2016. február 13., szombat

CXXXIV. Fejezet

Sziasztok!

Hoztam is a következő részt, hátha egy kis vidámságot hoz ebbe az ótvar időbe, vagy csak segít kikapcsolódni a macik elvesztése körül kialakult káoszban.
Nagyon szépen köszönöm a csodálatos kommenteket. Megnyugodtam, hogy a hosszú kihagyás ellenére itt vagytok még, és várjátok a részeket.

Kellemes pihenést!
xxxBecca

CXXXIV. Fejezet

  Az emlékeimtől elbódulva sétáltam vissza a nappaliba, de ott sem találtam a helyemet. Lou hiánya teljesen kikészít, de már csak két nap, és ismét a karomba zárhatom.
  Elmosolyodtam, ahogy eszembe jutott, még ma is milyen készségesen dől bele minden ölelésbe, és mennyire szereti, ha megengedhetjük magunknak az érintés luxusát. Majdnem az egész közös életünket rejtőzködve, hazugságok hálójában éltük le, és bár ez ad némi izgalmat a kapcsolatunkhoz, sokszor nagyon nehéz átváltani az igazi és az eljátszott szerepeink között.
   Felmásztam az emeletre, és kisétáltam a teraszra.
  Mennyire imádom ezt a házat, amit tőle kaptam, és aminek minden kis zuga olyan tökéletes, hogy mai napig ámulok rajta.
   Louis hibátlan ízléssel rendezte be. Minden olyan finom és visszafogott, mint ő maga. Gyakran gondolkozom azon, milyen igazságtalan az élet. A neki szánt szerep lassan maga alá gyűri azt a sok különleges tulajdonságot, amit igazából értékelniük kellene benne az embereknek. Louis önzetlen és szeretetreméltó. Gáláns és jólelkű. Megérinti az emberek fájdalma, és állandó késztetést érez, hogy segítsen az elesetteken. Amúgy is nagy harcos, aki mindig kiáll a gyengébbek mellett, legyen szó akár egy vitáról, vagy karitatív tevékenységről. Ő az álompasi, és közben a közvélemény szemében egy drogos, iszákos kis sztár, aki azt se tudja, merre van előre.
   Tehetetlen dühömet szerettem volna kamatoztatni, mikor ledobáltam a ruháimat, és meztelenül ugrottam a vízbe, aztán bekapcsoltam az ellenáramoltatót, és úszni kezdtem.   Legalább legyen valami haszna a bennem felgyülemlett energiáknak.
  Lassan beálltam a szokásos tempóra, és élveztem a víz ellenállását, ami elég erős volt ahhoz, hogy meg kelljen erőltetnem magam, nehogy elsodorjon.
A monoton tempózás közben lassan ismét visszatértem a múltba, és a régi képek pillanatok alatt ellepték az elmémet.

   A Bora-borai nyaralás végül nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Bár csókolóztunk a fövenyen, és az az emlék örökre meghatározta a jövőnket, én ismét bepánikoltam, és másnap egy csúnya színjátékba menekültem, amivel elüldöztem magam mellől Louis-t. A lány nevére sem emlékszem, de arra igen, hogy teljesen ledöbbentem, mennyire nem vált ki belőlem érzelmeket.
   Mikor másnap ráeszméltem, hogy Lou faképnél hagyott, teljesen kiborultam, és két napra volt szükségem, hogy egyáltalán valami rendszert vigyek a gondolataimba.Az érzéseim úgy hullámzottak, mint a tenger, ami a kis bungaló előtt nyaldosta a homokot, de én ki se tettem a lábam a partra, mert úgy éreztem, egyedül nincs jogom hozzá. Végül elhatározásra jutottam, és visszautaztam, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba, de Louis elzárkózott előle, és Zayn meg a fiúk támogatásával sikerült magától távol tartania.
   Teltek a hetek, én képtelen voltam dűlőre jutni, és úgy tűnt, Louis elhatározása is végleges: hogy nem érdemlem meg a bizalmát. Teljesen megértettem az álláspontját, és tulajdonképpen azért nem erőszakoltam ki egy beszélgetést, mert nem tudtam volna mit ígérni neki. Pusztán annyira jutottam, hogy nagyon szeretném kitapasztalni, mi megy végbe bennem – és titkon reméltem, benne is –, de még mindig nem mertem volna arra kérni, legyen a társam, a párom, a mindenem.
   Elvesztegetett hetek és hónapok, ma már tudom. De azt is, hogy mindenhez időre van szükség. Életünk nagy állomásai, a belső változások előtt szükség van egy kis lélegzetvételre, amíg ezerszázalékosan biztosak vagyunk magunkban. Ha csak hirtelen ugrunk bele valamibe, utólag mindig hivatkozhatunk arra, hogy ez csupán egy meggondolatlan döntés volt. Én viszont azt akartam, hogyha közös útra lépünk, akkor semmi kétségünk ne legyen.
   Mikor Zayn véletlenül elkottyintotta az információt, hogy Lou hazautazott a családjához, valami megváltozott bennem. A tudat, hogy otthon van, egyedül, és talán előlem menekült oda, végre kimozdított a holtpontról.
  Még aznap délután utána eredtem, és mai napig tisztán emlékszem az arcára, mikor megpillantott az ajtóban. Döbbenet, félelem és zavar uralta a vonásait, de ahogy a gyönyörű – számomra a világ legszebb – szemeibe néztem, tisztán láttam az örömöt is. Ez segített kicsit felülemelkednem a kétségeimen, és amikor megtaláltam a kedvenc helyén, a hatalmas farönkön üldögélve, félve könyörögtem egyetlen csókért, ami bizonyosságot adhat arról, hogy képtelen vagyok élni nélküle. Bár meg is kaptam, mégis ismét rosszul döntöttem.  
  Mentségemre szóljon, hogy annyira magával ragadott az az egyetlen, tapogatózó ki csók, ami alapjaiban rengette meg a lelki nyugalmamat. Elég korán kezdem, és úgy hiszem, elég tapasztaltnak számítottam a testi kapcsolatok terén, mégsem volt még arra példa, hogy egy csóktól eszemet veszítsem, és testem-lelkem csak egyetlen dologért könyörögjön, azért, hogy még többet kapjon, de azonnal.
   Ez volt az második csókunk, de igazából az első, ami számított; amikor mindketten tudtuk, mibe megyünk bele. Louis olyan készséges volt, olyan isteni finom és izgató, hogy a szívem félrevert. Máig emlékszem az ízére, az illatára, bőre selymes tapintására és a fékezhetetlen vágyra, ami elöntött.
   És ismét elmenekültem.
   Akkor kellett volna magamhoz láncolni, és soha többé nem engedni el. Ehelyett ismét olyan hónapok következtek, amikor igyekeztem eltávolodni tőle.
  Mikor összeismerkedtek Eleanorral, és a lány szinte azonnal beleszeretett, egy ideig azzal a hazugsággal győzködtem magam, hogy jobb lesz ez így. Majd én is találok egy rendes lányt, akivel boldog lehetek, és Louis-nak is jár egy normális kapcsolat. Bolondok lennénk meleg párként, árnyékban tengetni a napjainkat, mikor gazdag playboyként fogyaszthatjuk a csajokat.
   Csakhogy ez a baromság már ott megbukott, hogy én soha nem akartam érzelemmentes kapcsolatokkal múlatni a drága időt. Csak szerelemre vágytam, egy társra, aki mellett kiteljesedhetek és akiért rajonghatok.
   Önámításom akkor tört darabokra, mikor Louis végső elkeseredésében közölte, hogy szeretné, ha szétköltöznénk. Egyből azt hittem, El miatt akar elhagyni, és nem jöttem rá, milyen bántó és aljas voltam vele az azt megelőző időszakban, mikor a féltékenységem – amit magamak sem ismertem be teljesen –, annyira elvakított, hogy szinte kifordultam önmagamból.
   Aznap este nekiestem. Szinte felfaltam, és közben erőszakosan fogtam le, pedig anélkül is az enyém lehetett volna, ha nem vagyok olyan vak és idióta. Aztán ráadásul faképnél hagytam, és győztesnek éreztem magam. A kép, ahogy sírva roskad a földre, a hangok, a fájdalmas zokogás ma is szörnyű fájdalommal tölt el, és nem találok rá magyarázatot, hogy tehettem ezt vele?!
   Édes kicsi szívem, ott ült megtörten, a könnyei záporában, és igyekezett összeszedegetni széttört lelkének darabjait, míg én megaláztam és magára hagytam.
   Másnapra én is szétestem, de teljesen.
   Úgy mentem be a stúdióba, hogy legszívesebben törtem-zúztam volna a tehetetlen dühtől, és szerettem volna lenyúzni a saját bőrömet.
   De Louis… Louis rájött, mekkora kretén vagyok, és megkaptam az első leckét abból, hogy bármilyen fölényesen viselkedem, akkor is a rabja vagyok, és ha ügyesen bánik velem, úgy ugrálok, ahogy ő fütyül.
   Kis flört volt, pár pillantás, és nekem végem volt, mint a botnak. Mikor a fülembe suttogta, hogy ne legyen lelkiismeret-furdalásom a csuklóin lévő zúzódásokért, mert ő szereti, ha durván bánok vele, az agyamat elöntötte a vörös köd, és egy hajszál választott el attól, hogy kirángassam onnan, és az első félreeső helyen (ahol magunkra tudom csukni az ajtót ), megerőszakoljam, ha lehet, egymás után háromszor.
   Megtört a jég. Beláttam, hogy rajtam már semmi sem segít, és hogy rabul ejtette a szívemet.  Hazamentem, és az ő ágyába vackoltam magam, mert képtelen lettem volna még egy napig kibírni nélküle. Csak éjjel érkezett, de mikor leült az ágy szélére, és akkorát sóhajtott, hogy beleremegett a matrac, hirtelen minden olyan egyszerűnek tűnt. Rádöbbent, hogy ott vagyok, amitől majdnem sokkot kapott, de mikor közöltem vele, hogy csak magamhoz akarom szorítani, és érezni a közelségét, egy kicsit megnyugodott, én pedig olyan mélyen és pihentetően aludtam, amire hónapok óta képtelen voltam.
  
Mikor az emlékeimben a másnap reggelhez értem, elvétettem a tempót, és kis híja volt, hogy belefulladjak a saját medencénkbe. Nagy nehezen partra vergődtem, kifeküdtem a kövön, és felköhögtem a beszippantott vizet, aztán hangosan röhögtem magamon, és hagytam, hogy elöntsön a vágy, ami pusztán a gondolataimtól  tört rám, ahogy visszamlékeztem a napra, mikor először kaptam ízelítőt a Lou-val átélt gyönyörökből.

Kis teste, ahogy reszketett a kezeim között, miközben óvatosan lemosdattam a zuhany alatt, olyan elemi birtoklási vágyat szított fel bennem, hogy lélegezni is alig tudtam. Éreztem, hogy ő is kíván, minden apró sóhaja és kínlódó légvételei is erről árulkodtak. Nem akartam szeretkezni vele, mert nem lett volna időnk egy kielégítő együttlétre, és tudtam, hogy egy gyors menet semmire sem lenne megoldás. Csak azt hagytam figyelmen kívül, hogyha hozzáérek, elvesztem a kontrollt, és az agyam háttérbe szorul a testi szükségleteim mellett.   Mert ez kínzó, csillapíthatatlan szomj, nem csupán vágy. Olyan érzés, amit képtelen vagy leküzdeni.
  Mikor megfordítottam, és a szemeiben ugyanezt láttam, minden tervem dugába dőlt. Meseszép volt és izgató. A szexi pillantás, amivel a farkamat nézegette, esküszöm, majdnem rávett, hogy mégis elvegyem, amit akarok.
   De arra nem számítottam, hogy ehelyett Louis-tól kapok valamit, amit nem is reméltem.
Selymes, kíváncsi nyelve, ahogy felfedezi a makkomat; édes, forró szája, ahogy körülöleli a farkamat, olyan csodában részesített, amire nem voltam felkészülve. Persze, az orális szex mindig is a kedvencem volt (kinek nem az?!), de amit Louis művelt, az új szintre emelte az orgazmus fogalmát. Az pedig, hogy már az első alkalommal a szájába élvezhettem, olyan fokú bizalomról és szerelemről tanúskodott, amitől a paradicsomban éreztem magam.  
  Annyira szerettem volna viszonozni neki, de nem engedte, mert sietnünk kellett, és egyébként is össze volt zavarodva, pedig akkor először éreztem, hogy sokkal jobban szeretném a másik gyönyörét szolgálni, mint a sajátomat.
   Este egy fogadáson voltunk, és Louis (kielégítetlen vágyaitól űzve) az asztal alatt izgatott a lábával. Nem gondoltam volna, hogy ilyen a valóságban is létezik; azt hittem, ez csak a filmeken működik, de ha az emberek tudnák, milyen izgató és gyötrelmesen édes, ha a szerelmed egy nyilvános helyen, egy rakás ember között incselkedik veled az abrosz takarásában, szerintem mindenki ezzel töltené az unalmas vacsorákat. Ügyes lábujjai a nadrágomba férkőztek, és bár olyan hidegek voltak, mint egy-egy kis jégcsap, hihetetlenül feltüzeltek. Masszírozta a péniszemet, néha apró fájdalmat okozva, ahogy óhatatlanul meghúzta a szőrömet, de ettől csak még őrjítőbb volt az egész. Nem sok híja volt, hogy a fekete öltönynadrágomba élvezzek, hatalmas nyögés kíséretében, ami biztosan osztatlan sikert aratott volna, de Louis megkegyelmezett, és az est hátralévő részében csak szavakkal kínozott.
   Emlékszem, ahogy a fülembe suttogta, miközben átmentünk a szalonba, hogy ott fogyasszuk el a kávét:
   – Ha ez a kacsacsőrű némber még egyszer feléd csücsörít, esküszöm, lenyomom a torkán a csokiszökőkutat. Te pedig, jó lenne, ha nem hajolnál bele a dekoltázsába, mert letépem az állandóan álló pöcsödet!
   Hangosan felnevettem, pedig Lou nem is viccből mondta a dolgot. Annyira édes volt a féltékenységével, és a szemeiben csillogó fenyegetéssel, hogy meg kellett zabálni.
   Nehezen tudtam összeszedni magam, és megállni, hogy szájon csókoljam, de mikor sikerült, a füléhez hajoltam, és halkan válaszoltam:
   – Leszarom a dekoltázsát és a nőt is. Nem is láttam az arcát egész este, mert kis fehér csillagok repkedtek a szemeim előtt, amíg a pasim a gatyámban turkált a lábával. Tudod, nagyon kicsinálja az embert, ha jéghideg lábujjak masszírozzák a kőkemény farkadat. Egyszer megmutatom neked…
   Louis szeme felragyogott, a vonásai ellágyultak, és láttam, hogy kicsit megnyugszik. Szöget ütött a fejembe, hogyha hosszútávon ennyire féltékeny lesz, akkor ebből még adódhat pár nehéz pillanat, de elhessegettem a gondolatot, mert akkor éppen nem akartam ismét gondokkal beárnyékolni a nehezen megszerezett boldogságunkat.


.

32 megjegyzés:

  1. Imadom.Nagyon szuksegem van ezekre a reszrekre:) nagyon jo lett ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! Hozom őket, rendületlenül:))

      Törlés
  2. Egyszerűen csodálatos! Köszönöm ☺����
    Lili

    VálaszTörlés
  3. Ohhhhh istenem! Annyira örülök hogy ilyen hamar hoztad az új részt!! Köszönöm, teljesen fel dobtad a napom!!!
    És ez a rész!! Egyszerűen IMÁDOM!!
    Annyira jó fel eleveníteni a régi emlékeket!!
    Nekem nagyon tetszik ez a vissza emlékezős dolog.!
    Annyira jó vissza olvasni, mert ugye én már 3szor az elejétől a "végéig " elolvastam de így is oltári nagy élmény, főleg Hary cicaaa szemszögéből! Nem tudok mást mondani csak annyit hogy nagyon tetszett ez a rész is!!
    Már naaaaaaaaagyon várom a kövit!!!

    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen a komit, és örülök, hogy ennyire szereted. Igen, Harry szemszögét is imádom, bár az MTF eredetileg Louis blog... de már mindegy, másképp nem tudnám most folytatni. :)

      Törlés
  4. Sziaa.

    Ez kellett nekem mara. Komolyan. Szinte mar megfeledkeztem ezekrol a "pillanatokrol". Az ilyen dolgokert is nagyon megeri a fandomban lenni. Koszonom neked.

    Sok otletet.
    Oleles es puszi❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit köszönnöd. Örülök, ha szeretted. Lenne ötletem, csak lenne már vége a babygate-nek :((

      Törlés
  5. Oh my God!
    Ennyit tudok írni csak. Most vettem észre csupán hogy résszel tértél vissza. Kopogtatom a körmeim a billentyűzeten csak, nem tudom hirtelen mit írjak. Rengeteg mindent tudnék. Először is, szörnyen hiányoztál és a történeteid is. Nehéz volt hozzászokni, hogy nem hozol részt.
    A részekről pedig annyit, hogy igen pontosan ezek a fantasztikus részek kellettek. Aranyos lett és semmi dráma.
    Egyébként most hogy így telt az idő rájöttem hogy nem annyira bánom Zayn kilépését hiszen ő még egyedül is tündököl és a Pillowtalk egyszerűen fantasztikus és 0-24-ben az megy. (nem tudom mért említettem meg de remélem te is leírod ezzel kapcsolatban a véleményed...kíváncsi vagyok ám!) Sajnálom hogy ennyire nem zárult le ez a babás dolog..furcsa, hiszen az elején minden arra utalt, hogy hazugság. Bár Lou instáján lévő közös képük alatt is annyi komment van arról hogy ez csak szerkesztett kép és nem is ő az apa, hanem a..hú nem jut eszembe a csávó neve(XD Its me). Szóval én még várok... Egyébként gondolkodtam hogy ez a komment az előző részhez kéne hogy kerüljön, de inkább akkor már ide írom. Tudom, rengeteget írok, szerintem tök feleslegesen de nem számít. Örülök hogy itt vagy, és remélem 'visszatérsz hozzánk', most kéne a boldogítás a részeiddel, nem a legszebben indult ez az évem. Tudom, rossz komment lett, de majd legközelebb.
    Hogy vagy, Becca?
    Imádlak, Nitus xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért annyira csak nem hiányoztam, hisz közben szinte naponta találkoztunk az IIWII-nél (sőt, tényleg naponta!!), de azért az MTF nekem olyan, mint az otthon. Ha nem vagyok itt, az tényleg szinte honvágyat ébreszt bennem. Remélem, mielőbb folytathatjuk a normál menetrendet, de addig csak kihúzzuk valahogy. Harry mesél nekünk, mi pedig talán megtudunk egy-két olyan dolgot, amit eddig nem hallottunk Louistól ;)

      Nincs rossz komment. Nem létezik ilyen fogalom. Minden komment csodás, és nekem egyformán örömöt okoz. Zaynről és a zenéjéről nem szeretnék nyilatkozni, mert egyrészt, nem tartozik rám, másrészt nem tartozik ide ;)

      A babygate szánalmas...

      Imádlak, köszönöm a csodás komit, és remélem, mostantól már nem jön közbe semmi.

      <3

      Törlés
  6. Uristen!! K***a jó..<3 imádlak<3 köszönöm, hogy hoztad nagyon siess a kövivel, mert tűkőm ülve várok a folytatásra❤
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sietek, de végesek a készleteim, úgyhogy jobb lesz, ha belehúznak a fiúk, és lezárják ezt a szart, hogy folytathassam végre a történetet.
      :)

      Törlés
  7. IMÁDTAM!
    A meglepi részek a legjobbak!^^
    Kedvencek közé lehet újonnan besorolni ezeket a részeket.
    Meddig lesz még visszaemlékezés?
    Bár, nem mintha baj lenne.
    Olyan jó újra átélni ezeket a pillanatokat.
    Valószínű, hogy újrakezdem olvasni.
    Régen voltak már ezek:)
    Gondoltam elmondom itt, hogy lehet legjobb barátnőmet ráveszem, olvassa el.
    Igazából megígérte, de olyan szemét, hogy ha nem figyelsz rá, nem olvassa.
    Larrie-vé akarom tenni.Ehhez pedig ez a sztori remek lenne.
    Remélem nem baj:)
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na...sikerült rávenni? Mit szólt hozzá??

      Nem rajtam múlik, hogy meddig lesz visszaemlékezés. Csak a fiúkon. A folytatás készen várja hogy kikerülhessen :))

      Törlés
  8. " – Ha ez a kacsacsőrű némber még egyszer feléd csücsörít, esküszöm, lenyomom a torkán a csokiszökőkutat. Te pedig, jó lenne, ha nem hajolnál bele a dekoltázsába, mert letépem az állandóan álló pöcsödet!"
    Jo oke 😂😂 :'DD
    Remélem hamarosan vissza térhetünk a sztorihoz,mikor Lou hazaér:3 nagyon,várom már. De nem azt mondom hogy ez a vissza emlékezés olyan rossz lenne.. mert pazar es aww imádom <3
    Várom a következő részt
    Puszillak
    <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem fogunk, amíg nem jön ki a denial... Ha marad a gyerek, akkor nem lesz tovább MTF ...

      Törlés
  9. Istenem!!! Csináltatok rólad egy mellszobrot komolyan!! zokogtam, nevettem , olvadtaaaam ♥
    Louis és a féltékenységeee hát Harry az hosszú távú el kell hogy keserítselek, de te ezt nagyon is szereted
    Imádooom ezt ♥
    és az elején a laks és Louisról való ké amit látunk, a szivem elfacsarodott :( annyira szeretném ha végre szabadok lennének, bármit megtennék értük :( ÉDESEIM!!! ♥
    Belehalok!! Soha nem gondoltam volna, hogy a szeretet, a támogatás és a hit ennyire tud fájni, but HERE WE ARE!! de tudom, hogy megéri, mert egyszer vége lesz..
    Köszönöm a csodás élményt, a visszatekintést, a baby boyfriends memoriest ♥ ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És te is!!! Épp most beszéltük meg, hogy milyen cuki a féltékeny Louis...
      Úgyhogy aktuális a dolog, de azért nem akarok nagy hangsúlyt fektetni rá a továbbiakban. Vagy ha igen, annak mindig nagy békülős-szex lesz a vége ;)

      Vége lesz?? Ígéred???

      Törlés
  10. Megjötteeem!*-*
    Jézusatyaúristen ez valami hihetetlenül aranyos lett és aahhhw*-* Ettől a résztől késztetésem van hogy újra elölről elolvassam az egészet:3 Habár szinte már kívülről tudom annyiszor olvastam már:DD mindenesetre imádom annyira cuki Hazza ahogy így visszaemlékszik hát megzabálom*-*
    Alig várom a következő részt*-*
    Puszillak<3
    Emese<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes vagy, és köszönöm, hogy írtál. Nem tudom, hogy tudjátok annyiszor elolvasni, egyrészt mert rohadt hosszú már, másrészt mert unalmasnak találnám..

      De hála az égnek, hogy ti ennyire szeretitek.
      én meg titeket <3

      Törlés
  11. Annyira jók ezek a visszaemlékezések, bár én is várom, hogy folytatódjon a sztori a normál mederben :) Mondjuk bőven vannak még olyan részek, amit elolvasnék a másik szemszögéből ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, én lennék a legboldobagg, ha írhatnám a rendes részeket. Pillantok alatt megírnék vagy húszat. Bárcsak már ott tartanánk!!! Istenem, add már!!!

      Törlés
  12. Istenem, olyan jó ezeket olvasni, annyira szeretem a Harry visszaemlékezéseket :3 Jó tudni, hogy az ő fejében mik jártak ;)
    Ez a kedvencem volt (bár melyik nem? XD) mikor Louis az asztal alatt huncutkodott Harryvel ahhh!! Ez annyira kikészít!!
    "  – Ha ez a kacsacsőrű némber még egyszer feléd csücsörít, esküszöm, lenyomom a torkán a csokiszökőkutat. Te pedig, jó lenne, ha nem hajolnál bele a dekoltázsába, mert letépem az állandóan álló pöcsödet! 
       Hangosan felnevettem, pedig Lou nem is viccből mondta a dolgot. Annyira édes volt a féltékenységével, és a szemeiben csillogó fenyegetéssel, hogy meg kellett zabálni. 
       Nehezen tudtam összeszedni magam, és megállni, hogy szájon csókoljam, de mikor sikerült, a füléhez hajoltam, és halkan válaszoltam: 
       – Leszarom a dekoltázsát és a nőt is. Nem is láttam az arcát egész este, mert kis fehér csillagok repkedtek a szemeim előtt, amíg a pasim a gatyámban turkált a lábával. Tudod, nagyon kicsinálja az embert, ha jéghideg lábujjak masszírozzák a kőkemény farkadat. Egyszer megmutatom neked… " IMÁDOOOOOM!! Kis perverzeim!! Ndkxnykkyndkxkx
    Jaaj hogy én mennyire szeretem őket ❤❤
    Imádlak, puszi ❤
    Várom a kövit :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen... én is szeretem a nosztalgiázós részeket, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem írnám szívesebben a normál menetet... Remélem, már nem sokáig kell ezzel kihúzni, mert belegebedek.

      Törlés
  13. Here I am.
    Igaz,hogy lemaradva,holtfáradtan és érzelmileg lecsapolva(főleg e 2 rész után egybe) de itt vagyok és próbálok írni egy normális komit,mert megérdemelnéd.
    De előre látom,hogy a "normális" ból nem lesz semmi,úgyhogy sorry.
    Szóval.Pont egy hete vasárnap láttam,hogy van új rész,ne tudd meg,mekkora fangörcsöt lenyomtam,és úgy indultam neki,hogy ezt holnap biztos elolvasom.Aha,francokat,és esküszöm egy hete nem jutottam el odáig,hogy elolvassam.Most emiatt rettentően ki vagyok akadva,de mindegy is.A lényeg,hogy assfgjklbxs IMÁDOM,IMÁÁÁDOM,még jobban imádom,mint ezelőtt nem is tudom,hogy tudtam enélkül élni...
    Kihaltam,jaa,Harry szemszögéből a napló és nosztalgiázás,az rohadtul a gyengém!!!!
    A régi idők,ahw legszívesebben visszamennék az időben és az összes Larry-pillanatot átélném úgy,hogy figyelek rájuk....
    "Elég korán kezdem, és úgy hiszem, elég tapasztaltnak számítottam a testi kapcsolatok terén, mégsem volt még arra példa, hogy egy csóktól eszemet veszítsem, és testem-lelkem csak egyetlen dologért könyörögjön, azért, hogy még többet kapjon, de azonnal.
    Ez volt az második csókunk, de igazából az első, ami számított; amikor mindketten tudtuk, mibe megyünk bele. Louis olyan készséges volt, olyan isteni finom és izgató, hogy a szívem félrevert. Máig emlékszem az ízére, az illatára, bőre selymes tapintására és a fékezhetetlen vágyra, ami elöntött. "-ez,ez miért??Ááááá az a csók,az a halálom,esküszöm,a farönkön,ez az egyik kedvenc jelenetem...és ez a leírás is,de főleg Louis szemszögéből a részletesebb...elolvastam mégegyszer és nem tudok mit mondant.Annyira árad minden egyes sorából az,hogy mennyire zsigerien vonzódnak egymáshoz és ebben a csókban minden annyira ott van...na jó,inkább meghalok.Meg se próbáljatok feltámasztani.*--*
    Meg ne fulladj,Harry pls!:P
    "Selymes, kíváncsi nyelve, ahogy felfedezi a makkomat; édes, forró szája, ahogy körülöleli a farkamat, olyan csodában részesített, amire nem voltam felkészülve. Persze, az orális szex mindig is a kedvencem volt (kinek nem az?!), de amit Louis művelt, az új szintre emelte az orgazmus fogalmát. Az pedig, hogy már az első alkalommal a szájába élvezhettem, olyan fokú bizalomról és szerelemről tanúskodott, amitől a paradicsomban éreztem magam.
    Annyira szerettem volna viszonozni neki, de nem engedte, mert sietnünk kellett, és egyébként is össze volt zavarodva, pedig akkor először éreztem, hogy sokkal jobban szeretném a másik gyönyörét szolgálni, mint a sajátomat.
    Este egy fogadáson voltunk, és Louis (kielégítetlen vágyaitól űzve) az asztal alatt izgatott a lábával."-ez a zuhanyzós jelenet...annyira emlékszem mintha egy napja olvastam volna...tudom,hogy ennél annak idején nagyon behaltam(mondjuk mitől nem?) és utána a vacsora vitt mindent.Jézusom Louis,jééézus kis huncutak és ahhh ez annyira a kedvencem,sőt igazából rohadtul minden egyes sora az egész történetnek a kedvencem.❤❤
    Teljesen MTF-függő vagyok,de nem is akarom abbahagyni,erről úgysem tudnék leszokni,egyszerűen minden résszel egyre jobban imádom,az ő szerelmük éltet és öl meg,ad erőt és elgyengít,és egyáltalán nélkülük és az mtf nélkül nem is tudom,mi lenne velem.
    Imádlak,egy istennő vagy,komolyan.❤❤
    Remélem,minél hosszabb ideig írni fogod most egyhuzamban,vagy legalább pár hétig...
    Várom a folytatást
    Ölellek
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lényeg, hogy megjöttél!! Nem maradtál le semmiről, hisz csak húzzuk az időt, és igyekszünk túlélni ezt az időszakot. Remélem, mielőbb megszánnak a fiúk, vagy legalább Louis, és lerántja a leplet erről a szarról, mert már tele vele a padlás.
      Remélem, jól vagy, és bírod a nyomást. Gondolom, hogy neked is ezernyi dolgod van, és kevés a 24 óra, ahogy nekem is.

      Puszillak, és nagyon boldog vagyok, hogy megjöttél. <3<3

      Törlés
  14. Amit A tanítványnál panaszoltam, hogy kicsit papírízűek a karakterek, és nem önazonosak, annak itt épp az ellenkezője igaz. Sikerült elképesztően jól megragadnod a srácokat, és sikerült úgy végigírnod ezt a sztorit (vagy legalábbis eddig megírnod, mert reméljük, nem ez a vége), hogy minden döntésük érthető, még a fájdalmasak, és a rosszak is. A korábbi - mások által írt - LS blogokban mindig azt tartottam furcsának, hogy H-t tartják veszélyesnek, keménynek, dominánsnak, és Lou mindenhol egy teljesen passzív nyafogó lány... Nálad pedig gyönyörűen ki lett bontva, miért is, hogyan is lesz Lou az erősebb, és hogy juthattak el oda, hogy H. legyen a kiskifli. Tetszik, hogy tényleg felnőnek, hogy milyen irányban változnak a gondolataik. Tetszett, hogy nem maradnak olyan tiszták, mint 16 és 18 éves korukban. Tetszett az, ahogy próbáltak megbirkózni a másik múltjával, a kisiklásokkal. Valóságosnak tűnt, és rettentően szomorúnak is.
    Szóval, hogy a lényegre térjek, 3 nap alatt olvastam el a teljes blogot, és fogalmam sincs mit érzek. Sokkal, de tényleg sokkal jobb ez a történet, mint A tanítcány könyved, mert sokkal homogénebb, sokkal életszerűbb lett. Ezt kerestem (volna) a könyvedben is, amit itt megtaláltam. Ez a Larry-életérzés. Ez egy gyönyörű meleg kapcsolat története (és igazából még az is tök mindegy, hogy Larry valójában létezik-e). Szóval köszönöm neked ezt az élményt (és persze köszönöm a tanítványt is, várom a harmadik részt) és örülök, hogy ennyire szeretted/szereted őket, hogy úgy írtál valóságkockákra épülő fikciót, hogy minden sorát el lehetett hinni.
    Ebben a százakárhány részben végig szerelmes voltam beléjük. Még az ostoba, ostoba kis Louis-ba is.
    Sosem szoktam kommentelni, és sosem iratkozom fel szinte semmire, de ezt el akartam mondani.
    Szóval Becca! Mindent köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha itt életszerűbbnek érezted a karaktereket. Gondolom, főleg a botlásaik miatt, ami mindenkivel megesik, főleg abban a korban, mikor felnőtté válik. Nekik nagyon korán kellett megélniük ezt, és nagyon hirtelen. Mai napig hatalmas tisztelet ébreszt bennem, ahogy ezt végigcsinálták. Hatalmas fegyelemmel, végig mosolyogva, és úgy, hogy emberek maradtak, nem is akármilyen emberek.
      Büszke vagyok rájuk, és tudom, hogy megérdemelték a hatalmas népszerűséget, amivel megajándékozta (vagy megverte?!) őket a sors.

      örülök, hogy sikerül elnyernem a tetszésedet, és remélem, ez a továbbiakban is így lesz.
      <3

      Törlés
    2. Szerintem inkább a megverte őket a sors rész igaz, mert iszonyatos áldozatokat kellett hozniuk. (Még akkor is így gondolom, ha esetleg a Larry-dolog tényleg csak a képzeletünk játéka volt) De elnézve Louis karitatív tevékenységét, a Believe in magic alapítványt, azt, ahogy a mai napig képes felnevetni dolgokon, ahogy megcsillan a szemében az a korábbi felhőtlen boldog tisztaság... Áhh, az igazi Louis-ba is szerelmes vagyok. Ahogy imádom, hogy Harry milyen pocsék színész, milyen hihetetlenül bénán válaszol az interjúkon, ha meglepődik, de főleg azt, milyen határozottan áll ki a melegjogok mellett, és hogy harcol a maga (Modest által) korlátozott eszközeivel. Zseniálisak. És olyan izgatott vagyok most, mintha 3 éves lennék, és a Jézuskát várnám, mert most, hogy elszakadtak a Modest-től, szerintem hihetetlenül pozitív változások és nagy dolgok jönnek majd. (Még ha nem is coming out.) Viccces, nem? 30 évesen azzal töltöm a napjaim, hogy két "kisfiú" miatt izgulok, akik végre talán önmaguk lehetnek. (Oké, 4 kisfiú, mert szerintem a másik kettőnek is jól jön, hogy végre dönthetnek arról, mihez akarnak kezdeni.) Új élmény ez nekem, mert nem is vagyok rajongó. Csak ezt a két helyes srácot szeretem. Csak a legjobbakat kívánom nekik.
      Ezért is örülök, hogy rátaláltam a blogodra, illetve azért, mert így kicsit más a kép A tanítvány esetében is. Látva, hogy ennyire el tudod kapni a hangulatot, megpróbáltam kellő nyitottsággal újraolvasni a két könyvet, és függetleníteni AZT a sztorit ETTŐL. Feljebb is pontoztam molyon, mint eredetileg.
      Na mindegy. Lényeg ami lényeg. Örülök neked, és még egyszer köszönöm az élményt.

      Törlés
    3. Hihetetlenül jól esik, amit írtál. A tanítványban nem az igazi két fiú szerepel. Csak külsejükben hasonlítanak, ezért nem is nevezném igazi fanficnek. Mindig hangoztattam, hogy az ottani szereplők teljesen más karakterek, semmi közük azokhoz, akikről mintáztam őket. És remélem, ha valaki nem őket keresi bennük, akkor talán nagyobb élményben lehet része, hisz Dr. Tomlinson, és Harry Miles annyira szerethetőek a maguk esetlenségével, hibáival, mint ez a kettő,,de mégis teljesen mások.

      Köszönöm, hogy ezt megírtad nekem, eszméletlenül megkönnyebbültem tőle. :))

      További jó olvasást, remélem az SS is elnyeri majd a tetszésedet.

      Törlés