2015. október 3., szombat

CXXVII. Fejezet

Sziasztok!

Gondoltam kicsit megleplek benneteket, és előbb hozom az új részt, hátha a hétvégén lesz kedvetek olvasni egy kicsit. :)
Elnézést, hogy még nem válaszoltam a kommentekre, de épp egy kis őszi pihenésen vagyunk, úgyhogy az időzítő teszi ki helyettem ezt a részt.

Mindenkinek szép napokat a csodás időben.

Puszi: Becca

Harry

Egyszerűen nem hiszem el, hogy ez megtörtént.
Louis nem áll szóba velem, mert szerinte engem nem érdekel, hogy neki min kellett keresztülmennie a tegnapeste, mikor egy kiscsajjal csókolózott a medencében. Csak arról feledkezik el, hogy nekem min kellett keresztülmennem, hogy mindehhez jópofát vágjak, ne nyomasszam azzal, hogy féltékenykedek vagy nyűglődök, hanem eljátsszam, hogy ez csak egy semmiség. Pedig csak miatta csináltam, hogy neki könnyebb legyen, miközben a lelkemet mardosta a fájdalom.
Nem akartam a saját lelki problémáimmal terhelni, mikor így is nehezen viselte a dolgot, ezért lementem a fiúkkal a fürdőbe, és éjjelig kártyáztunk. Ez volt a legjobb figyelemelterelés. Azt hittem, Lou csak hajnalban szabadul el, vagy ha korábban, akkor úgyis ír egy üzenetet, ezért direkt nem siettem, mert belehaltam volna, ha az üres szobában kell várnom, arról fantáziálva, hogy egy vadidegen nő épp hozzásimul és csókolja rendületlenül. Ki tudja, talán be is szívnak, vagy elég sokat isznak ahhoz, hogy Lou kedvet kapjon hozzá. Több, mint négy éve tart a szerelmünk, és elképzelhető, hogy az új impulzusok felkeltik az érdeklődését. Mindig megnyugtattam magam, hogy megkérte a kezem, minden nap biztosít arról, mennyire szeret, és nem lesz semmi baj, mégsem akartam egyedül várni odafönn, inkább rávettem a többieket, hogy még játszunk egy kicsit.
Mikor beléptem a szobába, és ő ott állt, földbegyökerezett lábakkal, az arcán igazi haraggal, hirtelen nem is tudtam, mi baja lehet. Meg is ijedtem, hogy történt valami váratlan dolog, de mikor kiderült, hogy semmi, azon kívül, hogy Louis szerint nekem a szobában kellett volna várnom rá, kicsit megnyugodtam. De a nehezen megtartott önuralmam csak addig tartott, míg a kérdésemre, hogy miért nem üzent mikor végzett, ezt válaszolta:
- Minek? Úgyis leszarod, hogy mi van velem. Téged csak az érdekel, hogy neked legyen kinek panaszkodni, ha valamivel küszködsz. Az, hogy nekem támaszra lenne szükségem, számodra teljesen lényegtelen.
Itt szakadt el a cérna, és az este komoly veszekedésbe torkolt. Tudtam, persze, hogy tudtam, hogy Lou részeg, és hatalmas feszültségen esett át, amit most rajtam akar levezetni, de jobban örültem volna, ha ezt egy szeretkezéssel teszi, még akkor is, ha most különösen keményen bánt volna velem. Nem tudtam megőrizni a hidegvéremet, és egy-két aljas kis célzására reagáltam, ami persze, rossz húzásnak bizonyult, mert csak olaj volt a tűzre, és Lou nagyon el tudja vetni a sulykot, ha belemelegszünk a veszekedésbe. Már nagyon, de nagyon rég, hangos szó sem volt köztünk, ezért nekem is eldurrant az agyam, és az expasik felemlegetésétől egészen odáig fajultunk, hogy keményen visszavágtam neki.
- Persze. Mert szerinted nekem olyan kibaszott könnyű ez a helyzet. Mikor lehetőséged volt rá, Eleanort is megdugtad. Honnan tudhattam volna, hogy ez a csaj is alattad köt-e ki, vagy sem?!
Ezután már nyomdafestéket nem tűrő kiabálás kezdődött, mert bennem is volt pár kör ital, és én se tudtam betartani az íratlan szabályt, hogy részegen nem veszekszünk. Józanul nem szoktunk, úgyhogy talán kapóra is jött ez az egész, mert titkon mindketten úgy gondoltuk, másnap rá lehet fogni az italra.
Másnap reggel, mikor nekem már minden mérgem elszállt, alig vártam, hogy megejtsük a reggeli összebújást (mivel Lou az éjjel nem feküdt mögém, és nem is ért hozzám), de ehelyett csak kimászott az ágyból, és elvonult zuhanyozni. Egyedül pakoltam össze a bőröndöket, és mikor a londiner levitte őket, a másik fürdőszobába mentem, hogy én is összeszedjem magam.
Már rég készen voltam, mikor Lou még mindig a zuhany alatt állt, és kezdett bennem felmenni a pumpa. Tudja, hogy nem csak mi megyünk, hanem Lou és a családja is, mert kisírtuk, hogy hadd töltsünk legalább egy napot Luxszal, de ehhez nekik is jönniük kell, mert az túl feltűnő lenne, ha csak mi mennénk vele valahova. Benyitottam a gőztől átláthatatlan helyiségbe, és amennyire tudtam, kedvesen mondtam neki:
- Kicsi, lassan indulnunk kellene. A többiek már lenn várnak.
- Leszarom. Várhatnak egy kicsit – bökte oda foghegyről, én pedig egy pillanatig vacilláltam, hogy mit tegyek, de aztán csak behúztam az ajtót, és lenyeltem a mondanivalómat.
Lementem inkább a hallba, és leültem a többiekhez.
- Ne haragudjatok, Lou kicsit másnapos, és ilyenkor nehéz vele. Mindjárt jön – mondtam szabadkozva, mire Lou együttérzőn megpaskolta a karomat, mert látta rajtam, hogy nem csak erről van szól.
- Harrreh! – mászott az ölembe egyből Lux, és azonnal előszedte a kis figurákat a zsebéből, amivel imádunk játszani. Kötelességtudóan elé tartottam az ujjaimat, ő pedig sorban rájuk húzta az ujjbábokat, amit együtt csináltunk. – És most azt, ahoj én vagyok a hejcegnő, és te vagy a hejceg! – mondta, és bólintott hozzá, hogy nyomatékot adjon az utasításnak.
- Inkább ő legyen a hercegnő! – hallatszott a hátam mögül Louis gonosz nevetése.
Nem fordultam meg, csak behunytam a szemem, és vettem két mély lélegzetet, aztán felemeltem a gyereket, és elindultam a hátsó kijárat felé.
- Mehetünk – mondtam a többieknek, akik néma csendben szedelőzködtek, és csak lopva mertek Louis-ra pillantani.

A repülőút eseménytelenül telt, azt leszámítva, hogy Lou nem ült mellém, hanem a gép másik végébe helyezkedett, és harsányan viccelődött Tommal.
A szívem elfacsarodott, mert rám törtek a régi emlékek, mikor külön voltunk, és ugyanezt csinálta. Megesküdtem, hogy nem hagyom annyiban, hiszen szentül megfogadta, hogy soha többé nem lesz ilyen. Nem fogjuk egymást bántani, vagy sértett hiúságunkra hivatkozva elutasítani a másik közeledését. Alig vártam, hogy végre kettesben legyünk, és tisztába tegyük a dolgainkat. A reptéren legalább abba az autóba szállt, amelyikbe én, de Lux persze velünk akart jönni, úgyhogy megint nem volt alkalmunk beszélni.
- Lueeeeh – mondta, és most az ő ölébe mászott. – Megtanítasz szöjfözni? – kérdezte, mire Lou arcán először láttam őszinte mosolyt a nap folyamán. A vonásai ellágyultak, és belepuszilt a szőke hajba.
- Hát persze! És úszni is!
- De jó! Én jeszek a kisz habjeány? – kérdezte Lux, mire Louis hangosan felnevetett, és önkéntelenül újabb puszit nyomott az édes kis arca.
- Bizony, hogy te!
- Akkoj Hejji jesz Ejik! – mondta ellentmondást nem tűrő hangon Lux, mert épp azt a korszakát éli, mikor minden mesében én vagyok a párja.
- Hát, ha azt szeretnéd, akkor ő – mondta Louis, és lopva rám pillantott. A szemében felcsillant a szeretet, amitől azonnal megdobbant a szívem, és reméltem, hogy lassan lecsillapodik, hisz annyira vártuk ezt a pár napot, mikor végre kikapcsolódhatunk. Belehalok, ha végig veszekedni fogunk.
- Ideeen! – mondta Lux, és felém nyújtotta a kezét, mire odahajoltam, ő pedig átölelte a nyakamat. Kaptam egy nyálas puszit, aztán átemeltem az ölembe.
- Hajjeeeeh, te jeszel Ejik, jó?
- Persze, Lulu, ki más lenne?!
Elégedetten bólintott, és a hajamat kezdte csavargatni, amit mindig akkor csinál, ha el fog aludni. Elrendeztem magamon a húsos kis combokat, hogy kényelmesen nekem tudjon dőlni, hagytam, hogy az ujjaira tekerje a tincseimet, és vártam, hogy megérkezzen az álommanó. Önkéntelenül dúdolgatni kezdtem neki halkan, mire bekapta a hüvelykujját, és a fejét a nyakamba fúrta. Simogattam a térdét, ő pedig lassan álomba merült. Mikor már egyenletesen szuszogott, éreztem, hogy Louis bámul. Nem mertem hirtelen ránézni, mert nem voltam biztos a dolgomban, de ahogy teltek a percek, a pillantása szinte égetett. Mikor elegendő bátorságot merítettem hozzá, lassan felemeltem a fejem, és végre ránéztem. Az arcán ezernyi érzelem suhant át, míg én önkéntelenül elmosolyodtam, mert annyira édes volt, a beharapott ajkaival, a szemében őszinte szerelemmel, és az arcán a hirtelen előkotort sértettséggel, amiről elfeledkezett, amíg nézett minket Luxszal.
Igyekeztem én is a pillantásomba sűríteni az érzéseimet. Szívem szerint ki is mondtam volna őket, de tudom, hogy Louis-nál ez nem olyan egyszerű. Míg engem, bármennyire összekapunk, egyetlen „szeretlekkel” le lehet csillapítani, Louis attól csak ideges lesz, és jönnek a „de” kezdetű mondatok, amivel az őrületbe kerget. Tapasztalatból tudom, hogy meg kell várni, amíg megnyugszik és emésztgeti a dolgokat, hátha magától is rájön, hogy a frusztrációjának ezúttal nem én vagyok az oka, csak a szenvedő alanya.
Néztük egymást, amit már jó jelnek vettem, hisz eddig kifejezetten kerülte a szemkontaktust, ahogy szinte mindent került, ami velem kapcsolatos. De most, mivel csak kettesben voltunk, a páncélja repedezni kezdett. A kék szemek az enyémekbe fúródtak, de én engedtem neki. Szemszkanderben úgyis ő a jobb. Hagytam, hogy felnyársaljon a tekintetével, és minden neheztelését rám öntse, anélkül, hogy kimondaná. Én csak fáradtan engedtem a nyomásnak, és egy nagy sóhajjal dőltem hátra, megadásom jeléül.
Lou még mindig engem vizslatott, de valamennyire ellágyult a tekintete, és én már ettől annyira megkönnyebbültem, hogy nem tudtam uralkodni magamon, és picit elmosolyodtam. Azonnal szigorú arcot vágott, de a szeme körüli, apró, számomra oly kedves kis ráncok elárulták nekem. Ebből már elég bátorítást nyertem, hogy halkan odasúgjam neki: - Szeretlek!
Hirtelen nem is tudta, mit reagáljon, és láttam, hogy átsuhan az agyán a „DE…” kezdetű monológ, aztán mégsem lett belőle semmi. Egy pillanatig ott lógott a levegőben a szerelmi vallomásom, és kezdett elszorulni a torkom, hogy nem fog rá válaszolni, de félperces szájrágás és belső küzdelem után, fújtatott egyet, a vállait leengedte, és egyetlen ruganyos mozdulattal átült mellém.
- Én is – válaszolta ő is halkan, aztán az arcomhoz hajolt, és egy apró puszit nyomott a szám sarkába.
Nem mertem megszólalni, pedig ilyenkor ellenállhatatlan késztetést érzek, hogy a bennem ezerszám felbukkanó megkönnyebbült, vagy kicsit kötekedő mondatoknak utat engedjek, de ezúttal tartottam a számat, és csak felé fordultam, hogy közelebbről is nézhessem egy kicsit.
Ő sem szólt, csak tanulmányoztuk egymás arcát, mintha először látnánk, aztán beadta a derekát, és a vállamra hajtotta a fejét.
- Ugye tudod, hogy nagyon béna vagyok a szörfdeszkán?! – kérdeztem, hogy valamivel megtörjem a csendet.
- Bénább, mint a gördeszkán? – kérdezte, és bár nem láttam, tudtam, hogy sunyin vigyorog.
- Nem, annál biztosan nem…
Eszembe jutott, ahogy anno tanítgatni próbált, hogy sikerüljön taknyolás nélkül végiggurulnom a járdán, és közben fogta a derekamat. Akkor még nem vallottuk be magunknak, hogy mit érzünk egymás iránt, de az emlék most is úgy él bennem, mintha tegnap lett volna. Óvatosan tartott, és örült, hogy hozzám érhet. Ahogy én is, csak kizártam a tudatomból, és úgy tettem, mintha ez semmit nem jelentene.
- Nem engedlek megfulladni, ne izgulj! – mondta, és az orrával a vállamba bökött.
- Pedig féltem, hogy ez a terved… - utaltam a tegnapi veszekedésünkre.
- Ez volt, de rájöttem, hogy túl átlátszó lenne. Inkább valami mást találok majd ki.
- Például, hogy halálra szexszelsz? – kérdeztem, és a hangom máris mélyebb volt, mint egyébként. Hiába na, a veszekedések utáni békülőszex az egyik kedvencem. Már bántam is, hogy ennyivel megúsztam a dolgot.
- Szexelsz? – kuncogott fel halkan, és rekedt hangjától azonnal megugrott a farkam. – Ez milyen kifejezés?
- Hááát… nem jutott jobb az eszembe. A halálra kefélsz túl vulgáris, a halálra dugsz-szal együtt, a halálra kúrsz-ról már nem is beszélve… - töprengtem hangosan.
Éreztem, hogy a combja megfeszül mellettem, amiből arra következtettem, őt sem hagyja hidegen a felsorolás, mivel egyértelműen kiderül belőle, hogy most mire vágyom. Ő pedig imádja, ha ő lehet a domináns.
- Igazad van. Csak a halálra szexellek, a megfelelő megfogalmazás.
- Ugye? – kérdeztem vigyorogva, és hozzá fordultam. Felfelé fordította az arcát, és felkínálta a száját, én pedig éltem a lehetőséggel, és gyengéden megcsókoltam. A nyelve hamarabb érkezett, mint amire számítottam, és vadabb volt, mint amit reméltem.

Így már sokkal kiegyensúlyozottabb voltam, mikor a szálloda VIP felhajtóján kikászálódtunk a kocsiból. Lux úgy aludt, mint a tej, én pedig a karomban vittem fel a szobájába. Lou már ott várt ránk, és mivel számított rá, hogy a kisasszony bealszik menet közben, az ágy már meg volt vetve, rajta a kedvenc plüssállatok sokaságával, úgyhogy óvatosan közéjük engedtem a kis testet, akivel rendesen összeizzadtunk, és a karját egy nagyfülű nyúl köré fontam, a saját mellkasom helyett. Egy puszit nyomtam a homlokára, aztán rámosolyogtam Lou-ra, majd halkan kiosontam a szobából, és egy nagy sóhajjal a miénk felé vettem az irányt.
A nászutas lakosztályt választottam, mikor lefoglaltam a szállást, és ahogy beléptem, Louis tátott száját láttam meg először, aki szinte elalélt a látványtól.
- Ez meseszép! – mondta, és lerúgta a vászoncipőjét, hogy mezítláb nyargalja körbe a hatalmas lakosztályt, míg végül a teraszon kötött ki, ahol egy jakuzzi állt, mellette egy óriási franciaággyal felérő napozó, és kényelmes rattan bútorok.
Már dobálta le a gönceit, mikor rám nézett.
- Gyerünk, cica! Ha én érek előbb a vízbe, akkor ma nem szexellek meg!
Ez volt az a mondat, amitől az izmaim azonnal működésbe léptek, és mielőtt ismét rám pillanthatott volna, a telefonomat a földre ejtve, ruhástól vetettem bele magam a lesüllyesztett jakuzziba.

.

32 megjegyzés:

  1. ELSŐ VAGYOK.HAH.MEGYEK ELOLVASOM.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. „- Minek? Úgyis leszarod, hogy mi van velem. Téged csak az érdekel, hogy neked legyen kinek panaszkodni, ha valamivel küszködsz. Az, hogy nekem támaszra lenne szükségem, számodra teljesen lényegtelen.” Miez?! Buta, buta Louis, ne csináld ezt megint, ne hisztizz plíííz…. 
      „- Kicsi, lassan indulnunk kellene. A többiek már lenn várnak.
      „- Leszarom. Várhatnak egy kicsit – bökte oda foghegyről, én pedig egy pillanatig vacilláltam, hogy mit tegyek, de aztán csak behúztam az ajtót, és lenyeltem a mondanivalómat.” Mondtam, hogy ne csinálja. Utálom. Előre vetítem le magamba a rosszabbnál rosszabb jövőket, amik történtek tényleg, és beleszőhetnéd a blogba, és rossz, és aaa idegbajd fogok kapniiiiiiiiiiiiiiiiii.
      „– És most azt, ahoj én vagyok a hejcegnő, és te vagy a hejceg! – mondta, és bólintott hozzá, hogy nyomatékot adjon az utasításnak.
      - Inkább ő legyen a hercegnő! – hallatszott a hátam mögül Louis gonosz nevetése.” Jaaj, ha ez nem ilyen körülmények között lenne, olvadoznék, milyen kis cuki, de így… Lou, hol a józan eszed?
      „A szívem elfacsarodott, mert rám törtek a régi emlékek, mikor külön voltunk, és ugyanezt csinálta.” De most nem lehetnek megint külön. Lehetetlen. Nem szabad. Ők egymásnak lettek teremtve, kész.
      Jaaaj a kis hableány, de cuki <3
      És ezaz, ott van a szeretet, tudtam, nem bír sokáig idióta lenni a kis törpe.
      „Míg engem, bármennyire összekapunk, egyetlen „szeretlekkel” le lehet csillapítani, Louis attól csak ideges lesz, és jönnek a „de” kezdetű mondatok, amivel az őrületbe kerget.” Csak annyi, hogy mennyire imádom őket. És abba fogom hagyni a bemásolgatást, lassan kevesebb rész marad bemásolatlanul, mint amennyi összesen az egész fejezet. :D (Ezt én se értem, remélemkibogozható, mire gondolok.)
      ÚRISTEN EZ AHH IGEN TUDTAM NEM VESZNEK ÖSSZE TE KIS MÉREGZSÁK LOU HARRY ANNYIRA ELLENÁLLHATATLAN MÉG HARAGUDNI SEM TUDSZ RÁ. ÖRÖMTÁNC EMBEREK!
      Juj a kis drágák már viccelődnek is. A hétvége csúcspontja. :D *-*
      „- Gyerünk, cica! Ha én érek előbb a vízbe, akkor ma nem szexellek meg!
      Ez volt az a mondat, amitől az izmaim azonnal működésbe léptek, és mielőtt ismét rám pillanthatott volna, a telefonomat a földre ejtve, ruhástól vetettem bele magam a lesüllyesztett jakuzziba.” És igen, ez volt a tökéletes befejezés.
      KÖVETKEZŐT AKAROK DE GYORSAN, IMÁDOOOOM. <3

      Törlés
    2. Nagyon élveztem a kommentedet. Nem a bemásolt részeket :P , hanem azt, hogy milyen hangulathullámokat keltett benned egyetlen rész.
      Én szeretem, ha nem monoton egy rész, de azért az ritka, hogy ilyen hamar feloldjam a konfliktusokat. Pedig úgy látszik, ez sokaknak bejön:))

      örülök, hogy szeretted, és nemsoká hozom a következőt.
      Puszillak.

      Törlés
  2. Sziia Becca <3
    Csak úgy feljöttem a bloggerre, hogy megnézem mi újság, és mi fogadott?? Na, mi?? ÚJ RÉSZ A MTF-ben!!!!! IGEEEEN! Olyan boldog voltam, hogy azt el sem tudod hinni! :D Vááááá! Alig vártam, hogy olvashassam, bár megmondom őszintén fél szemmel, óvatosan kezdtem neki, és folyton attól féltem, hogy baj lesz, de nem!! Hála istennek! Nem bírtam volna ki a szomorúságot, nem! Boldogság kell, sok-sok huncutsággal, és megszexeléssel vagy mi! XD
    Őszintén megmondva, imádom, és magam előtt látom Louis amikor mérges, és legszívesebben lekapnám olyankor! Rohadt szexi lehet :p közben meg félnék tőle, mint állat amúgy XD na mindegy :D
    Vááááááá! Olyan cukik voltak a kocsiban! Jajj, Luxot meg megeszem :3 Elolvadtam! <3
    "- Nem engedlek megfulladni, ne izgulj! – mondta, és az orrával a vállamba bökött.
    - Pedig féltem, hogy ez a terved… - utaltam a tegnapi veszekedésünkre.
    - Ez volt, de rájöttem, hogy túl átlátszó lenne. Inkább valami mást találok majd ki.
    - Például, hogy halálra szexszelsz? – kérdeztem, és a hangom máris mélyebb volt, mint egyébként. Hiába na, a veszekedések utáni békülőszex az egyik kedvencem. Már bántam is, hogy ennyivel megúsztam a dolgot.
    - Szexelsz? – kuncogott fel halkan, és rekedt hangjától azonnal megugrott a farkam. – Ez milyen kifejezés?
    - Hááát… nem jutott jobb az eszembe. A halálra kefélsz túl vulgáris, a halálra dugsz-szal együtt, a halálra kúrsz-ról már nem is beszélve… - töprengtem hangosan.
    Éreztem, hogy a combja megfeszül mellettem, amiből arra következtettem, őt sem hagyja hidegen a felsorolás, mivel egyértelműen kiderül belőle, hogy most mire vágyom. Ő pedig imádja, ha ő lehet a domináns.
    - Igazad van. Csak a halálra szexellek, a megfelelő megfogalmazás.
    - Ugye? – kérdeztem vigyorogva, és hozzá fordultam. Felfelé fordította az arcát, és felkínálta a száját, én pedig éltem a lehetőséggel, és gyengéden megcsókoltam. A nyelve hamarabb érkezett, mint amire számítottam, és vadabb volt, mint amit reméltem. " IMÁDOM! KEDVENC!! (bár szerintem ez nem meglepő :D) Ezek a szövegek! Szakadok, közben meg kivagyok, mert akarom, hogy halálra szexelje!! Ez most nagyon testszik! Itt nevetek már mióta, és folyton újra olvasom, mert ez nagyon nagy!! XD
    "halálra kefélsz túl vulgáris, a halálra dugsz-szal együtt, a halálra kúrsz-ról " nekem ezek is tetszenek, csak csinálják már!! :p
    "- Gyerünk, cica! Ha én érek előbb a vízbe, akkor ma nem szexellek meg!
    Ez volt az a mondat, amitől az izmaim azonnal működésbe léptek, és mielőtt ismét rám pillanthatott volna, a telefonomat a földre ejtve, ruhástól vetettem bele magam a lesüllyesztett jakuzziba. " ez meg irtó cukii! Annyira látom magam előtt, ahogy ledobja a ruháit, és beleveti magát!! Aww, megeszem őket! :3 És alig várom a kövit, a sok cukisággal, huncutsággal, megszexeléssel meg ilyesmikkel, mert ugye az lesz, ugye?? Az kell, hogy legyen!!
    Nagyon nagyon szerettem ezt a részt is, és köszönöm, hogy feldobtad a napomat, amiben semmi jó nem volt, csak a MTF új része! <3
    Jó pihenést :3
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy a köviben lesz-e halálra szexelés, azt nem árulhatom el, de azt igen, hogy én is szeretem, mikor viccelődnek, vagy kicsit kötekednek egymással, és a békülős szex az én kedvencem is, mert abba annyi elfojtott energiát lehet belevinni.
      Örülök annak is, hogy meg tudtalak lepni az előző hétvégkj34rh (bocs, megjött alfi, de nem törlöm ki, mert szerintem ezt neked üzeni...) de most sajna nem sikerült előbb hoznom a részt, pedig akartam. Talán legközelebb.
      Te hogy haladsz??

      puszillak, igyekezz:))

      Törlés
  3. Szia Becca!
    Jaj, végre valami jó ebben a napban... vártam már nagyon és íme...:) <3 Köszönet. <3
    Jajjj de nem szeretem mikor veszekedneeek:s De..túl kell élni azt is.. nem mehet minden olyan könnyen... a 'halálra szexelsz'-es részen pedig egyszerűen vinnyogtam.:') Imádom, hogy ilyen hatással van rám. Komolyan elég szar napom volt...próbáltam megjátszani, hogy minden a legnagyobb rendben, de estére már nem jött össze...délutánig még ment is. de mindegy...öhm... Újra csak, imáááádom, és tényleg köszi, hogy megleptél minket ezzel a fantasztikus résszel.:')
    Nagyonnagyonagyon várom a következőt. <3
    Szép hétvégét neked.<3 Pihengess sokat.<3
    Puszi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Brigi!

      Örülök, hogy a szar napodba tudtam egy kis vidámságot csempészni, bár nekem nem sokat segít az ilyesmi, ha magam alatt vagyok... És igen, van, hogy az ember egész nap megjátssza a dolgot, de egyszercsak elfárad... és akkor vége a dalnak. Remélem azóta már sikerült összeraknod magad, bár ez a rémes idő nem sokat segít benne:((

      Fel a fejjel, mert szarabb mindig lehet ;))

      <3<3

      Törlés
  4. Ennél jobb kibékülés nem is lehetett volna:')
    Lux+Harry rohadt édes:3 basszus legyen már gyerekük!!(mármint ne Luxnak es HarrynekXD)
    Várom h Louis megszexelje Harryt*----* a jaccuzziban, a napozó ágyon, a konyhapultun, a tengerparton, a szörfdeszkán, a padlón, bárol csak szexszelje meg sokszor!<333
    Puszillak
    Little

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első mondaton nagyon röhögtem!! De amúgy igen, legyen már gyerekük... bár nem bánnám, ha előtte CO-znának... annak kifejezetten örülnék:P

      Ebben a sorrendben írjam a megszexelést?? :DD Jó, majd szelektálok.

      Igyekszem ;)
      Én is puszillak.

      Törlés
  5. Omg!*-*
    Elolvadok :D
    Ritka aranyos Lux és Harry :3
    Örülök,hogy végre kibékültek Louisék :))
    Nagyszerű lett!Így tovább :) Várom a kövit is :)

    pussz~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a gyerekes részeket, mint az már a komplett Stay Strongból kiderült, de Luxot különösen szeretem, és alig vártam, hogy írhassam.
      Hozom a kövit hamarosan <3

      Törlés
  6. Aztapasztacipopaszta
    Cink, ha elsirtam magam rajta?
    az elozo reszt nem mertem addig elolvasni, mig nincs utana valami, mert biztos voltam benne, hogy nem birom ki, ha veszekedessel zarul... es milyen jol tettem! Jajistenem mennyire aranyosak! Imadom oket.
    Lux is micuki maaar hat nem hiszem el.
    Egyedul fogok megoregedni larryt olvasva/bamulva (mert addigra nyilvan co-znak), es csak sirok majd hogy nekem miert nincs olyan edes pasim mint Harrynek. Vagy Louisnak. Szoval ja.
    Jaaaaj nagyon szeretem
    Szep oktobert^^
    xxHori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nicsak, egy Höri?! <3

      Nagyon furfangosan állsz a blogolvasáshoz :DDD
      Nem fogsz egyedül megöregedni, max egy larrys nyugdíjasotthonban a többiekkel, akiknek szintén nincs esélyük normális életet élni a két fiú miatt.-... de ott jóvilág lesz,,, esténként videókat nézünk, felelevenítjük a régi larry momenteket (már amelyikünk emlékezni fog rá...) és telesírunk 4000 zsepit. Aki lát még, az felolvassa a régi larry fanficeket... hidd el, szeretni fogjuk ;)

      Puszillak

      Törlés
  7. Hűha Harry és Lux zabálni valóak voltak :))) annyira megkönnyebültem hogy kibékültek :))) nagyon aranyos rész lett *.* imádtam <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megkönnyebbültem, mert kicsit féltem, hogy véletlenül elmélyítem a konfliktust... előfordult már velem:P:P

      örülök, hogy tetszett, és köszönöm szépen, hogy írtál nekem!! <3<3
      Puszillak

      Törlés
  8. Becca, UR-ISTEN! (Amugy minden kommentet ezzel kezdek?:D)na mindegy..
    Szerelmes vagyok ebbe a részbe..érted?! SZERELMES!!!!❤❤
    nagyon-nagyon-nagyon imádtam ezt a részt..annyira waaaaah*--* nincs rá jó szó❤
    "Lou még mindig engem vizslatott, de valamennyire ellágyult a tekintete, és én már ettől annyira megkönnyebbültem, hogy nem tudtam uralkodni magamon, és picit elmosolyodtam. Azonnal szigorú arcot vágott, de a szeme körüli, apró, számomra oly kedves kis ráncok elárulták nekem. Ebből már elég bátorítást nyertem, hogy halkan odasúgjam neki: - Szeretlek!
    Hirtelen nem is tudta, mit reagáljon, és láttam, hogy átsuhan az agyán a „DE…” kezdetű monológ, aztán mégsem lett belőle semmi. Egy pillanatig ott lógott a levegőben a szerelmi vallomásom, és kezdett elszorulni a torkom, hogy nem fog rá válaszolni, de félperces szájrágás és belső küzdelem után, fújtatott egyet, a vállait leengedte, és egyetlen ruganyos mozdulattal átült mellém.
    - Én is – válaszolta ő is halkan, aztán az arcomhoz hajolt, és egy apró puszit nyomott a szám sarkába. *
    Omájgááád❤ lehengerlő rész volt..nagyon köszönöm<3
    Imádlak:') ❤❤
    Ui..:bőgök, bőgök, bőgök..❤❤
    XX Tündérke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem egyáltalán nem zavar, ha minden kommentet ezzel kezdesz ;)
      Örülök, hogy tetszett, és egeszen meghatódtam, hogy azt írtad, szerelmes lettél a részbe.
      Remélem a folytatás is elnyeri a tetszésedet.

      Puszillak <3

      Törlés
  9. Szia

    Na ideje volt hogy Lou lenyugodjon. Még mindig nem értem miért kellett ekkora balhét csinálni ebből, de biztos sok a stressz.
    Bár én személy szerint nem nagyon vagyok oda a kölykökért, Harryt egy gyerekkel látva még én is sóhajtozom. Annyira édesek együtt.

    Aranyos rész volt és remélem a kikapcsolódás meghozta az ihletedet.

    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, aki Harry viselkedését nem érti, és rá mérges, de nagyon... Ettől szép a világ, hogy ennyire különbözően látjuk a dolgokat és reagálunk rájuk.

      Én utálom a gyerekeket (szégyen, de ez van), de Harry, vagy Louis gyerekkel a kezében, az még számomra is abszolút gyilkos.

      Néhány rész még készen van, és a kikapcsolódás nagyon kevés volt :(((

      De remélem a fiúk körül történik valami amitől visszatér a lelkesedésem...

      Puszillak

      Törlés
  10. Ooh Becca!
    Eloszor is, jo kikapcsolodast! Masodszoor aaahh te cseles! Imadom mikor egy szomoru, komor resz utan jon egy vidaaam resz! Ezzel meg ennel is elvezetesebbe teszed a blogot!(ennel jobban mar nem is lehetneee) Esss tudooood ilyenkor kell megragadni az alkalmat egy Larry szexre! Reg volt, tedd meg ertem hogy ennyi oromom legyen!:3
    Aa resz valami hihetetlen aranyos! Most elkepzeltem amugy hogy mi lenne ha Harry lenne a sello, a hosszu hajaval nagyon passzolna!:D oh mamaaa miken kepzelgek! Lux pedig hihetetlen aranyos! Kis tunemeny!:3 Hat eskuszom hogy a legszebb Larry momentek a bekulesek! Annyira de annyira tudnam orakig olvasni a blogod, mar egy kezemen nem tudom megszamolni hanyszor olvastam ujra!:D NO PROBLEMOO EN NEM UNOM MEG SOHA! Itt leszek veled a vegsokiig, ami remelem meg nagyon messze lesz!
    Amugy a resz olvasasa utan a kedvenc reszem a Te kommentjeid olvasasa. Ne kerdezd miert de nekem is boldogsagot adnak a valaszaid. Egygajta visszajelzes szamomra is, hogy jol esnek es ez mar engem is buzdit a kovetkezo megirasara. Csak ritka az olyan mikor elotte valaszolsz a z elozoekre mielott kiteszed az uj reszt:c
    Nem baj igyis ugyis irok! Latszik hogy komas vagyok, ossze vissza magyarazok itt neked. Nem tudok aludni ugyhogy szerintem elolvasgatom a kedvenc reszeimet innen.
    Imadlak!
    Legyjo!
    Nitus xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is: hogy tudjátok ennyiszer elolvasni??? A tanítvány második részét most olvastam másodszor és én már untam nagyon :DDDD Ti pedig még ezt az 1400 oldalt is többször elolvassátok. Hihetelenek vagytok!!!
      Jó, megértettem, itt az ideje a szexnek... igyekszem ;)

      Nem nagyon szoktam új részt kitenni, míg nem valaszolok az előző kommentekre, csak általában éjjel csinalom és ti csak másnap látjátok, mikorra már kinn a folytatás. De igyekszem változtatni a napirendjeimen, és előbbre hozni a válaszokat, ahogy most is. Nagyon jól esik a tudat, hogy te még azt is elolvasod, mert sokan nem nézik vissza a válaszokat. Talán ezért nem is éreznek kedvet a kommenteléshez. Mert akkor csak egyoldalú kommunikáció és nem tudják, mennyit jelent ez az írónak... de te tudod, és mindig megajándékozol egy üzenettel, ami bearanyozza a napomat. Hálás vagyok érte, nem is tudod, mennyire.

      Hozom nemsoká a folytatást, és remelem elégedett leszel vele ;)

      Imádlak. <3<3<3

      Törlés
  11. URAM ATYÁM!
    Ez a rész valami irtó édesre sikeredett. Imádom, hogy Lux ilyen kis tünemény ès a való életbe pontosan így képzeltem el.
    Siess a kövivel ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy. Igen, és azt is tudjuk, hoyg a fiúk az életben is mennyire szeretik. Bár engem meglep, hogy Harry gyomrozza, és Lou ül le vele rajzolni,,, ebből is látszik, hogy mennyire nem ismerjük őket. <3

      Puszillak, örülök, hogy még itt vagy.

      Törlés
  12. Huh... kicsit izgultam, hogy megint marni fogják egymást, de mint tudjuk, nem tudunk sokáig haragudni arra, akit szeretünk. :)
    Istenem annyira édesek. Amikor megbocsájtottak egymásnak olvadtam.
    És nagyon örültem, hogy hamarabb olvashattam. Még aznap elolvastam, de nem volt időm kommentelni, szóval most pótolom. :)
    ~ AA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már aki... vannak akik képesek kis dolgokon is hetekig veszekedni, és közben állítólag nagyon szeretik egymást. De szerencsére az én szereplőim nem ilyenek.

      Szerettem volna hamarabb érkezni a héten is, de nem sikerült. Na sebaj, remélem így is örömöt okozok majd vele.

      Semmi baj, ha nem írsz azonnal. Már annak is örülök, ha valaki ilyen odaadó és mindig ír nekem. Hálás vagyok. <3<3
      Puszi

      Törlés
  13. Harry szemszög viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*-* <3 Azt szeretem. Olvadozhatok Harryvel együtt Louis tökéletes külsején. Ennél kevés jobb dolog van… Néha belegondolok, hogy ha találkoznék egyszer Harryvel le se lehetne lőni minket. Folyamatosan visítva elemeznénk ki Louis minden porcikáját, míg ő csak csóválná a fejét és néha szerelmes pillantásokat küldene Harry felé.. Ahhh de imádnám. <3 Amúgy pontosan 8perce keltem fel és azonnal leültem kommentet írni. Reggelire meg pizzát eszek és kávé iszok. Fő az egészség, ez a mottóm.:P
    Az nagyon gáz, ha én tök szívesen megnéznék egy larry vitát?:Dd Ahj de nagyon. Dühös Louis meg minden… Jajaj.
    Annyira tetszett ahogy leírta, hogy Lout hogyan puhítja szépen lassan Harry. Annyira édes az a kocsis jelent és az egészet láttam magam előtt és imádtam. Beleégett a retinámba és most imádkozzon mindenki, hogy hétfőn a három dolgozatból egyiknél se jöjjön elő mondjuk kémiai egyenletek helyett.
    LOUIS TANÍTGATJA HARRYT DESZKÁZNI????????? DE NORMÁLIS VAGY BASZD MEG? Azt a kurva élet ez annyira kiütött. Olyan szép lehetett fhú de imádnám. Miért nem írtad bele még az elején? Kedvenc részem lett volna. Ez akkora fétisem. Jóég. <3
    Halála szexelsz:DD Ez milyen cuki volt. Egyem meg Harryt. <3
    “- Gyerünk, cica! Ha én érek előbb a vízbe, akkor ma nem szexellek meg!
    Ez volt az a mondat, amitől az izmaim azonnal működésbe léptek, és mielőtt ismét rám pillanthatott volna, a telefonomat a földre ejtve, ruhástól vetettem bele magam a lesüllyesztett jakuzziba. “ Jaj szexmániás Harry:DDD Kis hülyék. Imádom őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. végre egy rész, amivel elégedett voltál..

      halleluja!! Beírtam a naptáramba... majd erre gondolok ínséges időkben :P:P

      És igen, jön pár Harry rész, de azért ne éld bele magad túlságosan... Tudod, hogy Louis szemszögéből könnyebben írok :P:)

      Ha hétfőn ez jön elő valamelyik dogánál, akkor improvizálj!! :P:P

      Kémia, biloógia, földrajz, irodalom...ezekhez jó larry. Töriből max egy laza timeline-t tudsz felvázolni az elmúlt napról, ha ügyes vagy :))

      Matek?? Az szívás...
      Drukkolok nagyon.

      Puszillak. ( a reggelid teljesen jó így... lou is szeretné, és legalább eszel.... de te nem szoktál reggelizni SOHA!!!!!!!!!!!!!:P)

      Törlés
  14. Háát sziaa!! :D
    Nos, elnézést kérek a késői kommentért. :(
    Csak hát a suli.... Megértesz, ugye?
    Az előző kommentemhez írt válaszodra válaszolva: Annyira azért nem vagyok elfogult. És igen. Nagyobb dózisokban (azt hiszem ezt a szót használtad) olvastam a részeket. Volt olyan rész, ami nagyon szíven ütött, ezért pár nap pihenővel folytattam.
    A történet közel áll hozzám, bár nem annyira, mint azt gondolnád(ha jól értelmeztem akkor úgy gondoltad, hogy a való életben, vagy ilyesmi). Mert vagy ennyire jó emberismerő vagy, vagy ennyit árul el rólam egyes komment.
    A friss fejezethez kanyarodva....
    Uhhhhhh *-* A kövi részben várom a medencés jelenet folytatását. ;)
    És Harry valami aranyooos. *-*
    Lou-nak meg a fene egye meg a gondolkozásmódjááát!
    De azért ez is egy fantasztikus rész volt.
    Izgatottan várom a következőt! :))
    Mint mindig, sok ötletet a folytatáshoz. ;)

    Sok ölelés és puszi xx :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, még épp időben érkeztél.. :))

      Valamit félreértettél. Csak arra gondoltam, hogy van akinek a lelki alkatához közel áll egy ilyen elnyújtott, néhol szenvedős sztori, és van, aki eret vág az ilyenektől:))

      Az a rövis kis komment semmit nem árult el rólad, azon kívül, hogy sokat olvasol, és szereted a romantikát:)

      Hozom a medencés jelentet, bár szerintem volt már egy hasonló,,, de ha igen, ne öljetek meg miatta, ez csak most jutott eszembe:DDD

      Ötletem lenne, de jelen pillanatban a külső körülmények meggátolnak az írásban.... remélem ez hamarosan megváltozik.

      Puszillak, és visszavárlak,,, hátha többet árulsz el magadról ;)

      Törlés
  15. AAAA de imádom
    Megyek tovább olvasni, ott megleplek egy részletesebb komival

    VálaszTörlés
  16. Becca!!! Nem gondolod, hogy gonosz vagy?? összetöröd itt a szivem a veszekedéssel amit annyira utálok,mint semmi mást NE VESZEKEDJNEK ÉS NE ÍGY JAAAJ!! De Lux szerencsére ott volt és mentette a helyztetet Imádlak Lux
    Louis!!! annyira makacs vagy megverem!!! Hihetetlen ez a két idióta...
    Na összetörsz sztn nem rakod ossze a szivem darbajait hanem olvadjak el rogton majd jossz a szexxel
    Harry kérleeek :D milyen dolog az, hogy mikozben Lux alszik az olében a szex szinonímáit fontolgatjáK Lux nem akarunk cserélni?? :D
    Úgy tudtam, hogy Harry gyerekkel= annak Lou nem tud ellenállni és ltom az égető pillantást aztána farkaszem játszmt ahoyg Harry megadja magát te jó ég Utáloma veszekedést viszont imádoma békülést LÁTOM És rohadtul belehalok+ még Lux és Harry és Lou WHY??
    meghalook!!
    nászutas lakosztyály ne nee neee ahhh
    Kérlek szexeld halálra na jó azt ne csak majdnem aztán utolsó döfés tőrrel legyen ám
    Imádtam bár összetörtem aztán elolvadtam ÉS MOST VÉGEM VAN!!! *--*
    Amikor egy rész alatt megjelenik a " i hate my life i gonna kill myself because of larry´s quarrel" aztán a "OH MY GOD THEY ARE SO CUTE NOOO OH NOOOO THE FOND FGSKADFSHKHGAS uncle HARRY AND LOUIS give them a baby what the fuck ..some good shit hear im crying i hate them stop" és a "NOO CONTROOOL NO CONTROOOL FUCK HIM OH GOD JUST BIT OF BANTER IN THE WATER DO IT NOW!! OH MY GOD HORSE RIDER I WANT TO KILL THEM" :D IGEN AZ érzelmi/faangörcs hullámvasutam
    Szóvaaal nagyon köszönöm ismételten a csodát,amit minden alkalommal IMÁDOOK ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komment lvl 1000, by Tündi :DDD

      Nos, amikor már áttérünk az angol nyelvű kommentírásra, akkor azt hiszem, valóban új szintre ugrottunk.
      Hihetetlen volt, és valamiért angolul minden jobban hangzik, mint magyarul, pedig imádom a nyelvünket.

      Igen, Harry és gyerek, az gyilkos... de Larry és gyerek, az már tömeggyilkos....

      Annyira szeretném látni, mikor majd a saját gyerekükkel, gyerekeikkel vannak, mint semmimást a világon. Életcél .... ennyi...

      Imádlak, és most megyek, és nézem tovább a weird, large thinget, és louis-t, ahogy nézi a psaiját :))

      Törlés