2015. február 4., szerda

LXXXV. Fejezet

Sziasztok!

Hoztam az új részt, remélem szeretni fogjátok.
Szeretettel várunk Benneteket Silkével a Wonderlab-en, ahol azért szintén van már fent elég rész ahhoz, hogy el tudjátok dönteni, tetszik-e valamelyik történet :)
http://larrywonderlab.blogspot.hu/

És akkor nem is mondanék többet....izgatottan várom, mit szóltok ehhez a fejezethez .
<3<3

Becca


Olvastad a levelemet?- kérdeztem, és közelebb hajoltam hozzá, hogy mások ne hallják. Zavartan húzta fel a szemöldökét, és megrázta a fejét. A pupillái ki voltak tágulva, az arcán földöntúli mosoly, de úgy láttam, elég keveset fog fel a külvilágból. Aztán hirtelen nem is tudtam, miért izgat most annyira, olvasta-e. Majd elolvassa, és egyébként is, ha nem olvassa, az se akkora nagy baj, úgyis egy csomó faszságot írtam benne.
- Milyen levelet? - kérdezte lassan forgó nyelvvel.
- Nem érdekes! - ráztam meg a fejem, és átöleltem a derekát. Előretolta a csípőjét, és deréktól hátrahajlott, aztán felemelte a kezeit, élvezte, hogy megtartom, és izgatóan riszálni kezdett. Szélesen elvigyorodtam, és hagytam, hogy a kezeim között tekergőzzön, egyre gyorsuló ütemben.
- Annyira jó ez a zene! - kiáltott fel, majd hirtelen felém dőlt, egy puszit nyomott az arcomra, aztán kibontakozott az ölelésemből, Niallhoz fordult, aki szintén szélesen vigyorgott, és a gitárját hangolta éppen.
- Ni! Te kis huncut. Gyere táncolni! - szedte ki a hangszert a kezéből, majd mit sem törődve a szőke ír ellenkezésével, felrángatta a kanapé karfájáról, és a karjait kezdte húzgálni, helyette imitálva a mozdulatokat. Niall megforgatta a szemeit, de azért berogyasztotta a térdeit, és rugózni kezdett, aztán egészen belemelegedett a dologba.  Liam a barátnőjével beszélt telefonon, de mikor Louis még jobban felhangosította a zenét, mérges pillantást vetett felénk, majd kisietett az ajtón, amit behúzott maga után. Zayn csatlakozott a táncos mulatsághoz, és kivételesen én se vonakodtam. Valahonnan újabb joint érkezett, amiből én már nem szippantottam, és Louis sem, de továbbadtam és elmerültem a látványban, ahogy hibátlan teste tőlem karnyújtásnyira vonaglott. Mintha alattam feküdne - futott át az agyamon, és az ágyékom kellemetlenül megfeszült. Felnéztem. A kék szemek helyén két fekete kút tátongott, pillantásával engem vizslatott, majd beharapta az ajkát és elindult felém. Mikor odaért, a csípője ért hozzám először, és csak utána közeledett az arca. A fülemhez hajolt.
- Gyerünk Hazz! Látom, hogy fel vagy izgulva. Keressünk egy nyugodt helyet - suttogta, én pedig egész testemben remegni kezdtem. Hagytam, hogy maga után húzzon a hátsó ajtó felé, ami a színpad alá nyílt, és a hatalmas alumínium oszloptengerbe vezessen, ahol még javában dolgoztak a szerelők.
Egy ilyen óriási színpad alulról egy labirintus. Millió tartó és merevítő oszlop, kábelrengeteg, mobilvécé, lépcsők, kapcsolószekrények, biztonsági rámpák, és a miniliftek, amik arra hivatottak, hogy a színpad különböző pontjain kiemelkedhessünk a semmiből, majd a koncert végén ugyanilyen hirtelenséggel süllyedjünk a mélybe. Lou az egyik ilyen felé vonszolt, aminek a bejárata a túloldalról nyílt. Még fel sem ocsúdtam, mikor berángatott a kis farostlemez kalitkába, és nekidöntött a falnak. A sliccemhez kapott, és már húzta le a cipzárt.
- Lou! - kapaszkodtam a józan eszem maradékába. - Ne csináld! Megláthatnak!
- Pont ez benne az izgi! - suttogta a nyakamba, amit időközben csókolni kezdett. Forró, apró kis tenyere már a nadrágomban garázdálkodott és marokra fogott. Felnyögtem, a fejem koppant a hátlapon, és megszűnt a külvilág. Louis szétfeszítette a farmeremet, kiemelte nedves, kőkemény szerszámomat, és visszahúzta a bőrt.
- Mmmm… ezt már szeretem - nyögdécselte, és a másik kezével lenyúlt, hogy a saját farkát is kiszabadítsa. Odakaptam, és segítettem neki, nehogy elengedjen egy pillanatra, aztán mikor
az ujjaimmal  megéreztem  feszülő erekcióját, eszemet vesztettem. Már csúsztam le a fal mellett, és egy pillanattal később a számba vettem. Felsikkantott, aztán elnevette magát. Hátravetette a fejét, és hangosan lihegett, néha felkacagva, ahogy erősebben megszívtam, vagy végigkarcoltam a fogammal.
- Úristen, de imádom, ahogy szopsz! - hörögte, és két kezével vállmagasságban támaszkodott maga előtt, míg a csípőjével mozogni kezdett. Behunytam a szemeimet, csak arra figyeltem, ahogy a merev farok a torkomra hatol, aztán visszahúzódik, és közben én is vigyorogtam. Fel sem fogtam, hogy mi történik velem. Lenyúltam, izgatni kezdtem magam, de csak lassan, hogy elnyújtsam az élvezetet. Louis nyögéseit figyeltem, elakadó lélegzetét, és a hasát simogattam a póló alatt. Olyan feszes volt, és izgató, hogy újabb vágyhullám ragadott magával. Kívülről beszűrődött a munkások zaja, ahogy kiabálva ugratják egymást, fém csikordult fémen, kalapálás, és elektromos csavarhúzók hangja vegyült a kakofóniába, ahogy a zenekar tagjai hangoltak a színpadon. Semmi nem érdekelt. A tudat, hogy bárki elsétálhat a kis ketrec előtt, csak még izgatóbbá tette az egészet. Jótékony félhomályban álltunk, vagyis én guggoltam, és bár Louis eltakarta a történéseket, de azért bárki meglátott volna, nem marad kétsége, hogy mit művelünk. Lou belemarkolt a hajamba, és én élveztem a hirtelen fájdalmat, ahogy a tincseimbe kapaszkodott.
- Harry! - sóhajtotta a nevemet, mire felnéztem. Összekapcsolta a pillantásunkat egy pár másodpercre, a száját beharapta, aztán már csak azt nézte, ahogy eltűnik az ajkaim között. A mozgása ritmustalanná vált, a csípője megrándult, majd egy öblös nyögéssel a számba robbant. Mikor abbamaradt a lüktetés, pár légvételnyi szünetet tartott, míg a fejét a hűs falnak támasztotta, és nyöszörögve sóhajtozott. Aztán lenyúlt, felrántott, és ő ereszkedett le előttem. Nem volt időm, hogy szóljak, vagy tegyek bármit is, azonnal forró ajkak vettek körül, és szívni kezdtek. Beleszédültem a hirtelen kéjbe, és hagytam, hogy az ujjaim a selymes fürtökbe merüljenek. Ellazítottam magam, behunytam a szemem, a tincseit fésülgettem, miközben ráhagytam az irányítást. Lou igazi szakember. Egy perc alatt a csúcs közelébe juttatott. Ennyi év után nagyon jól tudta, mit kell ehhez tennie. Éreztem, hogy közeledik az orgazmus, ezért pislogtam, és próbáltam fókuszálni, de a szemem előtt vörös karikák táncoltak. Azért teljesen nem vakultam meg, így nagyon is jól láttam Zayn döbbent arcát, aki alig pár méterre állt, földbe gyökerezett lábakkal, és minket nézett. Megrándultam, két kezemmel Lou fejéhez kaptam, és összegörnyedtem, hogy eltakarjam.  Louis panaszosan felnyögött, kiengedett az ajkai közül, és felkapta a fejét.
- Zayn! - mondtam ki a nevet, és a hang marta a torkomat.
- Leszarom! - válaszolta Lou, és erőszakosan az ölembe fúrta magát, hogy ismét a szájába vegyen. Úgy rám cuppant, hogy ismét előre kellett hajolnom, mert a hasamban minden izom megfeszült. Keményen szopni kezdett, a tenyerei a csípőmre simultak, és meghúzott maga felé, hogy mélyebben befogadhasson. Felnéztem, de már csak hűlt helyét találtam a leskelődőnek, amitől kicsit megnyugodtam. A fű okozta kábulat még elég volt ahhoz, hogy a pillanat töredéke alatt el is feledkezzek a kellemetlen közjátékról, és ismét száguldottam az extázis felé.
- Lou, istenem…mindjárt - hörögtem, ő pedig térdre ereszkedett, hogy jobban meg tudja tartani magát, aztán olyan erőszakos tempóra váltott, hogy épp csak levegőt vettem, mikor az izmaim remegni kezdtek, és hullámokban öntött el a gyönyör. Louis elégedetten morgott, nagyokat nyelt, amit a makkomon éreztem, és így sajtolta ki belőlem az utolsó cseppeket. Aztán, mint aki jól végezte dolgát, felállt, a kézhátával törölte meg a száját, és gombolkozni kezdett. Csak bénultan néztem, ahogy rendbe szedi magát, aztán rám vigyorog, oldalra biccenti a fejét, és az ajkát a fogai közé harapja, majd lassan engedi ki.
- Hmm…még mindig szeretem az ízedet - közölte, majd sarkon fordult, és elindult az öltöző felé. Ott álltam, a lábaim még nem bírtak el, két kezemmel az oldalfalba próbáltam kapaszkodni, és éreztem, ahogy a körmeim szétrepednek, miközben tehetetlenül csúsztam lefelé. Mikor a seggem a fapadlóra zuttyant, végre elengedtem magam, a fejemet hátradöntöttem, utolsó erőmmel elpakoltam a farkamat, majd hagytam, hogy a jótékony öntudatlanság magába szippantson.

- Harry! ---Hazz! Basszus, mit csinálsz te itt? - Niall hangjára tértem magamhoz, aki finoman, az arcomat paskolva szólongatott. - Ébredj fel! Mindjárt kezdünk. Ha Zayn nem mondja, hogy itt keresselek, meg se találtalak volna. - Közben kinyitottam a szemeimet, és pislogva igyekeztem kapcsolatot teremteni a külvilággal, de nem sok sikerrel.
- Hogy tudtad így kiütni magad? Gyere gyorsan! Még talán van időd lezuhanyozni - rángatott fel a földről, én pedig belekapaszkodtam, és hagytam, hogy kivezessen az útvesztőből. Magamtól aligha találtam volna vissza az öltözőbe.
Öt perccel később a jéghideg zuhany alatt álltam, és dideregve igyekeztem visszaszerezni a kiesett időt. Mikor rájöttem, mit műveltünk Louisval, elvörösödtem. Aztán beugrott Zayn döbbent arca, ahogy minket bámult, és már a nyakam is lángolt. A homlokomat a hideg csempének döntöttem, és igyekeztem úrrá lenni zakatoló légvételeimen.
Mikor már a fogaim is vacogtak, gyorsan megtörölköztem, aztán hagytam, hogy Lou nekiessen a hajamnak. Senki nem volt rajtunk kívül az öltözőben, és egy darabig jó is volt, amíg csak a hajszárító zúgott a fülem mellett. Mikor kikapcsolta, és az ujjaival túrta át a tincseket, valami jó illatú habot masszírozva beléjük, a fülemhez hajolt.
- Nem tudom Hazz, jó ötlet-e felmelegíteni a dolgot. Látom, mit műveltek, de azt is tudom, te többet remélsz ettől, mint amit ő most adni tud.
- Miről beszélsz? - kérdeztem hirtelen, és elhúzódtam tőle, hogy szembefordulhassak vele.
A vékony, gyönyörű nő, aki szívemnek az egyik legkedvesebb, most zavartan lesütötte a szemét, és az ajkait harapdálta, a kezeit tördelve.
- Hazz! Tudod, mennyire szeretlek. Azt is tudod, hogy soha nem akarnék rosszat neked. És tudom, te mennyire szereted őt. De amit most csináltok, az csak még több fájdalmat fog  okozni neked. Louis csak egy kóbor numerát akart, mert be volt tépve. Te pedig gyanítom, annál többet szeretnél. - Hallottam, amit mond, fel is fogtam, de a szavai fájtak, martak, és kínoztak belül.
- És ha nem? Ha rájön, hogy még mindig szeret? Miért múlt volna el? Vannak, akik örökké szeretik egymást, nem? - Már álltam, és a feje fölé magasodtam. Nem tudom, miért akartam arra késztetni, hogy meghunyászkodjon. Talán mert nem akartam hallani, amit mondani fog.
- Igen, vannak…Biztosan. Bár én egyet sem ismertem a Disney hercegnőkön kívül. Nagyon szeretném, ha így lenne…de úgy látom Hazz, hogy most nem erről van szó.
- Hanem? Hanem miről? - kérdeztem dühösen.
- Mindegy… Nem akartam beleszólni a magánéletedbe.
- Egyáltalán honnan tudod, mi történt? Pete? - máris arra gondoltam, a bizalmasom mégis elszólta magát. De hisz ő nem is tudja, mi történt a buszban.
- Mi? Dehogy! Zayn magánkívül dúlt-fúlt az öltözőjében, és közben szitkozódott. Épp Niall haját csináltam a szomszédban, és elcsíptem néhány mondatot. - Lesokkolt, hogy Malik elárult bennünket. Szétkürtölte, hogy meglátott minket orális szex közben? Ez nem vallana rá. Ha engem szeretne is porig alázni, Louisnak nem ártana soha. Vagy mégsem ennyire jó barát? Talán a látvány felülírta a szépen felépített „csak barát” képet, mert az indulatai maguk alá temették, ahogy rájött, mi még mindig vonzódunk egymáshoz? Ha másként nem is, de szexuálisan nagyon is. Ezernyi kérdés tolakodott az agyamba, de nem volt időm, hogy rendet tegyek köztük. Odafordultam a fehér hajú nőhöz, aki még soha nem hagyott cserben.
- Kösz, Lou! Megértettem, amit mondtál, és igyekszem tartani magam. Ez csak a fű hatása volt. Nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget. Megvagyok! - Igyekeztem, hogy a hangom magabiztosan csengjen, de én is éreztem, hogy nem sikerült maradéktalanul kiviteleznem.
Felvettem az ingemet, és kissé bizonytalan járással elindultam a közös öltöző felé.
Mikor beléptem a következő kép fogadott: Liam sms-ezett a telefonján, Zayn magába roskadva ült a fotelben, a homlokán egy jégtömlő, Louis pedig a telefonja fölé hajolva, a lábait maga alá húzva ült a kanapén. Mikor felnézett, és összeakadt a pillantásunk, a szemeiben könnyeket láttam megcsillanni, de azonnal lehajtotta a fejét, megdörzsölte az arcát, aztán kinyomta a telefont, és gyorsan zsebre tette. Az asztalhoz sétáltam, amin egy egész afrikai falunak elég étel és ital volt felhalmozva, majd töltöttem magamnak egy nagy pohár vizet. Gyorsan megittam, mielőtt habzsolni kezdtem. Füvezés után farkaséhes leszek. Szex után is. A kettő együtt pedig halálos kombináció.  Felfaltam négy szendvicset, és lefojtottam két banánnal. Félve fordultam vissza, mert Louis pillantása égette a hátamat. Az arcán zavar tükröződött, ahogy félig összehúzott szemöldökkel nézett, de aztán egy apró sóhajjal dőlt hátra, és Niallhöz fordult, aki épp hozzá beszélt. Elkullogtam az üresen álló fotelig, és leültem Zayn mellé.
- Kösz, hogy szétkürtölted, amit láttál - vetettem oda, de nem néztem rá.
- Mi van? -kérdezett vissza, és felemelte a hangját.
- Mondom kösz, te faszfej, hogy világgá kürtölted, hogy kilestél - mondtam monoton hangon, mert nem akartam megadni neki a lehetőséget, hogy kiabálni kezdjen, és veszekedéssel üsse el a dolog élét.
- Én? Te hülye vagy? Senkinek sem mondtam! - halkította le a hangját, de éreztem, hogy meggyőződésből beszél. Hirtelen felé fordultam, de a szemeiben rémületet és hitetlenkedést láttam csupán.
- Lou most mondta, amíg a hajamat szárította.
A szemei kikerekedtek, a szája elnyílt, aztán be is csukódott. Felkapta a kezét, és a szemeire szorította.
- Bassza meg! Jézusom! - Láttam rajta, mennyire megrázta a felismerés. -  Ne haragudj! Én nem akartam. Csak dühös voltam. Azért zárkóztam be egyedül - mondta, és ahogy leengedte a kezét az ölébe, egyenesen nézett a szemembe. - Más is hallotta?
- Nem tudom. Majd kiderül, ha beszól valaki, vagy berendelnek raportra. - Ismét a döbbenet és az átsuhanó félelem, amit leolvastam az arcáról.
- Figyelj Harry! Én nem leselkedni akartam - hajolt egészen közel hozzám. - Csak utánatok mentem, nehogy valami nagy őrültséget csináljatok. De elkéstem. Ahogy én megláttalak benneteket, úgy akárki más is észrevehetett. Szerencse, ha nem csináltak rólatok videót. Annyira elöntötte az agyamat a szar, hogy képtelen voltam közbelépni. Tudom, hogy meg kellett volna tennem. De csak ezért haragudhatsz rám. A lelkiismeretem tiszta. Nem árultam el senkinek, soha nem is tenném. De ha ebből botrány lesz, az csak a ti hibátok! - szűrte a fogai között, és be kellett látnom, hogy igaza van. Épp válaszolni akartam, mikor Pete lépett be az ajtón.
- Na, kis fülemüléim, színpadra! - adta ki a parancsot, mi pedig feltápászkodtunk, és elindultunk mögötte a hosszú folyosón.
Valaki hátulról megfogta a kezem, és ahogy félig megfordultam, Lou mosolygó arcát láttam közvetlen közelről. Elvigyorodott, a pillantása cinkos volt, és kedves, én pedig önkéntelenül visszamosolyogtam rá, ahogy megszorítottam az ujjait.



.

26 megjegyzés:

  1. Wááá, wááá és megint csak wááá ^^ Istenemre mondom, ezek a történetek a legrosszabb nap végén csak még jobbak, mint egyébként. Grat Becca! :) Julcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. Nagyon örülök, hogy a rossz napjaidon is segítenek a kikapcsolódásban.

      Hozom is a kövit.

      Puszi. Becca

      Törlés
  2. Ez igy hajnali haromnegyed 5kor teljesen jol.esett. Hogy en mennyire kicseszettul imadom oket! Jaj Louis leciiii.... Lou te meg ne pofazzal bele mert agyonvaglak. Lehet, hogy Harry fog szenvedni, de ha te most elultetted a bogatat a fulebe, es emiatt nem ad majd eselyt maguknak, akkor levagom a szep szoke hajadat ws azzal fojtalak meg. Zaaayn en ugy szeretlek! Kell egy Zayn. Most. Ide a szobamba. Becca hozol.nekem egy Zaynt?:D hat ez egy kibekukiltjo resz volt. Jajdehianyzottmaregyilyen*-* de... Az egy dolog, hogy reszegen az wmber oszinte, de ha fuvezik akkor mi vn? Akkor is azt teszi, amit anelkul nem merne, vagy akkor random hulyesegeket csinal? Remelem.az elso es Louis baba ezutan rajon hogy mi van. Vagy vari, sirt mikor Harry bement az oltozobe, AZTAN elrakta a telefonjat. Akkor elolvasta a levelet? Vagy mi? Jaj ne mar hogy most megint van min ragodni.... De a vege az valami halalcuki, es mint tudjuk, minden jo ha jo a vege :D imadlak, hozd hamar a kovit! xxHori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit csinálsz te olyankor ébren??:O:O

      Zayn a szobádba? Meglátom, mit tehetek, de meg nem ígérhetem.
      Ha füvezik, akkor kevesebb a gátlás, és nem agyal annyit a következményeken....lelazul.... ahogy a fiúk is ;)

      Hogy mi lesz a továbbiakban, azt nem árulhatom el, de remélem szeretni fogod azt is...

      Hozom is. <3 Becca

      Törlés
  3. Drága Becca!
    Azt hiszem ez a rész még azt is elfelejtette velem, hogy 0. órám lesz. Egyszerűen rabul ejtett a blogod, és már lassan óránként nézem, hogy mikor lesz új rész. Ehyébként a végén Lou az Louis vagy a fodrászuk?
    Imádlak, ezer puszi és ölelés ♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az kiderül, hogy ki fogja meg a kezét, ha figyelmesen olvasol.... épp a színpadra tartanak ;)

      Remélem azért nem késted le a nulladik órádat.

      Azért óránként nem érdemes nézegetni, de igyekszem, csak kicsit összecsaptak a fejem fölött a hullámok.

      Ölellek <3 Becca

      Törlés
  4. Ó anyám!:) Mit mondhatnék? A tegnap este után ez még kellett...:D

    "Niall megforgatta a szemeit, de azért berogyasztotta a térdeit, és rugózni kezdett, aztán egészen belemelegedett a dologba. "---_ez annyira édes volt....:D

    "- Gyerünk Hazz! Látom, hogy fel vagy izgulva. Keressünk egy nyugodt helyet "---- nem bírja benn tartani a kígyót a gatyába....nem bírja aztán meg rinyál...:DHú de megráznám:D

    Vedd úgy hogy ide bemásoltam az egész "akciót"-------- Nem vagy eszednél, ezt már büntetni kéne...:D Miközben olvastam olyan voltam mint valami megveszett állat....épp, hogy a nyálam nem folyt...:D


    " Csak utánatok mentem, nehogy valami nagy őrültséget csináljatok. De elkéstem. Ahogy én megláttalak benneteket, úgy akárki más is észrevehetett. Szerencse, ha nem csináltak rólatok videót. Annyira elöntötte az agyamat a szar, hogy képtelen voltam közbelépni. Tudom, hogy meg kellett volna tennem. De csak ezért haragudhatsz rám. A lelkiismeretem tiszta. Nem árultam el senkinek, soha nem is tenném. De ha ebből botrány lesz, az csak a ti hibátok! "--- Itt teljesen igaza volt Zaynnek...hiába volt észveszejtő a kis műsor, ha egyben elég felelőtlen is.


    "Valaki hátulról megfogta a kezem, és ahogy félig megfordultam, Lou mosolygó arcát láttam közvetlen közelről. Elvigyorodott, a pillantása cinkos volt, és kedves, én pedig önkéntelenül visszamosolyogtam rá, ahogy megszorítottam az ujjait. "----- Na itt könnyeztem picit....:) Remélem minden jóra fordul és Lou elolvassa a levelet....aztán csók...szex...szerelemvallás újra....házasság...gyerekek....:D

    Imádom a fokokat amiken lépdelek mikor olvasom a részeid: Mosoly-rosszallás-mosoly-felhevülés-fibrillálás-lenyugvás-agyfelbaszás-mosoly-könnyek-mosoly. Ezeket mind mind érezni szoktam, lehet nem épp ebben a sorrendben, de akkor is hihetetlen!:)
    I-M-Á-D-L-A-K!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te vagy az új Silkém, mióta ő elhagyott:(((

      Köszönöm, és hálás vagyok, hogy megteszed a kedvemért. Imádlak.
      Mindig alig várom, hogy olvassam az elemzésedet. Ugye tudod?

      Azért az, hogy azt mondjátok, ilyeneket éltek át, miközben olvastok, az még mindig ledöbbent, ennyi idő után is...

      <3

      Törlés
  5. Felüdülés volt ez a rész, szerintem nagyon cukik lehettek befüvezve, táncikálva. Azért meg külön pont, hogy Harry is szívott:))) Na, hisz ők is emberek, és mint tudjuk a tökéletes olyan unalmas! Jézusom, mennyire lettem volna Zayn helyében, OMG! látni őket miközben kielégítik egymást....Zayn nem tud róla, de ő egy igazán szerencsés ember!
    A vége meg megint fellobbantotta bennem a remény lángját, Lou a kis cinkos:)))
    Imádlak! Puszi!

    ui: Újra olvastam Harry levelét, gyönyörű lett. Most fel is tudtam fogni, ami akkor nehéz volt, mivel lázas voltam, azért nem is komiztam, bocsi de nem volt hozzá erőm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a rész, és nem szeded le rólam a keresztvizet, amiért Harryt is befüveztem.
      Igen, elég sokan szeretnénk Zayn helyében lenni. ;)
      Remény.... az mindig kell, hogy legyen!!!

      örülök, hogy a levél olyan jól sikerült, hogy ismét elolvastad <3

      Remélem, már jobban vagy, most én döglődök napok óta...

      Puszi: Becca

      Törlés
  6. BECCA PRIORRRRRR!!!!
    Az istenedet te ...TEEEEE..... Szadizol minket, vagy legalább is engem NAGYON! Ez a rész a földbe döngölt rendesen!
    Mi ez hogy felcsigazod a fantaziám, már várom a szerelmi vallomást erre fogod és most meg Harryt vágod a földhöz! Csak nem értem miert jo ez! Majdnem kettéharaptam a kiskanalat ami éppen a számban volt reggelizés közben mikor ezt olvastam!
    És engem nem lehet holmi cinkos mosollyal elintézni hiába lenne a nagy Becca Priortöl! Ez olyan mintha Lou állandóan addig lovagolná Harryt (bocsánat tudom hogy #Loutop van de tegnap kedd vilt ami tudjuk mit jelent) amíg már nyöszörög, hogy mindjárt... Erre fogná felállna és elsétálna hogy visszajöjjön három nap múlva és ugyan ezt tegye!
    De legalább mostmár nem mondhatja Lou hogy csak Harry használta ki öt, hanem mostmár ő is Hazzt!
    Most meg kell tekintenem az WWA megnyitó koncertjét, hogy látszik e Lou arcán, hogy akkor olvasta a levelet!
    Mint mindig most is nagy élmény volt olvasni a részt és nagyon várom a következőt!
    Illusztrátor:
    Lilly <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: Az előbb végigmentem azon a kemény 6 blogon amit olvasok, hog megnézzem van e valahol rész! Szép komótosan betöltött a Sinister én meg már majdnem elkezdtem dühöngeni hogy milyen rég frissitettél, és akkor esett le hogy már vége....annyira hiányzik...:(((

      Törlés
    2. nemnem,,,nem vágtam a földhöz, csak elpilledt, és lecsúszott a popójára, aztán elszundított. :P:P
      igen,. most kiegyenlített a számla ( volt régen egy ilyen vicc, aminek az volt a poénja, hogy -akkor mi most buzik vagyunk? -nem, kvittek!! )
      Nem mondtad, hogy a koncerten sikerült- e Lou arcán megfigyelned valamit, vagy akár Harryén:P :)

      Igen, a Sinister nekem is nagyon hiányzik, pedig hogy vártam, hogy a végére érjek... :((

      Imádlak, jó síelést!!

      Törlés
  7. ahhh annyira de annyira imadlak h azt szavakkal nemtudom kifejeznii.....de nagyon nagyon siess kerlek a kovivel....tudni akarom louis reakciojat a levelre es azt akarom h kibekuljenek es stb...konyorgom neked...ahogy amikor ranyomtam a blogra h megnezzem van e uj resz, akkor is konyorogtem...es jee volt uj resz...de meg milyen jo...ugyhogy most is csak konyorogni tudok...uristeen...ezzel most kettevagtal es feldobtad a napom igy betegseg kozepette is....ahh koszonom
    puszi: Dóri <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek a kövivel, de arra nincs garancia, hogy kiderül belőle minden, amit szeretnél megtudni... vagy az, hogy a reakció olyan lesz, mint szeretnéd:))

      Remélem te is felgyógyultál közben.... mindenki beteg. Én még csak most kaptam el....nagyon szenvedek ...

      Puszillak. Becca

      Törlés
  8. Drága Beca <3
    Hosszu komment lesz reszkess:D
    Naszoval az elozo kommentemet sztem felreertelmezted mert nem azert irtam h nemolvasom el mert fuveztek hanem mert szomoru voltam es feltem h Lou elolvassa a levelet es Hazza osszetorik es akkor enis osszetortem volna, a fuvezest en ilyen stresszes es hajtos eletmod mellett siman megertem ahogy a cigizest esetlwg ivast is ez valamilyen szinten a szakmaval jar...szoval ne haragudj ha ugy jott le h elitelem h ezt csinalja mertnekem fajt hanyan elfordultak pedi csak fuveztek...na mind1
    Most jobban imadlak mint eddig (nemtudom lehetseges e) de OMG kinyirsz megolsz meg mindenfele de feldobtad a napom mert ma egy csomo dogat elcsesztem es teljesen feldobtal*0*
    Es draga kedves Lou ez a szerelem a kedven orokkem es sirni tudok a gondolattol is hogy egyszer szetmennek a kisbabáink es akkor elashattok mert nem elnem tul ha Larry szakitana:((
    Es ez a resz annyira jo volt es megint van remeny h a best couple osszejon megint*0*
    Imadom Hazza erzeseit es annyira att tudom erezni ahogy leirod:) <3
    Amugy nem lenne kedved megirni Hazz szulinapjat One Shotba?:D olyan szivesen elolvasnam es ez 5percenkent eszembe jut szoval remelem attgondolod:))
    Imadlak es varom a békét jupppi❤
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, hogy nem a füvezés miatt voltál annyira kibukva:))

      Mostanában úgy látszik sokunknak vannak nehéz napjai,,,de majd csak túléljük valahogy.

      Sajnos nem írhatom meg one shotban, egyrészt mert olyat nem tudok, másrészt az szerves része a MTF-nek, így itt meg kell várnom, hogy odáig jussunk... ;)

      Én is imádlak. Becca

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Egyszer még lehet enis kiprobalnam csak eselyem sincs olyan jol kinezni kozbe mint Zaynnek:D
      A nehez napokat remelemem tuleljuk vagy legalabb te es akkor a szellemem olvashat MTFet *0*
      Mondanam hogy nagyon nagyon nagyon nagyon varom de mivel azokba a reszekbe Nadine (akit utalok alapbol,de ez a Larry kozott van dologgal jar:D) tuti be fog kavarni ezert egy nagyonnal kevesebb van bocsanat:D
      Neha ugy szeretnek belelatni az eletukbe hogy boldogak e igy...(tenyleg nemudom ez ejjel egykor miert eletem problemaja,ma fura napom van:D)
      ❤❤❤
      ~Zsófi

      Törlés
    4. de aranyos vagy... amúgy ezek éjjel egykor teljesen helyénvaló gondolatsor :))

      nem biztos, hogy nadine úgy fog szerepelni, ahogy gondolod.... eleanor sem olyan, mint máshol, nem igaz ?? ;)

      Törlés
  9. Juj de jó kis fejezet volt! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar egymásnak esnek az előzőek miatt, szerencsére tévedtem. :D Louis nagyon cuki volt ahogy nevetgélt. Jaj Harry meg milyen romantikus, ahogy hisz abban, hogy van olyan szerelem ami örökké tart. Majd el olvadtam tőle. :) <3 <3 A végén meg Louis elolvasta a levelet?? Jaj de kíváncsi vagyok már a reakciójára!! Mindig úgy érezem egy fejezet után, hogy még, még, még de most aztán már nagyon izgulok. :) Puszi Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a két fiú teljesen más, ahogy az életben is... talán ettől egészítik ki egymást olyan jól.
      örülök, hogy tetszett. Féltem ettől a jelenettől, hogy nem fogjátok szeretni, de ahogy elnézem, azért senki nem reklamált miatta. :))

      Hozom a folytatást. Puszillak. Becca

      Törlés
  10. Ezt a sztorit imádni ,vagy elhagyni kell.Középút nincs. És én imádom.Színtiszta szívemből....
    Nyár óta itt csorgatom a nyálamat minden egyes nap.És nem untam meg ,még egyszer sem.Annyira imádnivaló.A viccei ,a humora ,mindene.Szerelmes vagyok a More Than Friendsbe.Már nyár óta.
    Képes vagyok minden egyes héten vissza olvasni az egészet a legelső fejezettől egészen mostanig.
    És lenyugtat,eltereli a gondolataimat,képes vagyok hangosan nevetni rajta ,vagy éppenséggel némán zokogni...És mindezt hajnali kettőkor.
    Érzelmi hullámvasút.Ezt a kifejezést használtam a legelső kommentembe is.Már akkor is szenvedtem miatta...Miattad.:P
    Fogalmad sincs ,hogy mit jelent nekem/nekünk ez a pár sor amit hobbiból írsz.Tényleg.
    Abba ne merd hagyni!!!!SOHA!!!!
    Puszillak
    ~B
    ui.: a tanítvány elvonási tünetei nyíltan jelentkeznek étrendi és alvás zavarban.IS.Ne csinálld már,anya orvohoz akar vinni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szinte hihetetlen, hogy ennyi idő eltelt, mióta elkezdtem ezt a blogot,,,, mintha tegnap lett volna.

      Idáig volt hobbi, és mától az írás fontosabb mindennél... remélem valóra válik az álmom, és nemsoká azt csinálhatom egész nap, amit a legjobban szeretek.

      Köszönöm, hogy még mindig itt vagy, kitartóan, hűségesen, és olvasol, írsz, és reklamálsz, mert elvonási tüneteid vannak.
      Mindenért imádlak, de ezért különösen. <3<3

      nejed

      Törlés
  11. Draga Becca Jezus Uristen ez a'ketreces' jelenet ajdjdnkddmkdjdkdkfmdmmdjdmmddmfn kesz vagyok! Remelem nem tudja senki Loun kívül es jaaaj a vége itt hagyod abba tenyleg megölsz te lany megölsz <3 akdndjdjkdmdjdjdjjdnfjdmdnf jo nem birok magammal a vége kikeszültem ennyi kövi kell most! <3 Imadlak jaj es Tündi voltam csak uj néven futok :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tündim! :)

      Valahol mindig muszáj abbahagyni,,,, sehol se jó :(

      Mi ez az új inkognitó? :))

      Imádlak <3

      Törlés