2015. szeptember 14., hétfő

CXXIV. Fejezet

Sziasztok!

Hoztam egy új részt, hisz új hét kezdődik.:)
Az elmúlt napok eseményei sajnos engem sem kerültek el, és a Liam interjú annyira kicsinált, hogy egyelőre nem írom az MTF-et, mert képtelen vagyok. Van még pár részünk, azt mindenképpen hozom, és addigra kiderül, mi lesz velem és a bloggal a továbbiakban.
Itt is voltak leiratkozók, és több személyes ismerősöm, barátom kiszállt... amit meg is értek teljesen. Sok ez már, és nehéz.
De mi még itt vagyunk. Megköszönném, ha kimutatnátok, hogy még érdekel benneteket ez a történet, és nem haltak ki a Larriek... Sokat jelentene nekem. Ahogy az is, ha azok helyett, akik feladták, feliratkoznának azok, akik esetleg most érkeztek, mert mindentől függetlenül, sokan érkeznek most a fandomba, akiket épp ezek a hírek sodornak hozzánk.

Vigyázzatok magatokra.... xxx Becca



Harrytől azt kaptam a szülinapomra, hogy az Ausztrál turné alatt együtt veszünk szörfleckéket. Mindig szerettem volna, ha együtt siklunk a hullámokon, de eddig nem volt alkalom rá, hogy ő is gyakorlatot szerezzen. Nem is érdekli igazán a dolog, csak az én kedvemért teszi, és ez benne az igazi ajándék. Harry golfozni szeret, amitől én olyan ideges leszek, hogy törni-zúzni tudnék, de ő imádja. Képtelen vagyok felfogni, mi az élvezetes abban, ha egész napokat töltesz el azzal, hogy a le-fel mászkálsz a dombokon, míg meg nem találod a kurva kis labdát, amit aztán elütsz a picsába, és megint mehetsz megkeresni. Niall és ő, mostanában már tökélyre fejlesztették a dolgot, és képesek máskor is erről beszélgetni, amitől nekem rohamos ütemben hullani kezd a hajam. Harryt viszont hidegen hagyja a foci és a küzdősportok, szívesebben néz szinkronúszást, vagy atlétikát, amit meg én utálok. Egyszer viccesen meg is jegyezte, hogy Liammel jobban jártam volna, ő meg Niallel, de nem tudtam nevetni a poénján.
Most viszont, mikor elmesélte, hogy odamegyünk vissza, ahol két éve megszálltunk, és imádtuk a helyet, aztán napokig a hullámlovaglást fogjuk gyakorolni, egészen belelkesedtem, és az sem érdekelt, hogy közben persze zajlik majd a turné, és mindenki idegbeteg lesz a stressztől.
De addig még két hét van hátra, ami készülődéssel, énekpróbákkal, ruhaválogatással és interjúk tömkelegével van telezsúfolva.
Plusz nekem beiktattak egy-két kötelező papwalkot és clubbingot, amitől enyhén szólva hányok. B már azt is rebesgette, hogy a közeljövőben megváltoznak a dolgok, mert az Ellel való szakítás után megkezdődik az új imidzsem felépítése, és a személyem megerősítése a sajtóban, mert – mint ahogy mindig is tudtam –, nem vagyok elég népszerű.
– És mit takar a rebranding, az én esetemben? – kérdeztem, mert felmerült bennem a gyanú, hogy nem fog tetszeni a terv.
– Khmmm… én nem vagyok kompetens ezekben a dolgokban – adott kitérő választ Brandon, és nem igazán akart a szemembe nézni.
– Te az égvilágon semmiben nem vagy kompetens, de mindenről tudsz, úgyhogy ki vele! Ne akard, hogy két napig szekáljalak, vagy rád uszítsam Harryt…
– Oké, oké… azt tényleg nem akarom. Nézd, Lou, én nem akarok semmit mondani, amiért megüthetem a bokám…
Igyekeztem olyan csúnyán nézni rá, amennyire csak tudtam. – Szerintem nem sok választásuk van. Mivel már nem tinilányok a célcsoport, és az egész bandának új piacokra van szüksége, csak három dolog van, ami eladható a sajtóban.
– És mik azok? – kérdeztem vissza, bár magamtól is tudtam a lehangoló választ.
– Szex, botrány, és a kettő keveréke. – Elgyötörten sóhajtottam fel.
– Nem lehetne inkább valami jótékonyság, vagy újdonság? Mondjuk a lemezcégemmel kapcsolatos dolog? Akármi?
– Próbálkozni lehet, Louis, de nem hiszem, hogy ez a rajongókon kívül bárkit is érdekelne… Egyeztess a vezetőséggel.
– Fogok! – mondtam határozottan, de tudtam, hogy gyengék az esélyeim.
Ideiglenesen háttérbe szorítottam a félelmeimet, és a közelgő eseményekre fókuszáltam.
Igyekeztem Harryt kihagyni, amennyire csak lehet, bár nagy szükségem lett volna arra, hogy megbeszélhessem vele a félelmeimet, de úgy ítéltem meg, azzal, ha bevonom a dologba, csak fájdalmat okozok neki, és arra végképp nincs szükségünk, hogy köztünk is feszültség legyen. Inkább hallgattam (bár az eljegyzésünkkor megígértem, hogy a jövőben ilyen nem lesz) és igyekeztem csak rá koncentrálni, ha végre együtt tölthettünk pár órát, vagy egy egész napot. Nagyon hiányzott, mert ismét beköszöntött az az időszak, mikor jóformán csak telefonon beszélünk, és hébe-hóba tudunk megszervezni egy titkos randit, de sokszor nagyobb energiabefektetést igényelne, mint amennyit nyernénk vele, így inkább Skype-olunk vagy telefonálunk, amikor csak lehet.
Kicsit könnyebben megy, mint régen. Valószínűleg beleszoktunk már a dologba, és attól, hogy nem vesszük annyira a szívünkre, elviselhetőbb lett az egész herce-hurca.
Harry nagyvonalú ilyen dolgokban, mert nem gyötri állandó féltékenység, én pedig igyekszem uralkodni magamon, és apróságokra gondolni, mikor maga alá gyűr a zöld szörny.
Például arra, hogy mindig a gyűrűjét basztatja, ha ideges; hogy milyen, mikor elrévedt tekintettel gondolkodik, majd hirtelen kijelenti, hogy szeret (mert olyankor a szép emlékeink merülnek fel benne), vagy hogy mennyire szereti, ha incselkedem vele. Szexre nem merek gondolni, mert ha azon agyalok, hogy Harry gyakorlatilag egy napot is nehezen bír ki anélkül, hogy belehajszolna egy kiadós szeretkezésbe, rögtön elindul a vezérhangya, hogy akkor hogy bír ki közel egy hetet nélküle. Persze, én sosem voltam nagy fakír, és mióta az őszinteség a jelszavunk, igyekszem inkább kuturáltan megfogalmazni az agymenéseimet.
Este, mikor végre beestem a hatalmas ágyba a szállodában, és lehetőségem volt felhívni őt, már az első csörgésre felvette a telefont.
– Szia, kicsi! – búgott a vonalba, amitől a karomon felállt az összes szőr, és volt még egy testrészem, ami szeretett volna felállni, de gondolatban rendre intettem.
– Helló, cica! – duruzsoltam, és szinte láttam magam előtt, ahogy féloldalasan elmosolyodik, és a gribedli behorpad az arcán.
– Imádom, ha így hívsz – dorombolta, amitől megint végem volt, de teljesen.
– De hát az vagy! Egy nagymacska. Mindig dörgölőzöl, és imádsz játszani, de azért állandóan rettegek, hogy leharapod a fejem.
– Hát, a fejedet nem tudom, de néha eszembe jut, hogy ráharapjak arra, ami a számban van… – incselkedett tovább.
– Akkor már alig lenne pár ujjam, és rég nem tudnék pisilni… – állapítottam meg.
– És beszélni sem! – tette hozzá gyorsan, mire eszembe jutott, hogy a nyelvem is eléggé hiányozna, ha leharapná.
– Akkor ezentúl kétszer is meggondolom, mit adok a szádba – vontam le a konzekvenciát, mire Harry hangosan felnevetett.
– Szerintem ez az elhatározásod addig fog tartani, amíg ismét találkozunk.
– Ez elég valószínű – adtam neki igazat, és már én is vigyorogtam.
– De ha biztosítékot akarsz, akkor te is a szádba veheted valamimet, hogy gyorsan elégtételt vegyél, ha nem bírok magammal.
Azonnal láttam a méltán népszerű 69-es pózt, és már alig tudtam nyelni a nyálamat. Harry halkan felkuncogott. – Már áll, igaz? – kérdezte, mire az ágyékomhoz kaptam, és én is felnevettem.
– Áááá, dehogy! – füllentettem, aztán eltereltem a témát, és a napjáról érdeklődtem.

***

– Nem érdekel, Niall. Nem fogod elcsalni Harryt arra az egy napra, amit együtt tölthetnénk a héten.
– Jajj, Lou, ne legyél már ilyen. Most lesz a visszavágó Craignek és Humpreynak, amiért a múltkor csúnyán elpicsáztak bennünket.
– Majd én elpicsázom Harryt, te meg hívsz valaki mást golfozni! – kötöttem az ebet a karóhoz.
– Oké. Ha nem engeded el golfozni, akkor legközelebb nem nézheted a VB döntőt – szegte fel az állát, és keresztbe fonta a karjait. Ez egy  övön aluli ütés volt, és hirtelen nem is tudtam mit válaszolni rá.
– Majd Harry eldönti, hogy mit akar – találtam meg a legígéretesebb választ.
– Jól van! – ejtette le a vállait Niall. – Akkor lőttek a golfnak. Harry úgysem merne elkéredzkedni tőled, ha csak egy napra jön haza… – mondta, és láttam, hogy beletörődik a dologba. Belém nyilallt, hogy mekkora seggfej vagyok.
– Várj! Menjetek golfozni, csak legalább hat körül gyertek vissza. Szeretném elvinni vacsorázni – mondtam békülékenyen, mire hirtelen visszafordult, és hitetlenül nézett rám.
– Komolyan?
– Igen. És bocs… Igazad van.
Niall csak tátogott, a szemei hatalmasra tágultak, és úgy tűnt, nem találja a szavakat.
– Beteg vagy? – kérdezte, és közelebb lépett.
– Na jó! Tűnj el a szemem elől, amíg meg nem gondolom magam, és ne élj vissza a jóindulatommal! – mondtam, mire felszaladt a szemöldöke, egy pillanatig még vizslatott, de aztán gyorsan hátralépett.
– Oké, Lou. És nyugi, nem árulom el senkinek! – nevetett halkan, én pedig kényszeredetten elvigyorodtam. Ekkora kuriózum, ha valamiért elnézést kérek, és igazat adok a másiknak?! Rá kellett jönnöm, hogy valóban az.

Liam épp egy inget kötött a derekára, és a szokásos mozdulataival, a lába között matatva indult el a képzelt színpad eleje felé.
– Jól van, Payno, de próbálj előreérni, mire a te szólód jön! – instruálta David, akihez kénytelen voltam jó pofát vágni, mert most ő kapta a feladatot, hogy rendezze össze a színpadi képet.
– Nem tudok, csak ha rohanok! – reklamált Liam. – Nem lehetne, hogy középről indulok, vagy már a refrén alatt?
Láttam, hogy a méltán gyűlölt pasi az állát dörzsölve gondolkozik a lehetőségeken, és le kellett nyelnem a nyelvem, hogy be ne szóljak valami epéset… Például, hogy az ágyban is ennyit tanakodsz? Mert akkor nem csoda, ha Harry kivágott, mint a macskát szarni. Elégedetten elvigyorodtam, és Hazzra néztem, aki unottan nyomkodta a telefonját, míg a kis-, és a gyűrűsujjával tartotta a mikrofont. Mindig elalélok, ha látom, mekkora keze van, és mikre képes vele. Én egy dobozos kólát érek át, ő a kólát, egy könyvet, és még odafogja a telefont is. Végem van ettől.
– Jól van, akkor indulj el a második sorra, és lassabban sétálj! – mondta Soutar. – Harry, te pedig légy szíves gyere kicsit előrébb.
– Oké! – válaszolt a megszólított, és fel sem nézve a mobiljából, két lépést tett előre.
– Mi lenne, ha idefigyelnél? – kérdezte David, és volt egy kis személyes sértettség a hangjában.
– Nem kell nézzelek ahhoz, hogy halljam, amit mondasz – mondta Harry tárgyilagosan, én pedig nem tehettem ellene, a mellkasom kidülledt, mint egy kis kakasnak.
A próba elég unalmasan telt, mivel végig az volt a téma, ki, hol álljon, és ki, merre induljon el. Mikor egy sorba kellett, hogy álljunk, automatikusan Liam és Niall közé álltam, de Harry határozottan kitolta Paynot a sorból, és mutatta, hogy álljon a másik végére, ő pedig mellém lépett.
– Az előbb jobb volt! – mondta David.
– Szerintem meg most jó! – szólt a mikrofonba Harry, és a hangja bezengte a próbatermet.
Oldalról ránéztem, majd követtem a pillantását, és rájöttem, hogy farkasszemet néz az exével, aki még be akart próbálkozni, hogy rávegyen bennünket az eredeti felállásra, de Harry kőkemény pillantásából rájött, ezzel most nem fog tudni mit kezdeni.
– Miért baj, ha Lou mellett állok? Szerintetek nem feltűnő, hogy mi soha nem állunk, ülünk egymás mellett, és évek óta szinte nem is szóltunk egymáshoz? Komolyan mondom, ennél nyilvánvalóbbá nem is tehetnétek az egészet – prüszkölte, és még halkan hozzátette: – Ez szánalmas.
Zaynre néztem, aki egyáltalán nem szólt egész nap. Olyan volt, mintha tényleg nem is érdekelné az egész. Máskor vérre menő csatákat vívtunk azon, ki, hol álljon, melyik szám alatt menjünk a catwalkra, és mikor maradjunk a nagyszínpadon, de ő már egészen máshol járt. Ezek szerint mégsem változtatta meg a döntését, és bármikor megtudhatjuk, hogy holnaptól nem lesz velünk. Nem szóltam egy szót sem, mélyen elraktároztam az információt, és igyekeztem összpontosítani, de a torkomat keserű epe lepte el. Nem tudom elképzelni az egészet Zayn nélkül. Mi csak öten vagyunk egy zenekar. Négyen csak a maradék leszünk. Egy nyomorék óriás…
Épp vége volt a háromórás próbának, ahol a számok többségét átbeszéltük, és indultunk volna kifelé, mikor Niall megszólalt.
– És a három új számon kívül nem is teszünk be többet?
Mindannyian lemerevedtünk, és kérdőn néztünk össze, majd a háttérben, egy széken üldögélő Brandonra.
– Egyelőre ennyi. Lehet, hogy a turné második felére lesznek még újak, de egyelőre a többi marad. És jó lenne, ha kicsit ráfeküdnétek az énekórákra. Van, akinek még ezek is csak nehézkesen mennek…
Tudtam, hogy Niallre, de elsősorban rám célzott, és megint forrt bennem a düh. Mindig is én voltam a gyenge láncszem. Nincs belső hallásom, és általában csak valaki mással együtt tudok tisztán énekelni, de azért nem annyira gáz, hogy folyton froclizzanak miatta. Nem én kértem, hogy beválogassanak a bandába.
Harry karját éreztem meg a vállamon, aki belepuszilt a hajamba.
– Igen, otthon majd gyakorolunk. Énekelhetsz a mikrofonomba! – suttogta, amitől egyből megrándult a szám széle. Mikor felpillantottam, és David irigy pillantását is bezsebeltem, határozottan jobban éreztem magam.
– Elhívom Zaynt egy sörre, jó? – kérdeztem, ahogy megfogtam a vállamról lógó hatalmas kezet.
– Oké, persze, menjünk! – lelkesedett Harry, mire egy picit megtorpantam a mozdulatban. – Ó, vagy úgy… Én nem vagyok meghívva… – Nem kellett szólnom egy szót sem, Hazz azonnal értette a szitut.
– Cica, ne harizz… csak…
– Lou, semmi baj. Értem én. Menjetek csak nyugodtan! – mondta, és egy nagy cuppanóst nyomott az arcomra. – Addig elmegyek Nadine-nal, és megnézzük a tavaszi kollekciókat a plázában.
– Jól van. Hányra legyek otthon?
– Nem tudom, meddig bírjuk – mosolyodott el Harry. – Írok, ha már kifelé cipeljük a csomagokat.
– Rendben! – álltam lábujjhegyre, hogy egy cuppanóst nyomjak a szájára, de épp akkor valaki nekicsapódott a vállamnak, és Soutar robogott el mellettem.
– Ez nem normális. Még mindig ennyire odavan érted? – kérdeztem, és kurva nehezen álltam meg, hogy utána ne üvöltsek valamit.
– Nem hiszem, csak a sértett büszkesége miatt csinálja – mondta Harry. – Azóta nem is beszéltem vele.
– Azt hiszem, itt az ideje, hogy elmeséld ezt a sztorit – mondtam halkan, és magam felé fordítottam, hogy kénytelen legyen rám nézni.
– Itt? Most? – kérdezett vissza, és zavartan körülnézett.
– Nem. Természetesen nem itt és nem most. De mivel a következő hetekben állandóan velünk lesz, úgy érzem, jobban viselném, ha nem a saját agyszüleményeimből indulnék ki…
– Ez ezer százalék! – bólintott Harry. – Semmi olyan nincs, és nem is volt, ami miatt féltékenynek kellene lenned.
Közelebb hajoltam hozzá.
– Azért az, hogy megfarkaltad, elég indok rá, hogy kicsit zabos legyek.
Harrynek megrebbentek a pillái, amitől azonnal megugrott a gyomrom. – Ne! Neeeee! – csóváltam meg a fejem, de Harry lesütötte a szemét. A felismerés letaglózott.
Magához húzott, és meg akart csókolni, de durván ellöktem magamtól, anélkül, hogy felfogtam volna, mit teszek. – Most jobb, ha megyek! – mondtam, és elfordultam tőle.
Harry utánam mozdult, de nem fordított meg, csak a vállamra tette a kezét, és mögém lépett.
– Sajnálom! – mondta halkan, és a fülem mögé adott egy puszit. – Szeretlek, Lou. Nem tudom meg nem történtté tenni. Te is elkövetted a saját hibáidat. Azt mondtad, túllépünk a múlton…
– Igen, de nem tehetek róla, hogy nem megy könnyen, ha itt kísért… – mondtam, és lassan ellazítottam a vállaimat.
– Nem számít, mi volt. Mert akkor sem számított – nyomta meg az utolsó mondatot Harry, de a tudat, hogy magába engedett valaki mást, annyira lesújtott, hogy még nem tudtam megemészteni.
– Oké…
igyekszem felülemelkedni a dolgon.
– Ha hazaérünk, megbeszéljük ezt! – jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon Hazz, és én is megkönnyebbültem egy kicsit, mert nem akartam ismét magamban őrlődni hetekig. Bólintottam, és lenyúlva megkerestem a kezét. Felemeltem, adtam egy puszit az ujjaira, de anélkül hagytam ott, hogy ránéztem volna. Reméltem, hogy tudja, most szükségem van egy kis távolságra.
Zayn épp az öltözőből fordult ki, mikor odaértem.
– Cimbi! Igyunk meg egy sört! – mondtam határozottan, és átkaroltam a vállát.
– Miért? Mi a baj? – kérdezte egyből. Én pedig rájöttem, nem találtam ki semmi indokot, miért akarok hirtelen sörözni menni, ha eddig le se szartuk egymás fejét.
– David… – mondtam ki a nevet annyi gyűlölettel, amennyi csak belefér egy szóba. Zayn megrántotta a szemöldökét, de egyből tudta, miről van szó.
– Oké. De erre valami tömény kell! – biccentett, majd elindult a liftek felé.


.



32 megjegyzés:

  1. Kiakadtam. Nem szabad igy suliba kuldeni szegeny Rekat. Gonosz vagy

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚ...Második lettem!! :DD Teljes reménytelenséggel jöttem szétnézni, erre tessék :DDD Imádlak!!! Meg a részt is!!! Nagyon jó lett mint mindig, annyira imádom :D és természetesen nagy hévvel várom a következőt! :DD
    ~ A

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugy szeretem,ha olyanok írnak akik régesrégen itt vannak velem. Nagyot dobban ilyenkor a szívem. Örülök , hogy még mindig tetszik. Puszillak.

      Törlés
  3. Szia Becca! <3
    Én itt maradok veled a végsőkig.. tudod, hogy engem se éritett a legjobban a Liames dolog, de nem adom fel, még mindig hiszek.. próbálok.
    Annyira remélem, hogy a blog még nem az utolsó részeket rúgja, hanem lesz tovább is, mert nem tudom mi lenne, ha nem lenne tovább.. Egyszerűen úgy hozzám nőtt már, hogy el sem tudom képzelni, hogy úgy jövök fel bloggerre, hogy nem látom azt, hogy pár perce, vagy pár órája posztoltál egy részt. :/ Persze teljsen megértelek téged, nem könnyű... soha nem is volt az. :/
    És hát valami fantasztikus rész lett (mint mindig), imádom, hogy csipkelődnek..húzzák egymást.:') A való életben is totál ez lehet.:)
    ééés az a féltékenység.. Jaj Lou... és Zayn. Nincs olyan nap, hogy ha elolvasnám a nevét, ne nyilalna a szívembe a fájdalom...
    Nagyon a várom a következőt.
    Puszi.
    x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, én is mindig valami kapaszkodót keresek és várom hogy jöjjön az ihlet. Jó lenne már valami nagggyon jó hír, amitől ismét szárnyra kapnék és csak írnék, meg írnék hetekig . Régen általaban 20 résszel jártam előrébb, most három van kész... reméljük, a UK leggel kapjuk a jobbnál jobb larrymomenteket és aztán jön a lemez promóidő amit jobban várok, mint a karácsonyt. Drukkoljunk!!! <3<3<3

      Törlés
  4. Oyoyy, izgalmas részek :D
    Várom a kövit, nagyon jó lett.

    Kicsit gáznak érzem, de úgy látszik totál le vagyok maradva. Mi történt Liammel amitől kérdéses a blogod fennmaradása?
    Haldoklik a 1D, vagy mi? Totál lemaradtam.

    Várom a kövit,
    A.B. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy nenzetközi melegmagazinban több oladalas Liam interjú jelent meg, aminek a fele Larrytagadás és baba promó... teljességgel érthetetlen es feldolgozhatatlan. Valamint durván bántja a larrieket. Azóta sem tértem magamhoz. Harry a másnapi koncerten kicsit megnyugtatott de vannak sötét foltok, amire nem találok magyarázatot. Ez volt a bullshit 3.0.
      :(((((

      Törlés
  5. Becca <3
    Ismét megmentettél ezzel a résszel, bár nem este olvastam el, de ébresztőnek is tökéletes volt :3 Istenem, annyira imádom ezt a két kis mukit, hogy az leírhatatlan, még mindig így két évre rá is ugyanolyan szerelmes vagyok beléjük, és ugyanúgy szeretem ezt a blogot is! Az életem részévé vált, és nem tudnék nélküle élni, szóval meg ne forduljon a fejedben, hogy abbahagyd, tudom, hogy nehéz, de mi Larrysek tartsunk össze, legyünk erősek, nem adhatjuk fel! Stay Strong!! <3 Larry igaz, mindig is az volt, és az is marad!! Örökre!! <3 Jó, most megint sírok... mindegy, már lassan hozzászokom...
    Imádom, egyszerűen kész vagyok tőlük :DD Annyira bele tudom élni magam a részekbe, és ahogy ezek ketten dumálnak egymással, hát végem! Itt is pervezkednek, és ezt nagyon szeretem :D Valahogy így képzelem el őket a való életben is! és most olvadok :3 Szeretném megfogalmazni, hogy mit érzek, mikor olvasom, de nem tudom! Ezek a dolgok, mint pl, hogy elmorgolódik magában Louis, hogy Harry szereti a golfot meg ilyenek, nekem annyira élethű, és olyan édesek! :3 Szeretem ezeket olvasni, komolyan, szebbé teszik a napjaimat! Aztán a telefon, ajjj, megint izgatás :D De ne csak telón legyen :p Jó, megint nem bírok magammal, bocsi XD
    Aztán jön a fájdalmas rész... Ez nekem is fájt, halál komolyan mondom, az elején vigyorogtam mint a vadalma, aztán meg lehervadt az arcomról a mosoly... Bajok lesznek úgy érzem, de remélem, hogy rosszak a megérzéseim, és egy nagyot hancúroznak az este folyamán :p
    Louis és Zayn <3 jajj a szívem, mindig elfacsarodik ilyenkor, de Zaynnek igaza van:
    "– Oké. De erre valami tömény kell! – biccentett, majd elindult a liftek felé. " ;)
    Szóval, ne merj leállni vele, kérlek! Minden rendben lesz! <3
    Larry Stylinson Forever!! Ez a hajó sosem fog elsüllyedni, ez a hajó a legerősebb, és mi ezen a hajón utazunk, nem hagyjuk hogy bárki is elénk álljon!! <3
    Nagyon nagyon imádlak <3 Légy erős! <3
    Ui. bocsi, hogy az ss-hez szar komit nyomtam, kellett volna várnom egy napot... majd legközelebb jobb lesz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szereted reggel olvasni, úgyhogy nincs lelkiismeret-furdalasom ;)
      Sajnos ez már nem az összetarzásról szól... ha nem történik valami csoda, akkor idén áprilissal lesz vege a történetnek, legalábbis addig, míg fény nem derül arra, hogy mi van a zabigyerekkel...

      Tudom, hogy szeretitek, én sem tudom elkepzelni, hogy bezárom a blogot, de sajnos ezek tőlem független tényezőkön is múlik... igyekszem húzni az időt, mást nem tehetek....

      Imádlak , remelem alakul a pecó ;)

      Törlés
  6. Hejj Becca!
    Annyira de annyira szeretem ezt a blogot, hogy el sem tudod hinni. Egyszerűen nem tudnám elképzelni a napjaimat nélküle. Főleg most, suliidőben mikor szeretem ha kissé kirángatsz az elviselhetetlen hétköznapjaimból. Remélem minden egyenesbe jön és nem csak pár rész lesz az elkövetkezendő hetekben és vége. Nem bírnám elviselni, nem vagyok még kész rá, hogy elengedjem ezt a blogot. Tudom mennyire rossz, de mikor a jelen zavarai és szomorúságai elnyomnak kissé, mindig visszatekintek a múltba. Annyit szoktak nevetni a srácok régi montage és bármi más vicces koncert videóin hogy az rögtön ad egy kis életet. Szóval hétvégén nem is lesz most rész? :c remélem remélem remélem hogy mégis tudsz valamit hozni nekünk c:
    Kitartást neked és fel a fejjel! Kicsit kapcsolódj ki, ne gondolkodj és csinálj olyan dolgokat amik örömet okoznak neked :3
    Légy jó, hatalmas öleléééééééééééééés neked!
    Nitus xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így vészeltem át a tavalyi évet, de ez most már sajna nem segít. Az MTF-en legalábbis nem. Ha nem derül kerül pont a babygate végere, akkor szünetelni fogunk egy darabig... sajnálom :(((

      Hiszem, higy minden jóra fordul. Több millió ember nem tévedhet ekkorát <3<3<3

      Törlés
  7. Nagyon jò lett a rész!!! Èn itt leszek veled a végsőkig,amikor ezt a blogott találtam akor kezdtem el igazán hinni Larryben és most is ezek tartanak életben!!! Tudom nehéz ez az egész mert nekem is az de remélem folytatod! Minden héten csak azt várom mikor lesz rész!!! Imádom ahogy megfogalmazod olyan mintha tényleg ezek történtek volna!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy es rettentő sokat jelent nekem, amit írtál. Igen, tudom h8gy sokan az MTF hatására lettetek larriek, és felelősnek érzem magam... igyekszem valamit kitalálni, hogy mindig legyen mit olvasnotok. Ígérem!!!

      Puszillak és kitartás ! <3<3

      Törlés
  8. Lehet, hogy most csunya dolog ideallitani, mert megint eltuntem, de nekem is nagyon sok volt, egyszeruen ott alltam hogy semmi sincs rendben, es nem csak a fandomon belul, hanem egyszeruen ugy ereztem elvesztem a vilagban, es meg mindig nem tudom mit szeretnek, mar most zaklatnak a faktokkal es az elorehozott erettsegivel, es lovesem sincs mit szeretnek, es ettol is rettegek, ahogy a dontesektol altalaban...az iskola az utolso csep eletkedvemet is elveszi es eygszeruen tenyleg ugy erzem hogy elvesztem, ez az egesz fandom, es a sracok mindig egy biztos hely volt, egy hely ami barmikor feldobott, es segitett vegigvinni eddigi lassan 17evem eddigi legmegrazobb korszakat, de valahogy most h minden csak negativ, ez a sok balhe es hazugsag es az h ugy erzem hogy a kis biztonsagos helyem feleg eppen nem segit abban hogy osszeszedjem magamat es a gondolataimat...ezt bocsanat hogy igy egybol rad zuditom, de veled oszinte akartam lenni, miert sok ez igazan most, es egyszeruen nem tudok mit kezdeni azzal ami mostanaban a sracok korul van, de Becca te vagy az egyik legtehetsegesebb ember akit rajtuk keresztul megismertem, mindig elveztem olvasni azt, amit irtal, mind1 volt hogy vidam, szomoru, aranyos vagy 18+, tokeletes, komolyan, es nagyon sok dologban felnyitottad a szemem es tagitottal a latokoromon, amit koszonok, de biztos vagyok benne hogy az MTF olvasas nekem mostanaban nem fog menni...de csak a legjobbakat kivanom neked es ha ugy dontessz hogy ez a tortenet a vegere ert, akkor is oszinten mondom hogy minden pillanat, minden konnycsepp megerte, mert ez eletem egyik kedvenc blogja, de en itt teszem le, ha nem is vegleg, de egy idore az egesz orultet, es a dontesedtol fuggetlenul sok kitartast kivanok neked mindenben❤
    Olellek❤
    ~Zsòfi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon de nagyon kiborultam, mikor olvastam az üzenetedet. Annyi embertől kellett elbúcsúznom egy hét alatt, hogy minden nap sírógörccsel feküdtem. Csak néztem, ahogy azok, akik már nagyon ŕegen társaim voltak, sorra adták fel, és hagyták maguk mögött ezt az életet és a fandomot...
      Most tőled is búcsút kell vennem, és ez fáj. Nagyon fáj!!!!!!!
      Ettől függetlenül megértem a döntésedet és minden jót kívanok neked. Remelem talalsz valamit, ami boldoggá tesz, és a nem is túl távoli jövőben történik majd valami, aminek hatására megjelensz és együtt örülünk majd ismét. Csak annyit ígérj meg, hogy akkor itt leszel ... ;)

      Ölellek es mindent köszönök!!!! <3<3<3

      Törlés
    2. Mindenkeppen itt leszek akkor, ezt megigerem <3<3

      Törlés
  9. "Ez nem normális. Még mindig ennyire odavan érted? – kérdeztem, és kurva nehezen álltam meg, hogy utána ne üvöltsek valamit.
    – Nem hiszem, csak a sértett büszkesége miatt csinálja – mondta Harry. – Azóta nem is beszéltem vele.
    – Azt hiszem, itt az ideje, hogy elmeséld ezt a sztorit – mondtam halkan, és magam felé fordítottam, hogy kénytelen legyen rám nézni.
    – Itt? Most? – kérdezett vissza, és zavartan körülnézett.
    – Nem. Természetesen nem itt és nem most. De mivel a következő hetekben állandóan velünk lesz, úgy érzem, jobban viselném, ha nem a saját agyszüleményeimből indulnék ki…
    – Ez ezer százalék! – bólintott Harry. – Semmi olyan nincs, és nem is volt, ami miatt féltékenynek kellene lenned.
    Közelebb hajoltam hozzá.
    – Azért az, hogy megfarkaltad, elég indok rá, hogy kicsit zabos legyek.
    Harrynek megrebbentek a pillái, amitől azonnal megugrott a gyomrom. – Ne! Neeeee! – csóváltam meg a fejem, de Harry lesütötte a szemét. A felismerés letaglózott.
    Magához húzott, és meg akart csókolni, de durván ellöktem magamtól, anélkül, hogy felfogtam volna, mit teszek. – Most jobb, ha megyek! – mondtam, és elfordultam tőle.
    Harry utánam mozdult, de nem fordított meg, csak a vállamra tette a kezét, és mögém lépett.
    – Sajnálom! – mondta halkan, és a fülem mögé adott egy puszit. – Szeretlek, Lou. Nem tudom meg nem történtté tenni. Te is elkövetted a saját hibáidat. Azt mondtad, túllépünk a múlton…
    – Igen, de nem tehetek róla, hogy nem megy könnyen, ha itt kísért… – mondtam, és lassan ellazítottam a vállaimat.
    – Nem számít, mi volt. Mert akkor sem számított – nyomta meg az utolsó mondatot Harry, de a tudat, hogy magába engedett valaki mást, annyira lesújtott, hogy még nem tudtam megemészteni.
    – Oké… – igyekszem felülemelkedni a dolgon.
    – Ha hazaérünk, megbeszéljük ezt! – jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon Hazz, és én is megkönnyebbültem egy kicsit, mert nem akartam ismét magamban őrlődni hetekig. Bólintottam, és lenyúlva megkerestem a kezét. Felemeltem, adtam egy puszit az ujjaira, de anélkül hagytam ott, hogy ránéztem volna. Reméltem, hogy tudja, most szükségem van egy kis távolságra. "
    Ez a rész annyira fájt..hogy kimarta a szîvem és megint bőgök és a legokosabb döntést tettem elötte mert Adam Lambert-et hallgatok..és igy meg rosszabb..gondolom tudom melyik számát..WWFM❤
    A könyvedet egyfolytában olvasom szóval csak most birtam tőle elszakadni amig a blogodat elolvasom:')képzeld meseltem az új osztalytársamnak belőle és azt mondta;huu basszus ez nagyon durva ezt nekem is el kell olvasnom!^^rajta kivül már hárman kölcsönkérték de nincs szivem odaadni nekik, mert nagyon féltem+még 100-szor el fogom olvasni úgy érzem;)
    Köszönöm❤
    Alig várom a következő részt❤ csak így tovább, remek írónő vagy:3
    XX tündérke (csak mert tényleg nagyon tetszik ezaz elnevezés:D btw Dorina)❤
    Ui.:MÉG MINDIG IMÁDLAK❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahó, tündérke!! ;)

      Igen, ez a rész engem is megviselt, de ez egy elvarratlan szál a sztoriban, és ideje, hogy pontot tegyünk a végére.

      Adam mindig remek valasztás, ha el akarod mélyíteni a kinjaidat :D

      Örülök, hogy a könyvem is elnyerte a tetszésedet, annak pláne, hogy mások is kivancsiak rá.

      Hozom a kövit és várom a veleményedet.

      Puszillak. <3

      Törlés
  10. EZAZ IGEN AH DE SZERETEM A FESZULTSEGET!!!! Nem nem vagyok bolond de en szeretem a BLOGOKBAN ha veszekednek mert a kibekules....ahhhw na mindegy nagyon szeretem a veszekedeseket es mar reg volt:333 es ez nagyon tetszett*-----* ahogy elhuzodott tole *0* es jajjj Istenem Harry nagyon edes ez mar termeszetes!!! ES HA TELOROL TUDNEK KI MASOLNI RESZT OMG (csak felek h a komi kitorlodne) a lenyeg hogy ha tudnek most kimasolnam az egesz probat ugy irtad le h ettol fangorcsom lett csak attol h Harry nem nez oda es csinalja a dolgokat meg....jo oke tenyleg kicsit bolond vagyokXD❤ btw MOST OLVASTAM (hala Rekanak) EGY ONE SHOTOT TOLED...A HALLOWEENESET ES OLYAN BOLDOGSAG ROHAMAIM LETTEK TOLE azota kitudja hanyszor olvastam:'))) es a legjobb ahhww komolyan nemvagyigaz ANNYIRA JO H AZ NEMLEHETIGAZ:000 köszönöm hogy fel dobtad az egész hetem!❤❤❤ puszillak: Little

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja es...khm...69...mar volt...ES EN AKAROM UJRA*0* :'D

      Törlés
    2. Eddig nem olvastad a Just kindda happened-öt?? Akkor ismet egy jópont Rékanak hogy átküldte a linket. Nem is tudom mi lenne velem nélküle.. amúgy azt én is nagyon szeretem. Az egyik kedvencem. Az egyetlen one shot amit sikerült nem 200 oldalasra írnom :D

      A próba hangulata ennyire megfogott? Vagy lattad a parfümreklám bds klipet, ahol Harry csak nyomkodja a telefonjat, és ezért tudtad remekül magad elé képzelni ?! ;)

      Igen, volt már 69 és biztos fogok még irni, de hogy mikor azt bem tudom...

      Örülök , hogy szereted a feszültelséget.. lesz még ;)))

      Puszillak

      Törlés
  11. Szia

    A golf számomra olyan, mint a horgászat. Bár egyiket sem próbáltam soha halál unalmasnak tartom. Úgyhogy teljesen egyet értek Lou-val. Mondjuk a foci sem dob fel.
    Imádom a féltékenységét. Néha kicsit sok,de én jót tudok mosolyogni rajtuk.
    Hát a David story tényleg cinkes. Én is másképp gondoltam a felállást. Szegény Lou, nem csodálom, hogy kiakadt. De majd megoldják, feldolgozza v.hogy. Remélem.
    Klassz rész volt.
    Az elöző részhez nem volt időm kommentelni. De nem is tudtam volna mit. Harry és a gyereket. No comment. Nem tudok mit hozzászólni. Mindenki tudja, hogy oda van értük.

    Megfogadtam, hogy csak a történetről fogok írni és nem írom személyes véleményemet a jelen helyzetről. de most megszegem ezt.
    Megértelek, hogy kiakadtál és kérdéses a folytatás és azokat is akik kiszálltak. Tényleg sok ami most van és volt.
    Mondhatják, hogy nem gondolta komolyan és csak a menedzsment adta a szájába a szavakat, de akkor is kimondta. És ezért vállalni kell neki és nekünk is a következményeket. És mint látjuk sokakat meg is ingatott. Szerintem nincs olyan Larrys, aki kicsit is el ne gondolkodott volna, hogy most tényleg igaz -e amit mondott.
    Én hiszek bennük, de úgy gondolom a fiúk megrekedtek ezen a ponton és nem képesek tovább lépni ( ha akarnak egyáltalán), Sokáig lesz még titkolózás.

    Bocsi, ha kicsit sok volt a véleménykifejtésem. Remélem te nem adod fel és folytatni fogod. Sokan itt vagyunk még és várjuk a folytatást.

    Kitartást és te is vigyázz magadra.

    puszi
    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, egyáltalán nem volt sok, sőt...
      Nos, igen. Mindenkinek megvan a saját veleménye Liam interjújáról, ahogy nekem is. Csak azert nem hangoztatom, mert senkit nem szeretnék vele megbántani.
      Rengeteg ismerőstől és baráttól kellett búcsút vennem miatta, és sokan le is iratkoztak, amit gyanítom, ugyanannek köszönhetek... végtelenül szomorú voltam. Csak harry és az odakeszített rainbow flag dobott egy kicsit a hangulatomon, és louis büszke pillantása, amivel követte, meg harry bátorító szavai... majd a bullshit dayen kirakott tweet... remelem a fény az alagut végén, nem a vonat...

      Várom a UK leget...

      A David sztori a következő részben folytatódik. Talán harryt is megértitek majd.

      Puszillak és köszönöm, hogy még itt vagy velem.<3<3

      Törlés
  12. Na ez az a rész amelyikről nem tudom eldönteni, hogy kurvára utálom vagy eszméletlenül imádom. A végét utálom, ez nem is kérdés, de basszuuus az előtte lévő jeleneteket viszont 600x elolvastam. Annyira édesek… De fhuu, persze, hogy neked el kell baszni.:( A haragom semmit nem csitult hétfő éjjel óta. És még mindig fintorogva olvasom el azt a bizonyos párbeszédet.. Mondjuk, Louist meg Rick dugta meg. Nem? Én totál azt hittem. Akkor viszont, Louis is kussoljon mert nincs joga megsértődni. Itt csak nekem van ahhoz jogom.
    Konkrétan jobban kivagyok ettől mint az SS-től… Ami nagy szó. Oké, hogy nem voltak már együtt de fúj. Azt a nyomorékot magába engedte és…. Jézus. Várom már, hogy Harry szemszög legyen, mert ha Lou ezek után is áradozik róla tarkón vágom. Pusztán szeretetből… :))
    “Egyszer viccesen meg is jegyezte, hogy Liammel jobban jártam volna, ő meg Niallel, de nem tudtam nevetni a poénján. “ Hát ezen valamiért én se. :))))))))) Harry baszd meg, nem csak a valóságba egyre nagyobb seggfej, hanem itt is. Narryt még csak viccből se… Csak akkor ha Harry és Niall járnak de Harry beleszeret Louba… Khm. Na ez tetszene. :DD Ilyen blogot akarok már régóta. És Narryként tüntetném fel, aztán a Narrysek szívrohamot kapnának amikor jön Louis és Harry rájön, hogy soha nem szerette Niallt. Nyehehe. Kis geci vagyok, de imádnám. :P :P
    Ahol két éve megszálltak… Whaat??? Bora Bora? :O Vagy seggfej vagyok?!?! Oké az vagyok, de MTF-be mérve azért elég okos emberke vagyok:( És most nem vágom melyik helyszínről van szó. Sad.
    “Harry nagyvonalú ilyen dolgokban, mert nem gyötri állandó féltékenység, én pedig igyekszem uralkodni magamon, és apróságokra gondolni, mikor maga alá gyűr a zöld szörny. “ Hát persze baszd meg, mert Lou teljesen kimutatja mennyire szereti Harryt, Harry meg egy fasz aki kicsit se. Ahhhh kivagyok. És nem elég az a fej fájás amit mindennap okoz, még itt is hülye. Pff. Nem véletlen vagyok LouisGirl. Ő soha nem akaszt ki ennyire, esküszöm. :DD
    A Cica névtől továbbra is kivagyok és egyből vergődök amint meglátom. Fura, mert amúgy kibaszottul irritál más blogokban. És nem értem itt miért imádom, de mindegy is. A lényeg, hogy megveszek érte. ^^
    Khm szerintem se menjen Harry golfozni!!!!! Már megint ez van baszki… Louis vele akar lenni ő meg már húzna is el a retekbe. Faszomkivan. Annyira úgy érzem, hogy szarik Loura. SS Harry is szarik Loura. Ez a Harry is… Argh.
    Na és jön az ominózus rész. Esküszöm először tetszett, hogy beleírtad. Gondoltam Harry végig szarik majd rá, esetleg Louval beszólnak neki aztán kész. Haha, lófaszt. :))))))
    Még mindig remegek a dühtől ha elolvasom…
    Első amit felbaszott: Amikor Lou hangját bántották. Én nagyon imádom, akkor is ha néha elbassza és hamis. És Harry nem védte meg!!!!!!!!!!!! Esküszöm egyre jobban felbasz.
    Aztán jött a csúcs……… Háromszor olvastam el, mert nem fogtam fel, hogy komolyan ez történt… De basszus. Én totál azt hittem, hogy ő dugta meg és itt konkrétan lesokkoltam és borzasztóan kivagyok. Ezt amikor anno megírtad azt a részt is tudtad előre, vagy most találtad ki??? Olyan régen volt már és eszembe se jutott, hogy valaha ez még feszültséget kelthet köztük erre jön ez a rész… Leírni nem tudom mennyire összetört és kiborultam. Már nem normális, hogy ilyen hatással legyen rám egy blog… És mégis. De ha nem te írod, a szemem nem rebbent volna. Annyi megcsalós larrys blogot olvastam már és konkrétan szartam az egészre. Nálad ennyi kell a kiboruláshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor jön a rész????????? Muszáj hoznod!!! Megdöglök amiért így lett vége!!!! És egyre jobban kiborít Harry. A nagy veszekedésüknél is Louis pártján áltam mert szerintem Harry kurva szarul kezelte a kapcsolatukat. Fel is kúrta az agyam, hogy mindenki Harryt sajnálta. Pl amikor lemondta a vacsit Louis szüleivel mert Nick meghívta valahova… Én komolyan nem álltam volna vele szóba. Akkor menjen és legyen Nickel ha ő a fontosabb… Szóval #TeamLouisForever. Sokszor volt ő is hülye de nálam Harry mindig jobban kicsapja a biztosítékot itt. Ilyen apróságokkal is mint ez a golfozás… Lou persze kérdés nélkül Harryvel lett volna foci helyett. Komolyan úgy érzem, hogy Harry nem is szereti már őt annyira. Elvan vele, jó az ágyba stb. Louis viszont megveszik érte és ez nagyon fáj. Pont most, amikor a valóságba is ezt érzem, erre itt is ekkora fasz Harry. Áhhhh hagyjuk.
      Imádtam is meg utáltam is, de meg se lepődök, hogy ezt váltja ki belőlem. Érzékenyebben érint (ahogy olvastam a komikat) engem ez mint a többieket…
      Most pedig átadom a hülye nővéremnek a gépet mert már fél órája vinnyog érte.
      Zseniális vagy.
      <3

      Törlés
    2. Igen, tudom, hogy napok óta tűkön ülve várod az új részt... például onnan, hogy naponta kérdezted, mikor lesz már. Mikor ugyanezt személyesen csinalod, a kanapémon ülve, az a kedvencem.

      - Éhesek vagytok?
      - Én igen... de amúgy becca lesz ma MTF, mert hat napja nem volt rész... :DDDDDD

      Igen, azt is tudom, hogy szemét vagyok, és haragszol Harryre, mert szepen kifejtetted. De őszintén,,, te ugyanannyira vagy elfogult louval, mint én a pasijával ;))

      Ezt a szálat is el kell varrni és a tetteinkért, meg a hibáinkért vállalni kell a következményeket.
      Jó, hogy megvan a bérleted :DDDD

      Hogy a valóságban mit éreznek, vagy hogy élnek, arról halványlila segédfogalmunk sincs. Csak annyit latunk, amennyit latni engednek, és mind tudjuk, hogy annak semmi köze az igazsághoz.

      Várjuk a jobb napokat. Mást nem tehetünk...

      A veszett jó.... ;)

      <3<3<3<3<3<3

      Törlés
    3. Igen, tudom, hogy napok óta tűkön ülve várod az új részt... például onnan, hogy naponta kérdezted, mikor lesz már. Mikor ugyanezt személyesen csinalod, a kanapémon ülve, az a kedvencem.

      - Éhesek vagytok?
      - Én igen... de amúgy becca lesz ma MTF, mert hat napja nem volt rész... :DDDDDD

      Igen, azt is tudom, hogy szemét vagyok, és haragszol Harryre, mert szepen kifejtetted. De őszintén,,, te ugyanannyira vagy elfogult louval, mint én a pasijával ;))

      Ezt a szálat is el kell varrni és a tetteinkért, meg a hibáinkért vállalni kell a következményeket.
      Jó, hogy megvan a bérleted :DDDD

      Hogy a valóságban mit éreznek, vagy hogy élnek, arról halványlila segédfogalmunk sincs. Csak annyit latunk, amennyit latni engednek, és mind tudjuk, hogy annak semmi köze az igazsághoz.

      Várjuk a jobb napokat. Mást nem tehetünk...

      A veszett jó.... ;)

      <3<3<3<3<3<3

      Törlés
  13. Úristen....nem találok szavak...
    EZ VALAMI HIHETETLEN!*--*
    Komolyan mondom!Már a tanítvánnyal megfogtál(hamarosan,ha minden jól megy meg is rendelem),de ez valami elképesztő!
    Rendkívül nagy tehetséged van.Nem viccelek.
    Imádom azt,hogy bármilyen vészes is a helyzet Harry és Louis között,én ide jövök elolvasom azt a fejezetet és minden teljesen más értelmet nyer.
    Beleszerelmesedtem a blogjaidba :D
    Így tovább!Sok sikert!
    Nagyon várom a következőt!:))

    Larrys szív,Larrys lélek,
    Larrys leszek amíg élek! ;)

    Puszi~ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:))
      Mikor friss hús érkezik, az mindig hihetetlen érzéseket vált ki belőlem.
      Egyrészt örömöt, hogyha ír, hisz akkor valszeg tetszik neki a sztori, és hitetlenkedést, hogy ennyi részt képes volt elolvasni. Le a kalappal.

      Nagyon köszönöm, hogy írtál nekem, és visszavárlak, mert "enyhén" kommentfügőő vagyok, mint azt mindenki tudja, csak tojik rá....

      Remélem a könyvem is tetszeni fog, kérlek írj majd üzit a facen, ha kiolvastad...

      Ezt a komit csak most találtam meg, ne haragudj, mert a blogerre nem jutottem fel egy hete, de amúgy sem tudom követni, melyik bloghoz milyen kommentek ékeznek... szerencsére ebbe most beleakadtam, és ezzel bearanyoztad az estémet!! ;)

      Puszillak <3

      Törlés
  14. Ezért vagyok Larrie szeretem a focit, az atlétikát is meg a küzdősportot és a szinkronúszást, nem szeretem a golfot és a szörföt csak a szörföS Larryt és Becca megint rohadtul tudtad, hogy ki fogsz nyírni az első mondattal..Ez nagyon nem fair dolog nagyon nem!!! :(
    "Egyszer viccesen meg is jegyezte, hogy Liammel jobban jártam volna, ő meg Niallel, de nem tudtam nevetni a poénján."-SAME! nE VICCELJ ILYENNEL HAROLD!
    a Kurva anyjukat hogy nem érdekli őket a jótékonysg kossék ossze a szexet a jótékonysggal fizetek azrt , hogy Lássak egy Larryset!!!Szóval Botrány és szex jobbat csinálnék és ebbol mint B :D
    Louuuiiiis hát mennyire cuki, bár Harry úgyis észre fogja venni ha baj van de nagyon édees ♥
    Igen a telefon clubbing, meg koncert vagy kávéház éDESEEIM
    "Például arra, hogy mindig a gyűrűjét basztatja, ha ideges; hogy milyen, mikor elrévedt tekintettel gondolkodik, majd hirtelen kijelenti, hogy szeret"-Ebben ebben olyan biztos vagyok, hogy ez így történik, hogy a fél lábam kezem sőt mindenem felajánlanám EZ ÍGY VAN!!! éS A KONNYEIM
    nEM RéSZLETEZEM A TELEFONBESZéLGETÉST oh shit god hell fuck ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh trueee ahj ahj kész vagyok
    ettol én kivagyok ne kínozz hallom hallom bassza meg
    Beccaaaa 69 really meg akarsz te engem ölni??
    Niall egyszer megverlek és You will not tuk a chonce Hogy lehetsz ilyen kegyetlen?? faszoma golfba
    Látom a Nouis fightot :D
    Én nem engedném, de Louis hát Louis édes kicsi sziveeem nem bírom én ezt
    Utálom a golfot nagyon!!!
    Louiiis :D :D xdd rohogok :D Niall egy pöcs vagy nemhogy örülnél és nem engedtem volna 1 NAPRA JON éS EGY KIBASZOTT fehér golflabdát kergetnek meg keresnek NOO HELLL
    "Liam épp egy inget kötött a derekára, és a szokásos mozdulataival, a lába között matatva indult el a képzelt színpad eleje felé." -Becca az van, hogy annyira látlak, mikor ezt leírtad hogy nem bírom abbahagyni a rohogést :D
    "Például, hogy az ágyban is ennyit tanakodsz? Mert akkor nem csoda, ha Harry kivágott, mint a macskát szarni."-NEEEEE EZ ANNYIRA LOUIS visítok uhhhh Szoval David :D a kedvencem (komolyan én szeretem) :D de te nem :D
    "Mindig elalélok, ha látom, mekkora keze van, és mikre képes vele. Én egy dobozos kólát érek át, ő a kólát, egy könyvet, és még odafogja a telefont is. Végem van ettől."-Kérdés!!! Miért vagy gyilkos???
    "– Az előbb jobb volt! – mondta David.
    – Szerintem meg most jó! – szólt a mikrofonba Harry, és a hangja bezengte a próbatermet."- Igen az előbb Jobb volt David mg nem pofáztál!!! Thanks!!! Harry!!! ahhh ahhhh kivagyok ezektol a megnyilvánuláskotól
    What Harry said!! same szánalmasak annyira hulyék hogy gy gyerek azaz én :D fo az egoizmus :D jobban csinálnám ezeket sokkal jobban
    Ne csináld ezt velem!!! ilyen érzelmi hllámvasútat ne most zokogok :((((
    "– Igen, otthon majd gyakorolunk. Énekelhetsz a mikrofonomba!".Csak hangosan Lou szépen lassan majd mélyeeen aztán kicsit vissza....jó leálltam :D
    Nadineeeeeee nem vagyok nagy fanja de úgy semleges a csaj szóvaal Jóóoo Nadine tavaszi kollekció édeskék ♥
    Szóval story time hmmm mmhhh Kurva élet rohadj meg David mit mész neki Louisnak okéé hogy faszán néztél ki de ennyi vagy NO MORE..sAD STORY FOR YOU!!!
    Neeeeeeee!!!!!!!Harry!!!Lou :(((
    Tünon el aza fasz!!!!! mert megolom!!! Okéé szóval ot is utálom, pedig eddig semleges volt a pasi...
    Zouis!!!!ZOUIS!!!!!!!♥♥♥♥ ♥♥♥ ZOUIS!!! ♥♥♥
    Becca!!!! miért kell kikészítend minden alkalommal, mert ugy rzem nekem is kellene valami tomény pedig az alkohol illatát is utálom :(
    Kinyírtál!!! Imádtam a részt és utálom Davidot!!!!
    ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ismét működött a tervem... Sikerült megutáltatnom veled Davidet, és még nem is olvastad a folytatást... :DD Igen, most, hogy mondod, mikor a Liames rész írom, akkor gonosz vigyor ül az arcomon, és magam elé képzelem... (amúgy lószart, pillanatok alatt írom le ezeket, és tudom, hogy Anett ezért meg tudna fojtani, de ha ez az igazság, akkor ezt kell írnom... )
      És a másik tervem, hogy megszeresd Nadine-t, mert én csipem a csajt...olyan jó barinők Harryvel, és a vörös műszőrmebundája is jól állt a hercegnőmön;)

      A golf... az egyik olyan sport, amit képtelen vagyok nézni... bár most belegondoltam, hogyha HS profi golfozó lenne, akkor valszeg ki sem lehetne robbantani a tévé elől, és a golfos szerelései közül van vagy négy, amit a gyilkos kategóriába sorolunk... például a sötétkék... ugye tudod, miről beszélek?!?! :P ;)

      na jó, én is lefekszem, és reméelm minden kommentedet megtaláltam, mert imádom őket. szólj, ha valamelyiket nem!!!!

      szép álmokat, nyuszifül ;)

      Törlés