2014. december 29., hétfő

LXXVI. Fejezet

Sziasztok!

Remélem, mindenkinek jól telnek az ünnepek, ettetek eleget, aludtatok eleget, és olvastatok eleget...
Ha mégsem, akkor itt az új rész...hátha van hozzá kedvetek.

További kellemes szünetelést, és boldog új évet kívánok! ( Ha már nem találkoznánk:))

Becca




Eltelt újabb két hónap, amikor egyszerűen nem tudtam mit kezdeni magammal. Üresnek tűntek a napok. Olyan érzés volt, mintha kezdene elhalni a lelkem. Nem tudtam megmagyarázni, mert igazából semmi sem változott, de mégis... A kényszerű egyedüllét lassan felemésztette a zsigereimet. Hiába próbáltak a fiúk magukkal rángatni ide-oda, hiába gyötörtem magam naponta az edzőteremben, hiába néztem a kedvenc sorozatomat, vagy olvastam, állandó, kínzó hiányérzet gyötört, aminek az lett a vége, a lelkem úgy védekezett, hogy valamiféle vegetatív állapotba ringatta magát, ahol kevésbé fájt a magány.
Kifelé igyekeztem úgy viselkedni, mintha mi sem történt volna, még Elnek, vagy anyámnak sem mondtam el, mi zajlik bennem. Csak tettem a dolgom, és eljátszottam, hogy minden rendben van.
A Harryvel eltöltött napok lettek volna életem fénypontjai, de az attól való rettegés, hogy másnap ismét el kell válnunk, beárnyékolta ezeket a pillanatokat is. Képtelen voltam ellazulni. Állandó, egyre erősödő szorongás fojtogatott, amit nem tudtam leküzdeni. Az pedig, hogy senkivel nem beszélhettem a félelmeimről, még jobban meggyötört.
Egy éve már, hogy ebben az áldatlan állapotban vegetálunk, és a legfájdalmasabb az egészben, amit magamnak is csak most vallottam be, hogy Harry úgy látszik beletörődött a dologba. Vagyis inkább úgy tűnik, neki nagyon is bejött ez az életforma. Ha együtt vagyunk, még mindig ugyanolyan kedves, törődő, és szenvedélyes, mint azelőtt, de a hét többi napján is remekül eltölti az idejét. Általában Los Angelesben éli az életét. Ha gyűjthetné a repült kilométereket, mint George Clooney  az Egek urában, már biztosan kiérdemelt volna egy gyémántkártyát. Eddel és Nickkel tölti a szabadidejét, vagy azokkal a nőkkel, akik épp ostromolják. Bár semmi okom nem lenne a féltékenységre, mert mindig elmondja, és érezteti is velem, hogy mennyire szeret, a zöld szemű szörnyeteg lassan beszivárgott a csontjaimba. Képtelen vagyok úgy nézni egy képet az újságban, amin valamii kikent-kifent cicababa lóg a karján, hogy ez is csak a színjáték része. És ha nem? Ha őt is kínozza a magány, és úgy érzi, ennél több jár neki az élettől? Miért ne mehetne bele egy-két futó kalandba? Talán úgy van vele, ha nővel csal meg, az nem is igazi félrelépés.
Azóta az ominózus, erőszakos kirohanásom óta (amit, bár nem beszélünk róla, de egyikünk sem fog elfelejteni soha) igyekszem kordában tartani a dühömet és az elégedetlenségemet, de azért az az eset rányomta a bélyegét a kapcsolatunkra.

Nemrég, mikor végre pár napot kettesben lehettünk háborítatlanul, a kis lakásban a Harrington Roadon, még úgy éreztem, van közös jövőnk. Tervezgettük az új évet, Harry megmutatta a számokat, amiket írt, mert mostanában egyre több időt tölt el azzal, hogy jobbnál jobb dalokat vet papírra. Ehhez is hihetetlen tehetsége van, ahogy karizmatikus egyénisége is egyre kiforrottabb az idő múlásával. Büszke lehetnék rá, de az a baj, hogy kisebbségi komplexusom ettől csak erősödik. Egyre jelentéktelenebbnek, egyre feleslegesebbnek érzem magam, és egyre többször motoszkál bennem a gondolat, hogy kevés vagyok neki.

Ma is szingli napom lesz, és előre rettegek, hogy üssem el az estét, ami a nap legnehezebb időszaka. Rutinos depressziósként tudom, ahogy a nap lenyugszik, úgy kelnek életre a démonok.
- Hello haver! – Zayn hangja csendült a telefonban.
- Szia, tesó! – válaszoltam mosolyogva, és nagyon hálás voltam, hogy eszébe jutottam.
- Mizu? Van valami terved estére? – kérdezte, és szinte láttam magam előtt az arcát, ahogy vigyorog.
- Igen. Hogyne lenne!? Itthon rohadok a kanapén, ami már felvette a seggem formáját, és Grace klinikát nézek. Közben lehet, hogy levágom a lábamról a körmöt, de az is lehet, hogy feldobok egy pakolást. Sajnos az új kötésmintám még nem jött meg, amit a neten ígért egy csaj a kézimunka oldalon, úgyhogy egyelőre csak felmotringolom a fonalakat.
- Húúú bazmeg! Látom a szokásosnál is nagyobb a baj – mondta, a hangja elkomorodott. - Na figyu! Szedd össze magad, mert Perrie este csajos buliba megy, úgyhogy én is facér leszek. Elmegyünk és zúzunk egyet. Niall és Liam is ráérnek. Fél kilencre érted megyünk.
- Oké – válaszoltam gyorsan, mielőtt mélabús énem lebeszélt volna a dologról.

Délután Eleanorral elmentem vásárolni, mert akart pár új ruhát tavaszra (nem tudom, honnan veszi, hogy idén is lesz ilyen évszak, mert szerintem megjött a jégkorszak, de mindegy) és jól is jött pár újabb közös fotó a médiának, hogy legyen min csámcsogniuk egy-két hétig. A srác, aki csapta neki a szelet, hamar lelécelt, mert kiderült, hogy egy beképzelt seggfej, akit akkor érdekelt volna igazán, ha tényleg az én kezemről csaphatja le, és ezzel szerez magának öt perc hírnevet. Miután kifosztottuk az üzleteket, mert ugye én sem úsztam meg pár új ruha nélkül, beültünk egy csendes kis kávézó sarokasztalához, a mellettünk lévőhöz a szokásos slepp, a biztonsági emberekkel és Christinával.
El hozzám hajolt, és gyengéden megsimogatta az arcomat, mire kintről rögtön tíz vaku villant a szemünkbe.
- Szarul nézel ki! – mondta kedvesen, én pedig fanyar mosolyt villantottam rá.
- Köszi, drága vagy! Minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak? – kérdeztem, és egy puszit nyomtam az arcára, mire újra kiégett volna a retinám, ha épp nincs lehunyva a szemem.
- Hogy nem unják ezt meg? – kérdezte zsörtölődve, de nem nézett oda. – Szóval? Mitől vagy ennyire leamortizálva? – szögezte nekem a kérdést, és fürkésző tekintete elől szerettem volna elmenekülni.
- Semmi különös… csak a szokásos. – válaszoltam, és lesütöttem a szemem.
- Lou! Az isten szerelmére! Harry imád, le sem tagadhatná. Te is szereted. Nem történt semmi. Miért vagy így kiborulva? – volt egy kis szemrehányás a hangjában, amitől kinyílt a bicska a zsebemben. Már neki sem mondhatom el, ami mázsás súlyként nyomasztja a szívemet.
- Persze El! Minden remek. Egy hete voltunk utoljára kettesben, akkor is hulla fáradtan zuhantunk az ágyba. Annyit mesélt el, hogy felkérték egy számra az X-Factorba, hogy írja meg, és kapott három újabb filmes ajánlatot. Többek között őt akarják a Wicked főszerepére, és hajlandóak várni rá, amíg lejár a szerződésünk.
- De hisz ezek remek hírek, nem? – kérdezte az állítólagos legjobb barátom, felhúzott szemöldökkel, én pedig úgy éreztem, vagy soha nem ismert, vagy én nem vettem észre, mennyire álszent is valójában.
- Remek. Hogyne?! Ha vége lesz ennek az egésznek, Harry már vonul is a stúdióba saját lemezt felvenni, valószínűleg végleg LA-be költözik, elvállal egy filmszerepet, és új életbe kezd.
- Na és? Ha te is vele leszel, akkor ez miért baj? Te kitaláltad már, hogy mit akarsz csinálni? Azért te is kaptál már jó néhány ajánlatot.
- Én is vele leszek? Mint micsoda? Titkos szerető, mint eddig? A soha fel nem vállalható kapcsolat? Mondd csak El, te belegondoltál már abba, milyen egy hazugságban élni az életedet? – Mikor feldúltan ránéztem, olyan szikrázó pillantás fogadott, hogy elakadt a lélegzetem. A vonásai is eltorzultak. Ilyet még soha nem láttam az arcán.
- Igen Louis, belegondoltam. Sőt! Képzeld el, lassan két éve, hogy egy hazugságban élem az életem, pusztán azért, hogy a legjobb barátom, akibe reménytelenül szerelmes voltam, nyugodtabban aludhasson. Csak azért ülök most itt, mintha egy állatkerti csimpánz lennék, akit fotóznak, hogy annak a seggfejnek, aki mindenért másokat hibáztat, megkönnyítsem az életét. – Ledobta a szalvétáját az asztalra, még egyszer izzó szemekkel rám nézett, aztán közölte: - Végeztünk! Szedelőzködj! Indulunk. –Lehajtotta a fejét egy pillanatra, aztán széles mosollyal az arcán felállt, és mikor én is kikászálódtam az asztal mögül, belém karolt ahogy máskor, és mintha mi sem történt volna, csicseregve vezetett végig a plázán, egészen az taxiig. Mikor beültünk a kocsiba, akkor viszont a saját címét mondta be, nem az enyémet, bár azt terveztük, hogy együtt készítünk korai vacsorát.
- El… - kezdtem volna bele a bocsánatkérésbe, de csúnyán leintett.
- Hagyd Lou!  Ne haragudj, de betelt a pohár. Menj el egy szakemberhez, mert ide én már kevés vagyok! – Összeszorította a száját, amivel jelezte, hogy a témát lezárta, és részéről befejezettnek tekinti az ügyet.
Úgy fájt amit mondott, mintha kést döfött volna a szívembe. Tehát ő is átállt. Nem ért meg, és nem is akar. Még néztem egy percig, de aztán éreztem, hogy a harag átveszi az irányítást. Felvágtam az államat, keresztbe fontam a karjaimat, látványosan az ablak felé fordultam, neki félig háttal, és az út hátralévő részén mereven bámultam ki az ablakon.
Úgy szállt ki a háza előtt, hogy el sem köszöntünk, és úgy éreztem, ez így is van jól. Elboldogulok nélküle is remekül. Úgyis csak idegesített mostanában.



18 megjegyzés:

  1. Oh... Nem akarom elolvasni... :(((
    Az előző résztől kikészültem... Mi lesz ebben??
    Megyek olvasni.
    xSilke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na várj.... Keresem a szavakat, mert úgy eltűntek, mintha sosem léteztek volna...
      Édesem.
      Ennek az egész fejezetnek az az állandó, megfoghatatlan hangulata teljesen kiütött. Nekem az jött át, hogy Lou milyen sötéten... vagy inkább milyen zavarosan (nem ez a jó kifejezés..... bocsánat.) látja most a dolgokat, egy évvel ennek az egész őrületnek a kezdete után.
      Nekem ez jött át, de az csodálatosan.

      "Nemrég, mikor végre pár napot kettesben lehettünk háborítatlanul, a kis lakásban a Harrington Roadon, még úgy éreztem, van közös jövőnk." Istenem, ez... Tulajdonképpen jó, nem?! Akkor miért szorul el tőle a torkom??
      "...még úgy éreztem..." Igen... Ezért.

      "Egyre jelentéktelenebbnek, egyre feleslegesebbnek érzem magam, és egyre többször motoszkál bennem a gondolat, hogy kevés vagyok neki." Na ennek, drága Becca, megvolt az a megfoghatatlan, melankólikus hangulata, amit hiányoltál.
      Az előző fejezettel kitépted a szívem a helyéről. Most egy kicsit visszaraktad, aztán ezekkel a szavakkal össze is zúztad. Teljesen.

      A veszekedést Eleanorral már szinte érzéketlen állapotban olvastam el. Lou gondolatai, amelyek egyre közelebb viszik Harry elvesztéséhez, már kifacsart. Annyira sajnos nem szeretem Eleanort, hogy úgy is fájjon nekem az elvesztése, ha Lounak nem fáj.

      Hihetetlen, lélegzetelállító, kíméletlen.
      Csodálatos.

      Ui.: Az előző válaszodra reagálva: Mindig itt leszek, és kommentelek, nyugi. :)) Boldog Újévet!
      És mindent nagyon köszönök!

      Szeretlek,
      Silke

      Törlés
    2. Köszönöm. Köszönöm, hogy elmondtad mit éreztél miközben olvastad, és elárulom, pontosan erre a visszajelzésre volt szükségem...

      ha néha sikerül egy kicsit elkapnom az a hangulatot, amiről beszéltünk, és ami neked gond nélkül megy, én már boldog vagyok,,, és tudod , még mitől vagyok rohadt boldog? Mikor olvasom a mostani munkádat, és végigvigyorgom, az elsőtől az utolsó betűig... mert nekem ez a teljes és felfoghatatlan döbbenet, hogy milyen sokszínű a tehetséged...
      Imádlak, mindent köszönök, és lazítok, mert azt mondod, itt maradsz ..

      <3<3

      Törlés
  2. :((((( Szomorú, nagyon... Tisztára átéreztem az egészet, most fel kell, hogy dolgozzam. Azèrt egy kicsit sajnálom El-t is. (ilyet se mondtam még :))
    Csodálatosan írsz, de ez nem meglepő :) Imádtam, annak ellenére, hogy szomorú, lehangolt volt :/ Gyorsan akarok kövit :) Tudni akarom mi lesz itt még! Végem van :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő kint van... Boldog új évet, drága és egyetlen mentorom.... sok átvirrasztott éjszakánk, talán több száz órányi beszélgetésünk, amit ebben az évben tőled kaptam. Remélem a következő csak még több jót tartogat számunkra....és nem neked köszönök mindent, egyszerűen téged köszönlek meg.
      és ennyi. <3

      Törlés
  3. Drága Becca,
    Na ide se kommenteltem még és volt egy olyan része a dolognak, miszerint nem is fogok, de muszájnak érzem elmondani, ami bennem van.
    A rész tulajdonképoen Louis zsörtölődéséről és annak hátteréről szól. -- Ugye, hogy ha ezt írom nem csigáz fel? De ahogy Te megírtad, az nem csak felcsigáz, de magával ragad és megszédít. Hihetetlenül szépen fogalmazol, még mindig szerelmes vagyok a munkáidba.:)
    Nekem ez a rész most nagyon szívmarcangoló volt, talán mert hasonlóan érzem magam,nem tudom, de az biztos, hogy fenomenális volt. Olyan kettősséggel tépted szét és raktad újra egybe az emberek szívét, háth wow. Nagyon-nagyon szép és kiemelkedő részt kaptunk tőled. A színvonalad már meg sem emlìtem, hiszen a legjobb és igen kevesen érhetnek fel odáig. Gyémántként a sok kavics és néhány drágakő között. Imádlak mind azt amit csinálsz, de legfőképpen téged! <3 :)
    Millió puszi;MellieBoo*
    Ps. Majdnem elfelejtettem ideírni, de én is rettentő nagy izgalommal várom a következőt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Boo!

      Viszont amiért nem tartottad be a tanítványban tett ígéreted, miszerint mindig ott leszel velem, kis kiengesztelés, hogy most itt írsz nekem. Köszönöm, és imádlak!

      Ez a rész a leggyengébb ötben tuti benne van a saját rangsoromban, ezért külön öröm, hogy legalább van, akinek tetszik... nagyon megkínlódtam vele, a kezdetektől ez volt az első , amire két hónapot vártam, hogy megszülessen....

      Kint van már a kövi. BUÉK, és mindent köszönök! Szeretlek: Becca

      Törlés
  4. Először is szegeny Lou <3 Utaltam ezt az időszakot meg most is összerezzenek,amikor Louis nem mosolygott egyáltalan nem láttam mosolygni, es szegeny Harry,mert tudom,hogy neki is kicseszett nehez csak neki ott van Ed es Nick es Szegeny El- na erre nem számítottam,hogy en ilyet leírok Mindenkit sajnálok :-\ Nehéz időszak következik, de az tartja bennem a lelket,hogyha vege akkor visszatér a Boldog Louis <3 es a boldog dolgok <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tündim!

      Igen,,,te aki, szinte naprakész vagy a fiúkból, biztosan emlékszel erre az időszakra. Az is rettenetes volt, de még nehezebb volt számomra megírni... de muszáj, mert csak így érzem jól magam... ha a rosszat is úgy írom meg, ahogy elképzelem, akkor is, ha én magam is belehalok egy kicsit...

      Igen, aki tudja, most hol tartunk, az azért nem esik annyira kétségbe, nem igaz? ;)

      puszillak, BUÉK, Becca

      Törlés
  5. Áu! Ez fájt. Még nekem is! Szerintem mindketőjüknek igaza van hisz El tényleg nagyon sokat tesz meg érte, de Louis pedig tényleg szar helyzetben van. Harry pedig vegye már észre magát és csináljon valamit! Am nagyon jó rész volt és sies a kövivel. Ó és B.U.É.K.!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,,,tudod az ilyen faramuci helyzetekben az a gáz, hogy mindenkinek igaza van.... de ezek az életben is csak akkor oldódnak meg, ha van, akinek a másik boldogsága fontosabb, mint a sajátja, és átérzi, min megy keresztül a másik fél... akár barátságról, akár szerelemről beszélünk... de ezt csak mondani könnyű, megtenni borzasztó nehéz.

      BUÉK! legen szuper jó éved, évünk. Puszillak,Becca

      Törlés
  6. Jajj Lou miért vagy ennyire önfejű??
    Nagyon jó kis rész lett, mondjuk jöhetett volna egy folytatás a multkoribol;)
    ölelés /'\ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt képtelen lettem volna tovább írni, de nem is lett volna mit... annak ott, abban a pillanatban vége volt...
      Remélem, azért a folytatás is elnyeri a tetszésedet.

      BUÉK, ölellek:Becca

      Törlés
  7. várjál, én ott lemaradtam hogy Louisnak betelt a pohár és Hazzacica popójából vér csurrant ki....

    Eleanor, én bírlak, léci kicsit gondold át hogy mi van :((( ne hagyd el te is, mert összeroppan :((((((((((((( imád téged ez a bolondgomba, és te is őt, csak most morci vagy. ez nem gáz, gondolom megjött vagy valami, de pár nap múlva kérj tőle bocsánatot :((((

    amúgy ettől függetlenül imádom, csak ajj.... sosem úgy alakul semmi ahogy én remélem hogy fog :DDDD jó, az előző rész pont olyan volt, mintha én írtam volna, de ajjjs :DDDD

    namindegy. te vagy az író, én nem szólok bele. és igazából akármi történik, imádni fogom a történetet, meg mindent ami hozzá kapcsolódik. szóval ja.
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
    ja nem, ez még nem az.
    akkor
    Boldog új évet kívánok :DDDDD

    xxHöri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Höri!

      Imádlak, mert te magad vagy Louis.... olyan szinten tudsz azonosulni vele, hogy mindig kíváncsian várom, te mit írsz egy rész után, mert akkor látom, hogy Lou szemszöge mit ad át.... és így nekem nagyon nagy segítséget jelentenek a kommenjeid. Remélem az új évben is megörvendeztetsz velük.
      Imádlak, BUÉK, és minden jó, amire vágysz...

      Becca

      Törlés
  8. Kinyírsz tényleg kinyírsz.... Sírooooook. Ne csináld ezt pls nem akarok vitákat :(
    Ha addig már nem jönne új rész sehol akkor nagyon boldog új évet, larry coming outot vagy ha nem is coming outot akkor soook momentet kívánok hogy az mtf ujra vidám blog legyen. Imádlaaak <33
    Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a célom, ismersz.... ki akarom nyírni Virágot... ennyi.
      BUÉK neked is, hűséges, szeretett olvasóm. Töltsük együtt a következő évet is! és legyen larry rogyásig, hogy ne is győzzük nézegetni;)

      <3 Becca

      Törlés
  9. Ne, ne, ne, ne, ne! Kérlek, neeee!
    (Igen, én csak most jutottam el idáig, hogy el tudjam olvasni ezt a csodát, de így legalább egyből itt is van a következő!:D)
    Lou, úgy utállak, Harry téged is! Egyedül téged nem Becca, de ez részlet-kérdés.
    Nos, maradjunk annyiban, hogy a következő résznél bővebben kifejtem a véleményemet, de most nem bírok magammal.
    Danielle xx

    VálaszTörlés