2016. február 7., vasárnap

CXXXIII. Fejezet

Sziasztok!

Annyi idő eltelt, és még mindig nem zárult le a babygate... Mégis hoztam egy részt, mert befejeztem a Stockholmot, és A tanítvány háromnak még nem kezdtem neki.
Ha még van itt valaki, és szeretni fogjátok, akkor kicsit belekukucskálunk Harry emlékeibe, és várjuk a megváltó híreket, aztán folytathatjuk a történetünket, ott ahol abbahagytuk.

Mit gondoltok??
(ezt a részt amúgy nagyon sokan, nagyon régen várjátok... emlékeztek még a hátmasszírozós jelenetre, amit annyit emlegetettek az elejéről??? Egyszer szó volt arról, mit olvasnátok Harry szemszögéből... Azt hiszem, ezzel tartoztam nektek ;) )

És most megyek, válaszolok a mesés kommentjeimre, és várom az újakat .:)

<3
xxxBecca






  Csak ültem, és az emlékek úgy leptek el, mint a hullám söpör végig a fövenyen.
  Nem tudtam, és nem is akartam elkergetni őket. Az első naplót félretettem, még egyszer végigsimogatva a megbarnult bőrkötésen. Azok az idők, a megismerkedésünk napjai soha el nem múló, gyomorszorító érzésekkel párosulnak.  
  Még ma is beleremegek, ha arra gondolok, mi lett volna, ha ő vagy én nem megyünk el a válogatásra, vagy nem egy napon, esetleg ha nem csinálnak belőlünk zenekart… Bár kétlem, hogy hagytam volna csak úgy kisétálni az életemből, hisz első naptól kezdve úgy vonzott, mint a legerősebb mágnes. Csakhogy akkor még azt hittem, én vagyok a legnagyobb szoknyapecér a világon, és elég sok időbe telt megemészteni, hogy a nagy szerelem nem egy lány képében érkezett meg az életembe.
   Már kiskoromtól tartós kapcsolatra, beteljesült szerelemre, és közös életre vágytam. Milliószor képzeltem el, hogyan szeretnék élni, de mikor ott volt az orrom előtt, mégsem ismertem fel, hogy Louis a végzetem.
   Felálltam, kimentem a konyhába, készítettem egy kávét, és csak néztem ki az ablakon. A közös otthonunk ablakán. A tudat, hogy örökre összetartozunk, megmelengette a szívemet. Bármi is történjen, Lou az enyém, és én az övé vagyok. Lehet bármilyen kegyetlen a világ, üldözhet az összes homofób, mi akkor is boldogok vagyunk együtt, és hiszek benne, hogy soha nem választhatnak szét bennünket.
Bár egy párszor majdnem sikerült…

   Zayn kerekre tágult szemekkel nézett rám, választ várva, pedig én a kérdést sem hallottam. A fülemben dübögött a vér, és csak egy valamit akartam: hogy el ne szakítsanak Louis-tól. Az érzéseim hevessége annyira letaglózott, hogy teljesen megfeledkeztem a külvilágról. A téma a költözés volt, és mivel 3-2 felállásban kellett gondolkoznunk, én csak annyit tudtam, hogy kussolnom kell. Ha nem szólok egy szót sem, akkor legalább Louis-val költözhetek, legfeljebb nem kettesben – bár ezt szerettem volna legjobban
, hanem valakivel közösen.
   Végül Zayn és Liam kinyögték, hogy ők együtt szeretnének lakni, így fellélegezhettem. Ha Niall Louis-t mondja, akkor én velük tartok harmadiknak. A másodpercek olyan lassan vánszorogtak, mintha egy láthatatlan erő tartaná vissza őket, és egy örökkévalóságnak tűnt, mire Ni végre kijelentette, hogy ő Liamékkel menne, ha nekünk nem gond.
  Én csak Louis-t láttam, az arcát, amit elöntött a pír, szabálytalan légzését, és reszkető szempilláit, amik mindig elárulják, ha ideges. Nem igazán tudtam hová tenni a dolgot, de reméltem, hogy ő is azt szeretné, amit én: kettesben kipróbálni az életet.
   Úgy felkacagott Niall szellemes beszólásán, hogy összerezzentem. Nem igazán volt őszinte a nevetése, és egy pillanatra lemerevedtem a félelemtől, hogy csalódott, és csak azt próbálja leplezni, de aztán végre rám nézett, és akkor ismét lefagytam. A szemei úgy csillogtak, mint két drágakő, és a mosolya millió apró kis nevetőráncba gyűrte a finom bőrt. Mindig onnan tudom, hogy őszinte az öröme, ha a szemeit is eléri. Minden műmosoly érintetlenül hagyja őket. Megkönnyebbültem, és véletlenül talán rá is kacsintottam, amitől (legalábbis úgy tűnt), mindkettőnk szívverése kihagyott egy ütemet. Utána ugyan elrohant, és volt egy kis mosolyszünet, amivel nem tudtam mit kezdeni, de hamar túllendültünk rajta.
   Másnap beköltöztünk az első közös otthonunkba, és akkor még számomra is érthetetlen okból, ez olyan boldogsággal töltött el, mintha megnyertem volna a lottó ötöst. Louis-t végigrángattam a lakáson, mindenhová bekukkantottunk, aztán kihánytuk a cuccainkat a bőröndből. Mire én lezuhanyoztam, és beszéltem pár szót anyuval, Louis olyan meghitté és barátságossá varázsolta a nappalit, amilyenről mindig is álmodtam.
  Szavam elállt, mikor a szobámból kilépve szembesültem a látvánnyal: A kandallóban halkan ropogtak a fahasábok, a sarkokat kislámpák tompa fénye világította be, és Louis egy hatalmas újsággal a kezében üldögélt a kanapén.
Nem is gondolkoztam, csak lekaptam Steinbecket a polcról, lehuppantam mellé, aztán jobb ötletem támadt, és a combjára feküdtem, míg ő kicsit morcosan emelte feljebb az újságot, hogy elférjek.
   Ismét rám tört a kétség, vajon ez a bizalmaskodó viselkedés nem lesz-e sok neki, de aztán megnyugodtam, mert csak olvasott tovább, így én is belemerültem az Egerek és emberekbe.
   Már majdnem bealudtam, mikor úgy éreztem, valami égeti az arcomat. A pilláim között lestem ki, és tökéletesen láttam, hogy Louis leengedi az újságot, és úgy nézi az arcomat, mint egy orvos a betegét. Szó szerint minden négyzetcentiméterét átvizsgálta. A pupillái kitágultak, a szája elnyílt, és megjelent hegyes kis nyelve, amit akkor szokott kidugni, ha nagyon koncentrál. Az jutott eszembe, milyen szívesen megkóstolnám…
  Azt hiszem, ez volt az első alkalom, mikor úgy aludtam el, hogy Louis-ról fantáziáltam. Aztán még sok, nagyon sok követte…
  Volt egy alkalom, amit soha nem felejtek el: Már pedzegettem magamnak, hogy másképp viszonyulok Louis-hoz, mint a többiekhez, de még nem akartam felfogni, hogy belé szerettem. Viszont egyre inkább vágytam az érintésére, arra, hogy kettesben legyünk, és ölni tudtam volna, ha valaki belezavart az idilli hangulatba.   Nem örültem, ha átjöttek a fiúk, vagy ha nekünk kellett mennünk valahová. Mindig csak arra vágytam, hogy otthon legyünk, és a megszokott dolgokat csináljunk. Louis főzzön, én nézhessem a szemem sarkából, vagy tévézzünk, esetleg olvassunk… De legeslegjobban azt szerettem, ha későn értünk haza, általában fellépés után, és azért, hogy el tudjak aludni, megmasszírozta a fejemet. Már  nem emlékszem, hogy kezdődött, de arra határozottan, hogy hamar rendszer lett belőle.
   Egyszer viszont, mikor amúgy is szar napom volt, mert nem sokkal előtte volt egy veszekedés Niall miatt, akit ki akartak tenni a bandából, Louis szó nélkül eltűnt a szobájában, és ki sem jött, hiába vártam. Csak ültem a kanapén, és kezdtem egyre dühösebb lenni. Ennyit sem számítok neki? Nem is érdekli, mi van velem? Hogy el tudok-e aludni? Szép kis barát, mondhatom!
Addig spannoltam magam, míg egyszercsak megkérdeztem, hogy lefeküdt-e. Azt válaszolta, hogy igen, és esküszöm, könny szökött a szemembe, annyira érzelemmentes volt a hangja. Valamit még kérdezett, és én válaszoltam, de a szívemet kétségek és fájdalom mardosták. Önmagamra voltam dühös, amiért ennyire számít nekem, és amiért úgy érzem, minden szempontból függök tőle.  
  Gyűlöltem kiszolgáltatott lenni.
   Kijött a szobájából, megkérdezte, miért nem szóltam, hogy masszírozza meg a fejem, aztán nagy kegyesen elém sétált. Egy pillanatig még agyaltam, hogy ott hagyom a francba, vagy be is olvasok neki, de aztán rájöttem, hogy akkor reggelig egy szemhunyást sem fogok aludni, és hogy a veszekedést mindennél jobban utálom. Úgyhogy csak ledobáltam a ruháimat, mert az idegtől le is izzadtam, és durcásan helyezkedtem el az ölében, hogy végre megkapjam, ami jár nekem.
   Egy darabig a hajamban turkálva, erősen nyomkodta a fejemet (amit olyan jól csinál, hogy a nyálam is kicsordul a számból), de aztán hirtelen éreztem, hogy az ujjai a nyakamon siklanak végig, és a vállamat kezdik masszírozni. Megállt a szívem is.
   Olyan finom ujjai vannak, és olyan istenien bánik velük, hogy az egész testem bizseregni kezdett. Először csak azt éreztem, hogy minden szőrszálam égnek áll, de aztán már más is ágaskodni kezdett, amire egyáltalán nem voltam felkészülve. Alig mertem lélegezni, és először annyira ledöbbentem, hogy szinte sokkot kaptam.
Komolyan felizgultam Louis-ra?!?! Ez a lehetőség eddig azért nem volt benne a terveimben, még akkor sem, ha már rég tudtam, hogy többet érzek iránta, mint barátság. A vonzalom volt rá a jó szó… eddig!
  De attól a pillanattól kezdve rá kellett jönnöm, ez nem csak afféle plátói dolog. Semmi másra nem vágytam, csak arra, hogy érintsen, és mire gátat szabhattam volna a gondolataimnak, már arról képzelegtem, hogy az ajkával is végigsimít a bőrömön. A bokszerem átázott, mint egy taknyos tininek (mondjuk az is voltam, de ezt akkor nem fogtam fel), és a számba kellett harapnom, nehogy hangosan felnyögjek. Eszméletlenül jó érzés volt, ahogy apró kezeivel kalandozott a hátamon, itt-ott belemélyesztve az ujjait a bőrömbe. A gerincem mellett végigmasszírozott, egészen a gatyámig, és egy hajszál választott el, hogy felnyomjam a fenekemet, ezzel jelezve, hogy még lejjebb is mehet. Észbe kaptam, és próbáltam kijózanodni, de a szexuális vágy olyan mélyen szippantott magába, hogy alig tudtam uralkodni a testemen.
   Louis semmi jelét nem adta, hogy észrevette volna a változást, csak gyömöszölt, bár a légzése szapora lett. Füleltem, de aztán megdorgáltam magam: csak az erőkifejtéstől van az egész!
   Mire beleéltem volna magam, és sikerült rendezni a gondolataimat, Louis megcirógatta a hátamat, és azt suttogta:
Egészségedre!
   Hirtelen azt sem tudtam, mit tegyek. Vége? Ennyi volt? És most? Hogy keljek fel, ha áll a farkam?!
   Igyekeztem erőt venni magamon, az agyam ezerrel dolgozott, és nehézkesen feltápászkodtam, ügyelve arra, nehogy meglássa a szégyenemet. Eszembe jutott, hogy Artchi bácsi, a masszőr, aki anyuhoz jár, egyszer halkan mesélte neki, hogy a férfiak általában felizgulnak masszázs közben. Anya nagyot nevetett rajta, de nekem most életmentő volt ez az emlék. Ha lebukom, majd megpróbálom beadagolni Louis-nak, hogy ez természetes reakció…
   Miközben talpra vergődtem magam, az ingemet is felkaptam a földről, és az ölemre szorítottam, aztán egy "köszönömöt" mormolva a szobámba siettem, és mikor becsukódott mögöttem az ajtó, akkorát sóhajtottam, hogy féltem, kintről is remekül lehetett hallani. Arccal az ágyra vetettem magam, és a pofám lángolt szégyeneben.
Egész éjjel nem aludtam, csak hánykolódtam a lepedőn.
   Ez volt az a nap, mikor rájöttem, kezdek beleszeretni Louis Tomlinsonba.

   Teltek a hetek, majd a hónapok, és az érzés egyre csak erősödött. Küzdöttem ellene… Mindent megpróbáltam, de tudtam, hogy tehetetlen vagyok. Szédítettem a nőket, mert reménykedtem, hogy találok valakit, aki felülírja beteges vonzalmamat a legjobb barátom iránt, de ez persze hiú ábránd volt csupán. Mert pont attól, hogy Louis nem csak a testi vágyaimat keltette fel, hanem mindenben a társam lett időközben, egyre mélyebbre süllyedtem a szerelem hálójában. Persze, tizenhat évesen ezt még másképp látja az ember, pláne, ha épp világhírű lesz, és az élete amúgy is az abszurditás határait súrolja.
   Emlékszem, incselkedtünk egymással. Ha ma visszanézem a videókat, csak nevetek azon, hogy még mindig nem jöttünk rá, mit érzünk. Úgy flörtöltünk, mintha mások vakok lennének, és nem vehetnék észre. Semmi mást nem láttunk, csak egymást. Louis-on is ott voltak az egyértelmű jelek, de mindketten elhitettük magunkkal, hogy ez csak játék, két fiatal, önmagát kereső fiú apró csínytevése.  
  Rengeteg titkos érintés, és még több pillantás, amiből a vak is láthatta, mi zajlik köztünk. Csak mi nem… Soha nem fogom megérteni, hogy tudtuk ezt annyi ideig önmagunk és a másik elől is eltitkolni.
  Én lopva lestem, mikor félmeztelenül, alsóban szambázott a lakásban, vagy beosontam a fürdőbe, valami mondvacsinált indokkal, hogy a zuhanykabinban egy pillantást vethessek a seggére, ami olyan szinten megbabonázott, hogy képes lettem volna imádkozni hozzá. A világ legjobb segge az övé, ez száraz tény. De akkoriban csak azt tudtam, hogyha sikerült meglesnem, utána a szobámba rohantam, és egy gyors önkielégítéssel könnyítettem magamon. Aztán persze jött az önutálat, az önmarcangolás. Vettem könyveket, és a szekrényemben dugdostam őket. Rá akartam jönni, tudni akartam, meleg vagyok-e. De ma már tudom,  erre a kérdésre nem a nyomtatott oldalakon kellett volna keresnem a választ, hanem önmagamban. Csakhogy, ahhoz gyáva voltam. Mindig találtam valamit, ami azt bizonyította, hogy nem vagyok az… Másnap viszont kisétáltam a konyhába, ott találtam Louis-t, ahogy álomittasan szürcsöli a teáját, és megint megdőlt minden szépen felépített elméletem. Meg akartam ölelni, magamhoz húzni, és csókolni, ahol érem. Vágytam rá, akartam, és kínlódtam.
   Persze, ma már tudom, ő is ugyanezeken ment keresztül, de ez cseppet sem vigasztal. Mennyi elpocsékolt idő, mennyi kárba veszett pillanat?
   Vagyis nem! Csodás idők voltak. Minden napunk maga volt a vidámság, az önfeledt játék és a túlfűtött erotika. Húztuk egymást. Nem tudtam róla, de Lou szerint azért járkáltam törölközővel a derekamon, hogy őt izgassam. Az pedig, hogy meztelenül aludtam, totálisan kinyírta az idegeit. Fekszel az ágyadban, és tudod, hogy akire úgy vágysz, mint a levegőre, amit belélegezhetsz, ott fekszik a fal másik oldalán, szín pucéron, és csak át kellene sétálnod, hogy hozzábújhass… Neki sem lehetett könnyű. Csoda, hogy nem kaptam ínhüvelygyulladást, annyit matyiztam, párnával az arcomon, nehogy a nyögéseim, vagy Louis halkan elsuttogott neve kihallatsszon a szobámból.
   Volt, hogy óránként tűntem el, mert ha takarított, és a melegítő vészesen lecsúszott a derekán, akkor szemből a V-vonala, hátulról a feneke felső része látszott ki, és mindkettő olyan izgató volt, hogy a farkam görcsös rángatózásba kezdett, akárhányszor vertem ki egy nap.
   Olyankor általában elmentem futni, hogy megpróbáljam kiloholni magamból a beteges vágyakozást, de mikor hazaértem, ő rendszerint olyan szemekkel nézett, hogy ismét ugyanott tartottam. Ma már tudom, hogy a fétise, ha izzadok, de akkor csak azt láttam, hogy tányérnyi pupillákkal bámul, felszínesen lélegzik, és ökölbe szorítja a kezét. Innentől az agyam a szokásos kényszerpályán mozgott:   Elképzeltem, hogy a kezeit a feje fölé szorítva szívom a nyakán lüktető eret, vagy összefűzöm az ujjainkat, miközben a szájára tapadok, de legtöbbször azt fantáziáltam, hogy a nyakát fogom át, és így csókolom durván, ő pedig halkan nyöszörög közben, mert a hangja volt az én másik titkos kínzóeszközöm. A mindig rekedt, mégis magas, csengő hang, amit millió közül is felismerek, és amitől a mai napig megborzongok, ha kiejti a nevemet.

   Pár hónappal később elérkezett a karácsony, és nem tudtam megállni, hogy megtegyem… Megleptem egy nyaralással Bora-Borán. Két személyes út volt, de persze nem mertem benyögni, hogy azt akarom, együtt utazzunk oda.
   Annyira kölyök voltam még, és beszari… De ő se volt jobb, mert hetekig agyalt, mivel vegyen rá arra, hogy vele menjek. Ha ma kerülnék abba a helyzetbe, simán megmondanám neki, hogy vettem magunknak két repjegyet, és elhúzunk melegebb éghajlatra, de akkor ismét éjjeleket virrasztottam át, azon törve a fejemet, vajon egy csajt visz-e magával, mert akkor kurvára megszívtam az egészet.
   Mikor végre, két koncert között, éjjel a buszon megkérdezte, olyan megkönnyebbülés öntött el, hogy beleszédültem. Benyögtem neki, hogy egyébként is kettőnknek szántam, és azt hiszem, itt dőlt el minden. Már nem lehetett a szőnyeg alá söpörni a dolgot. Mert azt be lehet adagolni bárkinek, hogy két fiú együtt lakik, mint haverok… de azt, hogy nyaralni is együtt mennek, ráadásul kettesben, azt már senki nem veszi be, ha van egy csepp esze.
   Mi bezzeg még mindig áltattuk magunkat, és bár örömmel készülődtünk, nem mertünk színt vallani.
   Mikor a mesés kis bungalóban Louis meglátta, hogy egyetlen ágy van, azt hittem, kiugrik a gatyájából (aminek rohadtul örültem volna). Elvicceltem a dolgot, de alig vártam, hogy mellé bújhassak, és „véletlenül” magamhoz ölelhessem. Egész nap ezen járt az agyam. Aztán úgy bealudtunk, hogy tíz órán át azt sem tudtam, hol vagyok. Mikor felébredtem, Louis hasán feküdtem, neki háttal, és a látóteremet álló farka töltötte ki, ami úgy feszítette a bokszerét, hogy majd szétrepedt rajta.
   Majdnem felnyögtem, és csak a lelkierőmnek volt köszönhető, hogy szó nélkül megálltam. Ha őszinte akarok lenni, olyan mocskos gondolatok cikáztak a fejemben, amit még maszturbálás közben sem engedtem meg magamnak. A számba akartam venni…megkóstolni, és addig kényeztetni, míg fel nem robban benne a gyönyör.  
  Éreztem a fejem alatt, hogy megváltozik a légzése, amiből rájöttem, hogy felébredt. Torkot nem köszörülhettem, mert azzal elárultam volna magam, úgyhogy eljátszottam, hogy épp csak ébredezem, és megfordultam, hogy lássam az arcát.
Louis mindig gyönyörű, de reggel igazán álomszép. Az aki szép, reggel is szép… ez igaz, nála meg pláne. Szem nem marad szárazon, ha látod, mikor a zafírkék írisz először reagál a fényre. Sárga pöttyökkel szikrázó szemei úgy ragyognak, és az arca olyan angyali, hogy nem tudod róla levenni a szemed. Akkor még szebb volt, mint máskor. Volt benne valami hívogató, valami igéző. El akartam veszni benne, és rávetni magam, de nyilvánvalóan nem tettem meg, hanem valami átlátszó badarsággal hidaltam át a kellemetlenséget, hogy nekem is úgy állt a farkam, mint a cövek. Nem lehetett nem észrevenni, hogy Lou is lecsekkolta a dolgot, de csak mosolyogtam magamban, mert tudtam, hogy nála sem jobb a helyzet. Az pedig csak rám tartozott, hogy nálam nem pusztán reggeli merevedésről volt szó…

.

55 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Öhmmm.. Nem tudom hogy mi történt, de nincs semmi írva az új részhez...
    Pedig már úgy meg örültem..... :'(

    VálaszTörlés
  2. Imádlak!
    És imádom a történeted is :3

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Ez most nagyon kellett nekünk!
    Épp annyira, mint hogy végre pontot tegyünk a gyerek ügyre végére. De arra sajnos még várni kell. :-(
    Annyira elegem van már a hazugságokból!
    Azért te csak folytasd és emlékezzünk vissza Harryvel.

    Puszi

    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt lenne már az ideje, de nagyon. Mindegy, nekem most jól esett ez az egy hét nyugalom, és remélem Larry is lazított egy kicsit kettesben.
      Igen, egyelőre maradunk Harrynél ;)

      Törlés
  4. Jaaaj nagyon jó volt, mééég! Úgy hiányzik ez a blog... meg az SS is...
    Tetszik ez a Harry szemszög, olyan aranyos *.*
    Várom a Boraborás smacit :P
    A kis lelkemnek szüksége van az ilyenekre.

    Köszönöm!
    Love you <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ugyanazok lesznek benne (vagy legalábbis törekszem rá, hogy azért ne az legyen, mint A tanítványnál, hogy mindent megírok még egyszer.
      Sok olyan pillanat van, ami kimaradt, és szerintem érdekelne titeket ;) :)

      Törlés
  5. Tökéletes, mint mindig, és minden, amit írsz :) az akkor még kis ártatlan Harry és Lou annyira édesek.
    "Olyan finom ujjai vannak, és olyan istenien bánik velük, hogy az egész testem bizseregni kezdett. Először csak azt éreztem, hogy minden szőrszálam égnek áll, de aztán már más is ágaskodni kezdett, amire egyáltalán nem voltam felkészülve. Alig mertem lélegezni, és először annyira ledöbbentem, hogy szinte sokkot kaptam.
    Komolyan felizgultam Louis-ra?!?!" - haha, de még mennyire ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp most mondtam neked, hogy megyek aludni, de még erőt vettem magamon, és nekiálltam válaszolgatni egy kicsit, mert nagyon sok csodás kommentem érkezett, és hamarosan hozom a kövit, addigra végeznem kellene velük.
      Igen, nos, valóban...khm.... nagyon is ráizgult, és hamarosan oda is érünk, mikor már lesz rá kézzel fogható bizonyíték ;))

      Törlés
  6. Imádtam ezt a részt <3 :3 Harry emlékei <3 már kivancsi voltam hogy benne mi zajlott mielött összejöttek <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat gondolkodtam anno, hogy mikor kerítsek erre sort, mert olyan sokan kérték ezt már régóta... és az élet adott most rá egy kis időt, hogy kicsit megálljunk, és visszaemlékezzünk a kezdetekre. De azért remélem, nem leszünk itt túl sokáig. Nagyon várom, hogy visszazökkenjünk a normál kerékvágásba. Én készen állok rá!! :))

      Törlés
  7. Aaaaaaaaaaa!!!! Annnnnnyira örülök hogy már van!!!!
    Mikor elsőmek láttam hogy új rész van annyira meg örültem hogy csak na!!!
    Es mikor láttam hogy mégsincs akkor meg teljesen kiakadtam..
    És most?!? Éjjel nm tudom hány órakkor örjöngok mint egy örült, mert VÉGRE van ÚJ RÉSZ!! Teljesen egy érzelmi hullámvasúton ülz XD....

    A resz pedig!!!! OHHHHH,!!
    Ur isten... OMG!
    Nyugiiii jól vagyok... Csak 5800 ver a szívem... Semmiség.. XD
    Na de most komolyan!!,
    Ez annyira de annnnnnnnmyira jooo!!
    Most nagyon szükségesem van erre!
    Úgyhogy NAGYON köszönöm!!!
    OHHHH, az a sok emlék, amik újra vissza jöttek olvasás közben..
    Anyira megható az egész hogy nm találom a szavakat,!!! Minden a leg elejéről.. X factor, a banda, a költözés,a felejthetetlen karácsony, és természetesen bora bora....
    Anyira nagyon köszönöm, ilyen időkbe pont ez kell hogy tartsa bennem az életet!!!
    És olyan jó Harry szemszögéből látni a kezdeteket!!!
    Hogy milyen kis kanos! Hmmm.. Mondjuk meg értem, nagyon szexy lehetett loui, és ezért csinálta azt amit.. XD
    Már nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!!!!
    És még egyszer köszi hogy hoztad ezt az Elképesztően jo új részt!
    Ohh hogy mik lesznek még itt.. 18+..
    Már nagyon várom!!

    Puszi <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak véletlenül tettem ki a részt, mert még be sem másoltam akkor... szarakodott a blogger, és észre sem vettem. Bocsánat ;)

      Lesz minden, ahogy az errefelé lenni szokott, és lesznek nosztalgikus pillanatok, meg olyanok is, amikről még nem tudtunk, mert lou nem mesélte el nekünk... ezzel csak kihúzzuk egy darabig.

      Imádlak, ne éjjel olvass, mert nem vállalom a felelősséget, ha nem tudsz felkelni reggel ;)

      <3

      Törlés
  8. Ahw
    Iszonyat jó újra olvasniiiiii igaz hogy mind emlék de legalább újra élhetem ezeket a csodás pillanatokat *-*
    Annyira jó olvasni iszonyat annyira de annyira jó neked már a tanitvány 3 készül...... o-o ez hihetetlen..... Annyira kiolvasnam a kettőt és hármat.......... Meghalok de megígértem magamnak hogy megveszem a 2.és meg is fogom....
    Nagyon szeretünk Becca

    Meli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kevesebb mint egy év alatt, a harmadik könyvemet készítem épp elő, és ez hihetetlen, még számomra is. Soha nem lehetek elég hálás, amiért ennyire támogattok <3

      Szeretem írni is... Harry bőrébe mindig szívesen bújok, bár Louis közelebb áll a lelkemhez. :)

      Törlés
  9. Drága Becca!

    Komolyan alig hittem el... A mai napig emlékszem, mennyire kíváncsi voltam anno Harry szemszögére a masszőrös jelenetben... Te jó ég, kicsináltál.
    Mellesleg fogalmad sincs,mennyire is jött jól nekem ez; egy kis nosztalgia.
    Köszönöm, hogy elolvashattam ezt a csodás és egyben különleges részt is. Esti meseként szintén tökéletesen megfelelt, haha.

    Puszi:
    N. G. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eltitkolhatnám, de nem fogom... könnyek szöktek a szemembe, mikor megláttam a nevedet, és még nem is olvastam, amit írtál... Te itt voltál velem az első pillanattól kezdve, ezért mindig annyira meghatódom, ha látom, hogy még mindig velem vagy ma is.

      Remélem, nincs nagy baj, ami miatt kellett ez neked, csak egyszerűen jól esett. Mondd, hogy minden oké veled!!

      <3

      Törlés
  10. megyek sírni...olyan rég nem voltam itt és holnap hazajövök suliból elolvasoommm<3 imádom tudom hogy imádom mert amit csinálsz csak imádni lehet és úgy éreztem ezt le kell írnom, anélkül is hogy el sem jutottam az olvasásához...
    ölellek drága Becca<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aztán a bizalom!!! Ha olvasatlanul ír valaki dicsérő kommentet. Ennél nincs feljebb:))

      Imádlak, és igen, tudom, hogy sokáig szüneteltünk, de most már ott vagyunk, és remélem, még sokáig maradunk.

      Puszillak <3

      Törlés
  11. Jajj, új rész van!
    Már kezdett elhagyni a remény, hogy a sok dráma miat...
    Mindegy is! Itt van, és imádom! :)
    Nem bírtam ki, vissza kellett olvasnom az elejéből részleteket.. :D
    Csak így tovább ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A drámák lefolyása sokkal kíméletesebb, mint amire számítottam, úgyhogy igen, itt vagyunk... bár a gyerektémával még nem tudok mit kezdeni, de addig maradunk, és körülnézünk Harry szekrényében, meg az emlékei között. :))

      Törlés
  12. Uristeeeeeen
    Imadtam. Erre most nagyon szükségem volt. Köszönöm ❤

    VálaszTörlés
  13. Juuuj *-* Nem is tudom leírni azt, amit akkor éreztem, mikor feljöttem a bloggerre, és megláttam, hogy van új rész. Azonnal megnyitottam, és boldogan, izgatottan olvastam. :3
    Oh istenem, ezek a visszaemlékezések vááááá! Kicsinálnak! Ilyet még kérlek!! Annyira nagyon szükségem van rá, hogy azt te el sem tudod képzelni!
    Harry szemszögéből olvasni a dolgokat, juuj *-*
    A masszírozós kicsinált, meg a bora bora! A reggeli kelés :p Mondd h megírod a többit is! Mikor ott zuhanyzott Louis előtt! (Kedvencem :3 :p) meg mindegyiket jajj de jó lenne!
    Imádtam, és olyan boldog vagyok, hogy végre megint olvashattam MTF-et!! ❤❤
    Puszi ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de imádlak!! Kapsz még, ne félj! Amíg le nem zárul ez a cirkusz, addig Harry fog kiszolgálni bennünket, és elmeséli szépen, hogy ő mit hogyan élt meg. Nincs más választása.

      Nem, nem fogom megírni azokat, amiket Louis mesélt el, mert nem akarok tanítványt csinálni az MTF-ből, max néhol ér össze a sztori, de csak felsorolás szinten, hogy képben legyünk a sztorival kapcsolatban. De hidd el, jobb lesz így, mert annyi dolog van, amit louis elfelejtett elmesélni részletesebben. Például azt a reggelt, mikor Harry a szüleitől jött haza, rögtön azután hogy összejöttek, és hófehér rózsákat vett neki a benzinkúton... emlékszel még ?? ;))) Hmmm???

      Törlés
  14. Javaslat : ne olvasd ezt miközben Adele -When We Were Young-ot hallgatot mert garantált a bőgés
    Imádom nagyon téged is meg őket is köszönöm ❤❤
    Rebi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt remélem, mindenki megfogadja, bár néha egy jó kis sírás többet ér mindennél.
      Én is imádlak<3<3

      Törlés
  15. Szia
    én még csak most találtam rá erre a történetedre, viszont amit eddig elolvastam az nagyon tetszik. Én eddig a Stockholmot olvastam csak tőled amit nagyon szerettem lenne is egy kérdésen ezzel kapcsolatban. Lehet olvasni azt a történeted valahol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ez is elnyerte a tetszésedet.
      Az SS nemsokára megjelenik könyvben, úgyhogy már csak abban a formában lesz majd olvasható :))

      Törlés
    2. köszönöm a választ akkor majd figyelem a megjelenést. :)

      Törlés
    3. A tanítvány oldalán a facebookon, és a honlapon is mindent időben megtalálsz :)

      Törlés
  16. Drága Becca!
    Azt hiszem ideje, hogy rendszeresen elkezdjek komizni:D Nagyon nagyon szeretem ezt a történetedet, a többi is a kedvencem, de ez különösen, mert ezt olvastam először tőled!<3 Még ma is állandóan újra és újra elolvasom az összes részt egyszerűen imádom<3 Ezzel a résszel meg feldobtad a napomat^-^ eszméletlen aranyos lett, fantasztikusan írsz<3 alig várom a következő részt<3
    Puszi Emese<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ennek itt az ideje :D ;)

      Igen, az MTF az első gyerekem, ezért az én szívemben is mindig különleges helye lesz. Sokszor késztetést érzek, hogy kijavítsam benne a hibákat, de aztán rájövök, hogy ez így szép, mert legalább láthatom, hogy honnan indultam, és mennyit fejlődtem a közel két év alatt.

      Hozom a kövit, és ölellek! <3

      Törlés
  17. sziaaaaa^^ nagyon orulok hogy visszatertel. en pont jol idozitettem mert penteken beteg lettem es nagyon unatkoztam es reka egy baratnom mondott harom blogot amit olvassak el mindenkepp mert alapmuveltseg szerinte vagy mi :D es mindegyik toled volt es ez volt az elso amire esett a valasztasom. ma se mehettem meg suliba es ezert sikerul kiolvasnom es nagyon orulok hogy pont most talaltam ra vagy talaltak ram a blogjaid. szerintem a kovi a stay strong lesz mert arrol hallottam meg nagyon jokat. meg persze az it is what it isrol es valami s betusrol de nem jut eszembe a cime:( szoval a tobbi blogod alatt is talalkozunk. imadom es szuperul irsz. es a konyveidrol is regenyeket irt nekem a csajszi szoval szerintem beruhazok rajuk. ;) pusziiiii
    Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, és remélem már rég meggyógyultál, mire én most válaszolok. Ha legalább kicsit segítettem eltölteni a napokat, akkor már nem dolgoztam hiába:)

      A Stay Strong az örök kedvencem. Remélem, neked is tetszeni fog.
      Csak akkor vedd meg a könyveimet, ha tényleg szereted a stílusomat, egyébként ne költs rájuk :)

      Puszillak

      Törlés
  18. Drága Beccám
    Mióta is várom ezt a megváltást?
    Kb 3 hónapja.
    De ez nem számít a lényeg hogy most itt van és ismét lenyűgöztél:')
    1. Alig várom a tanítvány 3. Részét (aaaaaww)
    2. a Stockholm-szindromát szintúgy *-*
    Nem hittem volna hogy az SS-ből is könyv lesz. Már boldogabb nem is lehetnék <33
    Baszottul kurvára kibaszott lenyűgözően jó rész lett^^
    Köszönöm hogy a szabadidődben gondolsz ránk <33
    Ezek a vissza emlékezések nagyon -nagyon tetszenek:3
    Imádlak, sok puszi
    Dorina<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorinám!

      Igen,,, ez a három hónap nagyon elszaladt, de az az igazság, hogyha ment volna az MTF, akkor nem született volna meg az IIWII, mert annyi idő a világon nincs, hogy egy harmincakárhány részes mellett még a blogomat is tudjam írni.

      Szuper, hogy tetszenek a visszaemlékezések, mert egy ideig még ezzel múlatjuk az időt, azt hiszem...de ne legyen igazam!! :))

      Törlés
  19. Jaj Becca! Annyira jó hogy hoztál egy részt ide is! Még ha csak egy kis mellék rész, nekem akkor is sokat számít! 😍 Szerintem érthető hogy most pihenteted a blogot, ez a gyerek dolog nagyok bekavart.. nagyon remélem hogy hamar megoldódik, mert már kezd elegem lenni ebből a sok drámából! A modest-nek nem volt eleg a gyerek, Danielle-t is előkapták. Úgy néz ki nagyon szúrjuk a szemüket 😂😀 Még csak most olvastam el ezt a részt, de már alig várom a folytatást! Tetszik hogy Harry szemszögéből is látjuk az eseményeket.
    Xx Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És itt van a másik, örökké hűséges olvasóm, aki annyi de annyi ideje itt van velem (és mindenütt). Nem tudod, mennyire hálás vagyok, amiért rendületlenül írsz, olvasol, szeretsz.

      Igen, a mostani történések már tényleg túlmennek minden határon, de igazából annyira hozzászoktattak ezekhez, hogy már fel se kapom rá a fejem. Mindig rettegek, hogy megint összecsapnak a fejem fölött a hullámok, de kiderül, hogy egy enyhe gyomorgörcsön kívül már nem váltanak ki belőlem semmit, és pár órával később úgyis hozzák a larriek a cáfolatokat, ellenkező bizonyítékokat, úgyhogy csak addig kell kibírni:))

      Törlés
  20. En egyszeruen annyira imadom a storyfat hogy az mar faj. Amig ezt olvastam se nem.ittam se nem aludtam se nem ettem...tudni kell hogy akkor talaltam ra a blogra mikor mar vege volt es most hogy lattam hogy uj resz..es irtad hogy folytatod....hat ez fantasztikus..egyszeruen annyira valosagos a story.......dehat mind tudjuk hogy LARRY IS REAL

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ilyet ne csinálj!!! Ez túl hosszú ahhoz, hogy étlen-szomjan olvasd végig. Arról nem beszélve, hogy húzni kell az időt, ha az ember szeret valamit, mert annyira rossz, amikor vége van :))

      Törlés
  21. Te jó Isten! Ezt nem hagyhatom szó nélkül! Ez valami hihetetlen, annyit vigyorogtam rajta hogy már fáj :D Annyira édesek voltak, tök jó volt így vissza nézni! :) Harry meg... ahh, imádlak! :D Újra olvasom... lemaradtam jó pár résszel; mert mindig csak hanyagoltam, mondván hogy lesz időm rá úgyis.. nem lett, de akkor is el fogom újra olvasni! Amúgyse tudok egy könyvet sem folytatni úgy, hogy ha már egy ideje nem olvastam az előző részét, újra olvasom. Ez így teljes :P Szóval itt is így vagyok vele. Annyi dolog van, amit már elfelejtettem, pedig annyira szerettem benne! Ó, és a Stockholmmal teljesen megleptél! O.O Pont ma gondolkoztam rajta, mennyire szeretném könyv formájában olvasni az ilyeneket. Annyival könnyebb lenne! :D
    Nem húzom tovább a szót, imádtam, több ilyet is szívesen olvasnék! :)
    Anne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, miről beszélsz. Én is mindig úgy vagyok, hogy ma lesz időm erre meg arra, aztán éjjel kettőkor kiderül, hogy egyikre sem volt :((

      Minden kívánságod így teljesüljön! Jön az SS, már a végső simításoknál tartunk a könyvvel kapcsolatban.

      Édi vagy, hogy újraolvasod. Ezek szerint tényleg szereted, és ez nekem nagyon jól esik!! <3

      Törlés
  22. BECCCAAAAAAAAAA
    imadlak
    10 napra ujra utazonagykovet voltam, es arra jottem haza, hogy anyuka a tanitvany masodik reszet olvassa, mar ki tudja hanyadszor, es meg itt is uj resz van! fantasztikus ez a februar,
    remelem lesznek meg kellemes meglepetesek
    Harry milyen edes mar, imadom. nagyon. jaj hat ez valami hihetetlen aranyos.
    tobbet akarok belole:((((
    neked is szep februart,
    xxHori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!!!
      Ezzel teljesen kicsináltál: "arra jottem haza, hogy anyuka a tanitvany masodik reszet olvassa, mar ki tudja hanyadszor, es meg itt is uj resz van! fantasztikus ez a februar,"
      Az a baj, hogy látom anyukádat magam előtt, és muszáj mosolyognom:)))

      Hová utazgattál már megint????

      Puszillak

      Törlés
    2. Hollandiaban voltam, ilyen csereprogram szeru dolog, de csak 10 napra mentunk, es majd ok is jonnek marciusban szinten 10 napra:)
      anyu puszil, es nagyon varja a harmadik reszt!

      Törlés
    3. Hűű az jó!! De ilyenkor még nincsenek tulipánok, ugye???

      Kár, hogy nem fordítva volt :((

      Én is puszilom, de mondd neki, hogy előtte Stockholmozunk, mert a Tan3-nak még neki se kezdtem.

      Törlés
  23. Augusztustól újra olvastam, hogy teljesen képbe legyek.
    Egyszerűen imádom ezt a sztorit is!:)
    Most meg, ez a visszaemlékezés Harry szemszögéből nagyon tetszik. Bár amit írsz mindet imádom:D
    Kíváncsi vagyok a Brianás sztorit, hogy oldod meg, de előre tudom, hogy elég érdekes lesz..
    Mindegy, próbáld meg a lehető legkevesebb drámával, ha kérhetem.. Nem szeretem, ha veszekszenek:(
    Alig vártam, hogy új rész kerüljön, és aggódtam is, hogy nagyon-nagyon megbántottunk:(
    Harry én Louis meg még mindig annyira aranyos:3
    Siess a kövivel.
    Izgatottan várom:)
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretném megoldani a bananiis sztorit, ha lehet,,, úgyhogy várom a remek híreket, amivel végre lezárul ez a komédia. Remélem, már nem kell sokat várni rá, mert amit most művelnek, attól már forog a gyomrom, de tényleg.

      Jól vagyok, kihevertem a dühömet, és remélem minden rendben lesz mindenütt. :))

      Hozom a kövit hamarosan.
      Puszillak <3

      Törlés
  24. Szia.

    Annyira hianyzott mar a blogod.:(
    Olyan regen volt mar resz, de 100%-osan megertelek. Remelem, amint tuljutunk mindenen, es tisztazodik minden, es lesz idod, surubben jonnek reszek. De turelmes vagyok es varok:D (en es a turelem...)

    Sok otletet.
    Oleles es puszi ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.)
      Igen, vannak olyan időszakok, mikor semmi sem akar összejönni, de aztán akkor is erőt vesz magán az ember, ha épp nincs hozzá kedve, és csinálja a dolgát-. Most én is így vagyok, de sajnos, nem tudom folytatni a sztorit, amíg le nem zárul ez a rémálom.

      Örülök, hogy itt vagy. Puszillak

      Törlés
  25. Egy dolgot szeretnék mondani, hogy Köszönöm!!
    Ez úgy kellett, mint egy falat kenyér és a szivem zakatol és pillanatok hada cikzik a fejemben az emlékek ♥
    Annyira örülök, hogy visszatértél te és az MTF ♥ IGAZáBOL TUDTAM, hogy így lesz ♥
    "Bár kétlem, hogy hagytam volna csak úgy kisétálni az életemből, hisz első naptól kezdve úgy vonzott, mint a legerősebb mágnes."- MIéRT nyírod ki az embert? És miért zokogok még mindig ??

    "Milliószor képzeltem el, hogyan szeretnék élni, de mikor ott volt az orrom előtt, mégsem ismertem fel, hogy Louis a végzetem. "-YES HE IS!!! neeee csináld ezt veleeeeem ennél aranyosabb dolgot én még nm olvastam én tudtam, hogy Harry naplójába belehalok de hogy ennyire

    "A közös otthonunk ablakán. A tudat, hogy örökre összetartozunk, megmelengette a szívemet. Bármi is történjen, Lou az enyém, és én az övé vagyok. Lehet bármilyen kegyetlen a világ, üldözhet az összes homofób, mi akkor is boldogok vagyunk együtt, és hiszek benne, hogy soha nem választhatnak szét bennünket." - FOGALLAJUK EZT IMÁBA éS MONDJUK EL MINDEN LEHETÉGES PILLANATBAN KEZDJUK MOST

    "Én lopva lestem, mikor félmeztelenül, alsóban szambázott a lakásban, vagy beosontam a fürdőbe, valami mondvacsinált indokkal, hogy a zuhanykabinban egy pillantást vethessek a seggére, ami olyan szinten megbabonázott, hogy képes lettem volna imádkozni hozzá." - jó ezt a modatot meg csak úgy imdom, mert igaz és NAGYOOON IMÁDOM

    "A mindig rekedt, mégis magas, csengő hang, amit millió közül is felismerek, és amitől a mai napig megborzongok, ha kiejti a nevemet. "- ME TOO THE FUCK!!!! az az él ahogy Harry nevét ejti R.I.P im already dead

    MEGHALTAM VÉGEM VAN!
    Köszönöm! ♥
    "ONE AND ONLY" ALWAYS AND FOREVER! ♥ HE IS THE ONLY ONE ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te is megjöttél, életke ?!

      Tudtam, igen, most tényleg tudtam, hogy harry naplói rád életveszélyesek, de azt is nagyon jól tudom, hogy te szeretsz belehalni az ilyenekbe. ez a kedvenc elfoglaltságod, és amúgy se vetheted a szememre a tegnapi, képletes leírás után, ami egy szerelmi aktus volt... emlékszel???? MERT ÉN NAGYON IS B@ZMEG!!!

      És ma, az AIMH tweet új csúcsdöntésén túl, amivel bearanyoztuk a saját valentin napunkat, remélem, larrynek is okoztunk egy kis örömöt:))

      Lesz még olyan rész, ami ennél is nagyobbat üt majd nálad... én azt is tudom, hogy melyik ;) Érzed már a rózsaillatot???? ;)

      Törlés
  26. Imádom Meg van az összes könyved és nagyon várom a Tanitvány 3-at.Köszönöm hogy olvashatlak Anikó

    VálaszTörlés