondta nekem, és erősen megszorította a kezem, csak úgy férfiasan. – Nem bírok megenni több tacost, és újabb estén át azt hallgatni, ahogy az emlékeitekről mesél.
      Elmosolyodtam és Harryre néztem, aki édesen lesütötte a szemét, mint tizenhat éves korában. Alig bírtam megállni, hogy magamhoz rántsam."---VÁÁÁÁÁÁ DE CUKIII ED IS LARRYS AHHH IMÁDOOM annyira tökéletes minden egyes betűje, készvagyok nembírom..

      ,, – Szerintem El is örülni fog, ha nem kell többé a búvalbaszott fejemet néznie.
      – Te meg azt csináltad? – kérdezett vissza izgatottan.
      – Igen. Órákon át ültem szótlanul, egyszavas válaszokkal tönkretéve a kommunikációs kísérleteit.
      – Szegény – mondta Harry, és elnevette magát.
      – Volt pár alkalom, mikor úgy láttam, egy hajszál választja el attól, hogy elküldjön melegebb éghajlatra."--ez nagyon édes, imádom h ebben a storyban El nem a közellenségként van feltüntetve hanem mint LouLou barátja...annyira aranyosak látom magam előtt ahogy El majd felrobban Lou meg belevan feledkezdve az önsajnálatába..

      ,,– Szeretlek! – mondtam az érzelmeimtől túlfűtötten.
      – Én is, kicsi – válaszolta habozás nélkül, és átölelte a derekamat."---ez aza 2 mondat ami már így hiányzott mint a levegőő tesiórán..annyira jezusom de imádom oket..*felmosó ON!*

      okéé Jay reagálása iszonyat aranyos volt, de Ellé vitte a prímet...Eleanor is me I am Eleanor... ugyanigy visongattam és rohantam körbe a szobát:D annyira aranyos, mondom én valamiért szimpatizálok a csajjal:$
      igen nem kell mindenkinek húszévesen házasodnia de fiúk nektek már bőven itt az ideje... naaa nanana naaa nanana *Dóra nászindulót dalolászva fangirlkodik, tudod csak egy átlagos este nálam:$:DDD*

      SZÓVAAL igen ezmost egy valami elemző kommenthez hasonló izé lett nézd el nekem h hajnali fel1 van..annyira hihetetlenül imádom hogy végre happy és cukiság és minden...a csillámpónim tökéletesen megvan elégedve sőőt perpill öntudatlanul fekszik a fűben.*túlsok volt ez már neki mára* de előtte marcipán hegyeket mászott meg, szívárvány réten ugrándozott, rózsaszín felhők között röpködött zabalta a cukorvirágot és ontotta magából a csillámot..valószínuleg nemis sírtam csak tudod csillám ment a szemembe*-*
      ez egy csodálatosan űberfantasztikus rész lett imádtam pont mint az előző 100at...100 még mindig hihetetlen<3 nagyon nagyon szeretlek, köszönöm h megajándékozol ezzel a csodával<3
      puszii: Dóri :*

      Törlés
    2. Édes Dórim!
      Te kis superman. Igen, most azért a szivárványpónik jól bezabálnak egy időre, szépen kikerekednek, mint a valóságos lovak nyáron, ha sok a széna, és még egy kis zab is jut. :)
      Azért érdemes bespájzolni, mert mint tudjuk, jönnek még viharfelhők, ha nem is pont olyanok, mint eddig, de valami szmötyit ők is hoznak magukkal :((

      remélem, akkor is itt leszel, és majd tartod bennem a lelket, mikor már csak alig maroknyian leszünk:)

      De ez még messze van, és addig használjuk ki a nyáltengert, amin hajózhatunk .

      Puszillak, ölellek.<3

      Törlés
  8. Jajj, jujjci, ohh istenem. Ez halálos volt. Olyan szinten voltak édesek, hogy leolvadtam a székről. Ahh, annyira szeretem az ilyen aranyos, nyugis, cuki rszeket. <3
    18 + Ed + Larry + boldogság = tökéletes péntek este. De tényleg, mindent imádtam, kezdve attól, hogy Ed előállt az 18-nel, a puncis sellőn keresztül a skype-olásig... <3

    Imádom. Imádlak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó..ez remek hír, hogy mindennel elégedett voltál. Még nem értünk a vattacukor hegyek végére, sajnos, most átestem a ló másik oldalára, és a hosszú hónapokon át tartó szenvedés után, nem győzöm kiírni magamból a cukiságot, majd az űbercukiságot...

      Ez van, remélem ezt is túl élitek, mint a hullámvölgyet, pedig az sem volt egyszerű...

      Imádlak, és láttalak az új blogon ;)

      Törlés
  9. Drága Becca!
    Szerintem egyáltalán ne aggódj, a miatt h kicsit hosszabb lett a rész, mert én személy szerint még napokig tudtam volna olvasni.:))
    Annyira vártam, hogy belekerüljön a 18 és annyira örülök neki, hogy hihetetlen:) Annyira édesek voltak a szám alatt,és utána a kis vallomásuknál, hogy az én szemem is bepárásodott.
    És utána a skype-olások..Istenem, de szeretem őket és persze téged.:) Hihetetlen zabálnivalók.. Imádnivaló, hogy Harry mennyire büszke a gyűrűjére és hogy Louis pedig mennyire büszke arra , hogy hozzá tartozik:)
    Tökéletes rész lett, megmelengette a szívem.
    xoxo, Szofi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napokig olvasni:)) Aztán csillámport hánynál:))

      Örülök, hogy tetszett, hogy minden klappolt, és ennyire tetszenek a karakterek változásai, ami miatt mindig izgulok egy kicsit.

      Az 18-t kábé két hétig megállás nélkül hallgattam, amíg a 100-eddig a részig jutottam. :)

      Puszillak <3

      Törlés
  10. No hát akkor, megérkeztem! :P
    Csak úgy, mint eddig minden fejezetet, ezt is imádtam, és hihetetlen boldogsággal tölt el, amikor látom, hogy van friss. :P Esküszöm, az egész napom máshogy indul akkor. ^^

    ,,. Ed settenkedett be, gitárját a kezében tartva. Felült egy bárszékre az egyik mikrofonállvány mögött, majd kicsit állítgatott a húrokon, miközben halkan, félrefordított fejjel pengetett, aztán Julre nézett, aki csak bólintott. Ed Sheeran, akinek minden élethelyzethez van egy száma, végignézett rajtunk, majd mosolyogva belekezdett a dalba, amit eddig hétpecsétes titokként őrzött." -- Annyira vártam ezt a pillanatot, és annyira boldog vagyok, hogy végre megtörténik! És hát Ed... A kis szívem csücske. <3

    ,, Mikor idáig ért, éreztem, hogy megremegnek a térdeim, és a szívem hatalmasat dobban. " -- Hát körülbelül én is ezeket éreztem. :)))

    ,, Itt már azt is éreztem, hogy a fiúk tekintete hol rajtam, hol Hazz arcán időzik. Niallnak szó szerint majd kiestek a szemei, Liam és Zayn pedig óvatosan lesték, mit reagálunk. " -- Látom az egészet, és dübörög a szívem!!

    ,, Mikor a refrén (gondoltam, hogy az lesz…) felhangzott, már képtelen voltam visszatartani a vigyoromat, és Harryre néztem, aki könnybe lábadt szemekkel viszonozta a pillantásomat. Nem bírtam tovább, hátulról megkerülve a fiúkat mellé sétáltam, Ed pedig vigyorogva követett a tekintetével.Mikor odaértem, és felnéztem Hazzra, már a harmadik verze szólt, ő pedig olyan szerelmesen nézett rám, hogy ott helyben elolvadtam. " -- Jen most mérhetetlenül boldog, és igyekszik feltűnésmentesen elmorzsolni egy könnycseppet. :') Elolvadtam, én is.

    ,, – Ha már mindenki itt van, és Ed megajándékozott ezzel a csodával, amivel tökéletes hangulatot teremtett… – rám nézett, én apró bólintással jeleztem, hogy hajrá, és benntartottam a levegőt – szeretnénk elmondani nektek, hogy Louis és én eljegyeztük egymást. Jobban mondva ő jegyzett el engem, de ennek nincs jelentősége. " -- Ez volt a tökéletes pillanat. Komolyan. Egy ilyen dal után, a barátaik körében... Imádom. <3

    ,, Niallból akkora, megkönnyebbült sóhaj szakadt ki, hogy én is jól hallottam a szoba másik végében, Liam zavartan kapkodta a fejét, Zayn pedig… Zayn ezer karátos vigyorba húzta a száját (persze szigorúan féloldalt, mert csak az a szexi), és felmutatta a hüvelykujját.
    Ed kezdett először tapsolni, aztán mindenki csatlakozott, még a hangmérnök is a kalitkájában, végül sorban elindultak felénk, hogy egy nagy, baráti öleléssel fejezzék ki, örülnek nekünk." -- Zayn... :D Mert csak az a szexi. :D Jó, hát ami igaz, az igaz. :D

    ,, – Köszi, Ed! Csodálatos lett a dal.
    – Én köszönöm, hogy erre inspiráltatok! – viszonozta a gesztust, majd magához ölelt. " -- Annyira ilyennek képzelem Ede valójában, és úgy imádlak érte, hogy ilyennek írod le a barátságukat. :) <3 Imádom a barátságukat!

    ,, – Ugye tudod, hogy a héten elkísérlek a tetováló szalonba? – kérdezte tőle a vigyorgó répafej, mire Harry felhúzta a szemöldökét, és csodálkozva kérdezte: – Miért?
    – Mert egy puncis hableányt kell varrassunk az alkarodra – jelentette ki Ed, mire nekem is döbbenet ült ki az arcomra." -- Hát kispofám, ez ilyen! Kellett neked elhamarkodottan ígérgetni fűt, fát. :D Az a tetkó ocsmány. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ,, Harry magához ölelt, mert azonnal levette, hogy elszomorodtam.
      – Semmi baj, kicsi. Mostantól csak a jó dolgokra koncentrálunk.
      – Igen, igazad van. De mindig olyan fura érzésem van, ha végzünk egy lemezzel.
      – Én is ezt érzem. De sokkal rosszabb lenne, ha most egyedül kellene hazamennem a hatalmas, üres házba. Ebbe a számba belehaltam volna, ha nem vagy velem. " -- Szerintem el sem tudod képzelni, hogy milyen boldoggá tesz, hogy újra ezt olvashatom. :')

      ,, – Ed! Mégis mit gondoltál? Ha nem békülünk ki, szerinted hogy énekeltem volna fel ezt a számot?
      – Sírva – mondta a másik, és a szemében megkönnyebbülés villant. – Ezt szántam utolsó löketnek, hogy végre rájöjjetek, ti egymásnak vagytok teremtve, és kibaszottul izgultam, hogy fog elsülni a dolog. Az angyalok rám mosolyogtak, és közben észhez tértetek. Különben attól féltem, felváltva fogtok fojtogatni.
      – Minden esélyed megvolt rá – mondtam szárazon, ahogy belegondoltam abba a helyzetbe.
      – Mostanában ne vegyél kaparós sorsjegyet! – közölte vele Hazz. – Szerintem egy időre elhasználtad a szerencsédet. " -- Teljesen odavagyok ezért a jelenetért. :D Ed egészen korrekt választ adott. "Sírva" :D Valóban.

      ,, – Aztán most már vigyázz rá! – mondta nekem, és erősen megszorította a kezem, csak úgy férfiasan. " -- Apró momentum, de én ebbe teljesen beleszerettem. :)

      ,, Te estéken át meséltél rólunk Ednek?
      Harry megint elpirult, és a nyakamba fúrta fürtös fejét.
      – Aha…
      Csak ennyit mondott, és elég vékony hangon ahhoz, hogy tudjam, zavarba jött.
      – Annyira édes vagy – fordultam oda, és adtam egy cuppanóst a homlokára." -- Már szivárványt hányok. Hogy lehetnek ennyire édesek? Imádom, mikor Hazz zavarban van. <3

      ,, – Eljegyeztétek egymást?
      – Igeeen! – mondta Harry elnyújtva, és közben megmutatta a gyűrűjét. Olyan büszkén hordta, és nekem ettől minduntalan elszorult a torkom. Még nem tudtam felfogni, hogy mostantól az enyém.
      – Ó, Hazz, gyönyörű a gyűrűd. Gratulálok! – mondta anyu, és már folytak a könnyek az arcán. – Legyetek nagyon boldogok. " -- Legyetek, de most már nagyon! <3 :) Alig várom, hogy Lou és Hazz hazamenjenek! *-*

      ,, – Hazz, te szinte ragyogsz. Annyira örülök nektek!
      – Aha… elég jó érzés – pirult el Harry, és megdörzsölte az arcát. " -- Hogy én mennyire odalettem ezért. Elég jó érzés... megeszem, annyira édes! <3 És megdörzsölte az arcát, és folyton zavarban van, meg fogom enni! <3

      ,, Felemeltem a kezem, amivel addig a derekát öleltem át, és a fejét magamhoz húzva a szájára adtam egy csókot. – Imádlak – suttogtam neki, mikor elváltunk.
      – Én is – válaszolta párás tekintettel, nekem pedig büszkeség feszítette a mellkasom, hogy hozzám tartozik." -- Annyira kellett ez a lelkemnek... :) Csodálatos, fantasztikus újra boldognak látni őket. Annyira megérdemelték. Nagyon várom a folytatást, és kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a továbbiakban.
      Köszönöm a fantasztikus fejezetet! :) <3

      Törlés
    2. Jen:)

      MOndtam már, mennyire hálás vagyok, amiért ennyi munkát, időt, szeretetet fecsérelsz rám? Meg sem érdemlem. Mert én tudom, mennyi meló egy ilyen kommentet megcsinálni, és ezért roppant hálás vagyok neked/nektek.

      Köszönöm, hogy tudod,mennyit számít ez nekünk, és mindig szakítasz rá időt.
      Ölellek, és remélem a továbbiakban is elérem, hogy örömmel írj, mert szereted a blogom.

      Igyekezni fogok! <3

      Törlés
  11. Sziia Drága Becca Megérkeztem ♥♥♥ :")

    Mondtam már,hogy Imádom Juliant? Nem akkor most mondom a hét szetségit neki az utolsó dal whááá és éppen most hallgatom végem van EDDEL összerakták az utolsó napot nagy nap lesz whááá Istenm belehalok
    ED Gitár végem jó mármost végem van mi lesz velem ED EGY ISTEN nem tudom Istenem aahhh mély levegő *huh ki-be huh ki-be* nE NE NE CSINáLD EZT VELEM bárszék Ed gitár énekel nem!!! Hétpecsétes titok mert ez ez nem egy ákármilyen dal de nem ám nem nem nyem!!! Juuuj hát végem van
    Akkor hallgassunk olyan tempóan 18-t,ahogy le van írva és haljunk bele most!!! öngyilkos menet indulás Úristen remegek Miért miért ez a dal kikészít teljesen hát végem Jézus Úristen
    Jézus Úristen és nézik,hogy mit reagálnak a dalukra levegőt most kérek levegőt

    Jó Becca kérlek figyelmeztess máskor mire készülejk Lou vigyorog és odasétál Hazz-hoz és és Ed meg vigyorog én meg úgy vicsorítok,mint a ló, mint mikor Harry Louis mosolya azaz röhögése
    Harrynek meg könnyben a szeme én meg elolvadtam,elfolytam KO VAN!!! a szerelmes nézés jó nekem ez tényleg brutlisan sok ezzel a dallal eltávoztam viszlát
    Istenem átölelte a derekát whááá átölelte a derekát itt nyöszörgök az éjszaka közepén
    Liam felnyög én is Liam bazdmeg én is!!Zayn fütyüljé azt nem tudok kell egy síp vagy valami fúvós eszköz..Niall meg szintén én vagyok hát végem levegőt akarok ott ölelik egymást a dal közen Ed Ed gitározik és ott mosolyog rájuk,hogy na gyerekek írtam nektek egy dalt írtam rólatok egy dalt ezt még elképzelni is fájdalmas fáj Istenem
    Na jó most jött el a vég elmondta, hogy eljegyezték egymást azaz Louis de az mindegy na ahhhh jó oke nem és és mtogatja a gyűrűt,annyira látom magam előtt, ahogy felemeli a kezét hagyjon mindenki békén...édes drága narancslevem gyere ide hozzám innom kell
    Niall jó munkát végeztél büszke lehestz maagdra atyaég Zayn Zayn ne mosolygjá bazdmeg mert még te is ráteszel akinyírásomra mit követtem el a féloldalas Zayn mosoly Krisztusooom
    tapsoltak vháá én is akarok, na bazdmeg ogy gyere ide hangmérnök igyál velem egy narancslevet
    awh ketten ölelkeztek még akkor sem engedte el én is akarom AKAROM!!!
    jó akkor most Ed-et elrabolom ha eltűnik nem szólni senkinek én voltam, de muszáj hogy elraoljam eddig is imádtam és az Istenek Istene volt, de így ez után erre inspirálták Úrjézus...
    Na nem ez teljesen kiment a fejemből a tetoválószalon , puncis hableány Jézusom Ed wháá hát te már akkor tdtad, an ó tényleg elrabolom!!!! Nyugi Lou nyugi az csak egy hableány attól még rajtad lovagol mondju most hogy ezen gondolkoztam Lou-nak kellene egy ló tetoválás vagy huu várjál leet a szarvas amugy azt is jelképezi Harry csináltass egy nyereg tetoválást!!!
    Nászinduló, mi mi jéusoo nem nem birok ki többet
    De veled van és Ed egy Isten, mert mindent tud ♥ *-* wháá
    xd felváltva fojtogatnák szegényt ne bántsátok!!! :D Mondjuk úgy nem tudtam volna elviselni, ha ezt békülés nélkül éneklik nem nem
    Most ne bántsátok már Ed-et basszátok meg! szerintem nektek van szerencsétek,hogy van egy Ed Sheeranetek aki akkor jön a dallal,amikor kell
    Awh Hazz és Ed ölelés imádom a barátságukat Istenem ♥ Awh Hazz Ed-nek sírta ki a lelkét ♥ :") ♥♥♥ Belehalok Awh Harry lesütötte a szemét mint 16 éves korában

    Awh Harry zavarba jött ez nem baj Drága mesélj mesélj még ♥ :") Jaj El is jaaaj ♥♥♥ én megvertem őket az ő helyukbe és odatoltam volna a másikhoz lejátszottam volna nekik a Top30 iconic Larry momentet
    annyira édesek mindketten,hogy szétolvadok

    Tiszta lappal kezdték :") ♥♥♥ nem tudom miért zokogok a szeretlekek,mint általáan kinyírak hallom a hangjuk,ahogy kimondják "I love you! I love you too"-ahhhh
    awh beszélnek Jayjel,Anneval és El-el awh Istenem ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Awh Jay awh Harry Skype.. vigyorgott a vőlegényem mi mi Úristen ezt ezt whááá Becca ne nyírj ki kérlek Hogy mit mondott ezt így ahhhh
      nem kapok levegőt "Anya, megkértem Harry kezét, és igent mondott… Úgyhogy hivatalosan is bővülni fog a család."-ohh ne ne ne bővülni fog a csald hivatalosan is... Igent mondott..megkérte a kezét
      Igen Louis csak a tiéd mondjuk eddig is az volt!!! az a gyűrű engem a sírba fog vinni
      Harry Jay esküvőszervezés ne csináld ezt velem!!! ♥ :") Istenem Harry fátyolban :D :D
      Mennek a Tomlinson házba igen igeeen mennek
      Eleanor bármilyen fura is de én is ezt csináltam awh ♥♥♥ XD Max :D szokd meg :D :D na jó erre másképpen nem lehet reagálni vagy meghalsz vagy szivrohamot kapsz vagy sikítas és ugrálsz awh Meleanor is van itt :") ♥♥♥
      XD MAX bazdmeg nem nem fognak csak úgy viccből mondták és vett Lou egy gyűrűt és kérte meg Harry kezét
      Mi az,hogy ilyen fiatalon na ne idegesítsé fel!! Harry mond meg neki ♥ Awh Awh ♥♥♥ Ez annyira édes igen titeket az ég a föld a világ mindenki egymásnak teremtett és ez nem változik ha törik ha szakad
      Nyugi Max :D :D xdd sirok :D nem kell elvenned Eleanort még!!!
      Awh Hazz hát hogyne ragyogna ♥ :") Erről álmodozott 16 éves kora óta ♥
      awwh csók ♥ Awh Istenem össze fognak házasodni, Louhoz Tartozik Hazza, a gyűrű, esküvőszervezés végem Istenem és Ed hamarosan nyoma fog veszni ezek után képtelen vagyok lemondani róla
      Végem van belehaltam annyira köszönöm ezt a csodás élményt!!! Ez varázslatos, meseszép ♥♥♥ Ismételten zseniális,mint minden egyes műved!! ♥♥♥ Imádlak! ♥♥♥ :") Nagyon nagyon imádlak ♥ Csodálatos vagy!!! Sírtam, nevettem,elolvadtam,azaz még mindig olvasokés végem van még mindig jah meg még minfig ráz a hideg és megittam az összes narancslevemet
      Imádlak ♥

      Törlés
    2. Édes Tüncim!

      Az új komment technikád is ugyanannyira lenyűgöz, mint az elődje, és ugyanúgy szakadok a röhögéstől.
      És azért külön hálás vagyok, hogy az osztálykirándulásról hazatérve első utad hozzánk vezet, és kommentelsz, mint egy kötelességtudó, felelős olvasó. Imádlak, tisztellek, szeretlek.

      B.

      Törlés
  12. Szia! Kicsit elmaradtam a kommentemmel elnézést kérek! :( De most végre van egy kis időm úgyhogy itt vagyok:)
    Nagyon kis aranyos rész volt, tökéletes módon jelentettél be a srácok az eljegyzést! Szinte láttam magam előtt a jelenetet. :) Hát Ednek tényleg mákja volt én sem kétlem, hogy kinyírták volna a srácok ha nem alakul ilyen jól a dolog. Niallék reakciójának nagyon örültem, nagyon arik, hogy így támogatják a fiúkat. :) Louis anyukáját meg külön szeretem a sztoriban szóval nagyon örültem a kis felbukkanásának. Édes volt ahogy megkönnyezte a srácokat, hát igen ő is mint mindenki tudja, hogy egymásnak vannak teremtve. :) Lousi válaszától amit Maxnek mondott pedig elolvadtam! <3 Puszi Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy még utólag is vetted a fáradtságot, és írtál:) Annak pedig nagyon örülök, hogy tetszett a rész. Sokat agyaltam, hogy mondják el a többieknek a dolgot, de aztán ez is olyan egyszerűen ment...

      Remélem jól indul a heted... puszillak <3

      Törlés