2015. február 13., péntek

LXXXVII. Fejezet

Sziasztok!

Nagyon kellemes Valentin napot mindenkinek. Hoztam egy részt, hátha van, aki nem a Szürke 50 árnyalatát nézi a moziban:))

Jó szórakozást, és kellemes pihenést a hétvégére.... ne felejtsetek megajándékozni egy kommentel, ha megérdemlem.

xxxBecca



Az elmúlt hét maga volt a pokol. Louist és Zaynt meghurcolták rendesen. Lou annyira betépett, mikor Peruban a koncertre mentünk, hogy levideózta, ahogy a kocsiban füveznek, majd felpakolta a netre, hogy bosszantsa a menedzsmentet. Bár abban az országban ez teljesen legális, mégis világszintű cirkusz lett belőle. Milliónyi elpártolt rajongó, csalódott és mocskolódó üzenetek ezrei, szinte minden bulvárlapban vezető cikk, és az összes csatornán kis színes hír, persze szépen alápakolva a drogellenes kampány összes elemével.
Nem vagyok drogpárti, ahogy nem is élek vele. Egyikünk sem használ tudatmódosítókat ahhoz, hogy túlélje ezt a szart, amit sikeres és gazdag életnek hívnak, és ezt annak köszönhetjük, hogy ez tényleg egy szuper csapat, ahol számíthatunk egymásra. Hogy van egy kis minivilágunk, ahol normálisan viselkedhetünk, és élhetünk. Az a kétszáz ember, akivel a napjaink nagyobbik hányadát töltjük, megszokott és megszeretett bennünket. A legtöbben tisztelnek is, és egyáltalán nem ítélnek el, ha egyszer részegen nótázgatunk, vagy éjjel úszóversenyt rendezünk a focipálya füvén.
De ez más. A füves cigit sokan azonosítják a kokain, vagy heroin szintű kábszerekkel, anélkül, hogy utána olvasnának. A fű, amiből millió gyógyszert állítanak elő, helyén kezelve egy remek stresszoldó, és kevesebb mellék- és utóhatással bír, mint a pia. Ráadásul nem olyan addiktív mint akár a sima bagó. Mindegy nekik, csak azt látják, hogy itt van két betépett sztárgyerek, milliónyi tini bálványa, akik nyilvánosságra hoznak egy videót, ahol füveznek. Ráadásul Zayn benyögi a filmen, hogy „tudom, hogy a faszt szereted”. Na ezen kis híján felröhögtem, már akkor is, mikor először láttam, de azóta is a kedvencem. Nyilván az előző este történt buszos kalandunkra utalt, és szerencse, hogy nem részletezte, vagy hogy nem azt mondta, tudom, hogy szereted Harry farkát. Mindenesetre ez a közlés elsikkad a skandalumhoz képest, hogy akkor és ott, egy jointot adtak körbe a kocsiban, amiből a testőrök ugyanúgy mélyet szippantottak, mint ők, miközben rendőrmotorosok kísérték őket a városon át. Azonnal megpróbálták letörölni a videót, de addigra több ezer fanatikus rajongó töltötte le, így teljesen esélytelen volt, hogy a feledés homályába vesszen, vagy legalább a világszenzáció státuszt megússza.
Zayn teljesen kiborult, és Louist okolta, Lou pedig befordult. Kijózanodva már ő is látta, mekkora hibát követett el, de késő volt. Csak azt sajnálta, hogy csalódást okozott a rajongóknak, a többit magasról leszarta volna. Teljes hírzárlat volt, és távol tartottak tőlünk minden újságírót, de akkor is döbbenetes volt a médiából ránk ömlő szenny. Persze előszedték a mi kettőnk kapcsolatára vonatkozó utalásokat is, a régi képeket, és kikerültek a hatalmas objektívekkel készített lesifotók, ahol kissé elkeseredett arccal szállok ki a kocsiból, majd jöttek a számba adott mondatok, hogy mennyire ki vagyok akadva, és hogy nyilván emiatt szakítottunk. Végre volt egy eladható elmélet, és meg lehetett szellőztetni a buzi viszonyunkat is. Na, ez elkeserítőbb volt, mint maguk a tények.
- Hazz! - jött be Louis a szobámba kopogás nélkül.
- Igen?- néztem fel azonnal.
- Ma rosszabb - mondta minden magyarázat nélkül, én pedig automatikusan kinyúltam érte, megfogtam a kezét, és az ölembe húztam. Összekucorodott a combjaimon, és a nyakamba fúrta az arcát.
-Ssss…semmi baj. Minden csoda három napig tart. Pár nap alatt lerágják a csontot, és újabb mócsing után néznek - ígértem neki.
- Ezt mondtad két napja is - vetette a szememre.
- És látod, ma már legalább felére csökkent a tweetek száma, és az újságok se rólatok szólnak. Kitartás.
- Felhívott anyám - nyögte, és éreztem, hogy rosszul érintette a dolog.
- És? - kérdeztem, miközben szorosan átöleltem, mert halványan reszketett.
- Neki is hatalmas csalódást okoztam. - Nem válaszoltam. Beleharaptam a saját nyelvembe, nehogy elszóljam magam, mert engem még aznap felhívott. Alig tudtam lebeszélni róla, hogy hirtelen haragját és tehetetlen dühét Louisra öntse, mert tudtam, az csak rontana a helyzeten. (Lou imádja az anyját, és nem tudta volna elviselni, ha ő is ellene fordul.) Megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy Louis mostanában kicsit labilis, és hogy ettől függetlenül nincs nagy baj, és arról kezdtem mesélni, hogy a füves cigi milyen hatással van az emberre, mikor számomra is meglepő módon kijelentette: „Ne mutasd be nekem, volt már dolgom vele.” És itt volt a fordulópont. Ha ő is kipróbálta, akkor mégis milyen jogon kéri számon Louistól? Csak azért, mert az ő korában még nem volt kamerás telefon, hogy őrült módon megörökítse, és felpakolja a netre, még nem lesz kisebb bűn az övé. Azt hiszem, ezzel tudtam sarokba szorítani, és rávenni, csak akkor hívja fel a fiát, ha már lehiggadt kicsit.
- Nem hiszem, hogy hatalmas csalódást okoztál. Csak az anyai szíve mindentől félt. Fél, hogy rászoksz a drogokra, és kicsúszik a talaj a lábad alól. A médiából ez ömlik rá, nyilván az összes ismerős is rajta köszörüli a nyelvét.
- Biztosan. Rohadnának meg.
- És miben maradtatok?
- Hogy amint tudok, hazarepülök. - Egyetértően bólogattam, amit a feje búbján érezhetett. - Eljössz velem? - kérdezte, nekem pedig elakadt a lélegzetem.
- Ha akarod, persze - válaszoltam, mikor sikerült levegőt vennem.
- Igen, nagyon szeretném - morogta a nyakamba. A holdra is elmennék veled, mondtam volna szívesen, de már egész jól begyakoroltam, hogy az ilyen mondatok helyett, belülről véresre harapjam a számat.
- Szólj, mikor indulunk - válaszoltam, ő pedig csak átölelte a derekamat, és szorosabban bújt hozzám. Így tartottam, amíg csak lehetett. Hallgattam a légvételeit, simogattam a hátát, és éreztem, hogy elérzékenyülök. Hogy lehet, hogy nem az enyém már?

A következő hét is elrepült. Mire kaptunk két napot, hogy elutazhassunk Angliába, már elült a botrány. Mondjuk az ügynökségnél volt egy kisebb cirkusz annak kapcsán, hogy én is Louisval megyek, de elmagyaráztam a telefonban, hogy nem békültünk ki, csak most szüksége van a támogatásomra. Nagy nehezen elhitték, és rábólintottak, de azért külön járattal kellett utaznunk, és más-más reptéren szálltunk le otthon. Egy órával előbb érkeztem az új házba, - amit Daniel vett Jaynek, mikor megtudta, hogy ikreket várnak -, mint Louis, akire az egész család várt.
- Harry! - ugrott Lou anyukája a nyakamba, de még láttam, ahogy a könnyei végigfolynak az arcán. - Olyan jó téged újra látni - mondta őszintén, és szorosan megölelt, ahogy én is őt. Első perctől szerettük egymást, és ez máig sem változott. Nekem is olyan, mintha a családom lennének.
- Én is örülök, hogy itt lehetek - súgtam a hajába, és megpuszilgattam.
- Lou? - kérdezte halkan.
- Egy óra, és érkezik - mondtam biztatóan, és rámosolyogtam, ahogy szétváltunk. Jöttek a többiek, elsőnek Lottie, akit ki nem állhatok. Az egyetlen a népes famíliából, akinek nem őszinték a szemei. Valahogy mindig úgy érzem, Lou farvizén szeretne evezgetni, és ha lehet, munka nélkül megúszni az életet. Pici irigységet is érzek a szavaiban, ha a bátyjáról beszél, mintha Louis érdemtelenül keresné a rengeteg pénzt, és az élete maga lenne a gondtalan semmittevés. Tudom, ha egy hétig kellene csinálnia, visítva rohanna világnak. Utána Dan következett, akivel kezet fogtunk, és meg is öleltük egymást. Nem ismerem még annyira, de jó választásnak tűnik. Szereti a gyerekeket és Jayt is. Többet nem várok tőle.
A kisebb gyerekek után a nagypapa vont keblére, és erősen megropogtatott. Az öreg olyan, mint egy jóságos maffiavezér. Kicsit félelmetes.
- Kibékültetek? - kérdezte halkan, ahogy hozzám hajolt.
- Csak barátok vagyunk - válaszoltam őszintén, mire a karomnál fogva eltolt magától, és mélyen a szemembe nézett.
- Ezt ő akarja így? - A mondat, bár kérdésnek hangzott, inkább megállapítás volt. Bólintottam.
- Látom, te még nem vagy túl rajta - jött a következő tényfeltáró nyilatkozat.
- De igyekszem! - mondtam meggyőződéssel, mire ő bólintott kedvesen.
- Sajnálom - tette még hozzá, aztán átölelte a nyakam, és maga után húzott a kertbe, ahol egy hosszú asztal volt megterítve.


Már javában folyt a társalgás, bár én inkább a gyerekkel szóláncoztam, meg barchobáztam, és igyekeztem kimaradni a beszélgetésből, mert féltem, hogy arra terelik a szót, ami történt, mikor Louis kilépett a kertbe. Mindenki elhallgatott, és ideges feszültséget éreztem a levegőben. Jay viszont felugrott és elé szaladt, majd a fia karjaiba vetette magát, és össze-vissza puszilta. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel, és éreztem, hogy ellazulok. Aztán lassan mindenki feloldódott, és kiderült, mennyire szeretik Louist. Senki nem tett, még egy kétértelmű megjegyzést sem, és a délután a régről megszokott, kellemes hangulatban telt el. A rokonok hat óra körül köszöntek el, és végre magunk maradtunk. Louis hazavitte a nagymamát, és csak egy félórával később ért vissza. Gondolom beszélgettek még egy kicsit, bár az öreg hölgy nem igazán érti, mi ez a hatalmas felhajtás az unokája körül.  Mikor a kicsik elkezdték az esti rutint, a szüleik felkísérték őket az emeletre, és Lottie is elvonult, mert épp valami pasival beszélt telefonon (szerintem egy ribanc, de ez csak az én véleményem), Louval végre kettesben maradtunk pár percre.
- Mit mondtak? - kérdezte félve, és felnézett rám. Leültem a teraszkorlátra, és a kezeimmel magam mellett támaszkodtam, így egy vonalba került a szemünk.
- Semmit - válaszoltam kapásból. - Senki egy szót sem szólt a dologról - ráztam meg a fejem, hogy nyomatékot adjak a szavaimnak.
- Nahát, ez meglep. Azt hittem, te mondtál nekik valamit, amiért békén hagynak. - A szemei hálásan csillogtak, mert nem hitte el, hogy nem nekem köszönheti a dolgot.
- Nem mondtam semmit. Ami azt illeti, én is be voltam rezelve, hogy neked ugranak. De úgy látszik, igazi, szerető családod van, akik elfogadnak a hibáiddal együtt, és jobban szeretnek annál, minthogy bántsanak - mosolyodtam el.
- Ha így van, akkor kurva szerencsés vagyok -állapította meg. - Vagy csatlakoztak valami szektához, amiről nem tudok… - nevette el magát. Én is csatlakoztam, és együtt nevetgéltünk, mikor Lou hirtelen elhallgatott.
- Örülök, hogy itt vagy - mondta váratlanul, én pedig csodálkozva pillantottam rá.
- Én is örülök… Nagyon - válaszoltam, és kinyúltam a kezéért, de félúton elakadtam a mozdulatban. Nem foghatom meg a kezét. A barátok nem fogják meg egymás kezét ilyen helyzetekben. Önkéntelenül lenéztem, miközben leengedtem a karom, és láttam, hogy ő is pontosan ezt teszi. Zavartan kaptuk fel a fejünket, és egymásra pillantottunk, de aztán torokköszörülve fordultunk el, és Louis előhalászott egy cigarettát a zsebéből. Néztem, ahogy fellobban a láng, ő pedig fölé hajol, aztán mélyet szippantva engedi el a cigit, hogy később újra finom ujjai közé fogja, és elvegye a szájából, mély sóhajjal fújva ki a füstöt.
Esküszöm, olyan belső feszültségekkel voltam tele, hogy nekem is jól esett volna valami, ami oldja a stresszt, de megelégedtem a pöfékelő Louis látványával. Illett hozzá a cigi. Vagyis ismét megállapítottam, hogy neki minden jól áll, még az is, ha dohányzik.
- Kisfiam! Dobd el azt a büdös bagót! - hallottuk meg Jay hangját, de nem volt igazán szemrehányó, vagy dühös.
- Anya! Ne kezdd! - mosolyodott el Lou, és átölelte a törékeny nőt. - Hogy vagytok? - kérdezte, és a fejével az anyukája még lapos hasa felé biccentett.
- Köszönjük, jól - nevetett fel Johannah, és mesélni kezdett a pocaklakókról. Azon vettem észre magam, hogy tátott szájjal hallgatom, és figyelmeztetnem kellett magam, hogy ne reagáljam túl a dolgot. Mostanában hihetetlen hatással vannak rám a terhes nők. Még a koncerteken is kiszúrom őket a tömegből, és ellenállhatatlan kényszert érzek, hogy megérintsem a hasukat, ha mellettem állnak. Legtitkosabb, még magamnak is csak újonnan bevallott vágyam, hogy bárcsak én is nő lehetnék, és szülhetnék egy gyereket. Tudom, aberrált, és perverz, de mégis él bennem a vágy, hogy saját gyerekem legyen. Bárcsak lehetne közös gyerekünk Louisval. Na, ez volt az a gondolat, ami kijózanított. Louis fiának nem én leszek az anyja, se az apja, az már biztos, és ez teljesen elkeserített. Az elmúlt éveket annak az álomnak a képével éltem le, hogy egyszer nagy családunk lesz, egy rakás gyerekkel.
Elkomorodva kértem elnézést és sétáltam le a kertbe, egészen a hatalmas almafáig, aminek ágai alatt elbújva összeszedhettem magam.

Estig gyorsan elszaladt az idő, és a kellemes társaságban ellazulva, ahol végre mi is csak fiatal srácok lehettünk, nem a milliomos hírességek, olyan álmosság tört rám, hogy alig tudtam nyitva tartani a szemem. Már épp azon voltam, hogy bevackolom magam az egyik nyugágyba és egy takaróba burkolózva, ott helyben elalszom, mikor Jay finom kezét éreztem meg a vállamon. Megszorított, és a fülemhez hajolt.
- Hazz! Tudom, hogy kellemetlen, de azt hittem, azért jöttök együtt, mert kibékültetek. Mivel Mandyék is itt alszanak, és még nem érkezett meg minden bútor, Louis szobájába ágyaztam kettőtöknek. Ő azt mondja, szívesen alszik lenn a nappaliban, de azt már elfoglalták a gyerekek, két nagy dunyhával, így csak a másfél méteres gyerekágyak szabadok… - Felkaptam a fejem, és azt se tudtam, mit mondjak. Louisval aludjak? Ezt mégis hogy? De aztán gondolatban fejbe kólintottam magam. Nem kell ebből ekkora ügyet csinálni.
- Semmi gond, Jay, elmegyek egy szállodába.
- Micsoda? Dehogyis! Hogy holnapra az összes újság tele legyen vele, hogy itt voltál nálunk? - Elgondolkoztam a dolgon, és rá kellett jönnöm, igaza van. Épp ezerrel azon agyaltam, hogy akkor beülök a kocsiba, és elmegyek Londonba, mikor Louis lépett mellém, és a fülemhez hajolt.
- Nekem nincs problémám a dologgal. Egy éjszakát kibírunk, nem igaz? - kérdezte, és előrébb hajolt, hogy a szemembe nézhessen. A torkomra forrtak a szavak. Egy ágyban vele? A szülei házában? Azok után, amik a közelmúltban történtek? Nem valami jó ötlet… De olyan kedvesen nézett rám, a szemeiben nem láttam semmi kétséget, és ez nekem is erőt adott.
- Nem, nem probléma - nyögtem ki, aztán erőltetetten elvigyorodtam, de inkább grimaszra sikerült.
Nehézkesen szedtem össze magam, ami inkább azért volt, hogy időt nyerjek, mint azért, mert annyira ellustultam volna. Ami azt illeti éberebb lettem, mintha egy vödör jeges vízzel öntöttek volna nyakon. Minden idegszálam megfeszült, és ezernyi gondolat cikázott a fejemben. Felmentünk az emeletre, Lou anyukája megmutatta a szobát, egyúttal az egész házat, ahol még nem járt egyikünk sem, aztán egy puszival búcsúzott tőlem, majd magához ölelte a fiát. - Jó éjt! - köszönt el tőle is, és még egyszer végigsimított Louis karján. Néztük, ahogy lemegy a lépcsőn, aztán még kínzó másodpercekig meredtünk a semmibe, mikor Lou egy nagy sóhajjal felém fordult.
- Hazz! Ha neked ennyire kellemetlen, akkor én alszom a földön szívesen.
- Nem, nem! Dehogy - válaszoltam azonnal, mert nem akartam gyerekesnek látszani. - Semmi gond - tettem még hozzá, és beléptem az otthonos szobába.

Húsz perccel később, már pizsamában (amit gyűlölök, de idegen helyen muszáj magamra vennem valamit) álltunk a vetett ágy mellett, és ismét eluralkodott a feszültség. Louis még nézett egy pillanatig, aztán egy hirtelen mozdulattal felhajtotta a kétszemélyes takarót, és becsusszant a párnák közé. Követtem a példáját, de körülbelül úgy éreztem magam, mint szűzlány a nászéjszakán. Azt se tudtam mit csináljak, annyira zavarban voltam. Hátat fordítottunk egymásnak, a párnákat rendezgettük, és a takarót húzkodtuk. Súlyos csendben feküdtünk, de mindketten jól tudtuk a másik légvételeiből, hogy egyikünk sem alszik. Percek múltán Louis megfordult, én pedig nem lélegeztem, míg meg nem bizonyosodtam róla, hogy nem akar hozzám érni, vagy beszélgetni. Már minden tagom zsibbadt, mikor a szuszogása elmélyült, és lelassult. Vártam még öt percet, mikor végre én is meg mertem mozdulni. Kínzó lassúsággal fordultam a másik oldalamra, centiről centire, alaposan megfontolva minden moccanást. Louis már mélyen aludt, és az ablakon beszűrődő holdfényben végre nézhettem az arcát. Mindig is imádtam nézni, mikor alszik. Ilyenkor eltűnik a művigyor, az arca kisimul, és annyira ártatlannak, és gyermekinek látszik, hogy le kellett fogjam a saját kezem, nehogy simogatni kezdjem. A szempillái halványan reszkettek, az ajkai picit elnyíltak, a lehelete mentolos volt, és édes, számomra olyan, mint egy afrodiziákum. A gyomrom összeugrott, a tenyerem megizzadt, és a lélegzetem is elakadt, annyira erősen vágytam rá, hogy magamhoz húzzam, és csókoljam kifulladásig. Lecsuktam a szemem, és minden erőmmel azon voltam, hogy uralkodjak a rám törő érzéseken. Kínomban dalszövegeket farigcsáltam, mikor Louis hirtelen megmozdult. Mély levegőt vett, én pedig azonnal visszafordultam a másik oldalamra. Abban a pillanatban mögém csúszott, a karjával átölelt, a fejét a tarkómhoz nyomta, és elfészkelődött. Nem vettem levegőt, csak mikor meghallottam halk, egyenletes horkolását. Még azt is imádom. Eltelt még vagy fél óra, mire végre rám talált az álom, és Lou karjával a hasamon, állával a lapockámban, végre eldobhattam a tudatomat.


.

19 megjegyzés:

  1. Szia Becca!
    Tudom, tudom, szörnyű vagyok. Fogalmam sincs, mikor írtam neked utoljára bármelyik blogodon is. :( Pedig elolvastam egyből. Szörnyű.
    Hogy egy kicsit magáról a történetről is dumáljak, ne csak az én szörnyűséges személyiségemről, be kell, hogy valljam, a hetekbe mindig félve jöttem föl. Viszont reménykedtem is, hátha majd pont abban a bizonyos fejezetben történik meg majd a nagybetűs CSODA, vagyis, hogy Louis végre észbe kap és bevallja magának, hogy ő igenis szereti még Harry-t.
    Azt hiszem, ennyi lenne az én véleményem. (Ez hülyén hangozhatott :D)
    Remélem, meg tudsz nekem valaha bocsátani, most pedig megyek, mert még be kell fejeznem az én Larry-met, ahol éppen kibékülőfél van, szóval példát vehetnél rólam igazán. :D
    xD (tudod, ugye? :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, a lényeg, hogy most itt vagy! :)

      Sajnálom, hogy hetek óta csalódást okozok, amiért a fiúk még nem békültek ki, de ha hiszed, ha nem, igazából nincs beleszólásom a dolgokba,,,amíg ezek jönnek, ezeket írom, és én is reménykedem, hogy minél előbb rendbe jönnek a dolgok.

      Remélem, nálad már minden a legnagyobb rendben a két fiú között.

      Köszönöm, hogy írtál, már azt hittem elhagytál...

      Puszi: Becca

      Törlés
  2. Hát... Ömm. Meg izé. Szóval: KÖSZÖNÖM! Főleg az utolsó sorokat. Annyira bíztam benne, hogy mihamarabb elérkezik ez a pont, ahol már Lou nyit Harry felé (még ha álmában teszi is). Olyan öröm volt olvasni. Alig várom hogy mi lesz a másnap reggeli reakció :)
    xxJulcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen:)
      Ideje már, hogy Louis is felnőjön.
      Hozom hamar a következőt, de azért ne remélj túl sokat ...

      Ölellek: Becca

      Törlés
  3. annyira annyira de annyira imadlak...de annyira..most iszonyat szuksem volt egy ilen reszre..feldobta az amugy rohadt depis kedvemet...ugyhogy KOSZONM..a vegere mar elsirtam magam pedig nem olyan szomoru megis mindkettejük igy latni olyan furcsa es egyben szornyu..foleg a Harryben uralkodo erzelmek...kivancsi lenne Lou mit gondol...de orulok h legalabb baatobaratok, ezis tobb a semminnel....megmosolyogtattal, megnevetettel, megsirattal es elgondolkodtattal...hihetetlen vagy te isteni teremtes...megegyszer angyon koszonom fantasztikus vagy...
    puszi: Dóri <3 :*
    (u.i.: uppsz lehet egy kicsit hosszura sikerult, bocsika) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haali egykor helyesiras: ulj le (fekudj le aludni) lanyom egyes.bocsanat😭

      Törlés
    2. Semmi baj, én így is mindent tökéletesen értettem, és nagyon örülök, hogy sikerült megnevettetnem. Megríkatni nem akartalak, de ha épp arra volt szükséged, akkor az is jó, ha sírsz egy kicsit. Néha kell az is.

      Nagyon köszönöm, hogy írtál, ilyen későn, ilyen fáradtan <3<3

      Törlés
  4. Nem sikerult huszadiknak lenni de sebaj:D amuuugy Becca uristen omg ez a resz nagyon kellett mert totalidan feldobtal igy 3ora alvas utan (olyan beteg vagyok h arra szavak nincsenek)
    Naszoval
    Az elsooo imadom a fuvezos videoba amikor Zayn benyogi h Lou a "faszt szereti" azon enis folyton felrohogok mint Hazz xd
    Milyen kicseszett rossz erzes lehet h valaki akit mindennel jobban szeretsz ott van de megse...jujj
    Ha most latok egy hullocsillagot azt kivanom menjenek ki arra a helyre Doncasterben ahol tudod az tortent ;)
    Iszonyu Happy vagyok mert Lou sztem kezdi erezni h hianyzik neki Hazz es neki is csak rosszabb h ott van de megse
    Amugy a tortenet elejen Lou szendvedett h Hazz beismerje h neki nem a sok csaj kell hanem ő szoval most Hazz szenved h Lou beismerje h o eleteszerelme es aww *0*
    Amugy az a kep ami Harry fejeben van a gyerekekrol es a csaladajarol az annyira szep es amikor azt gondolta h nem lesz lou gyerekeinek se anyja se apja ott lehet leutottem volna mert Becca megoldja h de :D
    Nah....
    Imadom hogy lassanlassan eszhez terited oket, koszonommm❤
    ps. Hazz valami szexi rozsaszin nyuszis pizsibe alszik? *0* :'DdDDD
    Imadlakk
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem már jobban vagy. Idén én is nagyon nehezen keveredtem ki az influenzából. :((

      Nem tudom, hogy Harry rózsaszín , nyuszis pizsiben alszik-e, de most, hogy mondtad, én már látom magam előtt;) :P:P

      Remélem, most már tényleg észhez térnek :)

      Puszillak, és vigyázz magadra!

      Becca

      Törlés
    2. Sokkal jobban es sokat segitett hogy a haverjaim folyton kiabaltak hogy megint megfazok es takarodjak pulcsit felvenni:D (szigoru szeretet aww:DdD
      A kep Hazzrol nyuszis pizsiben fertozoo *0*
      ugy varom a kovi reszt awww (faradt vagyok es a romai furdok nemetul nem kotnek le de meg kell tanulni, hulyeeeee suliiiii:D)
      Pusziiiii
      ❤❤❤
      ~Zsófi

      Törlés
  5. Itt is vagyok, én nem nézek szürkeötvenárnyalataát:)))

    Komolyan egy ilyen képet Zaynről??Már ez kicsinált:P

    "Bár abban az országban ez teljesen legális, mégis világszintű cirkusz lett belőle. "-----Hát jah....sosem fogom megérteni amúgy miért is....


    " Egyikünk sem használ tudatmódosítókat ahhoz, hogy túlélje ezt a szart, amit sikeres és gazdag életnek hívnak, és ezt annak köszönhetjük, hogy ez tényleg egy szuper csapat, ahol számíthatunk egymásra."----szuperül érzékelteted a világukat amúgy....szeretem, hogy minden rossz és jó velejáróját is a sztárvilágnak, feltárod elénk, hitelesen teszem hozzá.:)

    "De ez más. A füves cigit sokan azonosítják a kokain, vagy heroin szintű kábszerekkel, anélkül, hogy utána olvasnának. "----Ó igen ettől én is mindig kiakadok, miért élünk buta, tudatlan világban amúgy? Az emberek teljesen hülyék....nem szeretem őket.:D

    "Ráadásul Zayn benyögi a filmen, hogy „tudom, hogy a faszt szereted”."---ó igen!:D A kedvencem<3:D

    "Csak azt sajnálta, hogy csalódást okozott a rajongóknak, a többit magasról leszarta volna. "----Kis dárga<3 Én így is szeretem....:)Megvígasztalnám én is, örülök, hogy Harry mellette állt!!:))

    "- Ma rosszabb - mondta minden magyarázat nélkül, én pedig automatikusan kinyúltam érte, megfogtam a kezét, és az ölembe húztam. Összekucorodott a combjaimon, és a nyakamba fúrta az arcát. "----ez annyira meghitt és édes....itt könnyeztem először<3 Igen...tudom...érzelmileg labilis vagyok...:D

    ” És itt volt a fordulópont. Ha ő is kipróbálta, akkor mégis milyen jogon kéri számon Louistól? Csak azért, mert az ő korában még nem volt kamerás telefon, hogy őrült módon megörökítse, és felpakolja a netre, még nem lesz kisebb bűn az övé. "----Ez nagyon érett gondolat! Szeretem azokat a részeket, amik tényleg olyanok, hogy az ember kiírja és elraktározza a kis idézetgyűjteményébe<3

    "Hogy lehet, hogy nem az enyém már? "-----Ezt kérdezem én is!!!!! Hogy lehet????????

    "Első perctől szerettük egymást, és ez máig sem változott. Nekem is olyan, mintha a családom lennének. "-----ahoyg te mondanád "Drága Mama":))) szeretem;))

    "Jöttek a többiek, elsőnek Lottie, akit ki nem állhatok. Az egyetlen a népes famíliából, akinek nem őszinték a szemei. Valahogy mindig úgy érzem, Lou farvizén szeretne evezgetni, és ha lehet, munka nélkül megúszni az életet. Pici irigységet is érzek a szavaiban, ha a bátyjáról beszél, mintha Louis érdemtelenül keresné a rengeteg pénzt, és az élete maga lenne a gondtalan semmittevés. Tudom, ha egy hétig kellene csinálnia, visítva rohanna világnak."----- IMÁDLAK!!!!!!!! Lottie engem olyan szinten felbasz a művigyorával, és úgy magával a lényével, hogy ezek a sorok dorombolásra késztettek!!:D<3

    "- Kibékültetek? - kérdezte halkan, ahogy hozzám hajolt.
    - Csak barátok vagyunk - válaszoltam őszintén, mire a karomnál fogva eltolt magától, és mélyen a szemembe nézett.
    - Ezt ő akarja így? - A mondat, bár kérdésnek hangzott, inkább megállapítás volt. Bólintottam.
    - Látom, te még nem vagy túl rajta - jött a következő tényfeltáró nyilatkozat.
    - De igyekszem! - mondtam meggyőződéssel, mire ő bólintott kedvesen. "----ismét egy fájóan őszinte, érzelmekkel teli jelenet.....<3 Annyira közel áll a szívemhez ez az egész sztori...../Bűntudatkeltés on./

    VálaszTörlés

  6. "A szemei hálásan csillogtak, mert nem hitte el, hogy nem nekem köszönheti a dolgot.
    - Nem mondtam semmit. Ami azt illeti, én is be voltam rezelve, hogy neked ugranak. De úgy látszik, igazi, szerető családod van, akik elfogadnak a hibáiddal együtt, és jobban szeretnek annál, minthogy bántsanak - mosolyodtam el. "----Annyira családias az egész, házasodjanak már össze!!!:D Louis csingcsing térj észhez!!!!!!!!

    "- Kisfiam! Dobd el azt a büdös bagót! - hallottuk meg Jay hangját, de nem volt igazán szemrehányó, vagy dühös. "------Tipikus anya.Tipikus:D

    "Egy ágyban vele? A szülei házában? Azok után, amik a közelmúltban történtek? Nem valami jó ötlet… "-----Dehogynem.....ennél jobb ötletet nem is hallottam még!!:P:P

    "Louis még nézett egy pillanatig, aztán egy hirtelen mozdulattal felhajtotta a kétszemélyes takarót, és becsusszant a párnák közé. Követtem a példáját, de körülbelül úgy éreztem magam, mint szűzlány a nászéjszakán. "---Jajj ez annyira édes, imádom!!!!!el tudom képzelni milyen érzés:))) Jajj:)

    "Súlyos csendben feküdtünk, de mindketten jól tudtuk a másik légvételeiből, hogy egyikünk sem alszik. Percek múltán Louis megfordult, én pedig nem lélegeztem, míg meg nem bizonyosodtam róla, hogy nem akar hozzám érni, vagy beszélgetni. Már minden tagom zsibbadt, mikor a szuszogása elmélyült, és lelassult. Vártam még öt percet, mikor végre én is meg mertem mozdulni. Kínzó lassúsággal fordultam a másik oldalamra, centiről centire, alaposan megfontolva minden moccanást."-----igen....igen....igen.....annyira. Nincsenek szavaim.<3


    ". Ilyenkor eltűnik a művigyor, az arca kisimul, és annyira ártatlannak, és gyermekinek látszik, hogy le kellett fogjam a saját kezem, nehogy simogatni kezdjem. "-----Jajj....csillámfaszláma effektus on.....imádom imádom imádom<3 Totál együtt érzek Harryvel, az alvó Lou biztos egy tündér<3


    "...a lehelete mentolos volt, és édes, számomra olyan, mint egy afrodiziákum. "--- Az normális hogy éreztem ezt a számban????? Oh my Godness...le kell nyugodnom, mert összefutott a nyál a számban....

    "A gyomrom összeugrott, a tenyerem megizzadt, és a lélegzetem is elakadt, annyira erősen vágytam rá, hogy magamhoz húzzam, és csókoljam kifulladásig. "---TEDD MEG HARRY!!!!! TEDD MEG!!!!!!!!

    "Abban a pillanatban mögém csúszott, a karjával átölelt, a fejét a tarkómhoz nyomta, és elfészkelődött. Nem vettem levegőt, csak mikor meghallottam halk, egyenletes horkolását. Még azt is imádom. Eltelt még vagy fél óra, mire végre rám talált az álom, és Lou karjával a hasamon, állával a lapockámban, végre eldobhattam a tudatomat. "---------Istenem....itt már éreztem, hogy kicsinált teljesen ez a rész....minden szempontból, újra széttépted a szívem<3 Szeretlek Becca!!


    A többit tudod. Én mindig itt leszek!!!!!Mert az MTF az MTF....az MTF Larry.<3


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira imádom ezeket az elemző kommenteket, és mivel Silke lelépett, mi lenne velem nélküled?????

      nagyon, NAGYON köszönöm, hogy megteszed a kedvemért, hogy ennyi időt töltesz el ezzel.

      Hozom a folytatást, mert ma még DLB-znünk is kell.

      Imádlak!!!

      Törlés
  7. Ez a kep Zaynról jaaj en most lehet,hogy hülye vagyok, de en imadom azt a videot köszi Louis,hogy felvetted hálám örökké üldözni fog. "tudom,hogy a faszt szereted" Zayn kerlek xd imadom imadom ez a mondat egyszer a törtenelem könyvekbe fog szerepelni. Majd jött a kín es az öröm a meghatódottsag együttese belefogok ebbe halni de azert meg a Lotties reszeknel hangosan felnevettem xd Harry. Barchobazik meg szólancozik a gyerekekkel Istenemnes Harry ne add fel kerlek ne add fel lesz gyereketek egy csodálatos családotok Lou-val. Jaj Istenem nem bírom. Louis nagypapája annyira édes.Jayt meg áldom,hogy egy szobaban egy agyban ágyazott nekik. Bar a szivem meghasadt, de ahogy Louis átkarolta Harryt ujra remeny ébredt bennem,hogy legalább álmaban azt teszi,amit igazaból érez <3 Louis kérlek kérlek tegyel valamit vagy valaki tegyen valamit mert nem bírom! Annyira várom a kövit! <3 Köszönöm ezt a részt a szivemben erzelmek kavalkadja es úgy dobog,mintha kiakarna ugrani,hogy mi lesz... Csodalatos,magaval ragadó resz lett isme. Nagyon köszönöm. Imádlak! <3 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra mindig hihetetlen, hogy egy-egy rész milyen érzelmeket vált ki belőletek. Mikor azt hiszem, na ez dögunalom lett, és gyatra, akkor írtok olyan meglepő dolgokat, hogy leesik az állam.
      én köszönöm, hogy itt vagy, és olvasod, és írsz nekem. Tudod, mennyire fontos ez nekem...

      Imádlak, hozom a kövit, és ígérem, egyszer minden jóra fordul....tudod:
      Mindennek jó a vége,,,ha nem jó, akkor nincs vége! :))

      Puszillak.

      Törlés
  8. Már a kép bejött :D Imádom azt a videót, nem értem miért kell ilyen nagy felhajtást csinálni ebből, fiatalok, szórakoznak... Mindegy is, imádtam ezt a részt, akárcsak a többit :)

    "Ráadásul Zayn benyögi a filmen, hogy „tudom, hogy a faszt szereted”. :DD Ez a mondta mindent visz ;) Még mindig jót nevetek rajta :))

    A Lottie részeken jót röhögtem :D Isten áldja Jayt, amiért Louis szobájában ágyazott meg :3 Jól tette, itt már éreztem, hogy talán van remény, hogy lassan, de rájönnek, hogy ők igenis egymásnak vannak teremtve :3

    "Louis már mélyen aludt, és az ablakon beszűrődő holdfényben végre nézhettem az arcát. Mindig is imádtam nézni, mikor alszik. Ilyenkor eltűnik a művigyor, az arca kisimul, és annyira ártatlannak, és gyermekinek látszik, hogy le kellett fogjam a saját kezem, nehogy simogatni kezdjem. A szempillái halványan reszkettek, az ajkai picit elnyíltak, a lehelete mentolos volt, és édes, számomra olyan, mint egy afrodiziákum. A gyomrom összeugrott, a tenyerem megizzadt, és a lélegzetem is elakadt, annyira erősen vágytam rá, hogy magamhoz húzzam, és csókoljam kifulladásig." - aww, imádom az olyan részeket, amikor nézik ahogy a másik alszik :3 Louis gyönyörű lehet,akkor is mikor alszik és Harry szerencsés hogy láthatja <3 Ez volt a legszebb és egyben legszomorúbb rész.

    "Abban a pillanatban mögém csúszott, a karjával átölelt, a fejét a tarkómhoz nyomta, és elfészkelődött. Nem vettem levegőt, csak mikor meghallottam halk, egyenletes horkolását. Még azt is imádom. Eltelt még vagy fél óra, mire végre rám talált az álom, és Lou karjával a hasamon, állával a lapockámban, végre eldobhattam a tudatomat. " Itt pedig végem lett! <3 :3 Én is imádnám, ha mellettem horkolna, tőle bármit elviselek :)

    Imádat van! <3
    Várom a kööööviiiiit! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te Drága!

      annyira hálás vagyok, hogy még elemzel is, nem elég, hogy írsz... úgy látom, breeze rászoktat lassan:)) átmentek elemző olvasóba. ( Isten tartsa meg a jó szokásotokat! )

      Örülök, hogy szeretted, bár én már nagy összeborulást szeretnék igazán...
      De minden jóra várni kell.... de remélem, már nem sokat.

      Puszillak, és mindent köszönök.

      Imádat van ;)

      Törlés
  9. Jaj ez a rész nagyon édes volt! :) Imádom, hogy olyan természetesen tudnak valahogy viselkedni egymással, hiába nem jöttek még úgy össze már akkor is olyan mintha együtt lennének! :) A kis családi látogatás is nagyon tetszett, hát igen mindenki azt akarja, hogy újra együtt legyenek. Nem csodálom, hogy nehéz volt elaludnia Harrynek, úristen jó nehéz lehet, hogy ott van mellette a szerelme de nem csókolhatja meg. Amikor meg Louis átkarolta itt olvadoztam! :) Puszi Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy ilyen szituáció az kikezdi az ember idegeit, pláne Harryét, aki amúgy is túlérzékeny. De lényeg, hogy legalább kicsit összebújtak. Én már ennek is örülök:)

      Köszönöm, hogy szántál időt a kommentelésre.

      Puszillak <3

      Törlés