2015. január 25., vasárnap

LXXXIII. Fejezet

Sziasztok!

Mivel most nincs Tanítvány, se Sinister, itt kívánok nektek szép hetet...
Remélem kialudtátok magatokat a hétvégén...Ha egyáltalán létezik ilyen.
Hoztam az új részt.....nem merek semmit mondani.

Köszönöm a sok csodálatos kommentet, nem is tudjátok mennyit jelent számomra, most, hogy csak ez a blog megy teljes elánnal.... hiányoztok:((

xxxBecca



- Szia! – köszönt rám, mikor hallótávolságba értem.
- Szia, Lou! –köszöntem vissza, és meglepődtem, mert a hangom egész normálisan csengett.
-Én…- kezdett bele, de pont félbeszakítottam:- Ne haragudj! – leheltem, és éreztem, hogy elvörösödik a fejem. – Én nem tudtam mit teszek. Véletlen volt. Csak… - itt akadtam el, mert nem tudtam mit mondjak. Képtelen voltam bevallani az igazat, hogy mióta kidobott, én utána vágyakozom.
- Véletlen… - ismételte meg, és láttam, hogy megfeszül az álla. –Értem –mondta, és közben bólintott, inkább magának, mint nekem, aztán sarkon fordult, és elindult felfelé a lépcsőn.
- Lou! –szóltam utána, mert úgy éreztem, nem mehet el így. Nem fordult meg, csak megállt, egyik lába egy fokkal feljebb, mint a másik. Az egész tartásán látszott, hogy túl akar esni ezen.
- Kérlek! –mondtam halkan, mire nagyot sóhajtott, visszafordult, és lelépett három fokot, de az utolsó lépcsőn megállt. Így majdnem egy vonalba kerültünk, sőt, kivételesen nekem kellett picit felnéznem rá. Feltoltam a napszemüveget a fejem tetejére, hogy ne takarja előle a szemeimet.
- Harry! Én nem tudom, mit képzeltél. Hogy én is egy vagyok a ribancaid közül, akiket akkor kapsz el egy menetre, amikor csak akarsz?
- Én… -próbáltam közbe vágni.
- Most hallgass! –förmedt rám, és a hangjában annyi tűz volt, hogy elakadt a szavam, de a szám nyitva maradt.  – Ha egy csepp érzelem maradt még benned, ha jelent neked valamit az elmúlt három év, soha többé ne tedd ezt velem. Megértetted? –szinte sziszegett, kis kezei ökölbe szorultak, és mikor elhallgatott, és a válaszomra várt, a száját vékony vonallá préselte.
- Louis! Én nem akartam…és nem hittem, hogy te olyan vagy …- komolyan csak hebegtem. Letaglózott a feltételezése. Ezek szerint tud Davidről. És mit mondhatnék? Kezdjek magyarázkodni, mikor hónapok óta nem beszéltünk, és most is csak perceink vannak?
- Nem akartad?- hajolt közelebb. – Bazmeg Harry, az ember nem dug meg senkit véletlenül. Kétszer egyhuzamban pláne nem. – Ahogy kiejtette a száján, hogy megdugtam, az ágyékomba olyan lökést okozott, hogy be kellett hunynom a szemem egy pillanatra, mert meg is szédültem. Mikor kinyitottam, a világító kék szemek olyan gyűlölettel néztek rám, hogy beszippantottam a levegőt.
- Nem úgy értettem – nyögtem ki nagy nehezen. – Csak beszélni akartam veled. Letisztázni a dolgainkat. Hiányzol Lou. Hiányzik a legjobb barátom… - Mikor végre sikerült megfogalmaznom, amit hetek óta akartam, megkönnyebbültem. De Louis arca megvonaglott, a szemei összeszűkültek, és összeszorított fogai között csak ennyit válaszolt:
- Ha te így bánsz a barátaiddal, azt hiszem, az más megvilágításba helyez mindent. Ha a drágalátós Nickkel, Jeffel és Eddel is így csillapítod a hiányérzetedet, már értem, miért élted túl olyan könnyen a távol töltött időt.
- Lou! Én soha…
- Figyelj Harry! Én most erre a beszélgetésre alkalmatlan vagyok. Rám törtél, nekem estél, és hevesen szeretkeztél velem, aztán ott hagytál meztelenül, mint egy fizetős kurvát, még csak hozzám se szóltál. De utána se írtál, még egy üzenetet sem, nemhogy felhívtál volna. Ma is nekem kellett kezdeményeznem, hogy egyáltalán szót váltsunk, mert ahogy ismerlek, füled-farkad behúzva elsomfordáltál volna mellettem.  -  A szemei szikrákat szórtak, a testtartása is támadó volt. - Tényleg nem tudom, hová lett az az őszinte fiú, akit szerettem! És én is hetek óta akartam beszélni veled… De ha annyira hiányzik a barátságunk, akkor most szólok, tetves szarul mutatod ki. Az undorodó pillantások, a szándékos távolságtartás, és az, hogy gyakorlatilag hónapok óta egyszer sem szóltál hozzám, nem a legjobb módja a helyzet rendezésének. Még majdnem két évet kell lehúznunk együtt… többet, mint amennyit együtt voltunk, és ha nem tudsz normálisan viselkedni, megkeseríted mindkettőnk életét. – Félrenézett, rázta a lábát, aztán megnyalta az ajkát, és ismét felém fordult, én pedig leforrázva álltam.
 - Próbálj meg most is olyan felnőttként viselkedni, ahogy másoknak megjátszod magad. Nem érdekel az új pasid, és azon is túlteszem magam, hogy valamilyen érthetetlen okból magadnak akartál bizonyítani azzal, hogy tegnap este megdugtál. Remélem örülsz, hogy kiderült, én még mindig a lábaid előtt heverek. - Közelebb hajolt, az arcunk majdnem összeért. - De soha többet…Érted? Soha többet ne nyúlj úgy hozzám, mert már nincs hozzá jogod! Akkor sem, ha én képtelen vagyok nemet mondani. Legyen benned annyi szánalom, hogy nem alázol porig többé. A tegnapi épp elég volt. – A szemeit elfutották a könnyek, én pedig csak tátogtam. Próbáltam közbevágni, el akartam mondani, amire hetek óta készültem, és bocsánatot akartam kérni a tegnapiért, Davidért, mindenért, de mire összeszedhettem volna magam, Louis elfordult, miközben eldörzsölte a könnyeit, és szapora léptekkel felszaladt a lépcsőn. Felnéztem, és megláttam Zaynt, ahogy az ajtóban állva várja. Mikor Lou felért, Malik kérdezett valamit a füléhez hajolva, és Lou bólintott, aztán súgott neki valamit. Zayn a válla fölött nézett rám, és a szeme elfeketedett. Olyan gyűlölet jelent meg benne, amitől megfagyott a vérem. Nagyot nyeltem, és vártam. Zayn a fél vállával Lounak dőlt, a karjával magához ölelte, majd betessékelte az ajtón. Nem volt mit tennem, nekem is muszáj volt elindulnom felfelé. Ahogy haladtam, álltam a pillantását, de belül reszketett a gyomrom. Ha Louisnak nem tudtam elmondani, mit miért tettem, kizárt, hogy Zaynnek sikerülni fog.
- Te beképzelt seggfej! Nem tetted még eléggé tönkre? –kérdezte, mikor mellé értem.
- Hallgass, Zayn! Fogalmad sincs az egészről.
- Az lehet, de arról van, hogy micsoda beképzelt fasz vagy. Megdugtad, hogy bebizonyítsd, még mindig kellenél neki?
- Dehogyis! –ráztam meg a fejem, és értetlenül húztam össze a szemöldököm. – Azért ennél jobban ismersz, nem? Nem bizonyítani akartam, te barom, hanem túlélni. Beledöglök úgy hiányzik – csúszott ki a számon. Zaynnek a feje tetejére szökött a szemöldöke, és csak bámult rám.
- És az új hapsid? –kérdezte lényegre törően.
- Tévedés volt –csak ennyit mondtam, semmi többet, és a fejem lehajtva beléptem mellette a gépbe. Már nem érdekelt semmi. Előrementem, láttam, hogy Louis az ablaknál ül, mellette Zayn hátizsákja. Megmarkoltam a táska fülét, kiemeltem az ülésből, átdobtam Niall mellé, aki csak kapkodta a fejét, az arcán piros foltok az izgalomtól, majd lehuppantam Lou mellé, aki erre fordult csak felém. Eddig biztos azt hitte Malik érkezett meg. Mikor rádöbbent, hogy épp mellé ültem, szólásra nyitotta a száját, de én a térdére tettem a kezem.
- Ne most, kérlek! Csak melletted szeretnék ülni, és átgondolni, amit mondtál. Ne zavarj el! –suttogtam, és most rajta volt a sor, hogy csak tátogjon. Kétszer is úgy tűnt, mégis mondani fog valamit, de végül csak bólintott, és visszafordult az ablakhoz. Lenéztem, és láttam, hogy reszketnek a kezei. A szívem majd megszakadt.

Egész úton agyaltam. Visszaidéztem a szavait, és próbáltam felfogni, amit mondott. „Hová lett az a fiú, akit szerettem?!” Ezek szerint már nem szeret. „Viselkedj felnőtt módjára…”
„Már nincs jogod hozzám érni…” A szavai égették a torkomat, pedig ki sem mondtam őket. Annyira fájt amit mondott, mintha egy tőrt forgattak volna a szívemben. Nem egészen erre számítottam. Azt hittem, ennyi idő elteltével majd átgondolja, mit jelentettünk egymásnak, és átértékeli az életünket. Talán rájön, milyen csodálatos volt az együtt töltött idő, még akkor is, ha csak kevés jutott belőle. Szándékos távolságtartásom egyik fő oka volt, hogy megérezze, milyen, ha nem vagyok. De ebből ő azt szűrte le, hogy egy bunkó vagyok, aki nem tud felnőtt módjára viselkedni egy szakítás után. És David…. Louis egyetlen pillantásból tudhatta, hogy közel kerültem hozzá. Életem egyik nagy tévedése volt…De azt hittem, segít a felejtésben, ha mással kezdek. Szegény fiú. A szex számomra érdektelen volt, pedig kívántam. De nem szerettem…És ennyi szerelmes szeretkezés után, amit Louisval éltem át, csak üresjáratnak tűnt a puszta nemi közösülés. A testem elfogadta, de a lelkem belesajdult.
Utána napokig csak lézengtem, és igyekeztem feldolgozni a történteket. Nem az fájt, hogy lefeküdtem vele, hanem az, hogy Louison kívül senki nem vált ki belőlem olyan vágyat és gyönyört, mint ő. Se előtte nem éreztem így, és úgy látszik utána is képtelen vagyok.
Szétrágtam a szám, amíg ezeken gondolkoztam. Nem is tudtam, mennyi idő telt el. A gépen felvillant az „öveket becsatolni” jelzés, és arra sem volt időm, hogy elhatározásra jussak.
Peru gyönyörű, zöld hegyei magasodtak alattunk, ahogy áttörtük a felhősíkot, aztán égszínkék tavak tűntek fel…akárcsak Louis szemei.
Ahogy leszálltunk a gépről, Zayn azonnal Lou mellé lépett, és a vállát átfogva elvezette mellőlem. Liam összeráncolt szemöldökkel nézett, és végül egy kissé lesajnáló mozdulattal megrázta a fejét. Magányosan, lehajtott fejjel tettem fel a kalapomat, és a táskámat a vállamra véve indultam a kocsi felé, mikor Niall cipői léptek be a látóterembe.
- Hazz! –szólított meg, amin eléggé elcsodálkoztam. Niall csak nagyon kivételes esetben szólít így. – Figyi! Én nem akarok beleugatni a dolgaitokba, de komolyan kikészít ez az állapot. És ahogy elnézlek, téged is. Csak azt akartam mondani, ha szeretnél valakivel beszélgetni róla, mármint ha nem kioktatásra vágysz, csak arra, hogy meghallgassanak, én itt vagyok. Nem tudok tanácsot adni, azért fordulj Liamhez, de látom, hogy szenvedsz, szenvedtek. – A szavai a végtelenségig meghatottak. A kis, vicces Niall, észrevétlenül nőtt fel mellettünk, de még most is olyan nagylelkű, és szeretetreméltó, mint kölyökkorában.
- Kösz, Ni! –néztem fel rá mosolyogva. -Rohadt jól esne, ha valaki segíteni összerakni a romjaimat –nevettem fel, mire ő is elmosolyodott, aztán egymás mellett mentünk a limóig, és utolsónak másztunk be az ajtón. Louis a szája szélét az ujjával tömködte a szájába, és erőteljesen rágta, már tiszta seb volt. Ő is tele volt ki nem mondott dolgokkal, csak rá kellett nézni. Tudtam, hogy előbb utóbb bekövetkezik az elkerülhetetlen, és vagy örökre össze fogunk veszni, vagy találunk valami megoldást. A második variáció ebben a pillanatban elég reménytelennek tűnt.

Már a szállodában ültünk, és arra vártunk, hogy elindulhassunk a Machu Piccura , mikor Zayn és Louis közölte, hogy ők nem jönnek. Igazából kicsit meg is könnyebbültem, hogy Liammel megyek kettesben, mert Niall előre kijelentette, hogy undorodik a bogaraktól, ezért nem mászik hegyet. Talán jobb is, ha lesz egy délutánom, hogy átgondoljam a dolgainkat.
Épp egy kávét kértem a bárban, és gondoltam kiülök vele a kertbe, mikor a szőkített tincsek besétáltak a hallból.
- Na mizu, cimbi? –kérdezte az ír pszichiáter, miközben kikísért a hideg vízpermettel hűtött teraszra. Az utolsó asztalhoz ültünk, és mikor kihozták a rendelésünket, lassan előredőltem, és a térdeim között morzsoltam a kezeimet.
- Igazából nem is tudom, Ni… Louis és én… mi… Ajjjh…ez olyan kibaszott nehéz. Ne haragudj, de senkinek sem beszéltem még erről, csak Ednek, és neki is csak nagy vonalakban. De meg kell fogalmaznom, amit érzek.
- Oké Hazz, nem kell kapkodni. Ha én lennék a te helyedben, biztos egy ép gondolatom se lenne - veregette meg a vállamat, és a kezébe vette a neonszínű szívószállal és narancsszelettel díszített koktélját.
- Az van, hogy mióta szakítottunk, én nem találom a helyem... – Gondoltam, ez jó lesz nyitómondatnak, mert ezen nem kell agyalnom. Ez pusztán ténymegállapítás. – És az, hogy egy idióta barom vagyok, mert féltékennyé akartam tenni, de a dolog visszafelé sült el.
- Láttam a videót - mondta Niall, és a hanglejtéséből egyértelműen kiderült, milyen szánalmas volt az egész. (Akkor komolyan azt hittem, kell nekem az a fiú. És azt is elhitettem magammal, lehet belőle valami. Aztán két nappal később bocsánatot kértem tőle, és barátságban váltunk el, de még most i rosszul esik visszagondolni rá. Egy szexuális együttlét, ahol te folyamatosan valaki mást képzelsz a partnered helyébe. Van ennél rémesebb dolog? Nem hiszem.) Csak bólintottam Niallnek, hogy tudomásul vettem, és nem magyarázkodtam tovább. – Béna próbálkozás volt. Magamnak is hazudtam. De nem ez a legnagyobb baj. Tegnap este…-Niall előredőlt, mert érezte, hogy most jön a fontos rész. – Én… beszélni akartam vele, de nem tudtam türtőztetni magam, és… mi … - Felpillantottam, de aztán gyorsan le is sütöttem a szemem. – Neki estem, és a buszon… - tényleg nem találtam a megfelelő szót, és nem azért mert prűd vagyok, hanem mert ez nem dugás volt, annyi érzelem volt benne, de nem is szeretkezés volt, mert kétségbeesett volt, és nem a magamévá tettem, mert Lou épp annyira benne volt az első pillanattól kezdve, mint én.
- Oké Harry, értem –könnyítette meg a dolgom Ni.
– Aztán megijedtem, és leléptem –nyögtem ki.
- De miért??- hördült fel Niall, és éreztem, hogy ő is kiakad rajta.
- Nem tudom. Féltem, hogy elküld. Erre kiderült, ő ezt úgy vette, hogy kihasználtam. A szememre vetette, hogy nem kerestem, hogy ott hagytam. De ő sem szólt utánam, esküszöm, egy szóval sem, és nem írt, nem hívott, semmi. Miért mindig csak én vagyok a hibás? Ő dobott ki, nem én hagytam el.
- Nem? –kérdezte döbbenten Niall. – Én mindig azt hittem… - mondta elgondolkozva, én pedig meglepődtem.
- Én soha nem hagynám el Ni. Szeretem. Mindig szerettem. Tizenhat éves korom óta halálosan szerelmes vagyok belé. De belőle elmúltak az érzések. - Ni megrázta a fejét:
 - Dehogyis! Hazz, ne hülyéskedj már!
- Most mondta! Most mondta, mielőtt felszállt a gép – jelentettem ki határozottan és előrébb dőltem, hogy nyomatékot adjak a szavaimnak, még kinyújtott kézzel mutogattam is, mintha innen a két országgal arrébb lévő reptérre mutathatnék, bizonyítékképpen.
- Figyelj Harry! – Ni is előrecsúszott a székén, és letette a poharát. – Valamit nagyon elcsesztek, már megint. Mindenki tudja, hogy én vagyok a világ egyik legrégibb, és legnagyobb Larry shippere, és kurvára utálom, hogy ez közelről is ugyanolyan kusza, mint ahogy a rajongók látják. Azt ígértem, nem pofázom bele, és azt mondtam, nem tudok tanácsot adni. Most mégis megteszem. Írj neki egy levelet! Írj meg benne mindent. De ne csak tessék-lássék módon. MINDENT! Érted? A legapróbb részleteket is, amikről úgy érzed, nem fontosak. És az érzéseidet. A jókat és a rosszakat egyaránt, hogyha elolvassa, teljes képet kapjon arról, amin átmentél. És azért levélben, hogy értelmezhesse. Ne tudjon kihagyni szavakat, vagy más értelmet adni egy mondatnak. Írd le, és küldd el neki! Aztán vagy ő nyit feléd és megbeszélitek, vagy tényleg veszett fejsze nyele. De akkor te megtettél mindent, őszinte voltál, és innentől rajta múlik. Csak ne ess abba a hibába, mint régen, hogy elbeszéltek egymás mellett. Mert az nálatok egy évig tartó kínlódást eredményezett, ha jól emlékszem. –Mindketten elmosolyodtunk az emlékre, és igazat kellett adnom neki. Lou és én képesek vagyunk ugyanazt a három szavas mondatot teljesen másként értelmezni. Talán ezért is vonzódunk annyira egymáshoz… vagy vonzódtunk, keseredtem el a gondolatra, hogy Lou azt mondta, már nem szeret. Vagyis hogy nem az vagyok, akit szeretett…Már nem is tudtam, mi hangzott el. Még jobban megértettem, amit Niall mondott. Ha leírom, legfeljebb odajön és számon kéri, mit miért írtam, vagy megkérdezi, mit akartam ezzel mondani. Utálok írni, de gondolom telefonba bepötyögve is ér a dolog, mert abban viszont jó vagyok.
- Küldhetem e-mailben is, vagy kézzel kell? –kérdeztem tök komolyan, mire Ni felröhögött.
- Persze, hogy küldheted e-mailben, te hülye. Ha akarja, majd kinyomtatja –mosolyodott el.
- Huh. Oké. Akkor megírom. Ez az utolsó próbálkozásom. Beledöglök - mondtam, mire Niall együttérzően megveregette a vállam, és intett a pincérnek, hogy hozzon még két koktélt.



.

40 megjegyzés:

  1. MOST ROGTON EL AKAROM.OLVASNI AZT A LEVELET!!!! Az egesz resz alatt ugy voltam, hogy nem tudtam eldonteni hogy a laztol raz a hideg es konnyezik a szemem, vagy a tortenettol. Tekintve hogy holnap itthon fogok fetrengeni, valoszinuleg meg legalabb hatszazszor el fogom olvasni. Imadtam. Es igen mostansag kezd fordulni a kocka, mostmar egyre inkabb Harry partjat fogom. Jaj de az a level az milyen lesz*.* Louis ha nem ugy ertelmezel valamit ahogy kell akkor megkereslek es pofanvaglak. Komolyan. Vissza megyek az idoben, odamegyek es megverlek. Egyebkent, lehet hogy azota mar visszatetted, nem tudom, de mikor utoljara geprol neztem a blogot, feltunt hogy valami nincs a helyen: hol a chat?? jaj, ujrakezdtem a tanitvanyt, es olyan szinten a hatasa ala kerultem megint, hogy fhuh. Ez pedig csak egy plusz. Imadom mindegyiket, meg teged is! xxHori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám!
      Remélem már jobban vagy!!! Neked is sikerült elkapnod ezt az ocsmány vírust? Jobbulást!! <3
      Hozom a következőt hamarosan, addig tarts ki!
      Az ember általában annak a pártját fogja, akitől utoljára hallja az esetet...ezért szeretem a tanítványban a dupla szemszöget. :)

      A csetet leszedtük, mert csak vadidegenek idegesítő hirdetései voltak rajta, innen senki nem használta. :(((

      Aranyos vagy, hogy újraolvasod a tanítványt. Talán így, egyben tényleg más, mint amikor vártátok a részeket.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  2. Am I the only one who's cyring?:")

    VálaszTörlés
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaj végree látok rá esélyt , hogy kibéküljenek lassan de biztosaaan. Nagyon nagyon szeretném már :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el én is.....
      Bocsi a kínzásért, ,,, remélem még kitartasz...:S

      <3

      Törlés
  4. Hú ez jó kis mozgalmas fejezet volt! :) Imádtam! :) Mikor Louis lekiabálta Harry fejét igaz hogy sok mindenbe igaza volt de annyira sajnáltam szegényemet hogy meg se mer szólalni. :) Jaj de megölelgettem volna. <3 A kedvencem a fejezetben Niall volt! Először is úgy örültem, hogy végre nincs tök egyedül Harry és megtudja beszélni valakivel a helyzetet, aztán a levél ötlet szenzációs volt! Annyira igaza van Niallnek hogy állandóan elbeszélnek egymás mellett és ezért nem tudják tisztázni a helyzetet. Nagyon kíváncsi leszek arra a levélre. Remélem azt már nem fogja Louis félre érteni. Jaj ügyes légy Harry, remélem jól fogalmazol! :D Nagyon örültem, hogy így a hét elejére is fel került egy fejezet, sokkal jobb így kezdeni egy nehéz hetet! :) Puszi Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Niall az örök kedvenc, a legnagyobb shipperkirály, az örök Captain Niall.... örültem, hogy végre kaphat egy kis szerepet. Örülök, hogy örültél az új résznek, de azt sajna nem ígérhetem, hogy rendszert csinálunk belőle :))

      Igen, Harry a szívem csücske, hiába is tagadnám... ;)

      xxxBecca

      Törlés
  5. OMG Becca olvasnom KELL azt a levelet vagy én is beledoglok mint Harry:( totalis siras es vigyorgas (az utobbi talan kesobbre szolt:D) es OMG de szeretnem mar hogy minden rendben legyen mert szenvedek:D es olyan jol leirod hogy min mennek keresztul de remelem a level utan orok szerelem lesz es csillamponik, vattacukor meg minden :3
    Imádom💗
    Az lenne a hulye kerdesem hogy nagyjabol a WWA elejen vagyunk idoben vagy hol?:D elvesztem egy picit:D
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2014 áprilisában vagyunk. Igen, a WWA elején.
      A másik kommentednél majd válaszolok részletesebben, itt csak azért reptében, hogy be tudd tájolni :))
      Puszi

      Törlés
  6. Na halihó édesem *.*
    Imádom a leveleket!!!!Most azonnal el akarom olvasni *.*
    Hihetetlenül szeretem ezt az egészet...lehet ,hogy neked macera megírni ,de nekem (mióta szünetel a Tanítvány) ez a mindenem.IMÁDOM.
    Ésss oooo végre színre lép a nagy Larry shipper Niall baby és Harry támaszaként folytatják....Lou támasza Zayn (tényleg mikor fognak füvezni a kocsiba??) és mostmár Harrynek is van.Remélem a két támasz hamarosan egymásra talál...;) Nem akarsz egy kis Ziallt beiktatni a sztoriba?:P Én imádnám.
    Legyél erős ,kitartást a héthez és nyírj még ki soookszor ebben a pár napban ilyesmi részekkel!Kell egy kis energia ,mivel a környezetem 80%-a beteg és semmi kedvem vissza menni az unalmas korházba.A büfés nőcin kívül már mindenkinek elege van belőlem ott :c
    Nagyon nagyon szeretlek ,és életben tartasz.Ezt soha sem felejtheted el!
    Csókollak
    ~B xxx



    ui.: mostantól erről a profilról fogok komizni (remélem ennyi idő után nem lesz olyan nehéz megszokni..) mert elegem volt már a rengeteg macerából ,amit a névtelen komizással szenvedtem el :D Majd hozzá szoksz ,ha minden nap látod a kommentjeimet drága ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is értem, minek bajlódtál a névtelen kommentekkel.... néha vannak fura dolgaid :P:P

      Most vannak Peruban....ebből ki tudod következtetni, hogy mikor fognak füvezni, nem ? :P:P

      Itt is mindenki taknyos és krehál, aki nem, az hányós-fosós....

      Tudom, hogy kínlódsz a tanítvány nélkül, de szükségem van még egy kis időre...

      Imádlak <3

      Törlés
  7. Milyen jo lenne ha a kovetkezo resz maga a level lenne 😍 meg Loui reakcioja. Meg hogy kibekulnek. Meg minden.a mi ket szerelmes szivunk ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok minden jó lenne. Hamarosan kiderül, mi válik valóra a vágyaidból:)
      <3

      Törlés
  8. Na nem bírtam tovább, előre megjutalmaztam magam azzal, hogy elolvasom a részt....:)
    Ismét imádtam és ismét kenyérre kented az érzéseim.
    Lou bármit tesz örökké imádni fogom, a mostani reakciója pedig a szívemet tépte szét már sokadszorra. Olyan, jó lenne, ha minél előbb tisztáznák ezt az egészet....annyira hiányoznak a történetben a kis, közös momentjeik, mint a valóságban<3
    Alig várom, hogy elolvashassam Hazz levelét! Siess vele légyszíves mert tűkön ülök!:D
    Imádlak<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rohanok!!

      Imádlak, és szeretem, hogy így imádod Lou-t....ahogy én Hazzt.... és szeretem akis esti depressziós rohamaidat, amik az enyémek tükörképei :))

      Légy jó,,,vagy inkább ne!!!
      Puszi

      Törlés
  9. uristen eloszor is teljes szivroham amikor meglattam h van uj resz...nemtudtak levalarni a vigyort a kepemrol.😂😂 masodszor pedig hivatalosan is kijelenthetem kifogytam a szvakabol.. mar nincs olyan szo ami felerne ehhez az egeszhez...imadunk es tudom h macera neked de sztem elnem tudod kepzelni mennyi szivet dobogtatsz meg es torsz ossez egy egy ilyen resszel...nagyon szeretunk csak igy tovabb...
    u.i.: a kovi legyen maga a level harry szemszogebol es louis reakcioja sajat maga szemszögéből...❤❤
    puszil: Dorii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy Dorii, és köszönöm a gyönyörű kommentet....
      Ugye tudod, hogy ez nem az a blog, ahol sűrűn váltogatom a szemszögeket? Ebből kifolyólag, azt biztosan állíthatom, hogy mostanában nem ismerjük meg Louis álláspontját...az a fantáziátokra van bízva, hogy szerintetek mit gondol, de fog még meglepetéseket okozni, nem is kicsit...

      A levelet természetesen olvashatjuk, hisz azt Harry írja...

      Én is imádlak benneteket, tőletek kapom az erőt, az ihletet, a kitartást.
      <3<3 Becca

      Törlés
  10. Látom mostanában aktív a blog. De semmi baj mert ennek mindenki örül :33 *..* imádom ezt is és remélem mihamarabb sikerül Larryt varázsolnod:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy mikor sikerül, arról még nekem sincs fogalmam....de addig is maradtok, ugye?

      igen, a tanítvány szünete ide vonzza az olvasóimat . Minden rosszban van valami jó :)

      Törlés
  11. Azt kívánom, bár ne tudjam, hogy még kő kemény hónapoknak kell eltelnie, hogy ebből békülés legyen... De sajnos tudom, milyen tematika alapján írod ezt a történetet, úgyhogy esélyét sem látom, hogy megkegyelmezel nekünk, és a következő részben békülnek, és bevallják, mind a ketten, hogy hülyék voltak.
    És én idióta, úgy jöttem haza edzésről, hogy Becca most biztos cukivá és megértővé avanzsál, és úgy kezdi a részt, hogy 4 hónappal később. Emiatt futottam, és égettem egy 600 kalóriát, mert nem bírtam tovább fent maradni. Erre.... tudom, hogy kell, és természetesen értem, hogy egy történet nem folyhat ki állandóan a gépből nyáltengeren, nem pukizhat rózsaillatút, és nem lengheti közül rózsaszín köd, de a lelkemnek fáj az ő lelkeik szenvedése, és az még jobban, hogy nem sima könyv szereplők, akiknek van neve, neme, személyisége, életútja, sorsa, és élettörténete, amit valaki kitalált, hanem hús vér élő emberek. Ha nekem így fáj, nekik, hogy fájhatott.... Ezt a könyvet Ők nem csukhatják be, rakhatják be a polc legtávolabbi sarkába, nem tagadhatják le, hogy olvasták, mert nekik ez az életük.
    Lassan többet ülök tűkön, mint egy fakír, de nagyon nagyon várom Harold levelét, mert tudom, hogy bőgni fogok rajta, olyan gyönyörű lesz.
    És mellesleg végre megjelent a várva várt kedvenc szereplő, hogy félrekormányozott hajót végre révbe juttassa.
    Mondanám, hogy várom a következő részt, de nem, mert érzem, hogy minden résszel egyre jobban fogy ez a történet, lassan nagyon a jelenhez közelítünk, és nem akarom soha meglátni ennek a történetnek a "végét". Hisz az Ő életüknek sincs még vége, de tudom, hogy akkor már maximum csak hónaponta lenne új rész, és az nagyon fájna, de közel sem annyira mintha bezárnád. Ha ez a történet nem lenne, soha nem ismertem/ismertelek volna meg Becca (és /2). Csak elsétáltam volna talán egyszer nagyon sokára egy virágbolt előtt, és vettem volna egy karácsonyi koszorút páfrányból.
    Úgyhogy nagyon köszönöm, szeretlek:
    Lilly <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édesem!

      Annyira szépet írtál, hogy sokáig gondolkodtam, mit válaszolhatnék erre...de egyszerűen nem tudom úgy megfogalmazni, ahogyan szeretném. Hihetetlenül sokat jelent nekem a támogatásod, ami szinte az első pillanattól végigkísért, és amit töretlenül élvezek a mai napig.
      Ha te nem lennél, ma nem lenne tanítvány, és lehet hogy már MTF se lenne.
      Mindent köszönök, soha nem fogom tudni meghálálni. Remélem minden közös vágyunk valóra válik, Larry éppúgy, mint a könyv.

      Nem tudom elképzelni a világot, ahol csak egy páfránykoszorú lett volna a találkozásunk, és nem is akarom....
      Ahogy azt sem, mi lesz akkor, ha elérünk a jelenig. Most még csak élvezem hogy itt vagytok, hogy írhatok. Ha elérünk a mostba, remélem akkor is lesz mit írnom napszámban, mert csupa csodálatos Larrypillanatban lesz részünk az idén, majd utána.... ha imáink meghallgatásra találnak, egy új élteben esetleg abban a csodában, hogy őrjöngve ünnepelhetjük a Larry napot, amit öregkorunkig minden évben megtartunk majd.

      Így legyen. És te velem/velünk legyél!
      <3

      Törlés
  12. Voltam olyan pofátlan, hogy eddig szó nélkül olvastam végig életem legjobb Larry sztoriának eddigi fejezeteit. Ezt. Viszont most muszáj lesz írnom, mert komolyan mondom, nem találtam másikat, ami elérné ezt a színvonalt! Imádom! Őszintén szólva oda és vissza vagyok a bonyodalmakért, és ha a férfiasabb/domináns fél szenved. Jó, ez furán hangozhat, de a lényeg, hogy a Harry szemszöge tetszik a legjobban. Imádom. Az előző fejezet végén megrémültem, hogy Lou túl aranyos, de látom helyre hozattad vele Harryt is! :)
    Hihetetlenül tehetséges vagy! Jól vezeted a történetet és csomó jelenetnek egyértelmű igazságalapja van. Egy-két írásihibával megspékelted, de olyan szuper az egész, hogy az ember szeme elröppen felette. (Bocsánat, de én "hibaalergiában" szenvedek.)
    Szóval nagy-nagyon köszönöm, és izgatottan várom a következő részt. És remélem a levelet is elolvashatjuk! ;D
    Angi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Angi!

      Egyáltalán nem pofátlanság, hogy eddig olvastál szó nélkül.... A legtöbben soha, egyetlen szóval sem jutalmaznak meg, pedig tudhatnák, hogy mindenki mások visszajelzéseiből él. A való életben is, és itt, ebben a bloggervilágban ugyanúgy...
      Köszönöm a dicséretet, nagyon jól esik, főleg egy ilyen kritikus olvasótól ( amilyen én is vagyok amúgy) . A helyesírási hibákért elnézést, de a sajtomban egyszerűen nem veszem észre, még akkor sem, ha háromszor olvasom vissza, és itt nincs bétám, úgyhogy biztosan van benne egy-kettő, de ha megírod őket, akár utólag is szívesen javítom, ahogy mindig, akár a régi részeknél is, ha látom őket. ( Nem kötözködésképpen, de nem bírom kihagyni, hogy szóljak, az allergia két "L".:))

      Egy szó, mint száz, nagyon örülök neked, és köszönöm, hogy vetted a fáradságot, és írtál, remélem máskor is megteszed.

      Ölellek: Becca

      Törlés
  13. Hohóó! Kapitány Ni a fedélzeten! Már nagyon vártam, hogy a legnagyobb Larry shipper megjelenjen és ellássa szegény Harryt tanáccsal. Remélem Hazz szívét-lelkét beleadja abba a levélbe és nem lesznek félreértések.
    Most vannak Peruban, utána menjenek Brazíliába, úgyis ott van mellette; ha jól emlékszem onnan kaptunk cuki képeket, amin lehet látni, hogy L&H elég közel állnak egymáshoz és hogy minden happy!
    Nagyon-nagyon várom a kövit + a levelet:)
    Puszi:Gini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gini! :)

      Peru után egy héttel következett Brazília, igen ;)

      Az a baj, ahogy közeledünk a jelenhez, annál kevésbé tudok elvonatkoztatni a valóságtól. Egyre jobban érzem, hogy meg van kötve a kezem.... Mikor elkezdtem ezt a blogot. jóformán azt sem tudtam kik ezek a fiúk, és úgy könnyű volt írni, azt hiszem egy hónap alatt megírtam az első 50 részt.... Most sokkal jobban küszködök, és igyekszem legyőzni az agyamban tárolt ezernyi információt, de nem mindig sikerül. Azért remélem nem megy át a dolog érdektelen naplóba.... Dolgozom az ügyön:)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  14. Ni,Ni,Ni Imadlak Édes Istenem Imadom!! <3 Belepusztultam ebbe a reszbe szo szerint kivagyok kivagyok nem birom!! Mindketten olyan naivak Niall tedd a dolgod! A level istenm kerlek mond,hogy elolvashassuk azt is *-* Belehalok remelem hamarosan minden jo lesz mar vegre,mert mar vegem van zokogok.
    Kövit gyorsan kerlek! <3
    Köszönöm a csodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a levelet természetesen olvashatjátok:))

      Én is remélem, de azért ígérni nem tudok semmit. Tartsatok ki, aki figyelte őket az elmúlt hónapokban, az tudja, hogy érdemes ;)

      Puszillak, és köszi a ma esti smutpartyt ;)

      B.

      Törlés
  15. Az előző résznél éreztem azt, hogy Harry nagyon egyedül van és most hogy látom, hogy Niall segít neki helyretenni az érzéseit és a gondolatait, sokkal nyugodtabb vagyok. Harry nincs egyedül végre. Minél több Harold szemszöget kapunk, annál jobban látni, hogy ő többet szenved és én kezdem az ő pártját fogni. Olyan kis elveszett volt, amikor Lou kiabált vele, hogy legszívesebben megölelgettem volna őt. És a levél, hát nagyon kíváncsi vagyok mit ír bele és hogy foglalja össze az érzéseit. Nagyon remélem, hogy ezután nem fogják egymást félreérteni és visszatér a boldogság és a rózsaszín köd. Nagyon jó rész volt és már nem bírom kivárni, hogy olvashassam a kövit.
    Puszi: Dalma xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dalma!

      Igen, nagyon kellett már Niall....bár a háttérben ott van Ed, és Jeff, mégis kellett egy ember, aki belsősként látja a dolgokat. Nial a legédesebb cukipofa, akit a hátán hord a föld, úgyhogy ő kapta a szerepet, arról nem beszélve, hogy ő a hajónk kapitánya, ősidők óta...
      Ha nem értik félre egymást, még akkor sem biztos a siker, de veletek együtt drukkolok, hogy Larry minél előbb visszatérjen.
      Köszönöm, hogy itt vagy.
      Ölellek: Becca

      Törlés
  16. Drága Becca!!
    Nem tudom, hogy hogy gondolhattam hogy Harry a főgonosz, hogy már nem szereti Lou-t, fogalmam sincs. Azt hiszem ráébredtem, hogy Lou is ugyanolyan hibás, mint Harry és a legszívszorítóbb hogy amíg Boonak ottvan Zayn és Liam addig Harrynek csak Niall. Ez aztán szép mondhatom, hogy meg sem próbálják megérteni Haroldot.
    Ezer csók és ölelés a legnagyobb rajongódtól ♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, ez természetes reakció, hisz csak Lou álláspontját ismertük,,,pont ezért kellett váltani. Örülök, hogy most, mikor megismertük Harry gondolatait is, látod, hogy itt senki sem hibás, vagy mindketten, egyformán...
      Szerintem a fiúknak ennél sokkal összetettebb a kapcsolatrendszere, és még ha most úgy tűnik is, hogy Liam és Zayn Lou mellett áll, ez inkább olyan dolog, mint ahogy te ítélted meg a dolgokat...napról napra változhat.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  17. Még egy komment mert igy a hatodik ujraolvasas utan van meg par gondolatom:)
    Eloszor is szerintem ne felj attol hogy barki kiszeret a blogbol csak azert mert epp nem a nyalas reszeknel tartunk, tudom h enis folyton hisztizek mert osszetorod a szivem de e melett imadlak amiert bemutatod nekunk hogy egy kapcsolatban nagyon gyakoriak a felreertesek es hogy mindenhol vannak melypontok.
    Imádom ha epp nyalas es akkoris amikor darabokra teped a szivem, mert ez mind kell ahoz hogy szivesen olvassuk ezt a csodat
    Es ugy sajnalom Harryt mert tenyleg mindig o van hibasnak beallitva:( imadom imadom imadom csak ennyit tudok mondani💗
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem megtaláltad az előző, még aznapi válaszomat, hogy hol járunk a WWA-n....Peruban vagyunk, áprilisban.

      Igazából ha félek, ha nem, képtelen vagyok másképp írni, mint ahogy a fejemben megszületik. Tudom, hülyén hangzik, de igazából nem tudom befolyásolni az eseményeket. Próbáltam, akkor nem is írtam két hónapig a MTF-et, de végül feladtam, és engedtem, hogy megtörténjenek a dolgok, amiket nem és nem akartam leírni.... most gyorsan haladok az írással, még akkor is, ha néha bőgve gépelem a sorokat.
      Az élet is ilyen, és bárhogy kapálózunk, nem mindig tudjuk megváltoztatni a dolgokat. De törekedni kell a jóra, és a megértésre. Remélem Larrynek is sikerül.
      Imádlak, köszönöm<3

      Törlés
  18. Jajj hat meghalok..megolom oket! Komolyan!! Ja es Ni hat o rohadt aranyooos de tenyleg!! Imadlak nagyon jo lett a resz!
    Es mikor lesz kovi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan. Most, hogy csak ez megy, meg a Stockholm, kicsit gyorsabban jön a folytatás ;)

      Törlés
  19. Nagyon szeretnééém azt a levelet olvasni :D
    Azt remélem tudod, hogy a kínzásunkhoz meglehetősen értesz :P
    A részről pedig... még mindig nem tudom eldönteni kinek az oldalára álljak, úgyhogy lassan újra lehetnének LouisAndHarry nem pedig Louis and Harry, bár tudom, ez nem tőled függ (vagyis részben igen, de na...:D )
    Én kitartok, csak néha ilyen kis szararcú vagyok és eltűnök, de az biztos hogy itt maradok :))
    Sokáig fogsz még szadizni minket? :D
    Imádlak, Becca <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy nem is kell választani.... hála az égnek, ez nem olyan, mint a politika. Nyugodtan átérezheted mindkettejük helyzetét, és felváltva azonosulhatsz a karakterekkel. Sőt, igazából minden sztorimban arra törekszem, hogy az olvasó próbálja megérteni a másik fél álláspontját is, hátha az életbe is sikerül átmenteni ebből valamit. Mert minden éremnek két oldala van :))

      Nem baj ha eltűnsz, csak ígérd meg, hogy mindig visszatérsz, és hogy akkor is itt vagy, ha én nem tudom .

      Hogy meddig foglak szadizni Benneteket és magamat, még sajnos én sem tudom. :(((

      Kitartás!!

      Becca

      Törlés
  20. Ne már!! Depressziós leszek ezektől a részektől :/ és tudom h sokáig az leszek... Nagyon kíváncsi vagyok a levélre és van egy olyan érzésem h sírni fogok! Zokogni! :( Annyira várom már, hogy olvashassam a köviiit! :) És rossz őket ilyen szomorúnak látni. :( De ez van, ki kell bírni.
    Imádat van!
    Puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha most olvastad, akkor szerencséd van, mert már kinn is van a kövi, és egyből eldöntheted, akarsz-e bömbizni, vagy sem :)

      Igen, ez az időszak nem a kedvencem nekem sem:((

      Remélem nálad is kapunk új részt valamelyiken.... nagyon remélem!! :P

      Én is <3

      Törlés