2016. augusztus 9., kedd

These Roads We Stumble Down / 6. rész




6. rész

– Sajnálom, ez az éjszaka nem lesz valami kényelmes… – kezdett bele, de Louis megrázta a fejét.
– Nem baj, nekem megfelel – mondta. – Úgy értem, neked nem is kellene ezt tenned… engedni, hogy itt aludjak. Felvenned sem kellett volna, ami azt illeti. Kaját venni meg pláne…
– Semmi gond – válaszolta Harry lassan. – Nem bántam meg.
  De Louis még mindig ott állt, látszott, hogy kényelmetlenül érzi magát, ezért Harry felé lépett, a két tenyérbe fogta az arcát, és lehajolt egy rövid, szemérmes kis csókra. Öröm járta át, mikor Louis automatikusan lábujjhegyre állt és nekidőlt, a szemei lecsukódtak. – Igazán nem probléma. Én akartam. Azt akarom, hogy maradj – mondta, mikor elhúzódott.
   Louis felpislogott rá, kék szemei elsötétültek, hogy alkalmazkodjanak az éj sötétjéhez.
– Jéghidegek a kezeid… – mondta Lou, mire Harry villámgyorsan elkapta őket és az oldalára tette.
– Bocsi!
– Semmi baj! – felelte Lou egy félszeg kis mosollyal, miközben a hüvelykujjával benyomta a gombot, és kinyitotta az ajtót, aztán fürgén beugrott a csomagtérbe. – Akkor menjünk aludni, jó?
  Pillanatnyi hezitálás után (mert most először az egész út alatt, Harry kényelmetlenül és feszélyezve érezte magát), követte a példáját, és befeküdt a takarók közé. Louis épp lehúzta a cipőjét, aztán összegömbölyödött mellette, de elővigyázatosan helyet hagyott kettejük között, és hátat fordított, mintha az érintés most nem lenne engedélyezett. Harry magukra terítette a megmaradt takarót, és lefeküdt, bár nagyon kényelmetlen volt, mert minden porcikáját nyomta a kemény padló. Próbált álomba merülni, de a zárt, kicsinyke térben egyszerre minden túl csendesnek és túl hangosnak tűnt.
  Az éjszaka sűrű némasága vette őket körül, de lélegzetvételeik ott visszhangoztak az autóban. Nem a közeledő álom könnyű sóhajai voltak, hanem mély kilégzések, mint amikor nehéz a szíved.
  Harry nem is érezte, mennyire feszült, míg Louis végül felé nem fordult, és közelebb helyezkedett hozzá. Egyik tenyerét kísérletképpen Harry szívére tette, és mikor nem volt ellenállás, gyorsan belefúrta magát Harry mellkasába. És hirtelen, olyan volt, mintha Harry egész teste beleolvadt volna a kemény padlóba. Azonnal átölelte, és közelebb húzta Louis-t, hogy a testük egymáshoz simuljon, és ez az egyetlen mozdulat, úgy tűnt, eloszlatott minden lappangó kétséget. Louis csak erre várt, és már emelte át a lábát Harryn, majd hideg lábujjait a vádlijába fúrta.
  Az elmúlt percekben Harry kényelmetlenül érezte magát a bőrében, de most azonnal észrevette a holdfényt, ami beszűrődött a karcos üvegen, és azt is, milyen gyengéden simogatja a gyönyörű, meseszép fiút, aki mellette fekszik, a halvány, földöntúli derengésben.  
  Ahogy a szemei kezdtek lecsukódni, egy könnyű kis puszit nyomott Louis hajába, és hallotta a halk, elégedett sóhajt, amivel Louis még közelebb bújt hozzá.
  Az elcsendesedő éjszakában, Lou szuszogását érezte a pólója anyagán át, ami felmelegítette hideg bőrét, majd beszivárgott a húsába, és végül felolvasztotta a csontjait is. 

Kendal, 06:03

  Harry arra ébredt, hogy Louis egy sötét foltot nyálazott a pólójára, és a szájába lógott Lou haja, a keze ökölbe szorítva pihent Harry mellkasán, és közben halkan szuszogott a nyakába.
Az álla és a felső ajka fölött kiütközött a borosta, amit aranyszínűre festett a halványrózsaszín napsugár, ami beáradt az ablakon. Harry szeretett volna hozzábújni, és érezni a bőrén, kitapasztalni, mennyire szúr, miközben csókolóznak. A teste sajgott, mert egész éjjel behajlított térdekkel, kényelmetlenül feküdt a kőkemény padlón, ráadásul farmerban, és nagyon kellett pisilnie, de szinte lélegezni sem mert, nehogy elrontsa a pillanatot. Így hát ismét lehunyta a szemeit, és csak érzett.

  Mikor másodszor ébredt fel, már nem volt mellette a meleg test. Pánikszerűen felült, és gyorsan körülnézett az üres kocsiban.
  A szíve ki akart ugrani a bordái közül, mikor éles kopogást hallott az ablak felől, és ahogy kinézett a karcos üvegen, meglátta Louis-t, kezében egy barna zacskóval és egy papírtálcával, amin két gőzölgő pohár állt.
  Áthullámzott rajta a megkönnyebbülés. Louis még mindig itt van.
  Harry átnyúlt, hogy elérje a hátsóajtó kilincsét, és Louis átadta a zacskót meg a bögréket, mielőtt ügyetlenül bemászott a csomagtérbe.
– Bocsi, megéheztem – mondta gyorsan, miközben törökülésbe hajtogatta magát a pokrócokon, hátát a kocsi oldalának vetve. – Elvittem a tárcádat, remélem nem bánod.
  Harry megrázta a fejét.
– Nem, egyáltalán nem – mondta. A hangja még rekedt volt az ébredés után.
   Louis kinyitotta a barna papírzacskót, és kivett egy áfonyás muffint, amit átnyújtott Harrynek, aztán odatett egy bögre teát is.
– Nem tudtam, melyik teát szereted, így Yorkshire-t hoztam neked, egy csepp tejjel. Én így iszom, de a zacskóban van pár tasak cukor, hogyha kérsz bele.
– Nem, ez így remek – válaszolta Harry, és belekortyolt, attól függetlenül, hogy sokkal keserűbb volt, mint ahogy inni szokta, mire Louis egy szégyenlős mosollyal válaszolt.
  Annyira fiatalnak látszott a reggeli fényben, ami ferdén szűrődött be az ablakon. A haja ezerfelé meredezett, és a ruhái kissé összegyűrődtek alvás közben. Hosszú szempillái árnyékot vetettek a kiálló arccsontokra, és vörös szemei alatt karikák sötétlettek a kevés, és egyáltalán nem pihentető alvástól. Igazi ellentmondás volt az arca. Hihetlen keverék. Egyszerre puha és kemény, durva és lágy, vonzó, de fáradt.
  Harry arra vágyott, bárcsak lenne tíz órája, hogy minden apró részletet az emlékezetébe véssen. Louis arcának minden kontúrját és ívét, majd az összes porcikáját felfedezze a szájával meg a kezeivel. Minden izmot és finom bőrének minden négyzetcentiméterét… majd újra és újra, még ezerszer…
– Harry! Megint bámulsz! – mondta Louis, de a szája szélét derűs mosoly húzta fel. – Remélem, nem minden stopossal csinálod ezt, akiket felveszel. Elég hátborzongató.
– Nem. Csak a helyesekkel – mondta Harry, és rákacsintott.
– Micsoda válasz – forgatta meg Louis a szemeit. – Mindig ilyen elbűvölő vagy, igaz? 
   Mégis, egy könnyű kis pír piroslott az arcán, miközben lehajtotta a fejét, és annyira aranyos volt, hogy Harry nem bírta megállni, feltérdelt, átmászott a másik oldalra, felemelte Louis állát, és finoman végigcsókolta ajkainak ívét.
  Egy pillanattal később Louis gyengéden eltolta, és fintorgott az orrával. – Reggeli szájszag. Először idd meg a teád, és reggelizz valamit, jó?
– Persze, rendben – válaszolta Harry, és elhelyezkedett, mintha Louis tükörképe lenne.
  Viszonylagos csendben falatoztak, csak néha pillantottak egymásra a papírpoharaik széle fölött. Harry próbált koncentrálni, hogy ne kapkodjon, és alaposan megrágja az ételt, de mikor az utolsó morzsát is lenyalta a szájáról, és az utolsó kortyot is lenyelte, nagy kezeivel hirtelen Louis combjai alá nyúlt, az ölébe emelte, és elhatározta, hogy kiűzi a tea keserű ízét a szájából.

.

27 megjegyzés:

  1. Ó édes jó egem!
    Ez egyre jobb lesz, megesküszöm!
    De miért van olyan érzésem, hogy hamarosan el kell válniuk? Ugye nem kell majd és Lou megy Hazz-al!? Nagyon ajánlom nekik, mert annyira aranyosak, hogy majd' megzabálom őket, itt helyben.
    (Mielőtt ezt kiraktad, csupán háromszor olvastam el egymás után az eddigi részeket, pont azért, hogy le ne maradjak valami fontosról, fenomenális ez a történet! )
    Bele vagyok bolondulva ebbe a kocsiutas Larry-be.
    Siess a kövivel!
    Puszi, Nicole E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, mint előre jeleztem, ez nem túl hosszú sztori. Ahogy elnézem , még maximum 4-5 rész van belőle, és vége. De annyira édes és érzéki, hogy így is nagyon nagy kedvenc.
      És ahogy elnézem, neked is <3

      Törlés
  2. Hát ez nagyon édes 😍😍

    VálaszTörlés
  3. Elhanyagoltam a kommentelest, na de majd most...
    Egyre jobban tetszik a sztori, nagyon edesek, bar ezzel nem mondok ujat... Ennek a resznek a fenypontja (legalabbis szamomra) az volt, mikor Lou Harry mellkasara telepedett, es a keze a sziven talalt nyugalomra. Ez annyira gyonyoru, es fantasztikusan fogalmazod az angol szoveget magyarra! (Bevallom, meg is konnyeztem azt a jelenetet...)
    A vege meg... Huha, rendesen ki tudnak kesziteni! De tudom, nem lenne ram ilyen hatassal, ha nem Te irnad, ugyanis az ilyen meseszep reszletekhez szukseg van profi irora! Oszinten mondom:)) (irigykedek is rendesen:( 😏) :-* <3
    Szoval nagyon varom a folytatast, mindig orulok, mikor latom, hogy uj reszt hoztal nekunk! Szupi a tortenet!

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom, már nem fogod olvasni, de ez a komment nagyon jól esett a lelkemnek.
      xoxo

      Törlés
  4. Édes jó istenem,hogy lehet itt abbahagyni???? Hü,hü!!!!!!
    Kész vagyok te tuti meg akarsz engem ölni!
    Hogy lehet ezt a sztorit ennyire imádni!?
    Mert én odavagyok érte! Alig akarom abbahagyni az olvasást és kész vagyok teljesen mikor vége egy résznek!
    Imádlak puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a szándékom, hogy megöljelek. Erre készülök ezer éve:))
      Megértem, hogy rövidnek érzed, nekem az egész túl hamar ért véget, amikor olvastam :((

      Törlés
  5. Uramisteeen. Nagyon jooo leeeett. Imádom hogy Harry nem birja ki hogy ne érjen valahogy Louhoz. Nagyon szeretem. Alig várom a kövi részt. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom is neki, hogy ne bírja ki nélküle, vagy jól megverem!!
      Hoztam a kövit, ha kicsit nehézkesen is .

      Törlés
  6. Uramatyám *--*
    Ez a rész olyan aranyosra sikeredett.
    Harry nem bír magával Lou közelében úgy látom. Vágyik minden érintésre, amit csak megkaphat tőle. :3
    Én meg már most vágyom a kövi részre, de próbálok türelmes maradni. Valahogy talán kibírom.. :D
    Puszi: Ella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, nem adtad fel. Duzzogtam és dolgoztam nagyon sokat, úgyhogy most sikerült csak összeraknom. Bocsánat!!

      Törlés
  7. Szia 😊
    Aww, hogy ez milyen cuki lett *-* Olyan édesek, hogy menten elolvadok tőlük. Harry nem bír magával, mondjuk meg is értem :D Már nagyon várom a kövit, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ;)
    Puszi ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megértem, mert ebben Louis a kedvencem... annyira édes és szexi és kis mocsok... végzetes.
      Puszillak

      Törlés
  8. Sziaaa
    Atya ég szavakat se találok. Erre ébredni fantasztikus dolog. ❤ Máris jobb lesz a napom.
    Annyira cukorborsók és édesek majd elnolvadtam mint a fagyi a melegben és cseppfolyosan le folyik. Gyönyörű lett na 😍
    Puszi és ölelés 😘 😘 😚 😚❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, holnap reggel a következő részre ébredsz, és elégedett leszel. Nagyon aranyosak én is megzabálom őket.

      Törlés
  9. Sziiiia 💜Ahhhh te jó édes Isteneeeem Azt hiszem, sőt biztosra tudom, hogy meghaltam. Ez a mennyorszag es a pokol is egyben vagy a purgatóriumban vagyok Te jó ég igazabol fogalmam nincs hol vagyok de érzem, hogy jó de fáj.
    ELOLVADTAM ENNYI KÉSZ VÉGEM I CAN'T DO THIS RHIS IS SO CUTE I AM DYING.
    lefolyok az ágyrol itt nyombaaan Krisztusoooom!!! Nincsennek szavaim. Ahogy Louis Harry szivére teszi kezét es párnának használja a mellkasát es odafészkeli magát. ÁSOM A SÍROM BYE. HARRY MEG MEGNYUGSZII ES MINDKETTEN MEGNYUGSZANAK ES ÖSSZEBUJNAK ES NEM ERDEKEL HA KENYELMETLEN DE ÉRZI HOGY OTT VAN LEAVE THE FUXK ME ALONE THIS IS AMAZING AND SO PAINFUL I NEED XANAX.IM DEAD THAT'S IT. AZTAAAAAN HARRY FELÉBRED ES MIVEL LOUIS ALSZII CSAK ALSZIK ES HARRY KÉPTELEN ARRA HOGY OTTHAGYJA ES FELÉBRESSZE ES LESZARJA HOGY SZÉTSZAKAD A HÓLYAGJA Louis aki egy stoppos ő érte miatta csaknlehunyja a szemét és alszik. Ezek a szerelmek az égben köttetnek im so fucking emotional right now and im crying my soul out this is absolutely unbelivable how much im emotionally distroyed by them.Zokogooook. Aztan Louis elmegy Kajaért de Harry szinte szívrohamot kap mikor észreveszi, hogy nincs mellette. Louis hoz kaját és Yorkshire teát miert halok ki ettől? Harry azt is leszarja hogy elvette a tarcajat pedig siman kirabolhatta volna. DE Ő LOUIS AKIBEN BÍZÍK PEDIG ALIG PÁR ÓRÁJA ISMERI.SÍRHATOK???mindegy mert úgyis azt teszem zokogok mint egy kis baba Én azt hiszem nekem végleg végem en ilyen cukiságot még nem éltem Larry lesz a halálom az életem is az nem mindegy? "Egyszerre puha és kemény, durva és lágy, vonzó, de fáradt" Jó nem láttam még így Louist jellemezve de eddig ez a legtalalóbb This is so fucking true! And i just feel the pain. Louis szempillái Same 😍😍😭😭 Harry nem birja ki hogy ne csókolja meg. A Szájszagon 10 percig röhögtem esküszöm siroook :D imaaaadooom ezt és kinyírt!! Minden egyes pillanatat élvezem es imádom, minden szót,minden momentumot ez nonszensz de ujra szerelmes vagyok, ez valami olyasmi amiben minden srimmel es latod ahogy megtörténik a valóságban is pl Mirorring a falatozas közben These little things are killing me with pain, DE KÖzben mégsem mert a vlóságban Louis nem egy stoppos es Harry nem megy épp turnézni Eddel (bár mehetne én nem bánnám) és írhatna Lourol dalokat ahogy tervezte az előző részben. Karakterek kimagasló hasonlósága az igazihoz annyira magával ragad hogy im breathless...hogy a történet maga semmiről nem szól mégis ezt élvezed a legjobban és a végtelenségik tudnád ezt élvezni. Ez maga a tökély és ami meg a pontot delteszi az i-re az az, hogy érezlek benne téged, mondhatod te azt hogy csak fordítod és nem a tiéd az érdem, de teljesen más az élmény mindkét verziónál. Hogyan írhatnám le? Gyönyörű, csodálatos,aranyos,cuki,imádnivaló,varázslatos és szerelem első látásra of course ugyanazt érzem,mint Harry mikor Louis beesett azaz befolyt az ülésre és ott eldölt minden tbh it was the same with me im soulmate with larry fuck yeaaah. Naaa ódákat tudnék róla zengeni, de most léállok és megköszönöm, hogy időt fordítasz rá es megakarod osztani velünk azt a csodát amit te éreztél mikor először olvastad.Ezt nem csak akartad hanem már el is érted én már a rabja vagyok ennek is.Stockholm-szindróma feeling forever. Köszönjük 💚💜💙❤💘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem is nagyon megviselt, mikor először olvastam, ahogy egymástól távol lefeküdtek, és egyikük sem mert odabújni a másikhoz. esküszöm, ott faltam a sorokat, hogy kiderüljön végre, hogy mégis összecsavarodnak, mert különben megfojtom az írónőt.
      és igen, amikor végre louis befészkelte magát harry mellkasába, és beleszuszogott a pólójába, az én mellkasomat is elöntötte a melegség. nagyon ritkán olvasok olyan történetet, ami ennyire eltalál. eddig csak a sinister, a LIARB, meg ez... nem sok megy át a szűrőmön.. :))

      nem tudom ,valójában mennyit tesz hozzá, hogy én fordítom, nem árt-e neki, hogy ez is az én szóhasználatommal van (bár az eredetiben nagyon sok a szóismétlés, és kínlódok vele rendesen, hogy ne legyen zavaró), de néha úgy szeretnék mástól is olvasni fordítást, csak kíváncsiságból.

      puszillak, ja és kint van a kövi ;)

      Törlés
  10. Urram isten legtökéletesebb rész :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolod? a végén írd majd meg, hogy igazad volt-e?! Puszillak

      Törlés
  11. Szuper volt !!!���� Imadtam mint mindig,nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra!(bocsi hogy csak ilyen rovidet irok de remélem azért ennek is örülsz)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég ennyi, nem kötelező a novella;)
      Örülök, hogy tetszett. Puszillak

      Törlés
  12. nemar Becca, nem lehet hogy csak ket resszel voltam lemaradva! nyaraltam meg kapáltam hetekig es csak ket reszt kellett potolnom?
    na de milyen ket reszt!
    huha
    tovabbra is imadom a fűtött jeleneteket, plane ha fűtött kocsiban tortennek
    vagy kocsifűtésként
    reszletkerdes
    de aaaajjj olyan aranyosak*-*
    kell egy larry. ide a szobamba. nem baj ha eszre sem vesznek. csak hadd nezzem oket:(
    remelem jol telt a nyar, elvezd ki a szep idot, draga Becca(neni)!
    xxHori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát így esett a dolog. Duzzogtam a kommenthiány miatt. Gondoltam, ha senkit sem érdekel, akkor engem sem. Ilyen HP vagyok. De aztán rájöttem, hogy nem tehetem meg azokkal, akik írtak, hogy nem fejezem be, és nekiálltam.
      Bocsi.
      remélem, jól telt a nyár. Nem szeretem a meleget, de ez most kifejezetten tetszett, mert alig volt kánikula.
      Nálam is parkolhatna Larry. Még külön szobát is kapnának ...és főznék rájuk rendesen :))

      Törlés