2015. február 20., péntek

LXXXVIII. Fejezet

Sziasztok!

Közeledik a hétvége, hoztam a következő részt, hogy legyen időtök rá.

Remélem már mindenki felgyógyult az influenzából, és újult erővel áll neki a hétköznapoknak. Én csak ténfergek :))

Köszönöm a kommenteket, bár mostanában nagyon fukarkodtok velük,,,de ez van. Én írok, ti olvastok, csak nincs kedvetek írni:((

Mindegy, lényeg, hogy itt vagytok. Imádlak benneteket:

Becca




Beköszöntött a Július, minden szépségével és hátrányával együtt. Szeretem a nyarat, főleg vízparton, és imádom a tengert, de gyűlölöm a nagyvárosok fülledt levegőjét, a rothadó dinnyehéj szagát a kukákban, és az emberek áporodott bűzét mindenütt. Izzadni is utálok. Kiskoromban is zavart, hogy pillanatok alatt képes vagyok verejtékben úszni, és ezt sajnos felnőttkoromra sem nőttem ki. Oda kell figyelnem, milyen színű ruhákat veszek fel, és főleg arra, milyen anyagból, mert annál undorítóbb nincs, mint két feketére átizzadt hónaljfolt egy khaki színű pólón, vagy egy olyan forma a hasamon, mint a lepkém. Márpedig ha harminc fok fölé kúszik a hőmérő higanyszála, a mellkasomon azonnal patakokban folyik az izzadtság.
De Los Angelesben mindez elviselhetőbb. A lakásom teraszán állva hagytam, hogy a kellemes szellő megszárítsa a hajam, ahogy kimásztam a jakuzziból.
A telefonom rezegni kezdett az asztalon, ezért a forró kövön kapkodtam meztelen talpaimat, hogy a napernyő takarásába érjek.
- Halló! – szóltam bele kimérten, mert  ismeretlen volt a szám.
- Jó napot, Mr. Styles. Lortham vagyok, a L&M-től. Kiválogattam, ami megfelelne az ön kritériumainak. Nem tudom, mikor lenne ideje, hogy megnézzük őket.
- Esetleg ma? – kérdeztem vissza, és éreztem, hogy jóleső izgalom járja át a testem.
- Ma?! – A pasi próbálta leplezni a sokkot, amit okoztam neki, és becsületére legyen mondva, azonnal összeszedte magát. – Természetesen, uram. Remek. Egy óra múlva küldök egy kocsit, ha önnek megfelel.
- Várom, és köszönöm – tettem le a kagylót, és vigyorogva indultam a tusoló felé.

Estére hullafáradtan és kicsit elkedvetlenedve értem vissza a lakásomba, és csalódott voltam, de nagyon. Nem hiszem el, hogyha szinte korlátlan mennyiségű pénz áll a rendelkezésedre, akkor sem kapod meg, amit szeretnél. Eszembe jutott Louis állandóan ismételgetett mondata, „a pénz nem minden”, és hogy ezt kamaszként mennyire másképp gondoltam. Akkor még az, hogy megvehettünk bármit, amit megkívántunk, olyan örömmel töltött el, amit ma már kevés pénzért megvehető dolog tud csak elérni. Azok is inkább élmények, mint tárgyak, és azokból is egyre kevesebb van, ami örökre emlékezetes marad, mióta Louis nincs velem. Megint rám tört a mélabú, ezért elővettem a gitáromat, és a barna, gumis füzetemet, amibe macskakaparásommal jegyzem a dalszövegeket, aztán elmerültem a saját kis világomban.
Reggel a kanapén ébredtem, és kellett vagy egy perc, mire rájöttem, a telefonom megállás nélkül rezeg az asztalon. Megnéztem ki az, és mikor Niall idióta vigyora nézett rám a kijelzőről, habozás nélkül vettem fel.
- Ni! Haver! Mizu? – szóltam bele, de a reggeli hangom még számomra is érthetetlen krákogásnak tűnt.
- Hazz! – szinte láttam, hogy mosolyog, mint szinte mindig. – Bocs haver, képtelen vagyok megszokni, hogy nálad ennyivel korábban van.
- Semmi baj, úgyis le akarok menni edzeni. Mi újság?
- Semmi különös, csak gondoltam gratulálok az új számodhoz.
- Milyen új számomhoz? – kérdeztem vissza meglepetten.
- Amit Ariananak írtál. Gyönyörű lett.
- Óóóó… - hirtelen csak ennyi telt tőlem, és az agyam kattogni kezdett.
- Most hallottad? Hol? – próbáltam teljesen felébredni.
- A rádióban. Szerintem szuper lett, bár az az érzésem, ez lesz az új Larry himnusz, ha meghallják a shipperek. – Most is nevetett, mert nem is tudta, mennyire telibe trafálta a dolgot. Azt a számot Louisnak írtam, minden szava róla, rólunk szól, és az érzéseimről, amit iránta érzek, csillapíthatatlanul.
- Louis hol van? – kérdeztem, mert éreztem, hogy beszorul a levegő a tüdőmbe.
- Szerintem LA-ben, a stúdióban – válaszolta elgondolkodva. – Milyen nap van?
- Szerda.
- Akkor biztosan, mert pénteken megyünk mi is.
- Aha – dünnyögtem, és már azon agyaltam, mit csináljak.
- Nem bulizunk egyet, ha ott leszünk? – kérdezte, én pedig oda sem figyelve válaszoltam:- Dehogynem. Remek lenne.
- Akkor holnapután találkozunk – szólt vidáman a telefonba, aztán elköszönt, és bontotta a vonalat.
Felugrottam a kanapéról, és kapkodtam a ruháimat.

A stúdióhoz érve már a torkomban dobogott a szívem, ahogy a liftre vártam. Csak azért nem szaladtam fel a lépcsőn, mert nem akartam csutkára leizzadni, mire beérek. Igyekeztem a légzésemet is normalizálni, és megigazítottam az ingemet. A kalapot mélyen a fejembe nyomtam, a hajamat a fülem mögé simítottam, és lenyomtam a kilincset.
Belépve, először Elt pillantottam meg, aki a telefonját nyomkodva ült az üvegkalitka előtt, a kanapén. Julian a keverőpulton támaszkodott, a hangmérnökkel tologatta a gombokat, és épp a mikrofonba beszélve instruálta Louist. Ő ott ült, egy bárszéken a mikrofon előtt, és figyelmesen hallgatta, amit mondtak neki, közben egyetértően bólogatott, és a mutatóujjával felfelé bökdösött, ahogy akkor szokott, ha magas hangot kell kiénekelnie. Egy pár pillanatig csak néztem, a kezem még mindig a kilincsen, és lefagytam. Mikor magamhoz tértem, és ismét Eleanorra pillantottam, egy kedves mosoly fogadott, és már állt is fel, hogy elém lépve megöleljen.
- Harry! De jó, hogy látlak.
- Szia, El! Én is örülök. Nem is tudtam, hogy itt vagytok. – Eltolt magától, és a szemembe nézett.
- Ezt még kicsit gyakorold. Sose tudtál hazudni – korholt le halkan, én pedig fülig elvörösödtem.
- Őőő… Nem tudod, hallotta már az új dalomat?
- Milyen dalt? – kérdezte, és összehúzta szép ívű szemöldökét.
- Amit Ariana Grande énekel – válaszoltam, mire a szemöldökök felszaladtak a homlokára.
- Szerintem nem. És én sem. Megmutatod? – kérdezte, én pedig bólintottam, a telefonomat előkapva kikerestem a számot, ő pedig elővette a fülesét, és már nyomta is be a lejátszást. Aztán, vagy fél perccel később, felkapta a fejét, és olyan intenzíven nézett a szemembe, hogy benntartottam a levegőt. Nem pislogott, csak égő tekintettel bámult, aztán elfordult, és lerogyott a kanapéra. Odalestem Louisra, aki minket nézett. A pillantásában zavarodottságot láttam, aztán összepréselte az ajkait. Nem örül, hogy itt vagyok – állapítottam meg. Eleanorhoz hajoltam, finoman rátettem a vállára a kezem, mire felnézett. Az arcán folytak a könnyek, nem is próbálta palástolni őket. Ledöbbentem. Csak néztem, ő hallgatta a zenét, a könnyei megállíthatatlanul ömlöttek, de egy szót sem szólt. Mikor kihúzta a fülhallgatót, és a telefonomat felém nyújtotta, csak annyit mondott halkan: - Harry! Ez gyönyörű. Nagyon sajnálom.
- Én is, El. Hidd el, én is – mondtam, aztán sarkon fordulva kisiettem a stúdióból, és meg sem álltam a kocsimig.

Péntek van, és ma mind az öten a stúdióban leszünk. Szerda óta nem beszéltem senkivel, csak Juliannal, aki átküldte a szólamokat, amit még fel kell vennünk, és megbeszéltük a Steel My Girl felosztását. Nem örültem neki, hogy az utolsó harmadban nekem kell lenyomnom a nagyszólót, amit eredetileg Zayn énekelt volna, és az ő hangfekvése tökéletes hozzá, de a zuhany alatt állva kipróbáltam, és rájöttem, ha az elejét fejhangon, a végét gyomorból tolom, akkor én is el tudom énekelni értékelhetően.
Magamra kaptam egy fehér inget, szokás szerint nem bíbelődtem a gombokkal, a kalapot a fejembe nyomtam, és bekaptam egy savlekötőt, mert már korán reggel égett a gyomrom.
Mikor beértem a stúdióba, még a többiek előtt, leerőltettem egy tál müzlit, és ittam egy kávét, aztán erőszakkal lenyugtattam magam. Louis már olyan közömbös, hogy talán nem is érdekli, miket írogatok össze, vagy ő az egyetlen, aki nem lát bele semmit a dalba, ami kettőnkről szólhatna. Mert amúgy az egész világ ettől visszhangzik, a Twitter két napja forr, a Larrysek zokognak, a dalommal megerősítve a teóriájukat, hogy még mindig szeretem Louist.
Mondjuk, kurvára igazuk van, de ez rajtam nem segít.
Láttam, hogy Zayn jön be először az ajtón, és ebből rögtön tudtam, hogy mögötte Louis fog belépni, ezért kortyoltam egyet a kávémból, és mély levegőt vettem.
Lou, ahogy belépett, körülpillantott a kis, otthonos szobában, és mikor meglátott, rám mosolygott. Félrevert a szívem, de igyekeztem nem nagy jelentőséget tulajdonítani a dolognak. Úgy látszik, ma jó kedve van, és ennyi. Elvette a kávéját az asszisztenstől, aki mindenki kívánságait teljesíti, legtöbbször kérés nélkül is, annyira ismer már minket, aztán elindult felém. Útközben odasúgott valamit Maliknak, amitől féltékenység és tehetetlen düh villámlott át rajtam, látva a bensőséges érintést, és a magától értetődő intimitást.
Nem volt időm ezen puffogni, mert Louis már előttem állt, aztán, (még mindig mosolyogva) lehuppant mellém a kanapéra, és a térdemre csapott egyet, majd ott is felejtette a kezét.
- Szia – köszönt rekedtes hangján, amitől pontosan ugyanúgy halok meg minden alkalommal, mint négy évvel ezelőtt.
- Hello – préseltem ki magamból egy köszönést, majd ismét a számhoz emeltem a bögrét.
Louis előre nézett, aztán egy hirtelen fordulattal már rám, amitől majdnem megfulladtam. A pillantása az enyémbe fúródott, és mintha bele akarna kukucskálni az agyamba, olyan erősen nézett. Lefagytam, még a kávét se tudtam lenyelni, ami a számban volt, és úgy álltam a tekintetét, hogy a bögrét sem engedtem le a kezemben. Mintha egy reklámhoz akarnának lefotózni, és várnám, hogy megmozdulhassak.
- Hallottam... – mondta, és ez volt az a szó, amitől ha nem is rettegtem, de tudtam, hogy amit ezután fog mondani, az számomra sorsdöntő lesz. – Gyönyörű, Hazz. – Olyan szépen ejtette ki a nevemet, hogy libabőrös lettem. Mintha azért kaptam volna H-val kezdődő nevet, hogy Louis Tomlinson ejtse ki, három H-val, ahogy csak ő tudja, senki más.
- És? – ennyit tudtam kinyögni.
- Mi és? – kérdezett vissza. Esze ágában sem volt megkönnyíteni a dolgomat.
- Rólunk szól, ugye tudod? – suttogtam, és éreztem, ahogy a pír felkúszik az arcomon. Fürkészőn nézett rám, aztán kinyitotta a száját, mintha mondani akarna valamit, de végül egy sóhaj kíséretében becsukta. Csak bólintott, hogy tudomásul vette a dolgot, aztán beharapta a száját.
- Én még … - kezdtem bele a mondandómba, mikor Liam és Niall beestek az ajtón, hatalmas hahotázás közepette, és egyenesen felénk vették az irányt. Louis még egyszer rám pillantott, és biccentett, hogy folytatjuk a beszélgetést, de aztán a nap folyamán már nem volt alkalmunk, és a pillanat varázsa is elillant. Már nem tudtam volna elé állni, és elmondani, hogy még mindig utána epekedem.
Fél kilenc volt, mire végeztünk, mert inkább azt választottuk, hogy dolgozunk szünet nélkül estig, és a másnapunk szabad, minthogy szombaton is be kelljen mennünk délelőtt. Liam és Zayn a szokottnál vidámabbnak tűntek, és alig várták, hogy este bulizhassanak. Elmosolyodtam a két elkötelezett emberen, akik úgy örülnek, hogy megszabadultak a barátnőktől, mint a kutyák, akikről csak néha veszik le a pórázt, de akkor farokfelvágva szaladgálnak körbe-körbe.
Niall mellém lépett, és a vállamnak dőlt.
- Na, mizu? Mit szólt hozzá? – kérdezte halkan, és pirospozsgás arcára nézve őszinte érdeklődést láttam. Captain Niall – mosolyodtam el.
- Azt mondta szép – válaszoltam, és beszívtam a számat, nehogy panaszkodni kezdjek.
- Ennyi? – húzta fel meglepetten a szemöldökét.
- Nagyjából, aha… - bólintottam.
- Hát ez nem valami jó hír – mondta, és átölelte a vállamat.
- Nem... – értettem egyet, és kotorászni kezdtem egy rágó után, hogy valami mozgással tereljem el a figyelmet a nyomoromról.
- Jó, akkor menjünk, és bulizzunk egy nagyot! – szorongatott meg, én pedig igyekeztem természetesnek látszó vidámságot varázsolni az arcomra.
- Juhéjjjjjj…. Bulizzunk! – mondtam hangosan, a legkisebb meggyőződés nélkül.

.

19 megjegyzés:

  1. Hello Becca!
    OMG el sem tudom mondani mennyire sajnálom, hogy az előző részekhez nem írtam, csak a nyelvvizsga és ez a fránya influenza közbeszólt. De most már itt vagyok, minden részt elolvastam és nyugodt szívvel mondhatom, hogy az összes csodálatos volt. Valahogy éreztem, hogy az újbóli egymásratalálás nem lesz olyan egyszerű, de hogy ennyire nem azt nem is gondoltam. Szegény Harry nagyon szenved már és vissza akarja kapni Louis-t. Most, hogy nem látom Lou szemszögét, nem tudom eldönteni hogy érez. Úgyhogy légyszi légyszi egy Lou szemszöget írj nekünk. Egyébként mint már írtam nagyon jó lett a rész.
    u.i.: gratulálok a Tanítványhoz, szerencsés vagy, hogy sikerül megvalósítanod a kiadását, és alig várom már, hogy a kezembe foghassam a könyved
    puszi: Dalma xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dalma!

      Mikor írsz, akkor minden mag van bocsátva!!! :))

      Sajnálom, de ebben a blogban nagyon ritkán van szemszögváltás, így mindenki a saját fantáziájára, és gondolataira kell hagyatkozzon a másik szereplővel kapcsolatban. A tanítványnál mindig arra panaszkodtak, hogy uncsi a két szemszög, itt meg hiányzik.))
      Azért előbbutóbb reméljük, minden mozaikdarab a helyére kerül, és Louis is észhez tér.

      Puszillak, és nagyon hálás vagyok, maiért néha írsz, nem tudom elmondani, milyen jól esik. :) <3

      Törlés
  2. Tudod hogy szeretlek de ezzel egesz napos rosszkedvet okoztal:( eloszor is a JustALittleBitOfYourHeart-on amikor eloszor hallottam ugy sirtam mert szomoru es ajj ez nem segitett hogy Lou egy hisztishulyepicsa aki nagyon ugy tunik hogy menstrual vagy nemtudom mert kiakaszt....nagyon-nagyon-nagyon remelem hogy szereti meg Harryt mert ő a fele a Larry szonak ajjhh
    Nemtudom mi lesz velem majd kerek Hazztol tanacsot szerelmi banatra es elkezdek kalapot hordani vagy dalt irni xdd
    Ugye tudod hogy nem haragszom?:) marmint csak beszelek es beszelek es szenvedek es hisztizek de imadom a sztorit es csak azert vagyok ilyen kis kezelhetetlen emotional mert Harry erzesei annyira attjonnek hogy ha rajuk gondok is sirhatnekom van es Lout egyszer felpofozom egy parnaval mert eleg szarul mutatja ki az erzeseit (mert meg erez valamit...ugye?! ugye?!)
    Amugy en nem birom Elt(bocsesz) de totalisan vele azonosulnek a reszbol xd mindent tud es sir a szep szamokon:D
    Mirol is beszeltem? ummnn
    Ugye ennyi szenvedes utan majd osszeszedsz?:D es en nem akarok Lou fejebe menni mert haragszom ra:( es amugy annyira bant latni hogy Hazz egyre jobban elszeparalodik a sracoktol...olyan szomoruuu (most is, amig nem volt turne Amerikaba logott es kb nem is talalkozott a sracokkal) szoval meg fogom utni ot is:(((
    Most hogy kepzeletbe levertem a fel OneDirectiont nyugodtabb vagyok:DdD es meg mindig nagyon nagyon szeretem azt ahogy irsz*0*
    csillamponi szinu nyaladzast szeretnek szoval beszelnem kell magammal hogy ez igy jo es majd Becca megvarazsolja mert szeret *0*
    Okes vegeztem minden fontosat leirtam (meg mindent ami nem az:D)
    Imadom es imadlak
    Pusziii❤
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÉÉÉÉdes!!!

      Annyira imádtam ezt a kommentet, hogy vagy ötször olvastam el :)) Látnád ilyenkor az idióta vigyorom.

      Szóval nem, nem megyünk Louis fejébe, még vagy 10-15 részig biztos. Itt addig marad egy szemszög, amíg el nem akadok a sztorival, de most egyáltalán nincs baj.
      Igen, Louisra ráférne, hogy megagyald egy párnával. Én is besegítek.
      De azért ne ítéljük el. Sztem Amerikában Harryvel volt. Attól, hogy mi nem tudunk (tudhatunk) róla, ők még élhetnek normális és szép életet ( őszintén remélem, hogy így van). Louisnak nehéz... bár ő a legidősebb, nekem mégis úgy tűnik, még nem találta meg önmagát. Drukkolok neki, teljes szívemből.

      A csillámpónisodás kezd ipari méreteket ölteni nálatok... Silver rendszeresen átmegy csillámfaszlámába.... Óvatosak legyetek. Becca nem tud varázsolni, néha az sem biztos, hogy írni tud....de igyekszik, ,,, nagggyon!! <3<3

      Törlés
  3. Rajottem egy nagyon fontos dologra...eddig nem irtam meg pedog akartam de mindig elfelejtettem...azert imadom en ennyire ezt a tortenetet (najo rengeteg masik oka van ez csak egy a sok kozul) mert Eleanor nem egy utolso ribanckent van beallitva...larry shipper vagyok de megis szeretem Eleanort is...ugyhogy nalam ez nagy pozitivum ☺ fantasztikus resz volt ismet sirtam es ismet toporzekolni lenne kedvem mert vege van...Niall olyan aranyos ahogy szurkol Harrynek...Louis keg gyerekem kapj mar eszbe h aza szerencsetlen ember a csillagokat is lehozna erted...ahhjjj annyira faj mar...de imadom es imadlak teged is...siess a kovi resszel..meg mindig megvagyok gyozodve rola h istenk csoda vagy es kíváncsian varom a tanitvany kokonyvboritot..szurkolunk h minden rendben menjen :*
    puszi:Dóri <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged imádlak, mert MINDIG itt vagy, és írsz, és szereted, amit csinálok, és úgy általában mindenért...

      ( A könyvborítón megy a cirkusz 4 napja.... ordítani tudnék...)
      Semmi nem megy rendben, de állítólag ez a normális. :)

      Puszillak.

      Törlés
  4. LOUIS!!!
    Jo ezen a reszen én meghaltam nagyon meghaltam Just little bit of you heart <3 Istenem,annyira leírtál mindent ez annyira himnusz,hogy most bőgök...mikor megláttam a képet elkezdtek potsogni a könnyeim...Eleanor voltam ebben a részben teljes mértékben. Captain Niall <3 De szeretem....Louis valld már be magadnak,mert hisztizni fogok Harry te meg mond már meg neki,mert latod nem érti ahhhj belepusztulok..Eleanor reakciója mindent leírt <3 Csodálatos lett csodalatos Edes Istenem ez a dal <3 Kikészülök mikor lesz mi lesz ahhhh..nqgyon várom a kövit Imádlak! <3 Es akkor hallgassunk Just a Little Bit of Your Heartot es sírjunk... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Niall mostanában sokat van a fejemben, úgyhogy itt is várható, hogy többet akar majd szerepelni :))

      Igen, ez az a szám, amit mikor meghallottam, száz százalékig biztos voltam benne, hogy Hazz Lounak írta, és senki nem tud erről lebeszélni.
      Remélem most már Louis is észhez tér, mert szerintem is kis undok. :((

      <3<3

      Törlés
  5. Na jó, én most már nem bírom tovább!! Ez így nem mehet tovább!! Miért?! Miért teszed ezt velünk?! Sírok! komolyan! (de azért szeretlek :3)
    Lesem a blogod, hogy mikor hozod az új részt, meglátom, fülig ér a szám és azonnal olvasom, és azon imádkozom, hogy most más legyen, hogy most végre lépjenek már előre egy lépést, hogy talán most vagy ha nem is az elején akkor a közepén, aztán azért hogy ha nem ott akkor a végén... hááát nem... :( Annyira kivagyok... az egész hangulat ami a történetben van, rám ragad és csak ülök a gép előtt és nézek ki a fejemből, hogy most ezt miért?!...

    "Azt a számot Louisnak írtam, minden szava róla, rólunk szól, és az érzéseimről, amit iránta érzek, csillapíthatatlanul." miért?! Becca! Végem, darabokra töröd a szívem! nem bírom már tovább...

    "Az arcán folytak a könnyek, nem is próbálta palástolni őket. Ledöbbentem. Csak néztem, ő hallgatta a zenét, a könnyei megállíthatatlanul ömlöttek, de egy szót sem szólt. Mikor kihúzta a fülhallgatót, és a telefonomat felém nyújtotta, csak annyit mondott halkan: - Harry! Ez gyönyörű. Nagyon sajnálom.
    - Én is, El. Hidd el, én is – mondtam, aztán sarkon fordulva kisiettem a stúdióból, és meg sem álltam a kocsimig." aztán jön ez!! Itt sírtam... nem bírom. Oké nem szeretem El-t de itt most egy kicsit! belopta magát a szívembe (na ilyet se mondtam még soha!).

    "- Hallottam... – mondta, és ez volt az a szó, amitől ha nem is rettegtem, de tudtam, hogy amit ezután fog mondani, az számomra sorsdöntő lesz. – Gyönyörű, Hazz. – Olyan szépen ejtette ki a nevemet, hogy libabőrös lettem. Mintha azért kaptam volna H-val kezdődő nevet, hogy Louis Tomlinson ejtse ki, három H-val, ahogy csak ő tudja, senki más.
    - És? – ennyit tudtam kinyögni.
    - Mi és? – kérdezett vissza. Esze ágában sem volt megkönnyíteni a dolgomat.
    - Rólunk szól, ugye tudod? – suttogtam, és éreztem, ahogy a pír felkúszik az arcomon. Fürkészőn nézett rám, aztán kinyitotta a száját, mintha mondani akarna valamit, de végül egy sóhaj kíséretében becsukta. Csak bólintott, hogy tudomásul vette a dolgot, aztán beharapta a száját. " Mi az, hogy és???????? Na jó, most elmegyek Louishoz és fuu!! Nem veszi észre, hogy ez a srác őrülten szerelmes belé! Istenkém... a szívem szakad meg Hazzáért :(

    "- Ennyi? – húzta fel meglepetten a szemöldökét. " !!!! ennyi bazdmeg!! :D

    Bocsi a kirohanásért, de most megverek valakit!! XD
    Annyira imádom, hogy ez leírhatatlan, ez a történet az életem részévé vált, és soha nem akarom, hogy vége legyen, mert imádom olvasni azt, hogy hogyan képzeled el a kapcsolatukat! Rohadt nehéz dolog, én ilyen jól soha nem tudnám megírni, de te csodát művelsz, bár ez nem meglepő :3 Imádom! Imádom! Imádom!!
    Kövit akarok, MOST!
    UI. Én itt vagyok, és mindig komizok (oké, azért van mikor kihagytam :() mert ez a történet sokat jelent nekem!
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy nekem ez mennyit jelent, azt úgysem hiszed el.... Örökre a mentorom maradsz, és az, hogy olvasod, és szereted, számomra hatalmas örömforrás. Sajnálom, hogy mindenki azt várja, mikor borulnak már egymás nyakába, és én is mindig úgy ülök le írni, hogy MA, MOST összehozom őket, de aztán belemelegszem a történetbe, ami önálló életre kel, és mikor befejezem, le tudnám fejelni az asztalt, hogy megint nem történt meg a dolog. Ne haragudjatok, esküszöm, ha tudnám, már rég összeboronáltam volna őket. És ha azt mondom, sejtelmem sincs, mi lesz a folytatás, elhinnéd? Mert tényleg nincs ...

      Azért remélem még olvasod majd, és nem versz meg érte...

      Hozom a kövit.... és rettegek.

      <3<3

      Törlés
  6. Neee :(
    Pedig azt hittem, most már tényleg AZ a rész lesz. :( De még mindig nem... brühühühü.
    Ettől függetlenül gyönyörű rész lett, mint mindig. :') Istenem, Harry... ahjjj, Louis, téged megnyúzlak. Azt akarom, hogy boldogak legyenek! És nem külön-külön, hanem együtt.
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is. És várom, és akarom, és próbálom!!

      Ígérni nem tudok, de kitartás....
      Mindennek jó a vége,,,és ha nem jó, akkor az nem a vége!!

      <3

      Törlés
  7. Drága Becca! <3
    Sajnálom hogy ilyen sokái nem írtam kommentet de lassan az imádatra használt szókincsemet elhasználtam... Nem tudom már másképp kifejezni hogy mennyire ügyes vagy, csak azt kérem, hogy kérlek ajánlj nekem egy jo korrektort kisírt szemekre....
    Ma reggel mint minden reggel miutan felkeltem es kivonszoltam egyesevel minden tagomat a fürdőszobába a kádnak dőlve a szőmyegre ültem és bekapcsoltam azt a kis berregő hősugárzót amivel állandóan 30 fokot csinalok es 10000000re növelem a villanyszamlat!
    Minden reggel de tenyleg monden reggel ott ülök fogkefével a szamban a nagyon cexi leopárd!!mintás köntösömben és elöször átnézem a kedvenc kb 5-6 blogom hogy van e uj resz, aztan megnezem a facebookom es a twitterem. Ma reggel mérges voltam rád mert azt hittem tegnap előtt este lesz rész, és teljesen elkeseredtem mikor tegnap sem volt igy átugrottam a blogokat. Viszont a kocsiban lelkiismeret furdaláson lett igy frissitettem... Aztan nagyjabol el is dobtam a telefonom mikor megláttam hogy van, és mire a suliba értünk mar szűrták a szememet a könnyek. A barátnőm és Doma!!! azzal kezdték hogy mi bajom. Erre mit mondjak....
    Hogy a kedvenc blogomon (A tanítvány nem számít az könyv, a Stay Strong pedig csak novella) az hittem hogy végre jön a megváltó rész erre nem....csak újabb könnyek...
    Nem értem miért használod a tehetségedet kínzásra de gondolom azért vannak ezek a részek, hogy utána még nagyobb legyen az öröm, de akkor is fájnak...de remélem azért mostmár végre úgy alszanak majd együtt hogy a reggelröl is tudunk....
    Jajjjj de várom már a Coming Outoooottttt....mi van ha pont a bécsi koncerten lesz.... Én ott kapok szivonfartust.....AHHHHHH....
    Nagyon nagyon szeretem ezt a történetet és természetesen téged is zseni:
    Lilly<3
    Ui.:de én még jobban várom a te Coming Outodat... Már nincs messze...annyira várom az arcokat....:DDDDD

    VálaszTörlés
  8. Uh ilyen komik után az én kis nyamvadt komim már semmi. De azért végig irom már. Nagyon cuki ez a rész bár nem vogyok olyan régóta larry shiper ezért nem tudom hogy meik ez a szám Arian Grangertől. Ez egy kicsit ciki. Na de anyirs igazságtalan hogy szegények nem tudnak színt vallani egymásnak ! Most egy kicsit Louis az igazságtalan , bár lehet hogy csak a szemszög teszi. Nagyon úgyes vagy és csak így tovább mert szeretem ahogy írsz !
    Ui.: Am a tanítvány rendszeres olvasója voltsm de az utcsó két részt nem tudtam időben elolvasni most meg nem ír ki szöveget én meg megőrülök !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te kis nyamvadt komid, pont ugyanolyan mosolyt csal az arcomra, mint a többi, és hidd el, ugyanolyan fontos számomra. Az, hogy itt vagy, és olvasod, és szereted, pláne, hogy még írsz is utána, engem nagyon boldoggá tesz!

      Az olvasó általában annak a pártján áll, akinek a szemével lát... ezért írom duplában a tanítványt :)) Sajnálom, hogy lemaradtál az utolsó két részről, de le kellett szedni, mert a könyvjogok miatt védett lett a tartalom:(( Nemsoká megjelenik, remélem a jó illatú új könyvedben olvasod majd el :)

      Puszillak<3

      Törlés
    2. ez az a szám!! <3

      https://www.youtube.com/watch?v=F0-50nRyuy8

      Törlés
  9. Megjöttem háháhá!:D
    Nem ígérem, hogy hosszú leszek, mert sok sok elemzés van tervben és ez a rész eléggé felhúzott!:D
    Ez kínzás komolyan...:D Mi az, hogy itt abbahagyod, mikor már görcsben van a gyomrom, annyira benne van valami a levegőben, mint a valóságban!:P
    "Kiskoromban is zavart, hogy pillanatok alatt képes vagyok verejtékben úszni, és ezt sajnos felnőttkoromra sem nőttem ki. "---Teljesen átérzem Harry problémáját:DDDD Amúgy mondtam már, hogy szeretem mikor beleviszel pár egyszerű de nagyszerű hétköznapi dolgot a részekbe? Igazából ezek semmi extra, kis plusz infók, de közelivé és emberivé varázsolják a karakterek<3 Ja igen szerintem már mondtam...:D

    " Eszembe jutott Louis állandóan ismételgetett mondata, „a pénz nem minden”, és hogy ezt kamaszként mennyire másképp gondoltam."---ó azok a boldog kamaszévek....*___* Miss them so much!!!!<3

    "Azok is inkább élmények, mint tárgyak, és azokból is egyre kevesebb van, ami örökre emlékezetes marad, mióta Louis nincs velem."---Drága<3333 Milyen kis édes...:)))

    VálaszTörlés

  10. "- A rádióban. Szerintem szuper lett, bár az az érzésem, ez lesz az új Larry himnusz, ha meghallják a shipperek. "---Captain Niall<3 Szereteeeem:))

    "A stúdióhoz érve már a torkomban dobogott a szívem, ahogy a liftre vártam. Csak azért nem szaladtam fel a lépcsőn, mert nem akartam csutkára leizzadni, mire beérek. Igyekeztem a légzésemet is normalizálni, és megigazítottam az ingemet. "---- Like a virgin uh...!/Most ezta számot dúdolgattamXD/ Annyira imádom, hogy Lou még mindig ilyen hatással van rá!!!!!!

    "Belépve, először Elt pillantottam meg, aki a telefonját nyomkodva ült az üvegkalitka előtt, a kanapén. "----Tudom, hogy ebben a sztoriban Elt szeretjük, mert jó arc...de mi a faszt kavart ott?:DD

    "... a zuhany alatt állva kipróbáltam, és rájöttem, ha az elejét fejhangon, a végét gyomorból tolom, akkor én is el tudom énekelni értékelhetően. "----teljesen el tudom képzelni ezt a jelenetet:D

    "Louis már olyan közömbös, hogy talán nem is érdekli, miket írogatok össze, vagy ő az egyetlen, aki nem lát bele semmit a dalba, ami kettőnkről szólhatna. Mert amúgy az egész világ ettől visszhangzik, a Twitter két napja forr, a Larrysek zokognak, a dalommal megerősítve a teóriájukat, hogy még mindig szeretem Louist. "---Louisnak érik egy pofon!:D Annyira tudom, hogy a valóságban is pont így van....igenis Harry mindent azért csinál, hogy biztosítson minket arról, hogy Larry is real.!!!Tudom, hogy így van!!!!!!

    "- Szia – köszönt rekedtes hangján, amitől pontosan ugyanúgy halok meg minden alkalommal, mint négy évvel ezelőtt. "----Kedvenc mondat. Ebben minden benne van<3

    "Mintha azért kaptam volna H-val kezdődő nevet, hogy Louis Tomlinson ejtse ki, három H-val, ahogy csak ő tudja, senki más. "---Na jó...inkább ez a kedvenc mondatom...nem tudok dönteni váááá. Tele vagy érzésekkel Becca és átadod mindet nekünk olvasóknak!! Imádlak!!!!! Amúgy erről a mondatról valamiért a Lolita ugrott be:))
    " Bűnöm, szívem. Lo-li-ta: nyelvem hegye, amint három szökelléssel lefelé tart a szájpadláson, hogy aztán végül a fogaknak ütközzék."
    Ez egy gyönyörű mondat számomra, és az, hogy hasonló érzéseket keltettél bennem, mint ez a nekem annyira nagy kedvenc mű, na az azért jelent valamit szerintem!!<3

    "- Mi és? – kérdezett vissza. Esze ágában sem volt megkönnyíteni a dolgomat.
    - Rólunk szól, ugye tudod? – suttogtam, és éreztem, ahogy a pír felkúszik az arcomon. Fürkészőn nézett rám, aztán kinyitotta a száját, mintha mondani akarna valamit, de végül egy sóhaj kíséretében becsukta. Csak bólintott, hogy tudomásul vette a dolgot, aztán beharapta a száját. "----Komolyan megütöm....:D Térjen már észhez!!!!!!:D

    "Már nem tudtam volna elé állni, és elmondani, hogy még mindig utána epekedem. "----Istenem<3 Kis hősszerelmes....Remélem lou is példát vesz róla, mert kezd felbőszíteni ezzel a viselkedésével!!!
    "- Juhéjjjjjj…. Bulizzunk! – mondtam hangosan, a legkisebb meggyőződés nélkül. "---De cuki:) Elképzeltem azt a fancsali vigyort:D

    Alig várom a következőt, mert ez a rész nagyon felcsigázott!!!!Siess kérlek!!!!*_*

    Imádat van, még jobban mint eddig!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, a Lolita az egyik kedvenc könyvem volt, és a filmet is ezerszer láttam, de nem tudom megunni... Irons azóta az egyik kedvenc színészem. És ez a mondta az, amit bár fejből nem tudtam volna idézni, mert már régen olvastam, de egyből tudtam, mikor elkezdtem olvasni azt a részt a kommentedben, hogy ezt fogod odaírni, és megdobbant a szívem.

      Igen, Louis (ahogy beszéltünk is róla) elég nehéz természet....(szerintem) de remélem hamar rájön, hogy mennyire elcseszi az életét, még mielőtt harryével is ezt teszi.

      Imádlak, kis babevő csillámfaszláma:)))

      Törlés