2015. május 8., péntek

CV. Fejezet

Sziasztok.

Letelt a szokásos várakozási idő, így itt a rész, amit megérdemeltek. Hulla vagyok, már a hajam sem tart, hiába a Tafthatás...
Remélem ti jól vagytok, és tudtok néha pihenni is.
Az érettségizőknek, vizsgázóknak gratula, remélem túl vagytok a nehezén, és minden jól sikerült. Drukkoltam ezerrel!

Mindenkinek köszönöm, hogy kérésemnek eleget téve (sőt, várakozásaimat túlszárnyalva) írjátok a kommenteket rendületlenül. Három órája válaszolgatok rájuk, és nekem ez a legnagyobb ajándék, akkor is, ha leesik a fejem, mert vagy 10 napja nem aludtam ki magam.

Legyen szép a hét utolsó munkanapja, és kellemes a hétvége!!

<3 Becca

– Mit csinálsz? – kérdezte Louis, ahogy belépett a gardróbba.
– Csomagolok – válaszoltam, és felé fordultam, hogy lássam az arcát.
– Elutazol? – A hangjából kihallatszott a döbbenet, és a bőröndbe kukucskált mellettem, de direkt úgy álltam, hogy kitakarjam előle.
– Aha… – mondtam, és igyekeztem, hogy a hangom kicsit szomorkásan csengjen.
– Hová? – A szemembe nézett, kicsit dühösen, de inkább csalódottan. Majd megzabáltam.
– Jeffel, Glenne-el, meg Chelsea-vel Porquerolles-ra. 
– Óóóó… És mennyi időre? – Úgy fürkészte az arcomat, hogy minden energiámra szükségem volt, nehogy elvigyorodjak.
– Sajnos, csak öt napra.
– Vasárnap jössz csak haza? – kérdezte, és most már nem tudott uralkodni magán, a szavai ostorcsapásként csattantak.
– Igen – hajtottam le a fejem.
– Mi ez az egész? Nem is szólsz? És most én mit mondjak? Szerinted ez normális így? – Kezdett kifakadni, de odaléptem, magamhoz rántottam, a szájára tapadtam, és erőszakosan hallgattattam el. Kellett vagy fél perc, mire kiengedett a teste, ami addig úgy feszült, hogy féltem, felrobban, de akkor végre ellazult, egy nagy sóhajjal a hajamba túrt, és elmélyítette a csókot. Mikor elváltunk, elléptem a bőrönd elől, és a kezemmel mutattam a cuccok felé. Louis követte a pillantásával, és mikor meglátta a szépen behajtogatott ruháit, a szemöldöke felszaladt a homlokára, a pillantása köztem, és a megpakolt táska között cikázott, és az agya ezerrel dolgozott. Mikor végre rájött, hogy mi történik, a pillanat töredéke alatt elvigyorodott, és már ugrott is az ölembe. Jól bevált mozdulatsor ez, amit milliószor gyakoroltunk már. Ő ugrik, én elkapom, aztán a fenekénél fogva tartom az ölemben, míg ő rám fonja a lábait, és csókol veszettül. Évek munkája van a dologban, de olyan rutinra tettünk szert, hogy már meg sem tántorodok. Elégedetten morogtam a szájába, és toltam neki a polcoknak, hogy felszabaduljanak a kezeim, és végre simogathassam, ahol csak érem.

A repülőutat végigröhögtük, mert Jeff azzal szórakozott, hogy Larrys blogokból olvasott fel, és olyan képeket mutogatott, ahol valami vicces idézetet biggyesztettek a fotók alá. Komolyan hihetetlen, hogy mire képesek a Larrysek. Annyit nevettünk, hogy már fájt az oldalam, az arcom is görcsben állt, és mire nyolc órával később leszálltunk, el is fáradtam. A röhögőgörcs elég kimerítő elfoglaltság. Louis egész úton az ölemben ült (nem is engedtem volna, hogy ne tegye) és martinit kortyolgattunk egy pohárból. Minden olyan csodás volt, mintha most ismerkedtünk volna meg. Az érintések, az apró közös kis mozdulatok, és az, hogy egyébként kérdezés nélkül tudjuk, mit gondol a másik, csak megfűszerezik az egészet.
A kocsi a reptéren már várt ránk, és alig félórányi autókázás után, megérkeztünk a házhoz, amit Chelsea bérelt nekünk. Olyan közel volt a tengerhez, hogy lábakra építették, mert dagálykor majdnem a teraszig ér a víz. Most, mikor a tenger épp aludt, majdnem harminc méternyi, homokos föveny terült el előttünk, érintetlenül. Louis-val nem tudtuk megállni, a cipőnket ledobálva futottunk le a lépcsőn, és egyből rohangálni kezdtünk, aztán lábnyomokkal írtunk feliratot a nedves homokba, majd ledobálva a ruháinkat, bokszerben vetettük magunkat a hullámok közé. A gyönyörű, tiszta vízben ficánkoltunk, legalább egy órát (aminek a felét mondjuk csókolózással töltöttük, de mindegy), és mire felértünk, isteni illatok kúsztak az orrunkba.
Jeff a konyhában állt, amit az elhúzható teraszajtóból is remekül lehetett látni, és egy kötényben serénykedett.
– Mi lesz az ebéd? – tudakolta Lou, és egy futó csókot nyomott a számra, miközben a fejemre terített egy törölközőt, hogy legalább nagyjából leitassam a vizet a hajamról, mert úgy fröcsköltem vele, mint egy kutya, aki a szőréből rázza ki.
– Te mindig éhes vagy… – jegyeztem meg mellékesen, mire ismét hozzám hajolt, és közelről suttogott: – Csak rád! A kajára tudok várni.
A torkom egy pillanatra elszorult, annyira meghatódtam. Kaptam egy cuppanóst, de utána elhúzódott, és ledörzsölte a lábára ragadt homokot, hogy ne hordjuk be a házba.
Isteni lett a hal, amit valami citromfüves mártással kaptunk, és krokettel. Utálom a kelbimbót, de Jeff vajon párolta meg, és nem volt keserű, úgyhogy még az is jól esett. Evés közben arról beszélgettünk, hogy másnap elmegyünk sétarepülni a környező szigetek közé, mert gyönyörűek a korallzátonyok, és a part felé világosodó óceán a magasból. Olyan színű, mint Louis szeme. Imádom, ahogy váltakoznak az árnyalatok, a mélykéktől egészen a tündöklő türkizig, ami már szinte zöldbe hajlik. Azt mondjuk, csak én láthatom, mert szeretkezés után, a lusta nyugalom pillanataiban van olyan színe. A gondolat, hogy az a kigyúrt faszkalap is megpillanthatta olyankor, olyan érzést váltott ki belőlem, mintha gyomorszájon rúgtak volna.
– Mi az? – kérdezte Lou, és megszorította a térdemet.
– Semmi – válaszoltam, de éreztem, hogy nem sikerült palástolni a fájdalmamat.
– Hazz! Ne csináld. Mi a baj? – Előrehajolt, hogy a szemembe nézhessen. Igyekeztem mosolyt erőltetni az arcomra, de inkább vicsorra sikerült. – Semmi, kicsi. Csak egy rossz emlék.
Nézett, tekintete a vonásaimon cikázott. Beletelt pár másodpercbe, mire összeszedtem magam, és viszonoztam a pillantását. A szemei kitágultak, rémület, majd sajnálat ömlött el az arcán. Átölelt, magához húzott, és a halántékomra szórt apró csókokat, miközben suttogott:
– Semmi baj. Most már semmi baj. Minden rendben – nyugtatott, és bár nem tudta, mire gondolok, érezte a bennem feltörő kételyt, és a félelmet. – Szeretlek! – mondta halkan, és az államnál fogva odafordította az arcomat, hogy a számra is leheljen egy csókot.
– Ez most akkor nektek, afféle nászút? – kérdezte Glenne, aki eddig a szeme sarkából figyelt.
– Valami olyasmi – válaszolta Lou, és szorosabban fogta át a derekamat.
– Az jó. Akkor ti alszotok a földszinten, mi pedig mindannyian az emeleten.
Jeff morogni kezdett.
– Én már becuccoltam a lenti hálóba.
– Majd kicuccolsz! – jelentette ki a barátnője, és ellentmondást nem tűrőn nézett rá. – Nem akarod, hogy egész éjjel dübögjön feletted a padló, és nyikorogjon az ágy.
Éreztem, hogy elvörösödök, aztán már a fülem is lángolt, mert mocskos gondolatok rohantak le egy pillanat alatt, és a szememnek sem tudtam parancsolni, miközben felmértem, hány helyen, és módon akarok szeretkezni Louval.
– Miért? Ha alattam recseg az ágy, az mennyivel jobb? – kérdezte sértetten Jeff, és összefűzte a kezeit a mellkasán.
– Itt csak matrac van, ha nem vetted volna észre – oktatta ki a párja, Chelsea pedig hangosan felnevetett.
– Komolyan ezen vitatkoztok? Az senkit nem érdekel, hogy én esetleg hangosan nyögdécselek egész éjjel? – Minden szempár ráirányult, de csak Jeff mert megszólalni:
– Egyedül?
– Miért bazmeg, attól, hogy nincs senkim, a jobb kezem még boldoggá tehet, nem igaz? – nevetett fel a csinos, negyvenes nő, és rám kacsintott, mert nekem már fülig ért a szám. Imádom mikor közönségesbe megy át, és mindenkit zavarba hoz.
A továbbiakban a melegjogi mozgalomról, és az LGBT támogatottságáróll beszélgettünk. A komolyabb témák, és a szokásos tehetetlen düh, hogy nem tudunk tenni azért, hogy az emberek elfogadják a másságot, elűzték a pajzán gondolataimat.
Louis csak fogta a kezem, és hallgatta a beszélgetést, de éreztem, hogy gondolatban máshol jár. Ő nem az a típus, aki kiállna a világ elé, és a melegek jogaiért küzdene. Én viszont igen. Az álmaim között szerepel, hogy tegyek valamit a hozzánk hasonlókért, akik a maguk harcait vívják, szerte a világon. Ha már így hozta a sors, hogy a nevemet szinte mindenütt ismerik, talán a későbbiekben kihasználhatom, és tehetek valamit, ami értelmet ad az egésznek.
– Harry, te már így is szinte túlfeszíted a húrt – mondta Chess – ezzel a stílussal, és azzal, hogy állandóan kiszúrod a melegeket a koncerteken.
– Nem bírom megállni – válaszoltam, bár eszem ágában sem volt mentegetőzni. – Olyan cukik, és úgy örülnek, mikor megszólítom őket.
– Adok én neked cuki, meleg fiúkat! – éledt fel mellettem Louis. – Az őrületbe kerget, mikor pasikkal flörtöl a színpadról.
– CSAK pasikkal! – tette hozzá Jeff. – A Modesteseknek olyankor csomókban hullik a hajuk.
– Leszarom!  – rántottam meg a vállamat.
– Igen, az látszik rajtad – nevetett Chlesea, és töltött még egy pohár fehérbort.
– Jó anyag – csettintettem a nyelvemmel, mikor kiittam. – Honnan való?
– Provence-i. De kellemesen száraz, ugye?
– Igen, bár én inkább a félédeset szeretem.
– Meg a sósat – hajolt a fülemhez Lou, és ezzel sikerült olyan zavarba hoznia, hogy megint elvörösödtem.
– Annyira cukik vagytok! – nevetett fel Glenne – Mint az igazi nászutasok.
Olyan szívecske szemekkel nézett ránk, amiből látszott, hogy komolyan gondolja. Elnevettük magunkat, én pedig kihasználtam a kínálkozó alkalmat és odasúgtam Louisnak:
– Igen. Imádom. Mikor kapok belőle? – Mikor a mondandóm végéhez értem, az orrommal megcirógattam a fülét, és éreztem, ahogy finoman megrázkódik. Ahogy felegyenesedtem, még láttam elnyíló ajkait, és félig lecsukódó szemhéjait. Az asztal takarásában feljebb húzta a kezét, hogy kitapogassa, mennyire izgatott fel ez a kis közjáték, de megmarkoltam a csuklóját, és nem engedtem, hogy az ágyékomhoz nyúljon.
– A–aaa – ráztam meg a fejem, ahogy mérgesen nézett rám. Féloldalas mosolyba húzta a száját, és kacsintott, nekem pedig félrevert a szívem.

Délután lecuccoltunk a partra, és órákon át békaszemüvegben, pipával a szánkban csodáltuk a vízalatti világot. Jeff olyan, mint egy gyöngyhalász. Olyan sokáig bírja egy szusszal, hogy simán leúszik, és szedegeti a szebbnél szebb tengerisün vázakat és csillagokat, amik már kupacba gyűltek a pokróc szélén, ahová kihordta őket.
– Most ezt iparszerűen űzöd? – kérdezte Chess, én pedig mosolyogtam magamban, mert én is ilyen vagyok. Képes vagyok teljesen beleszeretni valamibe, és egyből átesni a ló másik oldalára. Például mikor megtanultam főzni, állandóan, kondérszámra állítottam elő a kajákat. Niall rám is fogta, hogy meghízott, pedig akkor sem volt, csak negyven kiló vasággyal.
– Kopogtatót akarok belőlük csinálni – kiáltott vissza a nyurga fiú, ahogy ismét a hullámok közé vetette magát.
– Mit? – kérdezte Chelsea, de már nem kapott választ.
– Állandóan kreatívkodik – mesélte Glenne, egy szalmakalappal a fején. – Ajtódíszeket, virágkosarakat, ékszeres dobozokat… a rokonság már retteg az ünnepektől, mert mindig kapnak valami kézzel készült vacakot, amit ki se dobhatnak, mert Jeff számon kéri, hogy hol van, ha náluk járunk.
Louis hangosan felnevetett, valószínűleg mert eszébe jutott a két éve, karácsonyra kapott pulóver, amit Esther néni kötött neki, és azóta is mindig megkérdezi, hogy miért nem hordja.
– Ismerős érzés! – erősítette meg a gyanúmat, majd visszafordult hozzám, mert mi lejjebb feküdtünk a parton, és a mellkasomra hajtotta a fejét.
– Ssssszzzz – sziszegtem, mert a hajából jéghidegnek érzett cseppek csorogtak le felforrósodott bőrömön.
– Még egy ilyen hang, és itt esek neked! – mondta, anélkül, hogy rám nézett volna, vagy akár csak felemelte volna a fejét. Visszafojtottam a lélegzetem, és összeszorított fogakkal tűrtem, de az, ahogy rám szólt, azonnali merevedést okozott. Mikor Louis meglátta, hogy gond van a gatyámban, halkan kuncogva kinyúlt, és magunkra húzott egy takarót, ami mellettem hevert.
– Nem ám, hogy már itt mutyiztok a pokróc alatt, fényes nappal! – figyelmeztetett Jeff, ahogy újabb kincseivel elmasírozott mellettünk.
– Nehogy véletlenül eltűnjön a gyűjteményed… – válaszolt Louis ártatlanul, mire a colos srác behúzta a nyakát, és inkább befejezte a kioktatást. Mindenki tudja Louisról, milyen kis pukkancs, és  képes annyira aljas lenni, hogy kitoljon valakivel, persze csak a jó ízlés határain belül. Ő elégedetten kacagott a bőrömbe, mert tudta, hogy megijesztette Jeffet, de azzal nem törődött, hogy minden érintése áramütésként hat rám, és hogy kínok kínját élem át.  
– Na megállj! Ezért még kapsz! – suttogtam a hajába, mire ismét felkuncogott, reszelősen, amitől ismét végem volt.
– Alig várom! – válaszolta halkan.



 
.

38 megjegyzés:

  1. Miiiiiii
    Itt
    Nem
    Ez egy rossz álom
    Nem hagyhattad ennyi után abba
    Neeeeee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye tudod, hogy ez után mi következik? Muszáj volt előtte elvágni... :)) Remélem kibírtad a folytatásig ;)

      Törlés
  2. Gyorsan írok egy kommentet,mielőtt koncertre megyek.Nem hagyhatom ki
    Annyira aranyosak,és ez a nászútszerűség...ígéretesnek tűnik :D Minden szempontbó.Jeff és Chelsea is jófej,hogy szerzett nekik lakást őket.Inádom,hogy még 2-3 év után is olyan kémia van köztük,hogy minden apró mozdulatra reagálnak.És nem csak mozdulatra,hanem pár mondatra is.Ilyenkor nekem is megdobban a szívem és mosolygok ezerrel.
    "– Nem akarod, hogy egész éjjel dübögjön feletted a padló, és nyikorogjon az ágy.
    Éreztem, hogy elvörösödök, aztán már a fülem is lángolt, mert mocskos gondolatok rohantak le egy pillanat alatt, és a szememnek sem tudtam parancsolni, miközben felmértem, hány helyen, és módon akarok szeretkezni Louval. "-huh,pulzus felszökik,remélem,sor is kerül egy ilyesmi részre :D
    "Evés közben arról beszélgettünk, hogy másnap elmegyünk sétarepülni a környező szigetek közé, mert gyönyörűek a korallzátonyok, és a part felé világosodó óceán a magasból. Olyan színű, mint Louis szeme. Imádom, ahogy váltakoznak az árnyalatok, a mélykéktől egészen a tündöklő türkizig, ami már szinte zöldbe hajlik. Azt mondjuk, csak én láthatom, mert szeretkezés után, a lusta nyugalom pillanataiban van olyan színe. "-kedvenc rész.Annyira gyönyörű,ahogy leírod!Komolyan...elolvadtam.Az utána következő mondat az azért már nem tetszik annyira.:D.
    Neee már hogy így van vége.Komolyan kinyírsz.Következő részt akarok!Most!! :DD
    Puszi:Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!

      Remélem nem haragszol, hogy itt tartottunk szünetet, de a "nagyjelenet" előtt muszáj volt. Lou szemszínének taglalása lett ebből a részből a kedvenc szinte mindenkinél:))

      És milyen volt a koncert? Jól érezted magad??

      Remélem az életben is úgy működnek a fiúk,ahogy a fantáziámban... szeretnék hinni abban, hogy létezik ilyen szerelem <3

      Törlés
  3. HalálHalálAgyHalál, ide rottyintok, komolyan! Most végre eldöntöttem, hogy írok valami rendes, terebélyes kommentet, de nem hagyod, Becca! Nincsenek szavaim!
    Folytasd, pls!!
    -A.B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez is tökéletesen megfelel. A magvas gondolatokat is imádom, de az ilyen ösztönből íródott édes kis szösszeneteket is. Mindenevő vagyok kommentek terén ;)

      Folytattam... majd szólj, hogy tetszett...

      xxx

      Törlés
  4. Amint kiraktad elolvastam, de nem tudtam komizni, viszont áááá itt vagyok ♥ az előző előttihez most írtam egy hosszabb komit, ezért ide csak annyit hogy várom a kövit és nagyon nagyon tetszett:)x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam, válaszoltam, és imádlak <3

      Örülök, h tetszett, és már kint is van a kövi . <3

      Törlés
  5. Mályvacukor és szivárvány és boldogság és jaaj egyem meg őket *-* Irigylem őket h tengerpartra mehetnek..engem meg itt szekálnak h tanuljak..
    De az ilyen időkben esik jól egy új fejezet :3
    Ahogy az előttem lévők, én is új részt kérek >< de persze előbb pihend ki magad :) <3
    Puszi: Dia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kipihenés teljesen reménytelennek tűnik, de azt olvastam, hogy le lehet szokni az alvásról... majd elmondom, hogy sikerült a kísérlet :P:P

      Egyelőre szédelgek napközben, de az a szerencse, hogy estre mindig felélénkülök :)

      Tengerpart...hmmm...én is el tudnám viselni ezt a házikót, Larryt, és a laptopomat...mondjuk pár hónapig. Csak írnék, ők meg szerelmeznének... :)

      Puszillak.

      Törlés
  6. Szia Drága! ♥
    Oh Harry Drága Mit tervezel? :") ♥ De gonosz vagy Harry, szegény Lou jaaj meghasad a szivem,hogy megszvatod
    És Louis kiakad 3,2,1 :) Teljesen jogosan én neki este volna Harrynek,hogy semmiből semmi elkezd csomagolni és nem szól,hát milyen dolog ez?
    Hogyan hallgattathatjuk el Louis Tomlinsont,amikor kiakad?! 1,Legyél Harry Styles!
    2,Te legyél az aki kiborítja
    3,Majd tapadj rá és csókold!
    Jaj hát megeszem őket! :) ♥ Awh szépen behajtogatta a ruháit a bőröndbe ♥ UGRIK,AZ ölébe ugrik,MEGTARTJA, AHH LáTI AKAROM EZT AZ EGéSZET LáTNI Akarom nem csak a képzeletemben ahhh *_* Ez csodás annyira előttem van,ahogy Harry fogja a fenekénél Louis lábai Harry derekán és csipőjén tekeregnek, majd szájára hajol és tépi,falja BELEHALOK
    Igen Harry simogasd awh
    Na most akkor szerepjátékozni fogok Jeffel, én leszek Jeff ő meg az lesz,aki akar én megyek repülőzni BYE
    Mire képesek Larrysek? Inkább mire nem? :D Jeff,hogy milyen kurva szerencsés vag, hogy ezt láthatod, hogy az ölébe ül Lou Harrynek és konykot isznak egy pohárból na hagyjál ♥
    Kinyír ez a két szerelmes kismadár (ne kérdezd ez honnan jött) "Az érintések, az apró közös kis mozdulatok, és az, hogy egyébként kérdezés nélkül tudjuk, mit gondol a másik, csak megfűszerezik az egészet."-engem meg sírba visznek
    Milyen gyönyörű lehet az ott a tengernél .... Ne nyírj ki Becca kérlek szépen ne nyírj ki eskuszom nem bírom ki, mint két szerelmes titni akik először nyaralnak együtt , nedves homokban szaladgálnak,lábynomok,hullámok,Larry NE NE NE Végem
    Hát perszehogy még ez is csókolózás a tengerben kikészülök!!!!
    "Te mindig éhes vagy!" "-Csak rád"- oke hogy szinte minden pózban csinálták már,amiben lehetséges, de én ettől a két szótól miért érzem úgy,hogy belefolytam a szőnyegbe?
    az óceán olyan szinű,mint Louis szeme... jó oke most elképzeltem, a vízben Lou szemét Kifeküdtem túl sok ez nekem egyszerre éjjel fél 1-kor, hogy zöld lesz Lou szeme ahhh
    Azt a faszkalapot én meg kinyírom Harry ne aggódj! Vége lesz kikaparom a szemét
    Jaj Drága nyugodj meg, hihetetlen,hogy hogyan tudja megnyugtatni ahhh és igen a "SZERETLEK" még mindig kinyír
    Nászút Úristen ...Jeff csend van ne ellenkezz, vagy ha szeretnél tutti nem alszol...Ennyi mondtam,hogy ne ellenkezz..Glenne mond meg neki..
    Harry ne már ne legyél önző avass be hány helyen milyen módon akarsz szeretkezni Louval.- Húh ne csináld ezt velem
    XDDD sirok Jeffen és Glennen :D :D xddd matrac mondjuk az tökéletes a célnak megfelel mit akarsz és nem recseg :D xdd nem bírom :D
    Most miért ne Jeff? Egyedül hát hagyd már mondjuk fetrengek, de hagyd :D Chelsea kérlek :D
    Hogy száradna le ezeknek nem csak a rizsföldjük,anem a karjuk is a Homfóboknak -_-
    "Ha már így hozta a sors, hogy a nevemet szinte mindenütt ismerik, talán a későbbiekben kihasználhatom, és tehetek valamit, ami értelmet ad az egésznek."- nem nem harapok az öklömbe és fojtom vissza a visításomat ..... ilyen lesz tudom, érzem
    Juj mkor Harry kiszúrja a melegeket a koncerteken hát megzabálom
    Cukik? Harry ott ül melletted Louis!!! Jó én szóltam ...Na és akkor 3,2,1 Louis Jealouisy Tomlinson aktiválódik :D XD imádom mikor ilyeneken akad ki és még egy kuytától is féltené ha oda menne hozzá és elkezdené szgolgatni komolyan
    Valahogy azt érzem, ezeknél a flörtöléseknél közel járunk,ahhoz,hogy Lou neki essen a szinpadon
    Ki nem szarja le Harry? Hogy a Modestnek mi hull,mondjuk nem sok hullhat már mert szinte mindegyik kopasz
    Fehér bor :) Jó anyag adjon valaki bort...Khm és akkor kezdetét veszi a vergődést a félédeset szereti Harry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "– Meg a sósat – hajolt a fülemhez Lou, és ezzel sikerült olyan zavarba hoznia, hogy megint elvörösödtem."-A sósat bassza meg azt úhhh Atyám...azért Lou kemény vagy (gondolom minden értelemben) de társaságban hmmm Ott akarok lenni...szivesen vagyok én szálka a halban, homokszem valahol, amit nem sikerült lekapargatni
      "– Annyira cukik vagytok! – nevetett fel Glenne – Mint az igazi nászutasok.
      Olyan szívecske szemekkel nézett ránk, amiből látszott, hogy komolyan gondolja."-A legcukibbak ♥ :") nekem már kifolik lassan a szemem a sok szivecskétől
      "– Igen. Imádom. Mikor kapok belőle?"-ezt a mondatot percig bámultam......Menjetek már szobára vagy tőlem esettek egymásnak az asztalon, de látnom kell
      Megcirógatta a fülét az orrával ahhh Édes Istenem
      Nem,nem nem Louis nem nyúlka piszka!!! Még nem
      Na ne,hogy Jeff még búvárkodni is tud, na cserélenm kell vele én úszni se tudok
      Ne szisszegj mert ez nekem is merevedést okoz (fogalmam sincs hogyan)
      Essél neki mehetsz!!! Gyerünk
      Megérkezett a takaró, na most azzal akarok cserélni lélekvándorló vagyok vagy tárgyvándorló vagy minek nevezzem ezt
      "Mutyiztok a pokróc alatt" xd szakadok Loutól egy szó s kuss van :D :D
      A kis dögök :D Harry adjál neki :D Vagy Lou adjál neki ...csak csináljatok már valamit
      Mi az,hogy nincs tovbb olvasni akarom hol van ? :( "-Alig várom" én is alig várom a kövit ♥
      Jaj hát én ebbe belehaltam lefolytam az ágyról 3x visítottam volna, ha nem lenne éjjel negyed 2, íg az öklöm bánta, de ennyi belefér :)
      Nagyon,nagyon várom a kövit! Pihend ki magad, aludj egy kiadósat és minden renben lesz, azaz neem segítei szokott ha napokig nem alszok csak pár órát :)
      Imádlak és jaj belehaltam ebbe a részbe is annyira csodálatos vagy!! ♥♥♥ Köszönöm az élményt! :) ♥ Imádlak

      Törlés
    2. Édes Tündikém <3

      Úgy vagyok,mint ti szoktatok lenni...félek hogy csak ismétlem önmagam, és ezért megunjátok amiket válaszolok, de ahányszor a te kommentjeidet olvasva mindig az jut eszembe, hogy mennyire imádom őket. Mindig megmosolyogtatnak, és szeretem, ahogy érzelmi hullámvasútként írod le a részeket, amiben nyomon követhetem, épp mit érzel, mikor olvasod.

      Remélem a kövi is a várakozásoknak megfelelő lesz.. :P:P

      <3<3

      Törlés
  7. megjöttem!*-*-*-*-*-*
    te egy csoda vagy..egy világrengető csoda, komolyan mondom<3 vicces játék ez állandóan olyan részeket hozol meg mostmár Silver is h lassan a kommentírás lesz a munkáám<3 istenem annyira imádom ezt a részt..végre megint aza szivárávny hanyús rész, ahol csillámpóni rohangál körbe a cukorvirág réten, zabál, csillámot hány utána pedig rózsaszín felhők körül repked<33egyszerűen elnem tudom neked mennyire felszabadult és boldog vagyok ezektől a részektőől<3
    na dee Harry!!! ez gonosz volt, még énis elkezdtem veled majdnem kiabálni..bár közben olvastam h majdnem elnevetted magad és abból leesett h itt valami turpiszság van és megúsztad a haragomat drága<3

    ,,Kezdett kifakadni, de odaléptem, magamhoz rántottam, a szájára tapadtam, és erőszakosan hallgattattam el. Kellett vagy fél perc, mire kiengedett a teste, ami addig úgy feszült, hogy féltem, felrobban, de akkor végre ellazult, egy nagy sóhajjal a hajamba túrt, és elmélyítette a csókot."--ezek ketten egyszer még megfognak ölni..kis okosom, tényleg így lehet Hazz a legegyszerűbben elhallgattatni Lout mert ha a kis dühgombócom egyszer elkezd beszélni midenki retteghet:DD istenem annyira aranyosak<3

    Hazz olyan kis gonosz vagy, de közben meg megzabálom a drágát szóval megbocsátok neki<3 Louis meg istenem látom magam előtt ahogy agyal és próbál rájönni h miis történik körülötte*-* egyszer ez a pasi a sírba visz<3

    ,,Mikor végre rájött, hogy mi történik, a pillanat töredéke alatt elvigyorodott, és már ugrott is az ölembe. Jól bevált mozdulatsor ez, amit milliószor gyakoroltunk már. Ő ugrik, én elkapom, aztán a fenekénél fogva tartom az ölemben, míg ő rám fonja a lábait, és csókol veszettül. Évek munkája van a dologban, de olyan rutinra tettünk szert, hogy már meg sem tántorodok. Elégedetten morogtam a szájába, és toltam neki a polcoknak, hogy felszabaduljanak a kezeim, és végre simogathassam, ahol csak érem. "--VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ olyan szintű fétisemet találtad meg h fizikai fájdalmaim vannak..mikor megláttam azt a szót h "ugrik" elkezdtem sikítozni és körbeugráltam a szobát mint valami idióta:DD nemtudom mért vagyok ki ennyire ettől a jelenettől de ahhhahahahhh imádoom*-* látom magam előtt és olvadok<3 nembíírom méért előben is akarom Becca csinálj valamiit..veszettül csókolja édes istenem nee Lou kérlek..

    drága Harry..most elárulok neked egy titkot: KIBASZOTTUL TUDOM MILYEN FÁRASZTÓ A RÖHÖGÖRCS ÉS KÉPZELD A FANGÖRCSÖLÉS SE EGY PIHENTETŐ ELFOGLALTSÁG...szóval ezt most nagyon nagyon megérdemelted mert én 24/7ben tőletek kapok idegrohamot..szóval csönd legyen:*
    MINDENKI ROHADTUL DE KAPJA BE AKI LÁTHATJA EZT A KÉT CUKORBORSÓT EGYÜTT!! most utálok mindenkit..énis akarom!!az ölében üült...és kérdezés nélkül tudják mit gondol vagy érez a másik..MÉÉRT?? erről pofázok itt neked kommentről kommentre és most megint ide nyomod a képembe h megjobban kínozz...istenem nembíroom..*azért csináld csak nehogy azt hidd h nem élvezem, rohadt nagy mazochista vagyok úgyhogy CSINÁLD MÉG*
    azthiszem először az EKGm úgy nézett ki mint valami nemtudom 1 miliméterenkent zikkcakkozott most meg -------- igy néz ki...mint valami két tizenéves tinédzser istenem hogy lehetnek ennyire zabálnivaóak<333 kikészülök nembírja már ezt a szíveem*-*
    *éhes vagyok baszki*

    ,,– Mi lesz az ebéd? – tudakolta Lou, és egy futó csókot nyomott a számra, miközben a fejemre terített egy törölközőt, hogy legalább nagyjából leitassam a vizet a hajamról, mert úgy fröcsköltem vele, mint egy kutya, aki a szőréből rázza ki.
    – Te mindig éhes vagy… – jegyeztem meg mellékesen, mire ismét hozzám hajolt, és közelről suttogott: – Csak rád! A kajára tudok várni. "---törölközőt tett a fejére jezusatyaúristen..hátez milyen cuki már könyörgöm???????????utána meg szűzmáriaszentjózsef valaki segítseen..könyörgöm valaki nagyon gyorsan segítsen mert kezd melegem lenni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azok a szemek istenem..szerelmem halálom<3 valaki kerítse nekem elő azt a riherongyot h jól megverhessem mert az én gyomrom is gombostúgejnyire szűkült össze még csak a gondolattól is..viszont jajj Lou annyira aranyos ahogy nyugtatja Harryt...Hazz te meg nyugi van Louis a tied mostmár senki nem veheti el tőled..:)
      jajj megzabálom Harryt, tökéletesen eltudom képzelni ahogy egy nap majd a melegek jogaiért fog harcolnii..

      ,,– Adok én neked cuki, meleg fiúkat! – éledt fel mellettem Louis. – Az őrületbe kerget, mikor pasikkal flörtöl a színpadról.
      – CSAK pasikkal! – tette hozzá Jeff. – A Modesteseknek olyankor csomókban hullik a hajuk. "--kis féltékeny dühgombocom<3 a Modest meg elmehet a francba hulljon csak a hajuk megérdemlik a köcsög kutyák..

      kikészítenek baszki túlsok szexuális feszültség nembíroom már ahahahhhh...
      éniis ott akarok lenni, én mértnem lehetek ott??????

      ,,Ő elégedetten kacagott a bőrömbe, mert tudta, hogy megijesztette Jeffet, de azzal nem törődött, hogy minden érintése áramütésként hat rám, és hogy kínok kínját élem át.
      – Na megállj! Ezért még kapsz! – suttogtam a hajába, mire ismét felkuncogott, reszelősen, amitől ismét végem volt.
      – Alig várom! – válaszolta halkan. "--jajj aza nevetés...édes istenem nembíírom mért ilyen kibaszottul tökéletes..akajooom...
      ÉNIS KIBASZOTTUL VÁROM!! szóval egy kettő nyomás menjetek haladjatok máár...

      baszki ez a rész ismét hihetetlenül tökéletes lett*-* ismét imádom minden egyes betűjét..ésszel felnem fogható az amit művelsz..<3
      de tudod mire jöttem rá? h Tanítványt2.t akarok..3.-4. olvasás után is ott tartok h tiszta frusztrált leszek mert ahhh aza vég megsírat és összetöri a szívemet..tudni akarom mi lesz velük..Becaaa pliiz<333
      de befejezem a pofázást nyavalygást és telhetetlenkedést mert tartozok még neked egy SS kommentel is:$ te pedig pihend ki magad drága tudod az alvás elég fontos dolognak számít ne terheld túl magad..fő az egészség<3(mondom ezt én aki csatak beteg de nembánom így legalább nyugodtan tudok kommentet írni:$)
      nagyon nagyon imádlak vigyázz magadra drága<3
      millió ölelés és puszi: Dóri :*

      Törlés
    2. Hogy én mennyire elégedett vagyok az új munkáddal... ha milliomos lennék,meg is fizetnélek érte, de akkor már nem lenne ennyire jó érzés, hogy ennyit törődsz velem, pusztán azért, mert szereted,amit írok. Nekem ez a legnagyobb elismerés, hidd el, és tudd mennyire boldoggá teszel vele.

      Meggyógyultál? Mi volt a baj??:O:O

      Lassan mindenki fétise sorra kerül, akarva akaratlanul is, hisz már annyi mindent írtam, hogy nem marad sok, ami még szóba jöhet :)) De örülök, hogy a tiédet már eltaláltam;)

      Remélem jól vagy, minden oké... puszillak

      Törlés
  8. Drága Becca!
    Ez a történet valami csoda, még mindig:))
    Megzabálom a kis nászutasainkat..:) Hihetetlen ,hogy mennyire egymásra vannak hangolódva, mennyire érzik a másik rezgéseit. Én élőben is valahogy így képzelem el őket. Mostanra egy érett, felnőtt kapcsolat amire jó ránézni:)
    Olyan lélekmelengető ezeket a részeket olvasni most, hogy legszívesebben folyamatosan ezt olvasnám, mert akkor folyamatosan boldog lennék.:)
    És egyébként nem Louis az egyetlen aki alig várja a folytatást.;)
    De addig pihend ki magad nekem, mi lenne velünk nélküled?!<3
    xoxo, Szofi<3

    ui. Bécs egyébként tényleg varázslatos volt, az egyik legszebb város ahol eddig jártam.:)
    uui. csatlakoztam a csoporthoz *------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Szofi!

      örülök, hogy csatlakoztál a csoporthoz....bár a héten nem nagyon volt időm aktívkodni...de remélem holnap találkozunk a játékon. ;)

      Annyira édesek vagytok, hogy pihentetni akartok,,,de hát ez most sem jött össze a héten. Talán majd a kvetkezőn, bár egy hónapja ezt mondom mindig . Sebaj, megvagyok, semmi gond, aludni ráérek majd nyugdíjas koromban is, nem igaz? ;)

      Bécs az Bécs :) Imádom.

      A fiú lassan tényleg felnőnek, bár azért remélem a játszadozásaik megmaradnak, és a humoruk is. Nem akarom, hogy megkeseredett felnőttek legyenek....bár a tegnapi kidobósos videó megnyugtatott. Hússzor megnéztem, de úgy érzem, ez még nem elég :))

      Puszillak. <3

      Törlés
  9. Szia Becca! Mar megint kestem es ezt nagyon sajnalom! Ez a resz felkerul a kedvenceim koze, az biztos. Olyan jol leirtad a hangulatat a nyaralasuknak hogy en ia ugyereztem, veluk vagyok ott es a parton setalgatva nezem ahogy a vizben csokoloznak. Rengetegszer irtam mar hogy mennyire fantasztikus ironak tartalak, de mindig ugy erzem hogy ez nem eleg... Na de kezdem is a kedvenc reszeim kiemeleset mert eleg sok volt (pedig probaltam visszafogni magam).

    A kep amivel kezdunk brutal. Pont egyik nap fangirlingeltem ra (mintha belelatnal a fejembe, kezdek felni) szoval telitalalat.

    – Mit csinálsz? – kérdezte Louis, ahogy belépett a gardróbba.
    – Csomagolok – válaszoltam, és felé fordultam, hogy lássam az arcát.
    – Elutazol? – A hangjából kihallatszott a döbbenet, és a bőröndbe kukucskált mellettem, de direkt úgy álltam, hogy kitakarjam előle.
    "– Aha… – mondtam, és igyekeztem, hogy a hangom kicsit szomorkásan csengjen.
    – Hová? – A szemembe nézett, kicsit dühösen, de inkább csalódottan. Majd megzabáltam.
    – Jeffel, Glenne-el, meg Chelsea-vel Porquerolles-ra. 
    – Óóóó… És mennyi időre? – Úgy fürkészte az arcomat, hogy minden energiámra szükségem volt, nehogy elvigyorodjak.
    – Sajnos, csak öt napra.
    – Vasárnap jössz csak haza? – kérdezte, és most már nem tudott uralkodni magán, a szavai ostorcsapásként csattantak.
    – Igen – hajtottam le a fejem.
    – Mi ez az egész? Nem is szólsz? És most én mit mondjak? Szerinted ez normális így?" IMADOM!!! A feltekeny Louisnal, semmit nem imadok jobban! Ez biztos!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Repulouton Larrys blogok? Hm, mintha magamat latnam.:D (Csak olcsobb kiszerelesben, itt a bkv a meno)
      " Louis egész úton az ölemben ült" Ez egy egyszeru mondat es megis akkorat dobban tole a szivem hogy felek valami baja lesz....

      A folyamatos erintkezesel, futo csokok, suttogasok megolnek. Annyira cukik! Jaj ugy hianyzott mar nekem ez...

      " Imádom, ahogy váltakoznak az árnyalatok, a mélykéktől egészen a tündöklő türkizig, ami már szinte zöldbe hajlik. Azt mondjuk, csak én láthatom, mert szeretkezés után, a lusta nyugalom pillanataiban van olyan színe. A gondolat, hogy az a kigyúrt faszkalap is megpillanthatta olyankor, olyan érzést váltott ki belőlem, mintha gyomorszájon rúgtak volna. " Hat dragam, sajnos nem tudlak sajnalni mert te is lefekudtel massal.. Ugyan olyan hulyek vagytok mind a ketten!:( Mindegy felejtsuk is el a mindenszar hangulatot mert most nyaraluuuunk! (Esku mindjart felkapok egy furdorucit es elkezdek napozni).

      " – Adok én neked cuki, meleg fiúkat! – éledt fel mellettem Louis. – Az őrületbe kerget, mikor pasikkal flörtöl a színpadról. " LOUIS FELTEKENYKEDIK 2. IMADOM <3 Olyan edes es elkepzelem ilyenkor ahogy durcizik (a csopiba kiteszek egy kepet, na en ilyenkor azt kepzelem el:D) eses ahw. <3 Ha kiakarsz nyirni akkor Louis meg nagyon gyakran legyen feltekeny.. De ne durvan, csak ilyen kis cukim. Baszki, nekem ez a fetisem.XD

      A reszt egyszeruen imadtam es meg tuti rengetegszer olvasom majd el a Balaton parton (duna kanyarban a keszegemet hajtom...) csak a feeling kedveert. Kicsit nyarat varacsoltal nekem es ezt koszonom mert nagyon varom (30nap a koncertig Becca, vaaaaa). Most az atlagosnal is hulyebb voltam, szoval ne hari:D
      Puszillak.

      Törlés
    2. Itt nincs időhatár, sosem késel el, és nincs miért bocsánatot kérned!!!

      A féltékeny Louis mindenkinek a gyengéje, úgy látom. Mondjuk, tényleg cuki olyankor. A videókban is imádom, mikor duzzog és mérgelődik.

      A szemszín, a második nagy találat ebben a részben, és ezek szerint mindenki látja maga előtt a dolgot, aminek örülök ;)

      Igen, már nincs egy hónap sem, és tomboluuuuunk!!! Annyira várom már. És állítólag Európába új setlist lesz.... hátha lesz 18 és no control ... annyira szeretném.

      Ölellek

      Törlés
  10. Hey! Meglepi: imakilleriloveyou.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  11. Itt vagyok!<3 Hazaértem az igencsak eseménydús osztálykirándulásról, rendesen felforgattunk a soproniak életét...
    Nem is tudom Lou miert gondolta hogy Hazz kepes lenne nelkule nyaralani menni, de iszonyuan imadom amikor Louis olyan mint egy beduhodott oroszlán és Harrybaby az egyetlen aki le tudja nyugtatni, olyankor meg jobban elszallok mint alapbol Larrytol es az MTFtol szoktam:3 (pedig mar az is egészségtelen:D)
    Nászút yeah:3
    Lou szemének leirasa is gyönyörű volt, bar az a kigyurt pasi meg mindig a "megverem listan" van:D
    Az a matracos, agyas nyikorgos vicces resz nagyon tetszett:D Jeff baratnoje iszonyu aranyos:DD
    Louis amikor azt mondta h ő Harryre ehezik, a sós dolgos megszólalás es ahogy Hazz elkepzelze hany helyen szeretkezhetnenek...hat nem vettem eszre ugyan de vagy 10 percig ültem a villamoson beharapott ajakkal, szivecske szemekkel:DD #MTFhatás <3
    Enis belekotnek a takaro alatti rosszalkodasba...akkor nem latom a lenyeget:DD
    Imádooom<3
    Tenyleg gonosz volt itt abbahagyni, de remelem mostmar elkapjak egymast mert ugy latszik meg nem pótoltak eleget a kis nyulacskáink..hmmm:$
    Óriási ölelés<3
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem láttam a híradóban semmi rendkívüli soproni bejelentkezést, (mondjuk, tévét sem nézek soha:P) úgyhogy gratulálok, hogy ilyen rendesek voltatok az osztálykiránduláson.


      A szemszín, a beszólások után, a mutyizás volt ebből a részből a kedvenc, aminek örülök, mert az a saját kedvenc jelenetem ebben a fejezetben. Imádom őket, mikor ilyenek. :))

      Kint van a kövi, kiderül a nyulacskáink mit terveztek a közeljövőre ;)

      Ölellek<3

      Törlés
  12. Becca! Kezdem azt hinni, hogy valóban feltett szándékod végezni velem!
    Amikor elkezdtem olvasni megállt bennem az ütő, hogy ugyanmár mi a rézfánfütyülő rézangyaláért csomagol, és utazik bárhová is??? Aztán megnyugodtam. De most még haragszom egy kicsit!

    ,, Ő ugrik, én elkapom, aztán a fenekénél fogva tartom az ölemben, míg ő rám fonja a lábait, és csókol veszettül. Évek munkája van a dologban, de olyan rutinra tettünk szert, hogy már meg sem tántorodok. " -- Legyünk őszintén Lou, ha valóban 5.9' lennél, ez azért nem menne! ;) <3

    ,, Komolyan hihetetlen, hogy mire képesek a Larrysek. " -- *büszkén bólogat, és elégedetten kihúzza magát*

    ,,Minden olyan csodás volt, mintha most ismerkedtünk volna meg. Az érintések, az apró közös kis mozdulatok, és az, hogy egyébként kérdezés nélkül tudjuk, mit gondol a másik, csak megfűszerezik az egészet. " -- :') Valamilyen szinten igaz is. Változtak a külön töltött idő alatt. Olyan, mintha újra megismernék egymást. :)

    ,, – Mi az? – kérdezte Lou, és megszorította a térdemet.
    – Semmi – válaszoltam, de éreztem, hogy nem sikerült palástolni a fájdalmamat.
    – Hazz! Ne csináld. Mi a baj? – Előrehajolt, hogy a szemembe nézhessen. Igyekeztem mosolyt erőltetni az arcomra, de inkább vicsorra sikerült. – Semmi, kicsi. Csak egy rossz emlék. " -- Na hát ez nekem is olyan rosszul esett, mintha gyomrom rúgtak volna. :( Még mindig fáj visszagondolni erre...

    ,, Átölelt, magához húzott, és a halántékomra szórt apró csókokat, miközben suttogott:
    – Semmi baj. Most már semmi baj. Minden rendben – nyugtatott, és bár nem tudta, mire gondolok, érezte a bennem feltörő kételyt, és a félelmet. – Szeretlek! " -- Máris jobb... Így kell kezelni az ilyen helyzeteket. :)

    ,,– Nem bírom megállni – válaszoltam, bár eszem ágában sem volt mentegetőzni. – Olyan cukik, és úgy örülnek, mikor megszólítom őket.
    – Adok én neked cuki, meleg fiúkat! – éledt fel mellettem Louis. – Az őrületbe kerget, mikor pasikkal flörtöl a színpadról. " -- Jahj! Megeszem őket. :D Most! Rögtön! <3

    ,,– Ssssszzzz – sziszegtem, mert a hajából jéghidegnek érzett cseppek csorogtak le felforrósodott bőrömön.
    – Még egy ilyen hang, és itt esek neked! – mondta, anélkül, hogy rám nézett volna, vagy akár csak felemelte volna a fejét. Visszafojtottam a lélegzetem, és összeszorított fogakkal tűrtem, de az, ahogy rám szólt, azonnali merevedést okozott. Mikor Louis meglátta, hogy gond van a gatyámban, halkan kuncogva kinyúlt, és magunkra húzott egy takarót, ami mellettem hevert. " -- Egek, szívritmuszavarom lett egy pillanat alatt. *Nem eresztem el a fantáziám, nem eresztem el a fantáziám....*

    ,, – Nehogy véletlenül eltűnjön a gyűjteményed…" -- Annyira Lou, annyira... :D

    ,, – Na megállj! Ezért még kapsz! – suttogtam a hajába, mire ismét felkuncogott, reszelősen, amitől ismét végem volt.
    – Alig várom! – válaszolta halkan. " -- Énis! ;) Úgyhogy ne várass minket sokáig Becca! :P
    Várom a kövit, ezt az élményt pedig köszönöm! :)
    Puszillak! :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jen! ;)

      Ugye, hogy az annyira Lou? Aki beszól, és akiről tudod is, hogy bosszút állna...

      Már ne szorítsd a fogad, csak olvasd el a kövit....remélem elégedett leszel. :)
      Megváltoztak, ez igaz, de remélem inkább fejlődtek, mint komolyodtak... én ebben szeretnék hinni.
      Mindenkinek ezt kívánnám, aki éppen felnő.. :)

      Hogy sikerült az érettségi eddig?

      Puszillak , kitartás, már nincs sok hátra. <3

      Törlés
  13. Először is, hol a kövi?????? VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! :D :D Nem bírok magammal!! XD
    Oké, lenyugszom :D

    "– Mit csinálsz? – kérdezte Louis, ahogy belépett a gardróbba.
    – Csomagolok – válaszoltam, és felé fordultam, hogy lássam az arcát.
    – Elutazol? – A hangjából kihallatszott a döbbenet, és a bőröndbe kukucskált mellettem, de direkt úgy álltam, hogy kitakarjam előle.
    – Aha… – mondtam, és igyekeztem, hogy a hangom kicsit szomorkásan csengjen.
    – Hová? – A szemembe nézett, kicsit dühösen, de inkább csalódottan. Majd megzabáltam.
    – Jeffel, Glenne-el, meg Chelsea-vel Porquerolles-ra.
    – Óóóó… És mennyi időre? – Úgy fürkészte az arcomat, hogy minden energiámra szükségem volt, nehogy elvigyorodjak.
    – Sajnos, csak öt napra.
    – Vasárnap jössz csak haza? – kérdezte, és most már nem tudott uralkodni magán, a szavai ostorcsapásként csattantak.
    – Igen – hajtottam le a fejem.
    – Mi ez az egész? Nem is szólsz? És most én mit mondjak? Szerinted ez normális így? – Kezdett kifakadni, de odaléptem, magamhoz rántottam, a szájára tapadtam, és erőszakosan hallgattattam el. Kellett vagy fél perc, mire kiengedett a teste, ami addig úgy feszült, hogy féltem, felrobban, de akkor végre ellazult, egy nagy sóhajjal a hajamba túrt, és elmélyítette a csókot. " Hát ezen jót nevetem :D Hazza, hát szabad ilyet csinálni?! :D Jajj annyira láttam magam előtt az egészet! Imádom <3 és ez a csók aww :3

    "Mikor végre rájött, hogy mi történik, a pillanat töredéke alatt elvigyorodott, és már ugrott is az ölembe. Jól bevált mozdulatsor ez, amit milliószor gyakoroltunk már. Ő ugrik, én elkapom, aztán a fenekénél fogva tartom az ölemben, míg ő rám fonja a lábait, és csókol veszettül. Évek munkája van a dologban, de olyan rutinra tettünk szert, hogy már meg sem tántorodok. Elégedetten morogtam a szájába, és toltam neki a polcoknak, hogy felszabaduljanak a kezeim, és végre simogathassam, ahol csak érem. " aww istenem a szívem ezt már nem bírja :3 Hogy lehetnek ilyen édesek? :3 <3 jajj, ez a kedvenc részem lett, és olvadok <3 végem, ezek ketten kinyírnak, na meg te is ;) de nem baj, csináld!!! :D
    meghaltam...

    "A gyönyörű, tiszta vízben ficánkoltunk, legalább egy órát (aminek a felét mondjuk csókolózással töltöttük, de mindegy)..." Meg is lepődtem volna, ha nem! ;) jajj kis szerelmeseim <3

    "– Te mindig éhes vagy… – jegyeztem meg mellékesen, mire ismét hozzám hajolt, és közelről suttogott: – Csak rád! A kajára tudok várni. " ahh! nem bííírom! essetek már egymásnak kéééérlek!! nagyon akarom!! :p

    "Evés közben arról beszélgettünk, hogy másnap elmegyünk sétarepülni a környező szigetek közé, mert gyönyörűek a korallzátonyok, és a part felé világosodó óceán a magasból. Olyan színű, mint Louis szeme. Imádom, ahogy váltakoznak az árnyalatok, a mélykéktől egészen a tündöklő türkizig, ami már szinte zöldbe hajlik. Azt mondjuk, csak én láthatom, mert szeretkezés után, a lusta nyugalom pillanataiban van olyan színe." aww! miért csinálod ezt velem??? Én is akarom látni!! Lehet?? Kérlek!! :DDDD Akarom!! :P

    " A gondolat, hogy az a kigyúrt faszkalap is megpillanthatta olyankor, olyan érzést váltott ki belőlem, mintha gyomorszájon rúgtak volna. " Rohadjon meg az a pasi! Letépem a ... Fúúú!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "– Nem akarod, hogy egész éjjel dübögjön feletted a padló, és nyikorogjon az ágy.
      Éreztem, hogy elvörösödök, aztán már a fülem is lángolt, mert mocskos gondolatok rohantak le egy pillanat alatt, és a szememnek sem tudtam parancsolni, miközben felmértem, hány helyen, és módon akarok szeretkezni Louval. " Mi az hogy nem akarja hallani????? Én akarom!! VÁÁÁÁÁÁÁ! :D Ahh, nem bírom, egyszerűen kikészítenek! Ne csak gondolkodjatok, hanem cselekedjetek is már, mert én nem bírok várni!!

      "– Harry, te már így is szinte túlfeszíted a húrt – mondta Chess – ezzel a stílussal, és azzal, hogy állandóan kiszúrod a melegeket a koncerteken.
      – Nem bírom megállni – válaszoltam, bár eszem ágában sem volt mentegetőzni. – Olyan cukik, és úgy örülnek, mikor megszólítom őket.
      – Adok én neked cuki, meleg fiúkat! – éledt fel mellettem Louis. – Az őrületbe kerget, mikor pasikkal flörtöl a színpadról. " Féltékeny Louis!! :D jajj egyem is meg! :3 Hazza meg olyan aranyos, hogy kiszúrja a melegeket a koncerten :3

      "– Meg a sósat – hajolt a fülemhez Lou, és ezzel sikerült olyan zavarba hoznia, hogy megint elvörösödtem. " kedvenc XD Váááá!! Megint csak felizgatnak!! Kis rohadékok, tessék már egymásnak esni!! most!!

      "Mikor a mondandóm végéhez értem, az orrommal megcirógattam a fülét, és éreztem, ahogy finoman megrázkódik. Ahogy felegyenesedtem, még láttam elnyíló ajkait, és félig lecsukódó szemhéjait. Az asztal takarásában feljebb húzta a kezét, hogy kitapogassa, mennyire izgatott fel ez a kis közjáték, de megmarkoltam a csuklóját, és nem engedtem, hogy az ágyékomhoz nyúljon.
      – A–aaa – ráztam meg a fejem, ahogy mérgesen nézett rám. Féloldalas mosolyba húzta a száját, és kacsintott, nekem pedig félrevert a szívem. " ahhh, miért csinálják ezt velem?? Szobára! Most!! úristen, annyira imádom őket, végem, kikészítenek...

      "– Ssssszzzz – sziszegtem, mert a hajából jéghidegnek érzett cseppek csorogtak le felforrósodott bőrömön.
      – Még egy ilyen hang, és itt esek neked! – mondta, anélkül, hogy rám nézett volna, vagy akár csak felemelte volna a fejét. Visszafojtottam a lélegzetem, és összeszorított fogakkal tűrtem, de az, ahogy rám szólt, azonnali merevedést okozott. Mikor Louis meglátta, hogy gond van a gatyámban, halkan kuncogva kinyúlt, és magunkra húzott egy takarót, ami mellettem hevert. " már megint!! nem igaz! ezek komolyan meg akarnak ölni?? neeeem bíírom, ez már nekem is kínzás...

      "mutyiztok" XDD de mutyizzatok!!! mutyit akarok! most!!

      "– Na megállj! Ezért még kapsz! – suttogtam a hajába, mire ismét felkuncogott, reszelősen, amitől ismét végem volt.
      – Alig várom! – válaszolta halkan. " ÉN IS! ÉN IS! ÉN IS!!! KELL A KÖVIIIIIIIII!

      IMÁÁÁDOM!! Ezek komolyan ki fognak nyírni, és nem bírok várni, kell a kövi most!! ezt egyszerűen lehetetlen kibírni! már nekem fáj! kéérlek Becca ne szenvedtess :D

      Imádlak <3

      Törlés
    2. Szia:))))))))))))))))))) <3

      Alig beszéltünk a héten, amiért lelkiismeret furdalásom van, de tényleg úgy telnek el a napok, hogy semmire nincs időm... meg a fél éjjelek is. Remélem jól vagy, és haladsz azzal, amit terveztél.
      Ígérem jövő héten már nyugisabb leszek, bár mindig ebbe a hitbe ringatom magam...

      Az a rész, mikor Louis beszól, hogy el ne tűnjön a gyűjteményed, az nekem az igazi Lou... a kis mocsok, aki bármire képes, hogy elégtételt vegyen valakin. Nem szeretnék az ellensége lenni :)

      A ne szenvedtess kifejezés pedig egyértelműen a kedvencem lett!!! Használni fogom, annyira bejön nekem.

      Puszillak, és ölellek <3

      Törlés
  14. Szia Becca!

    eh, majdhogynem egy hetet késtem, de remélem ha holnap reggel felkelek lesz is új rész mert nem bírom hahh:D Hosszú hetem volt és így a végére annyira de annyira jól esett olvasni, hogy omfg egyből kikapcsoltam:D

    "– Mi ez az egész? Nem is szólsz? És most én mit mondjak? Szerinted ez normális így? –" ne kérdezd miért, de én Lou kiakadását kb tízszer visszaolvastam, annyira tetszik ez a pár mondatrész éééérted, és én sem értem miért de tetszik:"D

    "– Mi az? – kérdezte Lou, és megszorította a térdemet.
    – Semmi – válaszoltam, de éreztem, hogy nem sikerült palástolni a fájdalmamat.
    – Hazz! Ne csináld. Mi a baj? – Előrehajolt, hogy a szemembe nézhessen. Igyekeztem mosolyt erőltetni az arcomra, de inkább vicsorra sikerült. – Semmi, kicsi. Csak egy rossz emlék.
    Nézett, tekintete a vonásaimon cikázott. Beletelt pár másodpercbe, mire összeszedtem magam, és viszonoztam a pillantását. A szemei kitágultak, rémület, majd sajnálat ömlött el az arcán. Átölelt, magához húzott, és a halántékomra szórt apró csókokat, miközben suttogott:
    – Semmi baj. Most már semmi baj. Minden rendben – nyugtatott, és bár nem tudta, mire gondolok, érezte a bennem feltörő kételyt, és a félelmet. – Szeretlek! " istenem elszorult a torkom, komolyan. Imádom..

    "– Miért bazmeg, attól, hogy nincs senkim, a jobb kezem még boldoggá tehet, nem igaz? – nevetett fel a csinos, negyvenes nő, és rám kacsintott, mert nekem már fülig ért a szám." ezen hangosan felnevettem amikor olvastam, és meg is lepődtem:"DDDD

    "– Adok én neked cuki, meleg fiúkat! – éledt fel mellettem Louis. – Az őrületbe kerget, mikor pasikkal flörtöl a színpadról. " Hoppá, Louis egyből felébredtXD Imádom a féltékeny Louist. Imádoom.

    "– Nem ám, hogy már itt mutyiztok a pokróc alatt, fényes nappal! – figyelmeztetett Jeff, ahogy újabb kincseivel elmasírozott mellettünk.
    – Nehogy véletlenül eltűnjön a gyűjteményed… – válaszolt Louis ártatlanul, mire a colos srác behúzta a nyakát, és inkább befejezte a kioktatást. " XDDDDDDDDDDDDD MIÉRTXDDD ezen nem hazudok ha fél órán keresztül folyamatosan röhögtemXD

    Istenem imádtam ezt a részt (is, mint a többit:D) és mindig rájövök, hogyha úgy gondolom, már senki ne tudna ennél jobbat alkotni, jössz a következő résszel, és erősen megcáfolod a feltevésem:O Egy élmény olvasni amit leírsz komolyan:D Imádlak, nagyon várom a következő részt*...*
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kivételesen nem maradtál le a kommenttel, mert teljesen behavazódtam, és az SS-sel ellentétben itt nem készítettem be a részeket, és így a szokottnál sokkal később került fel :((

      Olyan szép kommentet írtál, nem is tudom, mire válaszoljak belőle...

      Jó olvasni, hogy sok momentum volt, ami mosolyra fakasztott, és volt olyan is, amin fél órát nevettél.

      Remélem a következő rész is elnyeri a tetszésedet... de azért az nem lehet, hogy mindig jobb és jobb legyen. Én már annak is örülök, ha stagnálunk :))

      Köszönöm a sok energiát, amit belefektettél az írásba. Puszillak.

      Törlés
  15. Eletem!!! Nem birom ezt a szexualis feszültséget!! Eltelt az egy hét, én meg teljesen ki vagyok készülve!!! Hol a részeeem??:(
    <3 Bxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mucika... mire ezt kiírtad, szerintem pont kitettem. Bocsi a késésért... bár tőled ezért nem kell elnézést kérnem,,,:P:P

      Imádlak <3

      Törlés
  16. Mindjárt tovább olvasom de ez túlságosan jó és nagyon kiégtem rajta xD : ,,– Miért bazmeg, attól, hogy nincs senkim, a jobb kezem még boldoggá tehet, nem igaz? "

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Najoooox3333333333 hagyj meghalni a cukiságba jó?:3 ez túl jó rész volt. Kiemelnék dolgokat de az gépről lenne jó .-. Majd egyszer ;) Imádlak
      Csók
      Ági:)))

      Törlés