2015. január 23., péntek

LXXXII. Fejezet

Sziasztok!

Mindenkinek szép hétvégét szeretnék kívánni.
Hoztam az új részt, és őrülten kíváncsi vagyok, hogy fogadjátok.... (rettegek)

Fent van a Stockholm második része a Wonderlaben, és nemsoká ékezik a Beloved folytatása is!
http://larrywonderlab.blogspot.hu/2015/01/stockholm-syndrome-2resz-becca.html


xxxBecca





Harry

Még mindig a történtek hatása alatt voltam. Csak rohantam ki a stadionból, és már a belső körfolyosón szaladtam, mikor rájöttem, a rajongók kint táboroznak még reggelig, hátha meglátják valamelyikünket. Minden kocsi elment már. Hogy jutok ki innen?
Félve fordultam hátra. A testem ellenkezett. Nem kaptam levegőt, a zokogás a torkomat fojtogatta, a könnyeim csak csorogtak le az arcomon, és képtelen voltam józanul gondolkodni. Leguggoltam a fal mellett, és a hátamat a hideg betonnak vetettem. Hátrahajtottam a fejem, és igyekeztem legalább lélegezni. Lou teste… a hangja… az érintése. NEM!
 Hiba volt. Nem lett volna szabad engednem az ösztöneimnek. Most, ennyi idő után, végre volt olyan nap, mikor nem kínlódva teltek a percek. Az idő begyógyította annyira a sebeket, hogy tehettem egy bátortalan próbálkozást, hogy nélküle kezdjek új életet. De persze a pisztoly fordítva sült el, és az én szívemet találta telibe. David nemhogy segített volna a felejtésben, csak rádöbbentett, nekem nincs életem Louis nélkül. Nem hiszem, hogy valaha tudnék mást szeretni, igazán kívánni pláne nem. Lou teste… a hangja… az érintése. NEM!!
Előkotortam a telefonomat, és benyomtam a hármast a gyorshívón. Az első csengetés után kattant a vonal.
- Harry!
- Értem jönnél? –kérdeztem.
- Persze! Hova? Baj van? –Végtelenül hálás voltam. Először azonnal igent mondott, és csak utána kérdezte meg, hol vagyok.
- Nem Pete, nincs baj. A stadionba. Csak elment már az összes kocsi, és kint várnak a rajongók. Nem jutok ki, és nem akarok taxival menni. Nincs velem senki…
- Maradj, ahol vagy! Negyed óra, és ott vagyok. Várj a vészkijáratnál! Máris küldök oda valakit.
- Ne! Pete! Senki nem tudhatja meg, hogy itt voltam ma este. Elbújok valahol, és tizenöt perc múlva ott várlak.
- Harry! Mi történt? –a hangja zaklatott volt, és hallottam, hogy közben küszködve rángatja fel a ruháit.
- Tényleg semmi Pete.
- Lou? – Ez volt a következő kérdése.
- Igen –válaszoltam lemondóan, mert nem volt erőm még neki is hazudni.
- Oké. Negyed óra. –Bontotta a vonalat, és újra hála öntött el, mert volt annyira tapintatos, hogy nem kérdezett többet. Ő az egyetlen, aki szinte mindent tud, mégsem érzem magam kellemetlenül a közelében. Soha nem faggat, de tudom, ha baj van, rá mindig számíthatok.
Még egyszer visszanéztem, és remegni kezdtem, ahogy arra gondoltam, Louis talán utánam jön.  De miért tenné? Mert elragadta a vágya? A lehelete enyhén alkoholos volt. Józanul talán nem is engedett volna magához. Mikor meghallottam, hogy a szállodában éjszakázik, úgy gondoltam, ez sem az az alkalom, amikor beszélhetnék vele, pedig hetek óta gyűjtögettem az erőmet, hogy megkíséreljem a lehetetlent és rávegyem, tisztázzuk a dolgainkat. Tényleg minden bátorságomra szükség volt, mert tudtam, végig kell majd hallgatnom, hogy elmondja, végérvényesen vége köztünk mindennek. Nem remélhettem, hogy nem szerezett tudomást a kis botlásomról, de azt sem, hogy ez bármit is kiváltott belőle. Hónapok óta élünk ebben a vegetáló, lélektelen állapotban. Vagyis én. Ő úgy látszik, elég jól boldogul. Eleanorral utazgat, a srácokkal bulizik, és egész jól eltölti az idejét. Iszik. Sőt, néha látom, hogy bekap valami bogyót, és csak sejtem, hogy a gyomra miatt. De neki jó így. A cigi ki se esik a szájából. Azelőtt csak kocabagós volt, mára szinte láncdohányos lett. Lefogyott, szinte csont és bőr. De a teste… a hangja… az érintése… NEM!!!
Mikor beosontam a buszhoz, azt hittem, csak ő van ott. Alig tudtam elslisszolni, hogy ne vegyenek észre Zaynnel, ahogy ott ólálkodom. Nem is értem, hogy remélhettem, hogy egyedül van. Malik úgy vigyáz rá, mintha az őrangyala lenne. Tudom, vagyis tudnom kellene, hogy nem akar tőle semmit, és ez csak szinte testvéri szeretet, de senki ne próbálja bemesélni nekem, hogy egy barátodról úgy gondoskodsz, mintha a szerelmed lenne. Mindegy. Gyorsan leugrottam a buszról, és a sötét oldalon elsettenkedtem a lelátóig. Lehúzott fejjel másztam fel a középső elválasztóig, a huszadik sorba. Ott leültem a földre, gondoltam megvárom, amíg elmennek a szállodába, és csak utánuk indulok el én is, nehogy összefussunk.
Aztán csak Zaynt láttam elsétálni a kijárat felé. A gyomrom összeugrott, és szinte levegőt sem vettem, amíg vártam. Eltelt vagy negyed óra, mire Louis szikár alakját láttam, ahogy leugrik a lépcsőn, lehúzza a kártyát, hogy bezáruljon az ajtó, aztán a pálya szélére sétálva karkörzésekkel kezd bemelegíteni. Melegítőben volt, és a haját egy hajpánttal fogta fel. Olyan hosszú már. Úgy szeretnék beletúrni ­- gondoltam akkor, és a kezeim ökölbe szorultak.
Aztán néztem, ahogy pár perccel később lustán kocogni kezd a frissen feltakarított futópályán. Egyre gyorsabb tempóra váltott, én pedig lenyűgözve néztem harmonikus mozgását, amit mindig is imádtam. Hosszú lábait olyan szabályosan nyújtotta előre, és az egész teste olyan szimmetrikusan mozgott, hogy kiszáradt a szám. Csak néztem, és bár tudtam, indulnom kellene, a testem nem engedelmeskedett. Az elmúlt hónapokban, csak éjjelente a laptopomon nézhettem, amíg könnyezni kezdett a szemem, élőben alig mertem felé pillantani, mert mindig ott élt bennem a rettegés, hogy elbőgöm magam, vagy könyörögni kezdek neki. Önuralmam csak addig tartott ki, míg nem kerültünk közelebbi kapcsolatba. Ezalatt azt értem, míg nem szóltunk egymáshoz. De ha megláttam a szemem sarkából, vagy csak meghallottam a hangját, máris vészesen közel kerültem ahhoz, hogy elveszítsem a fejem.
Most, ahogy perceken keresztül, szinte pislogás nélkül nézhettem, a szívem úgy dobogott, mintha ki akarna ugrani a mellkasomból, és a vérem nem tudott lépést tartani vele. Szédültem, és az agyam olyan ingereket közvetített, amiket hónapok óta nem éreztem. Lou teste… a hangja… az érintése. NEM!!!!
Aztán láttam, ahogy lekanyarodik a futópályáról, és felsikoltottam, ahogy eltűnt a szemem elől, pont egy kamion alá lépve. Felpattantam, és eszeveszetten rohantam le a lépcsőn. Épphogy be tudtam ugrani egy konténer mögé, mikor a monstrum eltolatott előttem, és Louis alig száz méterre tőlem, háttal közeledett felém. Ismét lekushadtam a földre, és az izmaim égtek, ahogy az adrenalinlöket kezdett kitisztulni belőlük. Reszketni kezdtem. Azt hittem baleset érte, és még fel sem fogtam az előző pillanatok történéseit, csak a megkönnyebbülés hulláma csapott át fölöttem. Odakiabált Ottonak, aki a stúdió előtt bagózhatott, de én nem láttam a kocsitól. Gyorsan felpattantam, és magam sem tudtam mit teszek. A kártyámat olyan gyorsan húztam le a busz leolvasóján, hogy majdnem eltörtem. Ahogy a rés olyan széles lett, hogy befértem rajta, már ugrottam fel a lépcsőn, aztán akkorát csaptam a gombra, hogy még ki sem nyílt igazán, mikor már csukódott az ajtó. A falhoz lapultam, a zihálásom szinte kiáltásként hatott a csendben. Mikor meghallottam a szusszanást, ahogy a sűrített levegő kiáramlik a bejáratnál, visszatartottam a lélegzetem, és minden izmom megfeszült. Louis vékony sziluettje közeledett felém, én pedig elvesztettem a fejem. Beszélni akartam vele, tisztázni mindent, és könyörögni, hogy legyen újra a barátom, mert jobban hiányzott a lelki társam, mint a meleg az ágyamból. De a teste… a hangja… az érintése… Igen!!!!!
Abban a pillanatban szorítottam magamhoz, ahogy elhaladt előttem. Ijedt sikolya belehasított a csendbe, mire azonnal betapasztottam a száját. Vékony, csontos kis teste vergődött a karjaim között, de aztán a félelemtől nagy levegőt vett, és szinte rögtön ellazult. Éreztem, ahogy az izmai elengedik magukat, és nekem dől. Megismert. És nem ellenkezett. Az ösztöneim, a vágyaim felülkerekedtek rajtam, és nem volt visszaút…

-Harry! Azt hittem, megbeszéltük, hogy a vészkijáratnál vársz – hallottam meg Pete kissé szemrehányó hangját, de még kellett pár pillanat, mire kitisztult az agyam, és eltűnt a szemem elől Louis meztelen testének képe. Feltápászkodtam, megráztam a fejem, és összehúztam a dzsekimet, hogy eltakarja a merevedésem.
- Ne haragudj Pete – csak ennyit tudtam kinyögni, de a hangom csak erőtlen krákogás volt. Éreztem, ahogy erős kezek markolják meg a vállaimat, és a magas férfi elém lépett, közvetlen közel.
- Jól vagy? –kérdezte, én pedig csak megráztam a fejem. Felnéztem rá, és hagytam, hogy a könnyeim végigcsorogjanak az arcomon. Magához rántott, megölelt. –Minden rendben lesz. Nyugodj meg! –mondta, de mindketten tudtuk, hogy ez csak afféle megnyugtató frázis volt. Bólintottam, és hagytam, hogy elvezessen a sötétben.

Reggel azt se tudtam hol vagyok. Felöltözve ébredtem zaklatott álmomból, a telefonom csörgésére. Nagy nehezen kihalásztam a gatyám zsebéből, és a kijelzőre néztem. Pete volt.
- Halló –nyögtem bele.
- Hazz! Fel kellene kelned. Fél órád van, hogy összeszedd magad. Két óra múlva indul a gép.
- Oké, Pete. Már fent vagyok. Megyek zuhanyozni.
- Harry! Jól vagy? Odamenjek? –kérdezte bátortalanul.
- Nem kell, de nagyon rendes tőled. Megleszek –mondtam, és igyekeztem nyomatékot adni a szavaimnak, hogy hihetőnek hangozzanak, de közben rám tört az elmúlt éjjel összes emléke, és úgy taglózott le, mintha egy úthenger ment volna át rajtam, majd vissza is tolatott volna, hogy teljesen belepasszírozzon a talajba. Csak feküdtem, és bár a szemeim nyitva voltak, semmit nem láttam Louis izgató testén kívül. A mozdulatai beleégtek az agyamba, ahogy beletúrt a hajamba, vagy ahogy fölém guggolva fogadott magába, miközben hangosan nyöszörgött, és a nevemet mondogatta. Az íze, a bőre illata. Édes Istenem!  Segíts, hogy épp ésszel megússzam ezt! Még most az egyszer segíts, hogy ne roppanjak bele a hiányába!
Mikor sikerült annyira uralkodnom az agyamon, hogy a külvilágot is érzékeljem, kitámolyogtam a zuhanyzóba, és a víz alá álltam, de ahogy megéreztem magamon a szex félreismerhetetlen szagát, ismét újrakezdődött a vetítés, és képtelen voltam szabadulni a kínzó képektől. Ököllel vertem bele a csempébe, akkorát, hogy a gerincembe csapott az éles fájdalom, ami a kezemből sugárzott ki.


Egy órával később szálltam ki a kocsiból a reptéren. Az ülésen hagytam a jégtasakot, amivel összezúzott kezemet hűtöttem út közben.
A napszemüveget feltoltam az orrnyergemen, és egymás után többször nagy levegőt vettem, hogy lecsillapítsam zakatoló pulzusomat.
A kocsi elgördült előlem, és megláttam. Ott állt a gép előtt, egyedül, és engem nézett.
Minden erőfeszítésem feleslegesnek bizonyult. A szívem majd beleszakadt a verdesésbe, a fülem zúgott, és leizzadtam egy perc alatt. A lábaim a földbe gyökereztek, és csak álltam lefagyva.
Louis picit oldalra hajtotta a fejét, és mintha halványan elmosolyodott volna. A nadrágomba töröltem a kezem, erősen megmarkoltam a táskám fülét, mintha abba kapaszkodhattam volna, és elindultam felé.
Az agyam ezerrel pörgött, segítségért kiáltozott, hogy felkészülhessen mindenre, de ha nem is mindenre, legalább arra, hogy meg kell szólalnom. Nem kecsegtetett nagy reményekkel, hogy sikerülni fog…
Louis ott állt, és olyan vékony volt, hogy szinte felsírtam. A haja össze-vissza kuszálva, mint mostanában mindig, és a nyakánál enyhén felkunkorodott. Olyan törékeny volt, és magányos, hogy a világon semmit nem szerettem volna jobban, mint magamhoz ölelni és soha többé el sem engedni. Nézte, ahogy közeledem, és bár igyekeztem minél lassabban lépkedni, hogy legalább pár légvételnyi időhöz jussak, nem tudtam annyira elnyújtani a dolgot, hogy összeszedjem magam.
Mert ismét ott voltak a képek. A teste…a hangja… az érintése…


.



32 megjegyzés:

  1. Életem első blogkommentjét a Sinisternél hagytam, de nem tudom máshogy kifejezni azt, hogy mennyire zseniális vagy Becca. Elképesztően egyensúlyozol dráma, feszültség és boldogság mezsgyéjén. Az egész intenzitása magával ragadó. Azt hiszem most fogom magam és újra olvasom az egész történetet ^^ Köszi a részért, xxJulcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Julcsi!

      Ott is válaszoltam, egyedül neked, mert láttam, hogy az első kommentedet ott hagytad nekem, és úgy éreztem, muszáj írnom, bár az utolsó rész után már nem akartam ...

      Nagyon köszönöm, és hihetetlenül örülök, hogy végül itt is írtál nekem.

      Az, hogy ennyire tetszenek a történetek, külön öröm!

      Várlak vissza, és remélem a továbbiakban is szeretni fogod!

      PUszi: Becca

      Törlés
    2. Kedves Becca!
      Nagyon megtisztelsz vele, hogy ott is válaszoltál! Mérhetetlenül jól estek a szavaid és a továbbiakban is erőt nyerek belőlük, akárhányszor elolvasom a soraidat :)
      Ha nem írtad volna, hogy kezdő vagy, akkor sosem feltételeztem volna, mert annyira egyedi és könnyen felismerhető a stílusod, ami szerintem a nagyon régóta író személyek kiváltsága. Mérhetetlen profizmus van a soraidban és mint mondtam, az hogy ennyire profin egyensúlyozol az érzelmek mérlegén... Egyszerűen csodálatos! Itt vagyok/leszek a továbbiakban is és szinte biztos vagyok benne, hogy a szám sarkában megbúvó mosoly mellett a könnyeim is gyakran potyogni fognak. És épp ez a szép benne, ettől lesz életszerű :) További sok sikert!
      Puszi, Julcsi

      Törlés
    3. Kedves Julcsi!
      Kitartást a nehéz élethelyzethez. A MTF előtt csak egy könyvötletnek álltam neki, de aztán belegabalyodtam, és feladtam, egyébként nem írtam soha....
      örülök, ha így érzed, és nagyon jól esnek a szavaid.
      Puszillak, és várlak vissza nagyon.
      Becca

      Törlés
  2. "A teste, a hangja, az érintése...."Sírok....
    Imádom és ez sosem fog változni. Esküszöm már nem tudok mit írni, hiszen mindent tudsz, de mégis szeretném hangsúlyozni, újra és újra, hogy egy csoda vagy. Rémelem, most már minden jó lesz....hiányoznak ők ketten.<3
    Szegény Harry.....drága kicsi Lou....minél előbb találjatok egymásra:')
    JA és a lecseszés: Ne, hogy itt legyen már vége!!!!!Felvágom az ereimet komolyan:D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már te is tudod, hogy ott kell abbahagyni, ahol tudod, hogy az olvasó várni fogja a folytatást...
      A teste, a hangja az érintése... Hogy ez miért ismétlődött a részben milliószor, ne kérdezd... magam sem értem, de ahogy a kommenteket olvasom, mégis jó, hogy nem szedtem ki belőle, pedig nagy késztetést éreztem rá.

      ;) B.

      Törlés
  3. Jaj de jó Harry szemszög! :D Már olyan kíváncsi voltam mit gondol, sejtettem, hogy teljesen kész van, hiába lát mást Louis. Nem volt egy könnyű fejezet de nagyon tetszett! Szegénykém keze. :( Hihetetlen, hogy mennyire félre értik egymást, annyira jó lenne ha megbeszélnék a dolgokat, Mikor így látom szegény Harryt olyan mérges vagyok Louisra mert miatta nem beszélték meg a dolgokat hiába tudom, hogy neki is fáj meg, hogy van igazság abban is ami miatt szakított vele. Kíváncsi leszek ki fogja megtenni a békülés felé vezető első lépést, mert Harry bátrabb szerintem de most nagyon összetört ő is. Na hát meg a vége. :D Ó jesszus te meg akarsz ölni minket? :D :D Mondanom sem kell, hogy alig várom a kövi részt! :) Puszi Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj bocsi de kihagytam, hogy elkezdtem olvasni a Stockholm Syndrome-ot is, csak ahogy láttam ott Névtelenként nem lehet kommentelni. :( Szóval csak jelezni szerettem volna hogy azt is olvasom, és nagyon tetszik, nagyon izgi történet. :) Puszi Lia

      Törlés
    2. Szia:)

      Köszönöm, hogy szóltál, máris orvosoltuk a problémát. Természetesen mindegyik blogon lehet névtelenként kommentelni, csak valamiért elfelejtettem beállítani...

      Nagyon szépen köszönöm a kedves kommentedet.
      Igen, én is úgy éreztem, muszáj átváltani Harry szemszögre, mert már nagyon eltolódtunk Louis álláspontja felé, hisz csak az ő érzéseit ismertük. Most egy darabig maradunk Harry fejében, az MTF-ben nem szoktam sűrűn szemszöget váltani...

      Már kint is van a kövi, nagy hirtelenséggel, ezért picit késve válaszolok, de mindig, azonnal olvasom amiket írtok, többször is ... ez a fétisem .

      Puszillak: Becca

      Törlés
  4. Uristen koszonom koszonom koszonom Harry szemszoget imadlak omg de szegeny Hazz:( mar nem haragszom ra de menjen oda Louhoz es kapja le pls:D olyan szepen leirod az erzeseiket hogy omg*0* es kepzeld kivetelesen nem sirtam rajta mert ugyerzem van remenye a kapcsolatuknak jujjj <3
    Nagyon imádlak:)))
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy neked is tetszett, hogy átcuccoltunk Harry fejébe.... Hogy mi fog történni a továbbiakban, azt még homály fedi, de biztos meg kell küzdeniük az újrakezdésért....nem lehet ott folytatni, ahol abbahagyták.

      Én is imádlak. Becca

      Törlés
  5. Most újra megszakadt a szívem csak most Harryért. :( Már látom, hogy Ő sokkal jobban szenved, mint Louis. Míg Lou-nak ott van Zayn, aki mellette áll, vigasztalja őt és tartja benne a lelket, addig Harrynek egyedül kell boldogulnia és feldolgozni a történteket. Látszik, hogy mindketten nagyon szeretik a másikat és nagyon szenvednek. Pedig csak le kéne ülniük és megbeszélni mindent, de egyikük sem akar kezdeményezni, amit valamilyen szinten megértek. Úgyhogy ne kínozz minket sokáig, mert én személy szerint már nagyon sajnálom őket és nem bírom nézni a szenvedéseiket, ők ketten együtt jók. A rész egyébként megint csak csodálatos lett és alig várom már a folytatást. :)
    Puszi: Dalma xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dalma!

      Ugye mennyire más, ha azt is tudod, mit gondol a másik fél? Egészen más megvilágításba helyezi ez a történteket...
      És valóban, Harry más. Vannak barátai, de zárkózottabb, mint Lou, ő nehezebben beszél a belső vívódásairól...
      Én is sajnálom őket, majd megszakad a szívem, de ha hiszed ha nem, igazából nem rajtam múlik, hogyan folytatódik, vagyis nem tudom tudatosan befolyásolni. De nagyon drukkolok a gyors békülésért, nehogy itt hagyjanak az olvasóim :((

      Én is puszillak: Becca

      Törlés
  6. en eskuszom meghalok itt es most...de rogton....ashatjatok a siromat...nembirom egyszeruen megszakad a szivem es sirok...annyira gyonyoruen irod le a fajdalmukat h az meg fajdalmasabb...marha lehet vmi ennel is rosszabb...azthiszem sikerult megint eleg ertelmesen fogalmaznom de nembaj...imadlak te lany csak igy tovabb...:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia koviubi!

      Kérlek bocsáss meg.... rettegek, hogy elhagytok, amiért nem békültek még ki, de sajnos ha a fejemben így megy a sztori, nem tudok mást írni :((

      Ha imádsz( márpedig azt írtad, AZT ÍRTAD!!!) akkor ugye kiböjtölöd a szomorú részeket???

      xxxBecca

      Törlés
  7. Ásot most azonnal es feher rózsat a sírkövemre köszönöm
    Hogy az egbe csinaltad ezt? Hogy mond meg nekem,hogy? Istenem hihetetlenül csodalatos vagy Becca a szivem megszakadt,ahogy léirod az egeszet,ahogy szenvednek, annyira csodalatosan és érzékien egyszerűen Gyönyörű! a teste ......a hangja ...az érintése .. ez a mondat örökre megmarad a fejemben.Nem nem talalok szavakat egyszerűen nem tudom szavakkal leirni,hogy mit erzek mennyi fájdalmat es mennyi kínt, de mind ezt valami mamorító gyönyörrel.. Azonnal kerem a folytatast mi lesz Jezusmaria annyira izgulok
    Köszönöm Becca örökke halas leszek neked! <3
    "a teste...a hangja....az érintése."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, megjegyeztem.... Silke az ásónagykert üzemeltető vállalkozó, nála tudsz beszerezni ;)

      Ez a mondta, amin fél órát agyaltam, hogy benne hagyjam-e... aztán kiderült, hogy mindenkinek a szívébe markolt... ez olyan, mint a pukizós rész, amit minden áron ki akartam szedni, aztán az lett a hónap sikere :))

      Soha nem lehet tudni, mi hogy hat az olvasókra...

      A folytatás már kint, eszméletlen gyorsasággal, hogy szép legyen a hetetek
      <3 B.

      Törlés
  8. Mi??? Itt abba hagyni??? Júj, remélem tudod, hogy ez kínzásnak minősül és ezért bünti jár?? Miért mosolygott Lou? Egy kis fénysugár, mint békülés jele?? Harry kicsi szívem, mennyire szenved, hihetetlen milyen átéléssel fogalmaztad meg a gondolatait. Ja igen, "a teste...a hangja....az érintése" idézet, van egy olyan érzésem, hogy ikonná fog válni...ahh egyszerűen gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engesztelésképpen két nap alatt hoztam a kövit, így remélem nem haragszol annyira..
      Ez a mondat sokadik kommentben szerepel, és már másnak is írtam, de neked is elmondom, hogy ki akartam szedni, mert úgy éreztem sok ez egy ilyen blogba,,,,de végül mégis benne maradt, ha már folyamatosan ment a fejemben, míg ezt a részt írtam..

      Köszönöm, hogy még mindig itt vagy.
      Puszillak: Becca

      Törlés
  9. És itt hagyod abba... ITT!?!?
    Ez mi?? Úristen... Sose haragudtam még Harry-re. Még akkor se voltam ennyire kicseszettül összezavarodva, mikor ott hagyta Lou-t az előző részben.
    DE EZ MI???
    Egyszerűen hihetetlen... Dühös voltam, a fejezet elején, a közepén, de most már csak teljes káosz van a fejemben. Túl sok szenvedés, túl sok sírás, túl sok magány, túl sok fájdalom.
    Sírni akarok, csendesen, hogy legyen már vége ennek az egésznek, de közben azt ordítani, hogy térjenek már észhez, mert elegem van a szenvedésből..
    ..Képtelen vagyok többet írni. Egyszerűen nem találok el a saját gondolataimig, mert akkor megjelenik előttem Lou (...Louis picit oldalra hajtja a fejét, és mintha halványan elmosolyodna. Ott áll, és olyan vékony... olyan törékeny és magányos, hogy a világon semmit sem szeretnék jobban, mint hogy Harry magához ölelje, és soha többé el se engedje...), és sírnom kell...
    S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édesem!

      Ugye tudod, hogy sokkal szívesebben írom a cukormázas részeket, és ha ez nem MTF lenne, már rég összeboronáltam volna őket.... de ez az a blog, ahol a valóság az én szűrőmön keresztül érkezik, és azt sajnos én is csak egyféleképpen látom, bármennyire fájdalmas is.. :(((

      Igen, ez kínlódós,,,,de ezt neked bírnod kell :P:P

      B.

      Törlés
  10. Édes, egyetlen, drága Becca!
    Fogy a fenébe gondoltad, hogy itt abbahagyod? Annyira várom már, hogy végre legyen valami romantikus Larry pillanat, hogy lassan beleőrülök. Egyébként nagyon tetszett, hogy ez a rész Harry szemszögéből volt.
    Imádlak.Ezer puszi és ölelés a legnagyobb rajongódtól <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes, egyetlen, drága Ramim!

      Hát úgy van ez, hogy írom, írom, és egyszercsak vége egy résznek...és kész. Ha akarom, ha nem..
      Harry szemszög már nagyon kellett, mindneki őt hibáztatta szegényt... aztán két hét, és Lou lesz a hibás mindenért :))

      Én is ölellek: Becca

      Törlés
  11. Imadom az irasaid. Egyszeruen lelki fajdalmat okoz ha nincs resz :( imadlak es remelem meg sokaig irni fogsz, mert ez ad erot nekem, hogy varjam a holnapot. Koszonom neked mert a blogod egy nagyon nehez idoszakban bukkant fel es annyit jelent nekem, mert kihuzott ebbul az idoszakbol!!Koszonom Becca! Es a reszrol pedig: Jajj ne hat en sirok... Nem birom, hogy rosszban vannak.. Mindketten olyan onfejuek! Legszivesebben odamennek es pofan vagnam oket egy serpenyovel, hohy terjenek mar eszhez...
    De komolyan, miert nem tudjak vegre megbeszelni?? Hat en meghalok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Borzasztóan örülök ( hogy lehet borzasztóan örülni??:S) hogy a történetem segített túlélni a nehéz napokat.... nekem is volt olyan könyv, ami átsegített egy rémes időszakon, és még sok év után is a kedvencem... talán pont ezért.
      Sosem hittem volna, hogy egyszer az én írásom is sokat jelenthet valakinek, és hálása vagyok, amiért ezt megosztottad velem.
      Igen, jó lenne rájuk kiabálni, hogy kapjanak már a fejükhöz...jó lenne. ....

      Puszillak, ölellek: Becca

      Törlés
  12. A szívem szakad meg folyton... :( Miért? Mikor lesz már vége? Boldog Larry pillanatokat akarok. Együtt akarom látni őket. A mosolygós, perverz Larryt :)
    Beszéljék már meg, mert odamegyek és széjjel verem őket! Vagy bezárom őket egy szobába és addig nem engedem ki őket, míg nincs boldogság!
    Imádom, annyira szomorú, de akkor is tökéletes, mint mindig :3
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, hogy ez nem kívánságműsor ugye?? Én is sok mindent akarok, de az írónő, aki a kedvenc blogjaimat írja, mindig azt mondja: TÜRELEM....
      Sajna én is csak ezt tudom mondani.... de ettől még imádlak.
      Becca

      Törlés
  13. Nem bírom tovább a szenvedésüket, olyan lehangoló.... úgy szeretnéééém visszakapni a békét és a szeretet és jajj....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, Virágom:((

      Nem tudom mikor lesz vége...tényleg....

      Törlés
  14. A teste ... A hangja ... Az érintése ...
    Fantasztikus ahogyan ezt leírod! :)
    <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszett.
      Puszi: Becca

      Törlés
  15. Visszakaphatom a Loumat?:<♡

    VálaszTörlés