2016. február 19., péntek

CXXXV. Fejezet

Sziasztok!

Nagyon kellemes hétvégét mindenkinek, kicsit kevesebb esővel, mert esküszöm, bedepizek már ettől az esős évszaktól. London sem lehet rosszabb...
Hoztam az új részt, remélem, szeretni fogjátok.
Nagyon szépen köszönöm a sok csodás komit, ettől érzem úgy, hogy folytatnom kell, mert szeretitek.
Csodálatosak vagytok!!

xxx Becca




  Gondolatban inkább áttekertem a fájdalmas emlékeket, amiket a másnap hozott az életünkbe.
  Az épphogy megszerzett boldogság egy pillanat alatt szertefoszlott. Életünk legnagyobb félreértésébe sétáltunk bele, mindketten széttárt karokkal, a másikat hibáztatva mindenért. Egyikünk sem volt elég felnőtt ahhoz, hogy sértett büszkeségét félretéve tiszta vizet öntsön a pohárba. Vagy az a valószínűbb, hogy egyikünk sem merte elhinni a szerelmet, amit az ég adott, és önértékelési problémáink miatt remek érvekkel tudtuk alátámasztani a saját hülyeségeinket, amitől annyira hihető volt az egész, hogy szégyenünkben mindketten inkább hallgattunk, és igyekeztünk láthatatlanná válni.
   Újabb, még rettenetesebb hónapok, amikre visszaemlékezni is csak kín és fájdalom.
  Elköltöztem.
  Kivettem egy apró, otthonos kis lakást, de arra se volt energiám, hogy kipakoljak a dobozokból. Nagyon hamar kialakult a napi rutin: napközben robotként tettem a dolgomat, igyekezve, hogy a nyomorom ne süssön minden mozdulatomból. Kerültem Louis-t, vagy ha nem volt rá lehetőség, akkor sértett büszkeségemből merítve egy-egy aljas beszólással keserítettem meg az életét.
Esténként nem bírtam megmaradni az üres lakásban, ahol csak még jobban rám tört Lou hiánya, így lementem a sarki bárba, és addig ittam a sarokban, míg meg nem szűnt a szorító érzés a mellkasomból.
  Ezt eleinte két pohár ital is remekül orvosolta, de pár hét alatt eljutottam a hat felesig. Persze, Cron, a pultos is tudta, hogy nem vagyok még tizennyolc, meg azt is, hogy ki vagyok én – amire a keresztlánya hívta fel a figyelmét, mikor egyik este behozta neki a vacsorát –, de volt már annyi élettapasztalata, hogy tudja: ha nem ad inni, egyszerűen felvágom az ereimet.
   Úgyhogy kérdezés nélkül tolta elém az italt, és mindig fenntartotta a kicsiny zugot, ahová feltűnés nélkül elbújhattam a kíváncsi tekintetek elől. Pár hét után, szerda este egy könyv várt a pulton. Belenéztem, aztán nem is tudtam letenni. Capek, Harc a szalamandrákkal című könyve volt.
  Nem tudom mi fogott meg benne, de az az igazság, hogy zárásig olvastam, és aznap el is felejtettem inni. Cron limonádékat tett elém, ahányszor elfogyott az italom, és miközben a poharakat törölgette egy hófehér abrosszal, a szeme sarkából engem figyelt. Mikor elérkezett a záróra, szerettem volna elvinni a könyvet, de azt mondta:
   – Nem! Sajnálom, de nem adok kölcsön könyvet iszákos tinédzsereknek. A könyveim a kincseim. Ha holnap jössz, és megint nem iszol, elolvashatod a végét…
   Annyira ledöbbentem azon, amit mondott, hogy csak tátogtam, mint egy partra vetett hal.
   – Oooké… – nyögtem ki nagy nehezen, és a pultra dobtam egy húszast, amit általában elittam esténként.
   Aztán, mivel színjózan voltam, nem tudtam ellenállni a kísértésnek, és a lábaim percek alatt elvittek a régi házhoz, hogy hajnalig ott szobrozzak a lámpaoszlopnak dőlve, nézve a hálószoba ablakát, ahol sejtéseim szerint El és Louis aludt békésen, és csak akkor indultam haza, mikor az első napsugarak pirosra festették a horizontot.
   Ez egyre gyakrabban fordult elő. Ha elég erős voltam, és meg tudtam állni, hogy leskelődjek, akkor csak hazamentem, befeküdtem a hideg ágyba, az arcomat Louis pólójába fúrtam, és addig bőgtem, míg el nem jött a megváltó álom.
   Néha persze voltak olyan napok, mikor annyira elhatalmasodott rajtam a kétségbeesés, hogy Cron elvette a kikészített könyvet, és a helyére egy dupla whiskey-t rakott, de ez leginkább annak szólt, hogy rájöttem: nagy kamu a mondás, ami azt mondja: „Az idő minden sebet begyógyít”.
  Nekem nemhogy csökkentek volna a kínjaim, csak egyre erősödött a belső fájdalom, egyre szélesedett a szakadék az álmaim és a valóéletem között. Már semmi nem érdekelt. Örültem, ha lemehettem a bárba, és egy számomra ismeretlen szerző, még ismeretlenebb könyvébe temetkezhettem pár órára, mert addig, de csak addig szüneteltek a szenvedéseim. Soha nem tudok elég hálával visszagondolni a pszichológusként üzemelő Cronra, aki szavak nélkül is megértett, és a lehető legjobb terápiát alkalmazta.
   Zayn és Louis ekkoriban kerültek még közelebb. Persze, mindig van valaki, aki látszólag egy jó barát, és csak az a célja, hogy támaszt nyújtson, de én láttam, amit láttam. Egy szerelmes felismeri azokat a mozdulatokat, apró jeleket, amik már túllépnek egy baráti gesztuson.
   Nem elég, hogy Louis Eleanort választotta helyettem, még Zayn is bepróbálkozik?! Tudva, hogy Louis igenis vonzódik a férfiakhoz – és az emlékkel, ahogy előttem térdel a zuhanyzóban, a torkáig engedve a péniszem –, nem lett könnyebb megemészteni a dolgot.
   Szent meggyőződésem volt, hogy Zayn rámozdult, és ez napról napra erősödött bennem. Mikor megláttam őket, ahogy a buszban ölelkeznek, egy hajszál híja volt, hogy nem kezdtem törni-zúzni, és rángattam meg Louis-t, hogy kapjon már észbe, és döntse el, hogy melyik nemet választja. Nem tudom, miért lett volna kellemesebb, ha konkrétan kijelenti, hogy meleg vagyok, és Zaynnel képzelem el a jövőmet, de akkor azt hittem, a bizonyosság megnyugtatná az idegeimet.
   Ettől megint egy gödör mélyén találtam magam, és nem vágytam másra, csak hogy végre hazaérjünk a turnéról, és visszakapjam az agymosó estéket a kocsmában, Cron könyveivel együtt. Addigra legalább ötvenet elfogyasztottam, és megismertem az olvasás jótékony hatásait. Dalszövegeket kezdtem írni, és csodálkozva eszméltem rá, mennyivel választékosabb lett a szókincsem. Gyorsan rendeltem pár verseskötetet a netről, és hamarosan arra is rájöttem, hogy a költészet ugyanolyan közel áll a lelkemhez, mint a zene. Nem szeretem a kortárs alkotókat, de a régi versek, a sok és alapos munkával kidolgozott gyönyörű sorok teljesen rabul ejtettek. Kalapot emelek a művészek előtt, akik szavakkal alkotnak olyan maradandót, ami akár ezer évvel később is komoly érzelmeket váltanak ki az emberekből.
   Szerettem volna megosztani ezt valakivel, de közben arról is megbizonyosodtam, mégsem akárkivel, hanem Louis-val. Neki akartam beszámolni az új tapasztalásokról, hozzá írtam a dalokat, és róla szólt minden gondolatom. Ez viszont csak tetézte a nyomoromat, és minden életkedvem elszállt.
   Aznap elmehettem volna inni a fiúkkal, mert Lou előzékenyen lemondott a bulizásról, azért, hogy én mehessek el (kimondatlan megállapodás volt, hogy ha ő megy, akkor én nem), de ehhez sem volt lelkierőm. Már annyira eltávolodtam a fiúktól, hogy szinte alig beszéltünk, és Niall erőtlen próbálkozásait is rendre egy mogorva visszavágással tettem tönkre, pedig ő tényleg csak segíteni akart.
   Szóval, akkor este, mikor Lou a macskáját kereste önkívületben – akiről nekem fogalmam sem volt –, megtörtént a csoda. Megtudtam az igazságot, vagyis épp annyit, amitől ismét felfordult az életem:
  Kiderült, hogy semmi sem úgy volt, ahogy én gondoltam, és az is egyértelmű lett, hogy Louis sem lépett túl a kettőnk dolgán. Mikor megláttam a tetoválást a mellkasán, a talaj majdnem kiszaladt a lábam alól, és meg voltam győződve róla, hogy hallucinálok. Márpedig ott állt a gyönyörű aranyszínű bőrön, sötét betűkkel az a pár szó, ami olyan sokat jelentett nekem. Szerettem volna végigcsókolni, és Lou törékeny testét magamhoz szorítani, hogy soha többé ne engedjem el, de éreztem a belőle áradó kétségeket és fájdalmat. A sok, apró kis mérgezett nyilam mind célba talált, és nem volt rá lehetőség, hogy egy csókkal vagy egy összeborulással intézzem el az egészet.
  Várnom kellett. Várni, míg hazatérve le tudtam zárni az álviszonyt, ami Taylorhoz fűzött, míg lehetőségem volt arra, hogy meghívjam Lou-t és Elt egy vacsorára, és felkészültem arra, hogy kettejük előtt kell színt vallanom.
   Megtettem volna, bár ma sem tudom, hogyan.
Egy számomra idegen előtt megnyílni, és elmondani azt, amiről csak reméltem, hogy Louis is hasonlóan érez, sokkal nehezebb lett volna. De az élet adott egy második (vagy sokadik) esélyt, és Eleanorról kiderült, hogy igazi, érzőlelkű jó barát, aki tényleg megérdemli Louis bizalmát, mert saját érzéseit háttérbe szorítva képes Lou boldogságát szem előtt tartani.
   Már a vacsorára készültem, kapkodva sürögtem a konyhában, mikor csörgött a telefonom. Ismeretlen szám volt, de felvettem, mert éreztem, hogy valami fontos lehet.
   – Szia, Harry, El vagyok.
   – Helló! – üdvözöltem, és nyeltem egy nagyot, mert rettegtem, valami olyasmit fogok hallani, ami tönkreteszi az elképzeléseimet.
   – Csak azért hívlak, mert szeretnék megbeszélni veled valamit… – kezdett bele Eleanor egy nagy sóhajjal, amitől a gyomrom is görcsbe rándult, mert megerősítette a félelmeimet. – Figyelj, Harry! Nem akarok a magánéletetekben vájkálni, és nyugodtan mondhatod, hogy semmi közöm hozzá…
   – Nem, nem! Mondd csak! – vágtam közbe, mert nem akartam lefutni a tiszteletköröket. Essünk túl rajta!
   – Louis nagyon megszenvedte az elmúlt heteket, és a turné csak még nehezebbé tette számára az amúgy is elviselhetetlen helyzetet. Nem tudom, mi ez a mostani nagy változás, és csak remélem, hogy nem értelmeztem félre a jeleket…
   Szünetet tartott, és éreztem, hogy szeretné, ha most mondanék valamit, amiből kiderül, hogy mik a szándékaim.
   – Szeretném rendbe tenni a dolgainkat, ha ad rá még egy esélyt… – nyögtem ki, de a hangom elfúlt, és ezzel egy időben megéreztem az odakozmált Beschamel illatát. Lerántottam a tűzhelyről, és kínlódva sóhajtottam egy nagyot.
   – Mit értesz ez alatt? – kérdezte El, amitől megremegett a gyomrom. – Nézd, én tényleg nem akarok vájkálni a dolgaitokban, és hidd el, nekem is roppant kínos ez, de annyit küzdöttünk azért, hogy Louis viszonylag jó állapotba kerüljön… – Ő is sóhajtott. – A fenébe is! Nem fogom kerülgetni a forró kását! Bízom benne, hogy nem érdemtelenül kaptad meg a szerelmét, és ha így van, akkor neked is jogod van tudni az igazságot. Még most is szeret, igen! Én tudom, bár nem mondja. És ha most csak arról van szó, hogy lelkiismeret-furdalásod van, ami miatt valami bagatell dologgal akarod lekenyerezni, akkor kérlek, mondd le ezt a vacsorát! De ha te is szereted, és szeretnéd rendbe hozni a kapcsolatotokat, akkor ideje, hogy színt vallj. Nem lehet tovább elodázni ezt!
   Hallgattam, a szavak a torkomra forrtak, és képtelen voltam kinyögni egy értelmes szót. – Remélem, a hallgatásodat csak a meglepetés okozza… – vékonyodott el Eleanor hangja. Nyilván, neki sem lehetett egyszerű erőt gyűjteni ehhez a beszélgetéshez.
   – Igen, csak az! – válaszoltam végre, de a hangom olyan rekedt volt, hogy alig lehetett érteni.
   – Akkor, azok alapján, amit elmondtam… Nem kell részletezned az indokaidat… Csak mondd meg, mi legyen! Lemondod a vacsit, vagy intézzem úgy, hogy kettesben lehessetek egy kicsit?
   A szívem már ezerrel dobogott, a vérem a fülemben zúgott, és roppant hálás voltam, amiért nem faggatott. Csak azt kérdezte burkoltan, akarom-e Louis-t. Erre pedig nagyon is jól tudtam a választ!
   – Nagyon hálás lennék! Igen, ha lehet, szeretném ezt kettesben megbeszélni vele.
   Eleanor diadalittas fújtatása nem kerülte el a figyelmemet, de ez most csak még inkább megkedveltette velem.
   – Akkor maradjunk annyiban, hogy ez a beszélgetés egyelőre titok. Én csak kilenc körül jövök, úgyhogy lesz két órád, hogy megtedd, amit kell…
   – Köszönöm – nyögtem ki elhaló hangon, és letettem a telefont, mert már a kezem is remegett. Ittam egy pohár vizet, aztán az arcomat is megmostam, és mikor sikerült összeszedni magam, írtam neki egy SMS-t, amiben még egyszer megköszöntem a nagylelkűségét, és arra kértem, kívánjon szerencsét.
  Nem tudom, de akkor valahogy szükségem volt az érzésre, hogy El is drukkol nekem. Mikor megjött a válasz, amiben egy édes kismalac a szájában egy lóherét rágcsált, olyan megkönnyebbülés lett rajtam úrrá, hogy elkocsonyásodtak az izmaim, és pár percre le kellett ülnöm, mert nem tartottak meg a lábaim.



.

34 megjegyzés:

  1. Váááá, a legjobb résznél abbahagyni :D Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írok le semmit még egyszer, amit már olvastatok ;)

      Törlés
  2. Egyik kedvenc részemnél kell abbahagyni?:( Na jó talán kibírom, ha hamarosan olvashatom a kövi részt*-* Oké nem sürgetlek, jó munkához idő kell;) Imádom minden egyes részét a blognak és annyira aranyos Harry hogy megzabálom!:3 Nagyon nagyon tetszett a rész^-^ alig várom a következőt:3
    Puszi Emese<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, az a baj, hogy megint nagyon nagyon kevés a visszajelzés, ami számomra azt üzeni, hogy az olvasókat nem igazán érdekli, amit csinálok. Ilyenkor elkedvetlenedek és elszáll az ihlet:((

      Köszi szépen, nagyon aranyos vagy, hogy te írtál nekem! <3

      Törlés
  3. Ohhhh istenem, ez egyszerűen tökéletesen gyönyörű volt!!
    Ahogy le írod az érzelmeket, az valami..... Valami.. Istenem nm találom a szavakat!,!
    Annyira jól írsz, hogy az már hihetetlen!
    Minden kis érzelmit tökéletesen át tudsz adni.
    El pedig nagyon aranyosan viselkedett!! Mindig is kíváncsi voltam hogy vajon direkt ment később a vacsira, vagy ezt előre eltervezte.. És igeeeeeen!!!
    Végree megtudtam!!
    Annyira örülök ennek a vissza emlékezős dolognak,!! Olyanok derülnek ki, amikre nm is számitottam!
    Ohhh és pont itt be fejezniiiiiii!!!
    Mond miiiiiéért? :'(
    Annyira olvastam volna még!
    Nagyon várom a következő részt, és örülök hogy itt vagy nekünk és segítesz ezekben a nehéz időkben!

    Puszi : Vanda <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogyha úgy érzed, hogy át tudom adni az érzelmeket. Nekem nagyon fontos, hogy a történet érzelmi hátterét is megvilágítsam. Talán fontosabb, mint maguk az események.
      Én is szeretem a visszaemlékezéseket, másik szemszögből pláne, mert ami egykor kimaradt,azt most be tudom pótolni :))
      Köszönöm a csodás kommentedet <3

      Törlés
  4. Egyszerűen nem tudok mit mondani.. Imádom a visszaemlékezős Hazz-t, de nagyon várom a cselekvés folytatását:)
    Egyik kedvenc részem volt a történetben, főleg, amikor El 'véletlen' nem tudott menni Lou-val. De rég volt!
    Siess a kövivel;)
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az már tényleg nagyon régen volt. Nekem a legeslegkedvencebb részem az a vacsora, és ami utána történt. Azt még én is többször elolvastam, mikor megírtam:DDD

      Törlés
  5. Ne már. Pont itt hagyod abba.
    Tetszik hogy Elt végre valahol kedvesnek állítják be mert sok helyen ő a hárpia :D
    Fantasztikus lett, főleg az érzelmes részeknél.
    Valahogy mindíg minden részt meg könnyezek. Lehet hogy érzelmi problémáim vannak vagy csak tényleg ennyire tudsz rám hatni.szerintem a második:3
    Köszönöm hogy szebbé tetted a hétvégémet, ugyis az egész hetem pocsék volt. Sőt borzasztó. Egy érzelmi roncs voltam. SZÓVAL NAGYON KÖSZÖNÖM, IMÁDLAK<33
    (Jaj most megint sokat kell,várni a következő részig.aahj
    Puszi
    Dorina <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem lesz MTF asszem meghalok

      Törlés
    2. El nálam mindig nagy becsben volt tartva, és mára kiderült, hogy az életben is jobban kellett volna becsülnünk, mert az utána következő álbarátnők mind klasszisokkal alatta maradtak, mind stílusban, mind viselkedésben, és ma már visszasírjuk a kiszámítható és szép eleanort. Én legalábbis biztosan :))

      Én is remélem, hogy én tudok hatni rád, és nem érzelmi problémáid vannak:)

      Puszillak

      Törlés
    3. ne is mondj ilyen hülyeségeket!!! jesszus!!

      Törlés
  6. https://www.youtube.com/watch?v=M_K76ZoP4OY
    Csak halkan és óvatosan teszem be ide ezt a videót, mert 6.15-től a bitchy Lou annyira aranyos, hogy az nem igaz :-) Semmi köze igazából a történeted aktuális fejezetéhez, de 12 perc instant vigyorgás... És arra gondoltam, hogy ha Lou ilyen cuki, akkor abszolút megértem Harry fentebbi gondolatait :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Freddieismyqueen, vagyis Ellie igazi kincs ebben a fandomban. Néha csak ő menti meg az éeletem, vagyis a videói, a tumblis blogja, és az, milyen töretlenül hisz abban, hogy egyszer jobb lesz, és mindannyian élhetünk boldogan:))

      Ezt a videót abban a percben néztem, mikor kitette, mert hetek óta vártam rá, és azóta is ezen élek. Ha elönt a kétség, akkor azonnal megnézem, hogy tudjam, minden más csak szerepjáték:)

      Törlés
    2. tudod min gondolkoztam baromi sokat? a "gyerek nevén"... freddie reign? komolyan? hiszen 100% hogy látta már a freddieismyqueen fiókot youtube-on, az egyik leghíresebb... ez annyira brutális "véletlen", hogy ilyen a világon nincs. még a freddie beleférne, de a reign? komolyan ha nyeretlen kétéves lennék, simán azt gondolnám, hogy a freddieismyqueen fiók louis-é, és csak szívat minket :)

      Törlés
    3. bejelöltelek - fekete-fehér profilképpel

      Törlés
    4. Ja és még 1 dolog - bár nem itt kéne kommentben, de muszáj feltennem valakinek. Mit gondolsz az RBB twitterfiókról és főleg annak deaktiválásáról? Mert ezerféle teória van, és én már néha belehülyülök, mert fogalmam sincs, melyiket akarom/akarnám elhinni. Abban elég biztos vagyok, hogy Lou csinálta (vagy ketten), mert kb. olyasmi volt, amit tőle várna az ember... De miért lett vége? Te mit gondolsz?

      Törlés
    5. szia:) sajnos iyg nem tudlak beazonosítani:( Ha gondolod, dobj rám egy üzit:))

      RBB -ről is sok teória van, de a saját véleményem az, hogy rájuk pirítottak, és muszáj volt eltüntetniük őket. Az interjús lebukás után nyilvánvaló volt, hogy nem húzhatják sokáig. Örülök, hogy legalább a szülinapig kitartottak!! Tegnap azonosítottuk be a helyszínt, ahol az utolsó képek készültek. Jayék házában ;))

      Törlés
    6. :-) Írtam. Egyrészt. Másrészt az az interjús lebukás annyira zseniális volt, hogy kb. 300× néztem meg, mert nem hittem el, milyen hihetetlenül szar színészek. Édeseim :-)
      Egyébként most Harry legutóbbi tweetje kerget őrületbe. Az almás. Mindig találok valamit, amitől ingerem támad torkokat átharapni a Modest-nél. Utálom, amit művelnek/műveltek velük. Néztem a Brits-et élőben, és volt egy priceless pillanat megint, Lou vágott egy pofát, amikor Liam megköszönte a Modest-nek és Simon-nak. Egy apró villanás volt csak, de annyira lehetett látni, ha az ember figyelte. Ez a villanás megint alátámasztotta, amit eddig gondoltam az egészről.

      Törlés
  7. Betegesen olvasom már a részeketxD
    Köszönöm♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pillanat mikor felfogtam hogy kb egy hónap alatt elolvastam :D

      Törlés
    2. De kis kitartó vagy:)) Örülök, hogy szereted. És köszönöm, hogy írtál nekem <3

      Törlés
    3. Én köszönöm neked a felém lévő türelmedet><

      Törlés
  8. Hogy hagyhatod itt abba?? Ahhh szétbasz az ideg (mintha nem tudnm, hogy ugyis együtt lesznek, de akkor is) sorry It´s jsut me and my feelings
    Harry és az olvasás a végezetem azaz az is !! Harry dalt ír valakirol (LOUIS) akit nem tudok ki az (LOUIS) ISMERETLEN ember (Louis) :D tetszett naaaa :D és verseeet IM DYING WHAT THE HELL?? nope nope!!! NO GOD! látom ahogy írja papírra averseket hagyjál békén!! ez tömeggyilkosság bazdmeg
    El *__* Hiányzik na jó annyira nem but you know what i mean) az sem lehet véletlen, hogy én ezt pot akkor olvasom,mikor Eleanor videot rak ki Sophiával *szemek* honestly my whole life is about *side-eye emoji*
    Nem szereteem mikor szenvedneeeek :( Életeeeim kis cukorborsók,jöjjön meg az eszetek!! NOW!
    nEM HAGYHATTAD IT ABBA TUDNOM KELL
    Louis tetoválása are you serious im gonna die right now right here
    Zouis... Becca!! nem fair I love them so much PARTNER IN CRIMES STILL(NOT TRUE AGAIN) BUT IM ZOUIS STAN
    dee ne Harry előtt pls :D naaa :D (viccelek amugy soha más csak larry) But Zouis is still cute, sexy as fuck i hate myself
    zAYNT LE KELL FOGLALNI VALAMI MÁSSAL IM HERE FOR HIM LEAVE LOUIS ALONE AND COME TO ME! (A COME TO ME-ról is Larry jut eszembe) R.I.P this is too much ez már nem normális (igen ezt mindig megállapítom, hogy ez egy cseppet sem normális)
    Eleanor egy angyal Give her a Grammy :D iGEEN eL VILGOSíTSD FEL MINDKETTőT és rázd meg mert hülyék!!!
    FHASFHKFHSSKJ Visszaemlékezős Haz :") ♥ I need more give me more pls ♥
    Jó most sírok nem tudom miért!!! im off for today
    "physically i'm fine emotionally im bruised"-about me
    Imádtaaaam ezt is!!! ♥♥♥ Nagyooon! Mint mindiiiig! ♥♥♥ Visszatért a fele angol komiim ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ezen konkrétan besírok. Hogy a picsába tudsz ilyen komikat összehozni? sosem fogok rájönni.

      De az a vicc, hogy ez csupa magyarba nem is lenne ütős, csak ebbe a kevert nyelvezetbe, és azért, mert minden mondatnak van egy plsuz értelmezése, ami még hozzátesz valamit, egy kis extrát ;)

      Igen, most jön a szappanopera utolsó része, remélem, és minden régi szereplő visszaköszön a vége előtt. csak már látnám a lefutó feliratokat:)))

      Imádlak <3

      Törlés
  9. Szia. Most írók először és emiatt bocsi de nagyon tetszik amit írsz és nagyon örülnék ha foltatnád.
    Már várom az új részt és nagyon tetszik
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon kedves vagy, és örülök neked!!

      Folytatom nemsoká, csak kicsit lankadt az érdeklődés, így én is lazábbra veszem a figurát ;)

      <3

      Törlés
  10. Írhatnál egy új fejezetet, mert teljesen rámtört a Xander Ritz para és undor (oka ismeretlen) és megint minden a levegőben lóg. Lehet, hogy megnyugtatna valami cukiság. :) Szóval a lényeg, hogy hiányzik az MTF. Az egyetlen "jó" ma az volt, amit linkeltem, hogy micsoda kamuzás megy a ház körül is (illetve ment). Kínomban újraolvastam pár első fejezetet, hogy enyhüljön az elvonás. :-)

    VálaszTörlés