2015. augusztus 24., hétfő

CXXI. Fejezet

Sziasztok!

Köszönöm a RENGETEG, CSODÁLATOS KOMMENTET, el nem tudjátok képzelni, mennyit jelentenek a számomra. Mindenkit ezek által ismertem meg az elmúlt másfél év során, és mára sokukat már a barátomnak mondhatom. Nagyon hálás vagyok a támogatásotokért, a kitartásotokért, hogy ennyi rész után még itt vagytok, sőt, ismét egy csomó feliratkozó érkezett... Mire kettőt pislogok, már 150-en lesztek, ami számomra hihetetlenül nagy szám.

Mindent köszönök, igyekszem rászolgálni a szeretetekre. <3
Becca


Alfi neeeee! – mondtam, és megpróbáltam eltolni a puha mancsot, ami az orromat pöckölte.
A macska úgy döntött, itt az ideje a felkelésnek, és egyáltalán nem érdekelte, hogy még egy egy órát aludhattunk volna.
– Cicaaa! Csinálj valamit ezzel a döggel! – mondtam morcosan, és a bolharaktárat Hazz hátára tettem, ahogy hason aludt.
– Alfi, maradj már! – mondta, és maga mellé húzta a lepedőre. Tíz percig csak hangos dorombolás, és Harry édes szuszogása hallatszott. Épp kezdtem volna bealudni, mikor a ház úrnője úgy döntött, ennyi plusz pihenő már tényleg épp elég volt, és beleharapott a gazdája orrába.
Harry hatalmasat prüszkölt, és azonnal felült, hogy a macskát felkapva maga elé tartsa.
– Kurva életbe! Te kis diktátor. Miért nem aludhatunk kilencig? – rázta meg finoman, majd a földre ejtette, ahol Alfi hangtalanul érkezett a puha talpakra, míg Hazz kihajtogatta hosszú lábait  a takaró alól, és nehézkesen feltápászkodott. – Mi ilyen sürgős? Fogadjunk, hogy még a vacsorádat sem etted meg!? – zsörtölődött, és elindult a konyhába, hogy szervírozza a zselébe ágyazott lazacfalatokat.
Néztem, ahogy meztelenül átvág a szobán, és a bokáját Alfi fonja körbe minden lépésnél. Ezt már úgy begyakorolták, hogy felléphetnének vele valami cirkuszban. A macska pontosan Hazz lépéseinek ütemére vált irányt, és tekeredik felváltva a bokái köré, míg morogva dorombol, mintha beszélne Harryhez, aki folyamatosan duzzog, de azért persze a vége egy nagy arcondörgölőzés a konyhapult tetején (ahová elvileg nem mehet fel a macska).
Én is kimásztam az ágyból, és követtem őket, hogy ismét megcsodálhassam a reggeli szertartást. Mindkettőt imádom, de a nagymacska a kedvencem, ezt nem tagadhatom.
Épp előrehajolt, és két, hihetetlenül hosszú kezével a pult szélébe kapaszkodott, hogy lehajoljon, míg Alfi a fejével hozzádörgölőzött az állához.
– Szépségem! – dünnyögte Hazz. – Mit kérsz reggelire?
A macska rekedten nyávogott, amit csak ők ketten értenek, mire Harry bólintott, és kivett egy alutasakot a legalább százdarabos készletből. Hangosan felnevettem.
Felkapta a fejét, aztán mikor végignézett rajtam, ahogy az ajtófélfának dőlve, keresztbe tett karokkal őket bámulom, és közben mosolygok, a pillantásába némi vágy költözött, és Ed is megrándult, hogy üdvözöljön. Harry gyorsan kinyomkodta a kaját a tányérba, majd hatalmas léptekkel átvágott a konyhán, és megállt közvetlenül előttem.
– Annyira izgató vagy ilyenkor reggel! – mondta, és az ujjaival szénakazalként álló hajamba túrt, míg a másikkal megfogta a derekamat, és magához húzott.
– Nem mondanám, hogy te nem vagy szexi anyaszült meztelenül, a párnamintás fejeddel, és a felgöndörödő tincseiddel… – válaszoltam olyan mély hangon, amit csak reggel tudok produkálni, miközben már tíz ujjal szántottam a vállára omló hajzuhatagban, és éreztem, hogy engem sem hagy érzéketlenül a kis közjáték.
– Jobb lenne a helyzet, ha én is bokszerben aludnék? – kérdezte, és lenézett rám, de a reggeli merevedésem már duplájára duzzadt, ahogy a haját fésülgettem, és közelről néztem gyönyörű száját, meg mellette a gödröcskéket.
– Nem, szívem. Hidd el, ha szkafanderben aludnál, nekem akkor se lenne könnyebb.
– Tudod, hogy van még egy fél óránk, hála Alfinak? – kérdezte, és a szemeiben huncut fények csillogtak.
Igaza volt. Hála a korai ébresztőnek, még több, mint harminc percünk volt, amit átaludtunk volna. Lábujjhegyre álltam, és megcsókoltam az orrát, amit csak akkor érek el, ha mezítláb van, mert a magassarkú csizmáiban csak a szájáig tudok felágaskodni.
– Felfekszel a konyhapultra, vagy menjünk a zuhany alá? – kérdeztem, és a kezemmel mutattam is a két választható irányt. Harry összehúzta a szemöldökét, és úgy tűnt egy pillanatra, mintha ellent akarna mondani, de aztán elakadt a lélegzete, és szélesen elvigyorodott. Egyetlen szó nélkül megfogta a kezem, és behúzott a konyhába, ahol Alfi épp elégedetten csámcsogott az ablaknál.

Interjúnap. Utálom. Ilyenkor tiszta ideg vagyok, és szinte hozzám sem lehet szólni. Ma viszont – hála a reggeli relaxációs gyakorlatnak, mikor Harryt néztem mély légvételek közepette, aki teljesen kitárulkozva feküdt a hideg márványon, a lábait széles terpeszben felhúzva a derekáig –, teljesen nyugodtan érkeztem a stúdióba. Egész nap egymást fogják váltani a riporterek, tévé és rádióinterjúk tömkelege kerül felvételre egyetlen nap alatt. Az új lemez miatt van ez a felhajtás, de mi utáljuk Harryvel, mert általában kétszázszor hangzik el ugyanaz a kérdés, vagy ha valamelyik bátor riporter, valami extra kérdéssel áll elő, akkor is ugyanazt válaszoljuk, amit egyébként mondanánk. Tök reménytelen.
A mai kicsit izgalmasabbnak ígérkezik, mert lesznek egy időben felvett páros interjúk, majd közösek, és sok olyan arc jön ma el hozzánk, akiket megkedveltünk az évek alatt.
Ott van például Lucy Jones, a kis dundi ODE-s, akinek jó a humora, és elég provokatív. Sajna, hozzá csak Hazz megy Liammel, míg én valami vén kreténnek adok interjút Niallel, és Zaynnel. Mindegy, majd visszanézem este. De ott van még Scott Mills aki a BBC  sztárriportere, és olyan humora van, hogy alig bírom megállni röhögés nélkül a válaszokat.
A reggeli kávémat iszogattam, és a mellettem fészkelődő Harryt néztem, aki csavargatta az ujján a gyűrűjét, és a szája szélét rágta.
– Mi a baj? – kérdeztem. – Feszültnek látszol.
– Semmi baj, kicsi. Csak úgy érzem magam, mint aki be van sózva. És ülni se valami kényelmes.
Ezen a kis beszóláson elmosolyodtam, és megint beugrottak a reggeli képek, ahogy kegyetlenül mozgok benne, míg ő a fejét hátrafeszítve, kiáltozva élvez.
– Hát pedig ez egy hosszú nap lesz, szívem! – mondtam neki, és belepusziltam a nyakába.
Ebben a pillanatban lépett be B, akinek majdnem kiestek a szemei, majd villámgyorsan becsapta az ajtót maga után.
– Normálisak vagytok? Kint százával állnak a riporterek, sajtósok, operatőrök. Ti meg itt nyalakodtok? – kérdezte, enyhe undorral az arcán.
– Nem, Brandon, ez csak egy puszi volt. Ha nyalakodnánk, akkor legalább az egyikünkön nem lenne nadrág! – mondtam neki, mire Harry úgy felnyerített, mint egy ló, és a szája konkrétan a füléig szaladt. A kővé dermedt pasi csak nézett, mert elsőre nem esett le neki a tantusz, de mikor felfogta a szavaimat, elvörösödött, mint egy rák, és az öklébe köhögött.
– Mindegy! Ne nyúljatok egymáshoz itt, mert bármikor készülhet rólatok egy felvétel!
– Oké, megértettük – mondta Hazz. – Megfognád a kilincset egy pillanatra? – kérdezte, majd se szó, se beszéd, hozzám hajolt, és ledugta a nyelvét a torkomon. Hallottam, ahogy B odaugrik az ajtóhoz, és szitkozódva kapaszkodik a kilincsbe, míg Harry szenvedélyesen csókol, aztán mikor elengedett, és az egyik kezével a saját, a másikkal az én számat törölte meg, vigyorogva nézett az asszisztensre.
– Vehetsz levegőt, és elengedheted az ajtót! – mondta, és biccentett Brandon felé, majd felállt, és a kávégéphez sétált, hogy nyomjon magának egy láttét.
Húsz perccel később megkezdődött a nagyüzem. Eleinte még mosolyogtunk, és próbáltunk eltérő válaszokat adni, amiben nagy segítségünkre voltak a fülesünkön kapott instrukciók, amiket egy–egy képzett kommunikációs asszisztens súgott rendületlenül. Már megtanultuk, hogyha akarjuk, figyelmen kívül hagyjuk, de kínosabb kérdéseknél jól jött, hogy erre hagyatkozhattunk, és így nem kerültünk olyan szituációba, ahol később el kell számolni a mondottakkal.
Ahogy összejöttünk a közös interjúkra, és megérkezett Scott, határozottan üdítő volt kicsit felpörögni, hisz élő adásba kerülünk a rádióba, ami mindig sokkal izgalmasabb, mint egy felvett cucc, amit ha kell, hússzor ismételhet meg az ember.
Izgatottan helyezkedtünk a kis, L-alakú kanapén. Harry úgy ült, hogy velem szemben legyen. Szomorú, hogy nem ülhetünk egymás mellé, de azért abban is van valami izgalmas, ha pont szemben ül velem. Láttam a szemeiben a huncut fényeket. Lehet, hogy a reggeli menet nem volt neki elég? – morfondíroztam. Azt is láttam, hogy a gyűrűjét forgatja, amit nyugtatásképpen szokott, és akkor, ha elgondolkozik. Imádom.
– Volt valamelyikőtöknek olyan barátnője, akit csak télire tartott? – hangzott a szokatlan kérdés, mire mindannyian felkaptuk a fejünket, és Liam önkéntelenül Harryre mutatott. Hazz lefagyott, és azonnal visszakérdezett, hogy „mi van??”. Persze, mindannyian tudtuk, hogy Taylorra gondol, aztán a többi álbarátnőre, akik rendszerint a karácsonyi időszakban bukkantak fel, véletlen egybeesésként, a lemezek megjelenésével egy időben.
– Csak mutogatok… – próbálta menteni a menthetőt Payno, de éreztük, hogy ennek már annyi.
– Aztán a tavasz első napján, viszlát! – szólaltam meg, mert kezdett kínosan elnyúlni a csend.
Felnevettem, és a többiek is megkönnyebbülten csatlakoztak, Harry pedig egy átható pillantással ajándékozott meg, és szokatlanul hallgatag lett. Csak percekkel később jutott eszembe, hogy Taylor miatt vesztünk össze anno, és most valószínűleg rátörtek az emlékek. Nagyon nehéz időszak volt. Az első igazi válság a kapcsolatunkban. Nekem is összeszorul a szívem, ha rágondolok. Lesütöttem a szemem, és mikor a következő kérdés után felpillantottam, még elkaptam Hazz tekintetét, aki addig engem nézett, és a száját rágta. Nyoma sem volt az előző melankóliának, inkább úgy tűnt, most azonnal szeretne ágyba cipelni. Meg is lepődtem a dolgon, tekintettel az előző esti, és a ma reggeli együttléteinkre.
Közben valami olyasmi volt a téma, hogy ágyba bújni egy pasival, amire Niall azt válaszolta:
– Nem megyek el egy pasival…
Harry engem nézett még egy pillanatig, majd megütögette Ni térdét, és hangosan kijelentette:
– Ne vesd el az ötletet, amíg nem próbáltad! – A szívem megállt egy pillanatra, és csak akkor indult el újra, mikor mindenki felnevetett. De Hazz pillantását kerestem, és mikor megtaláltam, ismét leállt a légzésem. A szeme azt tükrözte, hogy döntésre jutott. Azt hittem elájulok. Remélem, nem most akar CO-zni, anélkül, hogy felkészültünk volna rá. Volt ráció a dologban, hisz mostanában nagyon kiélezett a helyzet a menedzsmenttel, de azért túlzás lenne így belecsapni a lecsóba. Szinte éreztem, ahogy megfeszülnek az izmaim, és az idegeim táncot jártak. Mikor véget ért az interjú, annyira megkönnyebbültem, hogy szinte nem értek le a lábaim a földre.
Persze hatalmas fejmosás következett a pihenőben, de az már szó szerint lepergett rólunk.
– Mégis mi a búbánatos faszom volt ez az egész? – kérdezte Higgs, és szinte tajtékzott.
– Semmi!  – mondta unottan Harry, és Niall mellé dobta magát a kanapéra, aki őszinte mosolyt villantott felé.
– Csak egy kérdés volt, amire Niall válaszolt, én meg hozzátettem viccesen, hogy ki kellene próbálnia!
– Te nem tehetsz kétértelmű utalásokat, Harry! – mondta Higgins, és próbált uralkodni magán.
– Jaj, ne már! Ez egy baromság. Az egész világ sejti, a fele pedig tudja, hogy meleg vagyok. És ez egy magas labda volt. Ha hetero lennék, akkor se tudtam volna kihagyni ezt a poént!
– Az lehet, csakhogy most a világnak az a fele, aki azon él, hogy a ti kis románcotokat shippeli, még egy csodamagot kapott, amiből kinő egy újabb égig érő fa, amin csupa Larrypillanat lóg.
Kénytelen voltam felnevetni a képletes hasonlaton, és eszembe jutott, hogy csodamagot ma reggel Hazz kapott, egy nagy adaggal, egyenesen a szájába.
– Larrypillanatok, hagyjál már! – röhögött fel Zayn. – Az egész életük az. Aki ebből nem jött még rá, az most sem fog! Ez egy vicc volt, Higgins. Csak neked nincs humorod. Szerintem tök jól sikerült az interjú. Amúgy is… Milyen provokatív kérdések voltak? Ki engedélyezte ezeket?
– Én… – mondta Higgs, mire mindenkinek a homlokára szaladt a szemöldöke. Én is kérdőn fordultam a pohos pasas felé.  – Valahogy elő kell készíteni a dolgokat. A rebrandelés egy hosszú folyamat. A közvéleményt át kell hangolni. És szerintem először azt kell újraírni, hogy Harrynek nem is voltak igazi barátnői.
– Már itt tartunk? – kérdeztem, mert a szívem a torkomban dobogott, mikor rájöttem, a menedzsment a CO-t készíti elő.
– Nyugi, Lou, ez egy lassú és aprólékos folyamat. Fél, egy év, mire sikerül.
– Csak nem az utolsó lemez megjelenésekor lesz alkalmas az időpont? – kérdezte Harry, annyi iróniával a hangjában, hogy a süket is meghallotta volna. Higgs pedig, szokásaitól eltérően megkukult. Látszott, hogy Hazz fején találta a szöget. Nem is tudott hirtelen mit válaszolni, csak kapkodta kis disznó szemeit, és valami kapaszkodó után kutatott. – Semmi gond, nekünk akkor is jó! – adta áldását a pasim, én pedig elvigyorodtam. Megbeszéltük, hogy nekünk nem sürgős, ha nem nyomnak le újabb barátnőket a torkunkon.
Higgs bólintott, Brandon veszettül jegyzetelt, mikor megkérdeztem:
– És El? Ő mikor léphet le végre? Azt ugye nem gondoljátok, hogy sokáig húzhatjátok még?!
– Előkészítettem, Lou…de van itt egy kis bibi – mondta Higgins.
– Micsoda? – dőlt előre Harry, és a többiek is feszülten figyeltek.
– Hogyha Elounor szakít, a Larrysek egyből népünnepélyt rendeznek, és az egész fandom, az eddigieknél ezerszer nagyobb hullámban kapja majd az ívet a szerelmetekkel kapcsolatban. Ha nem lesz más csaj a továbbiakban, kicsúszik a kezünkből az irányítás, és higgyétek el, ez még korai! Tényleg idő kell, míg lassan teret engedünk a dolognak. Két világhírű énekes közös CO-ja, nos, ilyen még nem volt a történelemben. Nem lebeszélni akarlak titeket, fiúk. Tudomásul vettük a döntéseteket, de azt tudnotok kell, hogy nem csak a kis tinirajongók fognak véleményt mondani rólatok.
El kellett gondolkoznom azon, amit mondott, és valahol mélyen éreztem, hogy igaza van.
– Akkor? Mi a terv? – kérdeztem halkan, és közben csak Harryt néztem moccanatlanul.
– El leléphet, ha te egy alkalmi kalanddal megcsalod. Egy másik lánnyal.
Harry lehunyta a szemét, és hatalmasat sóhajtott. Higgs is érezte, hogy pengeélen táncol. – Hazz, értsd meg, ha nem adunk valami koncot a sajtónak, szétszednek titeket. Egy lépést se tudtok majd tenni, és ti sínylitek meg a legjobban. Nem akarok nektek ártani. Nekem is az a célom, hogy a legzökkenőmentesebb legyen a dolog.
Harry bólintott, de ismét behunyta a szemét, és mikor kinyitotta, a tekintete fáradt volt, elgyötört.
– Szóval egy újabb hazugság…
– Az utolsó! – mondta Higgs, és bár mindannyian tudtuk, hogy ebben a szakmában ilyen nem létezik, mégis jól esett belekapaszkodni ebbe a szóba…





.

42 megjegyzés:

  1. Wow! Szóval az eleje elmondhatatlanul édes volt, főleg ez: "Épp kezdtem volna bealudni, mikor a ház úrnője úgy döntött, ennyi plusz pihenő már tényleg épp elég volt, és beleharapott a gazdája orrába.
    Harry hatalmasat prüszkölt, és azonnal felült, hogy a macskát felkapva maga elé tartsa." :D Nagyon előttem volt, vissza kellett fognom magam, hogy ne nevessek hangosan... (ugyanis a család többi tagja már az igazak álmát alussza)
    Aztán hát igen, jött a konyhai incidens... totál a fantáziámra bíztam, és kihaltam, khm... (gecisbugyi, de az mindig van)
    Az interjú alatt nem csak Lou idegei jártak táncot, kb. a számat rágva olvastam végig... sebes is lett egy kis ponton, de sebaj :D A CO dolog meg még olyan messze van :( De jobb később, mint soha! ;)
    Imádtam minden egyes pillanatát ennek a résznek is, hihetetlen vagy Becca! Már most kíváncsi vagyok a következő részre awww CAN'T WAIT! <3 :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszett. A macskás részek mindig a kedvenceim, nem tehetek róla. És szeretem, ha nem kell leírnom a szeretkezést, csak a "árutaló magatartást" ;) :P

      Igen, a CO, ha most lenne, az is késő lenne, és csak remélni tudom, hogy biztosan haladunk felé.... és még az 5. lemez promójánál ki akarják használni..... hinni akarok benne!!

      Azok az interjúk a kedvenceim. Orlando, és ez a két interjú a Larrysek ünnepnapjai voltak.

      Kellemes pihenést a nyár utolsó napjaira. Puszillak

      Törlés
  2. Köszönöm, annyira kellett ez a rész, nem mintha a többi nem ❤❤ Még mindig imádom, és mindig szeretettel olvasom, akár mi is történik benne :3
    A reggel aww, édesek, ilyenkor mindig olvadozok, és szerelmes vagyok! Imádom az ilyen kis nyugis, Alfis, huncutkodós részeket ;) Annyira láttam ahogy nem hagyja őket aludni, aztán a pucér Harry és ahh :D Utána meg ahogy Hazza Lou felé sétál na ott végem volt, olyan szívdobogásom van az ilyen dolgoknál mintha felém lépkedne, eszméletlen! A konyhapult jó választás volt Harry!! Ahh!! Annyira láttam magam előtt, és a kis részletek amiket Louis gondolt oh szent egek!!!! Nem bírom!! Nem!!
    Az interjú pedig az egyik kedvencem ;) Harry ott olyan kis muki ❤❤ Aww :3 És a Niallos rész a kedvenc :D Jajj, olyan jó olvasni ezt a CO-s dolgot, istenem bárcsak már itt lenne!! Annyira szeretném!! Úgy érzem, hogy közeledünk, és remélem hogy jók a megérzéseim! ;)
    Sajnos uton vagyok, ezért telorol írok, azért ilyen rövid a komi, pedig elemeztem volna, de sebaj majd legközelebb!! ;)
    Imádom! Még mindig tökéletes ❤❤❤
    Köszönöm, nem is tudom mi lenne velem a MTF nélkül... Mindig erőt adsz! ❤
    Imádlak, millió puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, hogy én is imádom a macskás részeket, és most már, hogy nekem is van egy alfim, még inkább bele tudom élni magam a dologba:)

      A konyhapult mindig remek választás, szerintem is, és természetesen mindenki úgy képzeli el a továbbiakat, ahogy neki tetszik....

      Bárcsak már itt lenne, vagy legalább kézzel fogható távolságban. Igyekszem kitartani, de valljuk be, a fiúk nem könnyítik meg ezt nekünk. Bár most épp repdesek, Louis Leedses tweetje miatt, és fülig ér a szám. Hihetetlen, hogy egyik nap a poklok poklát járatják meg velem, aztán másnap a mennybe repítenek...
      nem függhetek ennyire két vadidegen ember kénye-kedvétől... vagy mégis?!:! :O

      Nem kell ennél hoisszabb komi, te drága, hisz minden benne volt, amire vágyom. Hidd el, nekem ennyi bőven elég. Én sosem tudnék elemző kommentet írni, és ennyi rész után, már nincs is rá szükség, azt hiszem. Neked pláne nem...hidd el, tudom már, hogy mit szeretsz ;)

      Imádlak, ha itt végeztem, takarodok JAG-et olvasni, mert a héten még nem volt rá időm, hogy elolvassam, és ma egész nap azt mondogattam, hogy az lesz a jutalmam, ha mindennel végzek.

      Imádlak, remélem még bírod a gyűrődést.
      Pusziii

      Törlés
  3. Annyira szeretem mikor ilyen aranyosak reggelente:3
    Még é
    Innen is érzem a szikrát köztük. Annyira imádom hogy Harry megérti a cicát, oda vagy értük:D persze Louis-t sem hagyhatjuk ki.
    Nagyon tetszett ez a rész IS, de félek hogy mi lesz velük, mert ezek a folytonos álbarátnők rontják a környezetet hogy úgy mondjam.
    El sem hinnéd mennyire büszke vagyok rád Becca.
    Becsülöm ezt a kitartást, ami már a 121. Részig elkísért téged, és még fog is nagyon sok idejig ❤
    Nagyon hálás vagyok neked, ezt sose felejtsd el!
    A legjobb példa vagy számomra.:)
    Köszönöm hogy írod, és még sokáig folytasd ❤
    Alig várom a következő részt.
    Imádlak,puszi ; Dorina:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. -é.
      Ne haragudj hogy folyton rosszul irok valamit:D

      Törlés
    2. Ne foglalkozz ilyen kis elütésekkel, meg ilyenekkel!!!! Komolyan, ez annyira lényegtelen <3

      Nem vagyok méltó, hogy példaképnek tekints, de örülök, hogy szereted a sztorit, mert én is ragaszkodom még hozzá, és ti nagyon kedvesek vagytok, hogy még mindig ennyien olvassátok, és írtok is nekem. Addig lesz MTF, amíg kitartotok mellette... és amíg a fiúk is akarják ;)

      Puszillak, szép hétvégét :)

      Törlés
  4. Nemar miert teszed ezt velem?? :( ez gonoszsag ha mindig megolsz!!! Siess!!❤️

    VálaszTörlés
  5. Huh. Egyre közelebb vagyunk. Nem tudom, hogy miért, de félek. Mi lesz ha tényleg vége lesz a bandának ? Akkor azt nem élném túl. Nekem kellenek ők. Ők azok akik színt hoztak az életembe. Nem tudnám elengedni őke. Viszont nagyon nagyon örülnék nyilvános Larrynek :) ! Nagyon szeretem a blogod és nagyon sokat hálálhatok neki. A sztoriból tudtam meg csomó Larrys pillanatott amiről lemaradtam. Köszi ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha vége lesz egyszer a bandának, és látod, hogy ők boldogok, és mindegyikük megtalálja a helyét az életben, akkor hidd el, te is bele fogsz nyugodni... De hiába mondják, hogy egy fiúbanda max 5 évig húzhatja, én hiszek benne, hogy ők mindenben különböznek az eddigi, és az ez utáni fiúbandáktól... remélem, ők megtalálják a közös hangot, és még nagyon sokáig élvezhetjük a zenéjüket. Felnőttek, kell egy kis pihenő, új célok, új felfogás, új zene... aztán mehet minden tovább ;)

      A CO az életcélom, minden nap azért imádkozom.

      Nem minden pillanat történt meg, amit leírok, ezt ne feledd! Az egész sztori csak fikció.... maximum néha vannak egybeesések, de azért több a fantázia, mint a valóság ;)

      Ölellek

      Törlés
  6. Hi :)
    Olyan aranyosan kezdődött Alfi Alfi kis cukiság kell egy ilyen macska :P
    O-o Hazz meztelenül alszik OMG ahw
    De ... alfinak hála marad egy fél órájuk legalább nyugodtabban mehettek az interjura uhh mennyi paparadzi :/ folyton ott vannak mindenhol
    amugy nagyon jo volt ez a rész is nagyon szeretem :) és közeledünk nemakaraom hogy az 1D-nek vége legyen mi lessz akkor velem mire végre igazi directioner leszek addigra terjengenek el a pletykák Zayn kilép és innentől ...... :( bearanyozzák a mindennapom megtaláltam ömmagam :) az önfeledt bohókás Directionert ♥♥♥♥♥ és a blogok álltal rengeteg sok sok dolgot tanultam ... ami még jóljöhet az életben :) hála nektek
    Thank You ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    nagyon édesek voltak Hazzáék az utcsó lopott csók xD B :P a nagybetüs B xD meghalok :P csorgasd csak a nyálad .....
    hmm na igen a CO hmm kezd kezd kibontakozni vagyis hát ugyahogy na de... addigis öröm őket olvasni hogy boldogok :) és köszönöm hogy irod a blogot
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    puszi : Meli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ilyen macskát akartam... haza is hoztam, el is neveztem lány létére alfinak.... aztán pont két napig volt cuki, és aranyos. Utána átment sátánkába, és azóta már leamortizálta a lakást, és az egész családot. Sajnos, nem minden történik úgy, ahogy azt az ember elképzeli... :DDD

      Nem tudom ,mit tanultál a blogokból, ami még jól jöhet az életben, de bármit olvas az ember, óhatatlanul tanul belőle, az biztos!
      Ne félj,.,,, egy directioner mindig az marad... még nagymama korodban is megdobban majd a szíved, ha Larry unokáit látod a tévében ;)
      Semmi sem tart örökké, de reméljük, még sokáig bearanyozzák az életünket.

      Co itt csak akkor lesz, ha a valóságban is megtörtént.. : )

      Puszillak

      Törlés
  7. Úúúú,jelentem;géphez jutottam! És ilyen se lesz nagyon az elkövetkezendő hónapban úgyhogy megpróbálom kikommentelni magam :D
    És behalási rekordot döntöttem:már a gifnél meghaltam,annyira imádom..."Don't knock it,'til you try it" mi,Harry ? ;)
    – Cicaaa! Csinálj valamit ezzel a döggel! – mondtam morcosan, és a bolharaktárat Hazz hátára tettem, ahogy hason aludt.
    "– Alfi, maradj már! – mondta, és maga mellé húzta a lepedőre. Tíz percig csak hangos dorombolás, és Harry édes szuszogása hallatszott. Épp kezdtem volna bealudni, mikor a ház úrnője úgy döntött, ennyi plusz pihenő már tényleg épp elég volt, és beleharapott a gazdája orrába.
    Harry hatalmasat prüszkölt, és azonnal felült, hogy a macskát felkapva maga elé tartsa.
    – Kurva életbe! Te kis diktátor. Miért nem aludhatunk kilencig? – rázta meg finoman, majd a földre ejtette, ahol Alfi hangtalanul érkezett a puha talpakra, míg Hazz kihajtogatta hosszú lábait a takaró alól, és nehézkesen feltápászkodott.'---hööh te meg akarsz ölni!!A cica úristen...Hogy lehet valami ennyire kicseszett aranyos?!Szétfolytam...és Harry prüszköl...esküszöm,szétfolytam!
    "Néztem, ahogy meztelenül átvág a szobán, és a bokáját Alfi fonja körbe minden lépésnél. Ezt már úgy begyakorolták, hogy felléphetnének vele valami cirkuszban. A macska pontosan Hazz lépéseinek ütemére vált irányt, és tekeredik felváltva a bokái köré, míg morogva dorombol, mintha beszélne Harryhez, aki folyamatosan duzzog, de azért persze a vége egy nagy arcondörgölőzés a konyhapult tetején (ahová elvileg nem mehet fel a macska). "---xd elvileg nem...Nekem speciel semmi,de semmi kifogásom nem lenne ha ezt a műsorszámot előadnák.Nagyon szívesen megnézném,sőt;valószínűleg egész nap ott dekkolnék a cirkuszban :D Főleg ha Harry meztelenül csinálná :P
    "Én is kimásztam az ágyból, és követtem őket, hogy ismét megcsodálhassam a reggeli szertartást. Mindkettőt imádom, de a nagymacska a kedvencem, ezt nem tagadhatom.
    Épp előrehajolt, és két, hihetetlenül hosszú kezével a pult szélébe kapaszkodott, hogy lehajoljon, míg Alfi a fejével hozzádörgölőzött az állához. "---nagymacska,úristen <33 És ezzel a reggeli cicázással kikészítesz.Egymás után jönnek a cukibbnál cukibb képek...hozzádörgölőzött...vééégem
    "– Annyira izgató vagy ilyenkor reggel! – mondta, és az ujjaival szénakazalként álló hajamba túrt, míg a másikkal megfogta a derekamat, és magához húzott.
    – Nem mondanám, hogy te nem vagy szexi anyaszült meztelenül, a párnamintás fejeddel, és a felgöndörödő tincseiddel… – válaszoltam olyan mély hangon, amit csak reggel tudok produkálni, miközben már tíz ujjal szántottam a vállára omló hajzuhatagban, és éreztem, hogy engem sem hagy érzéketlenül a kis közjáték. "---persze,licitáljatok még...mindkettőjük kurva szexi maradjunk annyiban :P
    "– Jobb lenne a helyzet, ha én is bokszerben aludnék? – kérdezte, és lenézett rám, de a reggeli merevedésem már duplájára duzzadt, ahogy a haját fésülgettem, és közelről néztem gyönyörű száját, meg mellette a gödröcskéket.
    – Nem, szívem. Hidd el, ha szkafanderben aludnál, nekem akkor se lenne könnyebb. "---<33 jujj úristen...hát persze hogy nem! Közelről nézte a gyönyörű száját...nos,ez ismerős ugyanis én kb. a DMD megjelenése után vagy 3 órán keresztül bámultam a klip első 12 mp-ét...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "– Tudod, hogy van még egy fél óránk, hála Alfinak? – kérdezte, és a szemeiben huncut fények csillogtak.
      Igaza volt. Hála a korai ébresztőnek, még több, mint harminc percünk volt, amit átaludtunk volna. Lábujjhegyre álltam, és megcsókoltam az orrát, amit csak akkor érek el, ha mezítláb van, mert a magassarkú csizmáiban csak a szájáig tudok felágaskodni.
      – Felfekszel a konyhapultra, vagy menjünk a zuhany alá? – kérdeztem, és a kezemmel mutattam is a két választható irányt. "---Örök hálám Alfinak...úristen,olyan mindegy,csak olvashassam!! Nem,nem volt elég a múltkori rész :P

      "Ma viszont – hála a reggeli relaxációs gyakorlatnak, mikor Harryt néztem mély légvételek közepette, aki teljesen kitárulkozva feküdt a hideg márványon, a lábait széles terpeszben felhúzva a derekáig –, teljesen nyugodtan érkeztem a stúdióba."---vááááá szívroham,szívroham...nem bírom ezt!!
      "Ott van például Lucy Jones, a kis dundi ODE-s, akinek jó a humora, és elég provokatív. Sajna, hozzá csak Hazz megy Liammel, míg én valami vén kreténnek adok interjút Niallel, és Zaynnel. Mindegy, majd visszanézem este. De ott van még Scott Mills aki a BBC sztárriportere, és olyan humora van, hogy alig bírom megállni röhögés nélkül a válaszokat. "---még véletlenül se együtt...fhhh Amúgy azt a pasast én is bírom :)
      "A reggeli kávémat iszogattam, és a mellettem fészkelődő Harryt néztem, aki csavargatta az ujján a gyűrűjét, és a szája szélét rágta.
      – Mi a baj? – kérdeztem. – Feszültnek látszol.
      – Semmi baj, kicsi. Csak úgy érzem magam, mint aki be van sózva. És ülni se valami kényelmes.
      Ezen a kis beszóláson elmosolyodtam, és megint beugrottak a reggeli képek, ahogy kegyetlenül mozgok benne, míg ő a fejét hátrafeszítve, kiáltozva élvez. "---úristeeen...Harry...én most ezt nagyon elképzeltem...meghalok! És csavargatja a gyűrűjét!!Na,én ezt pont imádom...
      "Ebben a pillanatban lépett be B, akinek majdnem kiestek a szemei, majd villámgyorsan becsapta az ajtót maga után.
      – Normálisak vagytok? Kint százával állnak a riporterek, sajtósok, operatőrök. Ti meg itt nyalakodtok? – kérdezte, enyhe undorral az arcán. "---remek,megjött a Balfék,megszakítva az idillt :( Nem értem ezt az embert:én a fél karomat is odaadnám,hogy egy ilyen pillanatot élőben lássak,ő meg...?
      "– Oké, megértettük – mondta Hazz. – Megfognád a kilincset egy pillanatra? – kérdezte, majd se szó, se beszéd, hozzám hajolt, és ledugta a nyelvét a torkomon. Hallottam, ahogy B odaugrik az ajtóhoz, és szitkozódva kapaszkodik a kilincsbe, míg Harry szenvedélyesen csókol, aztán mikor elengedett, és az egyik kezével a saját, a másikkal az én számat törölte meg, vigyorogva nézett az asszisztensre."----váááá imádom őket!! :D
      "Izgatottan helyezkedtünk a kis, L-alakú kanapén. Harry úgy ült, hogy velem szemben legyen. Szomorú, hogy nem ülhetünk egymás mellé, de azért abban is van valami izgalmas, ha pont szemben ül velem. Láttam a szemeiben a huncut fényeket. Lehet, hogy a reggeli menet nem volt neki elég? – morfondíroztam. Azt is láttam, hogy a gyűrűjét forgatja, amit nyugtatásképpen szokott, és akkor, ha elgondolkozik. Imádom"---na igen,pont az előbb jegyeztem meg hogy én is :D A reggeli menet NEM volt elég,se Harry-nek se nekem.Sosem elég :P

      Törlés
    2. "– Csak mutogatok… – próbálta menteni a menthetőt Payno, de éreztük, hogy ennek már annyi.
      – Aztán a tavasz első napján, viszlát! – szólaltam meg, mert kezdett kínosan elnyúlni a csend.
      Felnevettem, és a többiek is megkönnyebbülten csatlakoztak, Harry pedig egy átható pillantással ajándékozott meg, és szokatlanul hallgatag lett. "--annyira imádom,hogy Lou szinte minden kínos helyzetet el tud intézni egy poénnal <3Egyébként ez a Taylor-os eset még mindig nagyon megmaradt bennem.Mert tulajdonképpen mindenkinek csak rossz volt.Csak fájdalmat jelentett mindhármójuknak.És most kövezz meg,de én igazából nem tudok ezért haragudni Taylor-ra.
      "Harry engem nézett még egy pillanatig, majd megütögette Ni térdét, és hangosan kijelentette:
      – Ne vesd el az ötletet, amíg nem próbáltad! – A szívem megállt egy pillanatra, és csak akkor indult el újra, mikor mindenki felnevetett."---na ezt mondtam,ezt imádom!! Vigyorgok mint egy idióta.Harry <3 :D
      "Hazz pillantását kerestem, és mikor megtaláltam, ismét leállt a légzésem. A szeme azt tükrözte, hogy döntésre jutott. Azt hittem elájulok. Remélem, nem most akar CO-zni, anélkül, hogy felkészültünk volna rá. Volt ráció a dologban, hisz mostanában nagyon kiélezett a helyzet a menedzsmenttel, de azért túlzás lenne így belecsapni a lecsóba. Szinte éreztem, ahogy megfeszülnek az izmaim, és az idegeim táncot jártak. Mikor véget ért az interjú, annyira megkönnyebbültem, hogy szinte nem értek le a lábaim a földre. "---woah mit ne mondjak,ez ilyen hirtelen volt.Pedig ha akkor megtették volna...nade sebaj,ami késik,nem múlik ;)
      "– Te nem tehetsz kétértelmű utalásokat, Harry! – mondta Higgins, és próbált uralkodni magán.
      – Jaj, ne már! Ez egy baromság. Az egész világ sejti, a fele pedig tudja, hogy meleg vagyok. És ez egy magas labda volt. Ha hetero lennék, akkor se tudtam volna kihagyni ezt a poént! "--úgyvan,nem hagyhatta ki...szegényebbek lettünk volna egy Larry-pillanattal :D
      "– Az lehet, csakhogy most a világnak az a fele, aki azon él, hogy a ti kis románcotokat shippeli, még egy csodamagot kapott, amiből kinő egy újabb égig érő fa, amin csupa Larrypillanat lóg.
      Kénytelen voltam felnevetni a képletes hasonlaton, és eszembe jutott, hogy csodamagot ma reggel Hazz kapott, egy nagy adaggal, egyenesen a szájába. "---HAHAHAHHH :DDDD Ez hatalmas,Becca! Lou,a kis perverz...csodacsomagot...esküszöm,kihalok a röhögéstől :DDDD
      "– Larrypillanatok, hagyjál már! – röhögött fel Zayn. – Az egész életük az. Aki ebből nem jött még rá, az most sem fog! Ez egy vicc volt, Higgins. Csak neked nincs humorod. Szerintem tök jól sikerült az interjú. Amúgy is… Milyen provokatív kérdések voltak? Ki engedélyezte ezeket? "---Zayn-nek igaza van..az egész életük az :) Higgins és a humor az két külön dolog,amik köszönőviszonyban sincsennek egymással.Ahogy Higgins és a jószívűség sem.Meg Higgins és a kedvesség sem...meg még ezeregy ilyesmi dolog...

      Törlés
    3. Amúgy vágod,ezek tényleg tökre provokatív kérdések...és egyre több ilyen van.
      "– Már itt tartunk? – kérdeztem, mert a szívem a torkomban dobogott, mikor rájöttem, a menedzsment a CO-t készíti elő.
      – Nyugi, Lou, ez egy lassú és aprólékos folyamat. Fél, egy év, mire sikerül.
      – Csak nem az utolsó lemez megjelenésekor lesz alkalmas az időpont? – kérdezte Harry, annyi iróniával a hangjában, hogy a süket is meghallotta volna. Higgs pedig, szokásaitól eltérően megkukult. Látszott, hogy Hazz fején találta a szöget. Nem is tudott hirtelen mit válaszolni, csak kapkodta kis disznó szemeit, és valami kapaszkodó után kutatott. – Semmi gond, nekünk akkor is jó! – adta áldását a pasim, én pedig elvigyorodtam. Megbeszéltük, hogy nekünk nem sürgős, ha nem nyomnak le újabb barátnőket a torkunkon. "---vááááá,imádom őket!!
      "– Akkor? Mi a terv? – kérdeztem halkan, és közben csak Harryt néztem moccanatlanul.
      – El leléphet, ha te egy alkalmi kalanddal megcsalod. Egy másik lánnyal.
      Harry lehunyta a szemét, és hatalmasat sóhajtott. Higgs is érezte, hogy pengeélen táncol. – Hazz, értsd meg, ha nem adunk valami koncot a sajtónak, szétszednek titeket. Egy lépést se tudtok majd tenni, és ti sínylitek meg a legjobban. Nem akarok nektek ártani. Nekem is az a célom, hogy a legzökkenőmentesebb legyen a dolog. "---és itt jön a képbe Briana?
      "Harry bólintott, de ismét behunyta a szemét, és mikor kinyitotta, a tekintete fáradt volt, elgyötört.
      – Szóval egy újabb hazugság…
      – Az utolsó! – mondta Higgs, és bár mindannyian tudtuk, hogy ebben a szakmában ilyen nem létezik, mégis jól esett belekapaszkodni ebbe a szóba…"---jajj,szegény Harry,komolyan annyira sajnálom szegényeket!! <3
      Olyan CO-előfuvallatot érzek...és akarom már!! Ugyanakkor azért félek is,mert sok mindent meg fog bolygatni.És nos,lehet hogy a bandát is...igen alaposan...De azért reménykedek hogy év végéig valamikor sor kerül rá...
      Imádom még mindig és ez tőlem elképesztő dolog,mert hamar beleszoktam unni/fáradni az ilyen dolgokba.De ennek a történetnek minden részét úgy várom mint mikor rátaláltam és először vártam új részre.És közben mégjobban megszerettem <3
      Várom a következőt,bár ki tudja mikor lesz alkalmam megint olvasni...
      Ááááh nem bírom,most egy hónapig a nővérem keresztanyjánál kell tengődnöm,mert még nem költözhetünk be az új lakásba...És se a telefonom se a laptopom nem fogja be az itteni wifi-t,gép közelébe meg kiszámíthatatlan hogy mikor jutok. :(((
      Azért igyekszem és ha véletlenül eltűnnék,akkor az tudd hogy nem azért van,mert megutáltam és leléptem vagy nincs kedvem kommentet írni,hanem mert nem tudok hozzájutni.
      Ölellek
      Emse

      Törlés
    4. Életke!!

      remélem jól vagy, és ha géped nincs is, de azért leglább telóról tudsz olvasni... nyilván, ezt a válaszomat majd csak hetek múlva olvasod, mikor minden a helyére zökken az életedben, de azért remélem sejted, hogy sokat gondolok rád. A változás jó, és általában profitál belőle az ember. Remélem neked is jó lesz majd minden:)

      Örülök, hogy ennyire tetszett a rész , ezt kivételesen én is nagyon szerettem. A barátnőm figyelmeztetett, hogy kihagytam a kedvenc interjúit az MTF-ből, úgyhogy kis időbeli csúszással, de bepótoltam, mert én is imádom őket, és természetesen hatalmas Larry pillantok, és a Larry biblia külön fejezete :)

      Olyan nincs, hogy nem fogja be a wifit. Az csak valami beállítási probléma, amit orvosolni kell. Nem lehetsz egy hónapig wifi nélkül!!!!

      Csak jelzem, hogy teljesen normális, hogy 3 órán át nézted a DMD elejét... szerintem... :P:P

      Milliószor puszillak, és vigyázz magadra... ÉS CSATLAKOZZ A WIFIRE!!!!!!!!!!!
      <3

      Törlés
  8. Úgy örülök, hogy raktál fel új részt. Nem is számítottam rá.
    Az eleje kis cukiság volt. Szeretem az ilyen reggeli közös pillanatokat, de azért bevallom azt jobban, mikor esemény is van (most nem a szexre gondolok), mert ilyenkor haladnak a dolgok és egy újabb rész ismerhetek meg a nézőpontodból.

    A negatív események után, most minden shipper csoport a közelgő CO-tól hangos, és te is annyira bizakodó vagy. Hát én is nagyon várom már és kíváncsi vagyok hogyan fogják ezt véghezvinni. Azt biztos, hogy nem lesz egyszerű és nem mindeni fogja pozitívan fogadni a dolgot.
    Jobb lett az elején felvállalni a dolgot. Hülye menedzsment.

    Nagyon szupi rész lett ismét. És várom a kövi, a kövi és az azutáni részt is. És az összes ezek utáni részt is.

    puszi
    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kihagytam egy volnát. Szóval jobb lett volna, ha az elején felvállalják. Bocsi

      Törlés
    2. Szia:)

      Most azért haladtak az események is, nem is keveset. Attól, hogy nincs konkrét feszültség, azok az interjúk, és az, hogy harry gyakorlatilag CO-zott, nem kis dolog. Előtte 3 évig csak sötétben tapogatóztunk. Itt kezdődött a változás.

      A közelgő CO, sajnos nem biztos, hogy olyan rohamléptekkel közeleg (ez a privát véleményem) , de őszintén hiszek benne, hogy még az idén bekövetkezik.
      Szerintem a pozitív hatások ezerszer erpsebbek lesznek ilyen mértékű előkészítés után, mint a negatív.
      Ugye azt tudod, hogy ők több, mint egy évig nyiltan ehgyütt éltek, ezerszer nyilatkoztak a kapcsolatukról, és igazából csak akkor lettek closeted couple, mikor sikerült betörniük az amerikai piacra... Ahhoz szükség volt erre az áldozatra. Remélem, most már itt az ideje, hogy megkapják érte a jutalmukat. Megérdemlik!! ÉS MI IS!!!!!!!!!!!!!!!
      ;)

      Puszillak

      Törlés
  9. Annyira imádom:'( <3 Köszönöm az új részt...baromi jól esett. <3 Egyszerűen el sem tudok hinni milyen jó bloggerbe belépni és látni, hogy új részt posztoltál. Eszméletlen.:')
    Olyan cukker volt az eleje...imádom, ahogy te gondolod hogy történtek a dolgok és azt írod meg....de ezt azt hiszem már említettem ezelőtt..
    (( a cuki részre visszatértve készülök egy fanarttal csak neked! remélem úgy fog sikerülni ahogy elterveztem.:') de ki tudja össze e jön e...bizakodom nagyon...de nem tudom na... mindenesetre ha összejön csopiba kirakom.<3 ))
    Nagyon várom a következő részt.<3
    Puszi,
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, hogy ilyen örömöt okoz neked, ha felkerül egy új rész. Néha nagyon félek attól, hogy ennyi rész után már sablonos, és unalmas nektek a sztori. Sokat agyalok, mit hogyan írjak meg, hogy szórakoztató legyen. Ráadásul, ahogy közeledünk a jelenhez, egyre nehezebb dolgom van, mert nem szeretnék átmenni naplóba, de azért itt már kilóg a lóláb, ha valami egészen másképp van, mint amire tavaly télről emlékszünk... De birkózom a dologgal, és nagyon köszönöm, hogy írsz nekem, és ezzel megerősítesz abban, hogy még működik.

      <3<3

      (MILYEN FANART???????????? ÉS HA KÉSZ VAN, AKKOR ÉN KÉREM, MERT IDE SZERETNÉM KITENNI A BLOGRA!!!!!!!!)

      Törlés
  10. VÁÁÁÁÁ CO omfg *-*
    "– Oké, megértettük – mondta Hazz. – Megfognád a kilincset egy pillanatra? – kérdezte, majd se szó, se beszéd, hozzám hajolt, és ledugta a nyelvét a torkomon. " hát ezen meghaltam :'D
    az a baj, hogy nem tudok újat mondani. nagyon-nagyon tetszett ez a rész is, és nagyon várom már a következőőt.
    <3 Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mikor ezt írtam, én is meglepődtem Harryn, de aztán rájöttem, hogy ez volt a legtökéletesebb reakció, amit csak csinálhatott.
      Nem igazán kell újat mondanod, nekem ezek a mondatok épp úgy megteszik, mint a többi résznél. Csak nekem kell megerőltetni magam, hogy mindig valami újat írjak, tőletek tökéletes a jól bevált komment. :)

      Imádlak, és köszönöm! Puszi

      Törlés
  11. Úristen, ez AZ a rééész!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Már mióta megismertem a blogot erre a részre várok és jobb lett mint reméltem!!!!!!! Annyira örülök, hogy szóltam neked és nem felejtetted el. <3 Háromszor is elolvastam már és még rengetegszer elfogom mert nem bírom letenni. A kedvenc részeim (a cukik után) amikor valós eseményeket elevenítesz meg és ebbe a részbe mindkettő benne volt. Kedvencem lett, komolyan. Még az eljegyzést is lepipálta… :O
    Annnnnnnnyira Mucik és pont így képzelem el őket!!!!!!! Ilyen szerelmesen és bolondosan és édesen ésés aaahw. <3 <3 Komolyan nem tudok betelni. Minden szavát imádtam és úristen.
    120.rész és ez lett a legjobb (szerintem) ez annyira durva!!!!! Még soha nem láttam olyat, hogy valaki ennyi rész után is érdekeset tudjon írni… Te meg… Te jössz és megölsz baszd meg az 10324305260082 alkalommal. Véééégem van!!!!!!!!!!!!!!! Nem lehet ennyire jó. Te vagy a legjobb író és leszarom a hülye dumádat miszerint nem, mert kibaszottul de!!!!!!! Nekem tuti. Írjál még nagyon-nagyon sokáig mert olyan sokat segítesz velük. Teljesen kikapcsolsz és nem egyszer volt már, hogy egyetlen drága édesapámmal folytatott vita után megláttam az új részt, elkezdtem olvasni (jah sírva, de ez nálam nem meglepő) és elvittél hozzájuk egy teljesen más világba és mire végeztem azt se tudtam mi történt. Halál komolyan. És nem tudod elhinni, hogy az olyan fanatikusoknak (büszkén vállalom) mint én mennyit segít. Nagyon szeretném ha tudnád, de ennél jobban nem tudom leírni… Baromi tehetséges vagy és soha senki nem tud téged letaszítani a LarryBloggerek trónjáról, mert az a TE helyed és mindenki másnak tabu. ;) Vagy ha megpróbálnak elkábítani téged és lelökni élve darabolom fel az összes kurvát. Ez egyébként a rész hatása, ne nézz hülyének. :DD

    A reggeli ébredésüknél úúúúúgy túlcsordult a szívem! Remélem minden egyes másodpercét kihasználják, ha végre együtt lehetnek. Tartsatok ki Mucik, hamarosan szünet!!!!!! <3 <3 <3
    Kibaszottul várom, hogy az MTF-ben is odaérkezzünk és tömény Larry pihenést olvashassak. Mert ugye te jövőre is itt leszel…? Belehalnék ha nem. Ohhh és kezd el írni a karácsony blogba a történetet ugyanis idén már én is ott leszek veletek és komizok minden egyes rész alá!!! (((Fizikai fájdalmat okoz még most is, hogy nem pofázhatok kommentbe a Stay Strongról, pedig annyit tudnék, ma is elolvastam a kedvenc részeimet…))) És nagyon habos-babos legyen pls mert karácsonyra az kell! Mint a Stay Strong… Basszus, hogy én azt mennyire szeretem… Komolyan ezt várom a legjobban és nem is a karácsonyt magát…. :D Bárcsak előbb rád találtam volna és már az MTF első részehiez is írhattam volna… Annyi mindent tudnék. De remélem lesz időm bepótolni és lesz olyan történet amit az első résztől fogva követhetek.

    *Most történt meg a messenger beszélgetésünk, szóval hagyjuk is ezt a témát…*

    Reggeli Larry a következő fétisem (erre is most jöttem rá...az összesre miattad jöttem rá). annyira édesek ahogy ébredeznek és így szeretik egymást. Ettől teljesen kész vagyok. Teljesen. <3 <3 Bárcsak mindig így kelhetnének és én mindig ezt olvashatnám… Nem is értem, a modestesek, hogy lehetnek nem szerelmesek a szerelmükbe?????????????
    Barátnőmnek a bátyja tegnap büszkén mondta, hogy a Harrys He likes Boys vidit nézte és ő full heteró és 19éves... :DD Annyira édes, hogy így nézi őket. A Crack Videket is mind látta… Na mindegy, ezzel csak arra akarok kilyukadni, hogy szerintem bárki, ha kicsit beleássa magát a témába és meglátja azt amit mi, egyből beléjük szeret (mármint beléjük, együtt). <3 <3 Mert ez olyan ritka és olyan szép.
    Aztán jön az interjús rész amit olyan régóta vártam már… <3 Már a rész képénél is kihagyott egy ütem,et a szívem, mert ez AZ. A legkedvencebb interjúm 2014-ből. Najó, meg van még egy amit más tuti nem írsz meg sajna… :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. “– Nem, Brandon, ez csak egy puszi volt. Ha nyalakodnánk, akkor legalább az egyikünkön nem lenne nadrág! – mondtam neki, mire Harry úgy felnyerített, mint egy ló, és a szája konkrétan a füléig szaladt. A kővé dermedt pasi csak nézett, mert elsőre nem esett le neki a tantusz, de mikor felfogta a szavaimat, elvörösödött, mint egy rák, és az öklébe köhögött. “ Ááááá!!!!!! Tipikus Harry nevetés ha Louisval van!!!! IMÁDOM! <3 <3 És ahhh ez a rész annyira édes. Ennyi vagy Brandon, rohadj meg. :D Édeseim. <3 <3 <3 <3 <3

      “– Oké, megértettük – mondta Hazz. – Megfognád a kilincset egy pillanatra? – kérdezte, majd se szó, se beszéd, hozzám hajolt, és ledugta a nyelvét a torkomon. Hallottam, ahogy B odaugrik az ajtóhoz, és szitkozódva kapaszkodik a kilincsbe, míg Harry szenvedélyesen csókol, aztán mikor elengedett, és az egyik kezével a saját, a másikkal az én számat törölte meg, vigyorogva nézett az asszisztensre. “ Na ez a kettő jelenet volt ami a legjobban tetszett az egészben!!!! Ezt jó kedvedben írtad? Vagy miért lett ennyire mézes-mázos. :DD Ne értsd félre, tudod, hogy én ezekbe a jelenetekbe lubickolok. <3 Még mindig kikészít ahogy te leírsz egy csókot. Mert te ezt is jobban csinálod mint mások, de fogalmam sincs hogyan.

      “– De TUDNOM KELL, hogy valóság az emlék, hogy milyen téged megcsókolni. Csak egyszer. Teljesen józanul. Hogy valóban kifordul-e sarkából a világ, hogy megszűnik-e dobogni a szívem, hogy az értelmem abban a pillanatban szabadságra megy-e, és hogy olyan csodás-e az ízed, amilyenre emlékszem.” Ezt nem visszakerestem, ez le van mentve a telefonomba a jegyzetek közé és már kívülről tudom, mert annyiszor olvastam el. Na, de azért írtam ezt most ide, mert ez volt az első olyan jelenet amit lementettem tőled… Azóta rengeteg van (pedig csak a legnagyobb kedvenceim vannak itt) és majd egyszer, amikor úgy érzem, megmutatom neked mert szeretlek. <3

      Okééé, vissza a részhez.

      “– Volt valamelyikőtöknek olyan barátnője, akit csak télire tartott? – hangzott a szokatlan kérdés, mire mindannyian felkaptuk a fejünket, és Liam önkéntelenül Harryre mutatott. Hazz lefagyott, és azonnal visszakérdezett, hogy „mi van??”. Persze, mindannyian tudtuk, hogy Taylorra gondol, aztán a többi álbarátnőre, akik rendszerint a karácsonyi időszakban bukkantak fel, véletlen egybeesésként, a lemezek megjelenésével egy időben.
      – Csak mutogatok… – próbálta menteni a menthetőt Payno, de éreztük, hogy ennek már annyi.
      – Aztán a tavasz első napján, viszlát! – szólaltam meg, mert kezdett kínosan elnyúlni a csend. “ ÉS ITT VAN!!!!!!!!!!!!!! EZAZZZZZZZZ!!!!!!! ANNYIRA VÁRTAM BASSZUS!!!!!!!!!!!!! I-M-Á-D-O-M. És az utána lévő részt is imádom, de nem akartam kimásolni azt is. Tudod te, hogy melyiket. Ahhhhhh

      “Közben valami olyasmi volt a téma, hogy ágyba bújni egy pasival, amire Niall azt válaszolta:
      – Nem megyek el egy pasival…
      Harry engem nézett még egy pillanatig, majd megütögette Ni térdét, és hangosan kijelentette:
      – Ne vesd el az ötletet, amíg nem próbáltad! – A szívem megállt egy pillanatra, és csak akkor indult el újra, mikor mindenki felnevetett. De Hazz pillantását kerestem, és mikor megtaláltam, ismét leállt a légzésem.” És a másik gyöngyszem… Nem bírok betelni vele. Ahogy mindenki nevet, csak Louis van lefagyva… A hangsúly… A hangja... Ahogy nem vágja rá egyből, hanem tényleg először csak Lout nézi... Istenem. És még komolyan elhiszi valaki, hogy Harry Styles hetero???????????? Ez komolyan az év vicce. Sőt, az IQ-szintet is meglehet állapítani ezzel. “Szia, szerinted Harry Styles hetero?” Ha a válasz igen, akkor tudod, hogy az alanyunk sík hülye. Ha nem akkor van rá esély, hogy értelmesebb mint egy krumpli.

      Törlés
    2. “– Larrypillanatok, hagyjál már! – röhögött fel Zayn. – Az egész életük az.” NA EZ AZ!!!! Ennyi. Kész. Köszönöm, Zayn.

      “– Akkor? Mi a terv? – kérdeztem halkan, és közben csak Harryt néztem moccanatlanul.
      – El leléphet, ha te egy alkalmi kalanddal megcsalod. Egy másik lánnyal.
      Harry lehunyta a szemét, és hatalmasat sóhajtott. Higgs is érezte, hogy pengeélen táncol. – Hazz, értsd meg, ha nem adunk valami koncot a sajtónak, szétszednek titeket. Egy lépést se tudtok majd tenni, és ti sínylitek meg a legjobban. Nem akarok nektek ártani. Nekem is az a célom, hogy a legzökkenőmentesebb legyen a dolog.
      Harry bólintott, de ismét behunyta a szemét, és mikor kinyitotta, a tekintete fáradt volt, elgyötört.” Hát elérkeztünk ide is… Istenem, szegény Harry. Mondjuk ezeket Louis is végigcsinálta amikor még Harry volt a “fő bábú”... Kibírják és utána már végre...Talán...Remélem...Könyörgöm…
      Nekem is fájni fog a rész, szinte mintha engem ””””csalnának meg””””. Tudom, hogy nem az hiszen muszáj, de ettől nyilván még fáj Harrynek is. És Louisnak is… Jézusom, ha engem kényszerítenének arra, hogy megcsókoljak valakit akiről azt se tudom ki… Az egy nagy törés lenne, tuti… Mert úgy érezném, hogy ők irányítanak...És, hogy mocskos vagyok. Nem tudom melyiküknek a rosszabb… Mind a kettejükért a szívem szakad meg.

      Imádtam a részt és téged még ennél is jobban imádlak.
      ***plsplspls suli előtt legyen még egy rész...szükségem van rá***

      <3

      Törlés
    3. Hát nagyon örülök, hogy a rendelésre készült részed elnyerte a tetszésedet:)

      Bár épp most tört össze a nehezen összetákolt lelkem, de ez nem befolyásolja azt, mennyire szerettem ezt az időszakot.
      Orlando, a kacsintás, a vizesüveg és ezek az interjúk... azt hiszem, máig arra vágyom, hogy legalább ilyeneket kapjunk.

      Ja és, Louis, aki képes volt, Harry előző nap viselt, gyűrött pólóját felvenni, úgy, hogy még az övcsat mintája is benne volt :)

      Az, hogy 120 rész után is érdekes, abszolút nem nekem köszönhető, hisz azért nagy vonalakban az eseményeket követem, csak mögé képzelem az emberi oldalát, azt hogy vajon mi motiválhatja őket, és én mit szeretnék, ha valóság lenne.
      Ebben valószínűleg ugyanannyi a mese, mint a piroska és farkasban, de szeretem... és sokan vagytok, akik szintén.

      Ha fizikai fájdalmat okoz, akkor miért nem kommentelsz bárhová, ahová szeretnél??? Nekem hihetetlen örömöt okozna, és ezek szerint neked lenne mit elmondanod.... mégis mi tart tőle vissza????:O:O

      MIért van az, hogyha te kommentlsz, vagy mikor én válaszolok rá, akkor mindig történik valami, ami kibillent az egyensúlyunkból??? Néha úgy érzem, el vagyunk átkozva... :/

      Van egy hetero pasi ismerősöd, aki Larrys, és azt a videót nézi, amit én imádok, de te a felét becsukott szemmel nézted végig a múltkor?? ;)

      Egy újabb fétis... khmmmmmmmmmmm.... mondjuk a reggeli Larry kinek nem az???? Szerintem is űbercukik... olvastam angolul egy kis szösszenetet, amiben az volt, hogy Harry ébresztgeti Lout, aki persze "még öt perc" típus, aztán mikor már szorít az idő, Harry felé fordul (mivel ugye ő a kiskifli...ebbe beledöglök még most is) és mikor meglátja Louis szempilláit, akkor elolvad, és újabb percekre prolongálva a nyugalom, mert Harry természetesen nem tehet róla, hogy Louisnak olyan gyönyörű pillái vannak....

      Az IQ tesztet szerintem védesd le, de gyorsan!! Villámgyors, és tévedhetetlen. Nem kell hozzá hosszú oldalakon át kérdésekre válaszolni. Egy kérdés, egy válasz, és vagy pozitív a teszt, ez esetben Taigetosz... vagy átmész rajta, és akkor a világ sokkal jobb hely lenne ;)

      Amit arról írtál, hogy mit jelent neked a blog, meg a történeteim, azt már akkor mondtam neked, hogy megbőgettél vele. De ha csak kicsit is ki tudlak kapcsolni, és szebbé teszek egyetlen pillanatot az életedben, már megérte a munka, amit bele fektetek.

      Én is imádlak.... akkor is, ha veszekszünk. Ugye, tudod????

      <3<3

      Törlés
  12. imàdtam! *.* istenem alfi milyen cuki volt :))

    VálaszTörlés
  13. kell nekem Alfi!!!!*-* es kell egy sajat larry is akiket egesz nap nezhetek.xd <3 jo resz volt, nagyon szeretem ezt a blogot! ez a kedvencem. :)
    puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van Alfim,,, olyan rossz, mint az ördög... sátánkának becézem.
      Saját Larryt, ha sikerül beszerezned, kérlek, szólj, mert én is rendelnék egy párat.

      <3 Puszillak

      Törlés
  14. Pont most néztem ezt az interjút*-------* ugyszeretem a gondolatait:'DD
    Es ohhh CO legyen maaar a valoeletbe es akkor lehet itt is*0* Nagyon varom de felek hogy ha lesz szivrohamot kapok...
    Az elozohoz mar hosszu komit irtam szoval ide csak annyit meg hogy AHHHHW NAGYON JÓ VOLT:$❤❤❤
    All the love as always(ez az elkoszones ugy tetszik)
    puszillak: Little

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is minden nap úgy ébredek, hogy Istenem, add, hogy ma legyen a CO... aztán másnap kezdem előlről, és plusz mindig dobnak rám valami kisebb, vagy nagyobb bombát, amivel már totál kirojtozták az idegeimet. Néha úgy érzem, besokallok lassan,,,,aztán Lou kiír egy Leeds fesztiválos tweetet, és én megint szívecske szemekkel ülök, mint ez elmúlt másfél évben általában.... Ezt már kezeltetni kellene :DDD

      Nekem ekkora komi is éppen olyan fantasztikus, mint a hosszú, úgyhogy ne fektess bele többe energiát!!! Nekem az jelenti a legtöbbet, hogy itt vagy, írsz két gondolatot a részről, kettőt mondjuk arról, amit éppen érzel, és én máris elégedetten dorombolok ;)

      Puszillak

      Törlés
  15. Én csak elképzeltem Harry-t prüszkölni, és már meg is érte a ma délutáni olvasás :D

    Jó lett és tetszik, hogy így bevezeted ezt a Brittany-t, vagy kit. Briana? Ja, szerintem az.

    Na mindegy, a lényeg, hogy nagyon várom a kövit :D

    A.B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Harry és a hapci... az nagyon ééédes. Láttad azt az interjút, ahol meg volt fázva? Az amúgy egy csodálatosan őszinte, és szép interjú, és kicsit szívet tépő. de Harry annyira édes benne, ahogy hapcizik:))

      Nos, B. Jingelbell kisasszony még jóóóóóval arrébb van.... nem őt készítem elő ;)

      Puszillak.

      Törlés
  16. Szia! Meglepi itt->xxKiki larrystylinsonfoe.blogspot.hu/2015/08/elso-dijam.html?m=1

    xxKiki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy összevissza van az elöző megjegyzésem csak a telefonom nem úgy mükődik ahogy szeretném és így küldi el.

      Törlés
    2. Nagyon, nagyon szépen köszönöm! Hihetetlenül kedves vagy. Sajnos így is nagyon le vagyok maradva a díjakkal, de amint lesz rá időm, nekiállok.
      <3<3
      Semmi baj. a telefon rajtam is mindig kifog ;)

      Törlés
  17. Úristeeeen Becca sziiia!♥♥! Na jó nekem ennyire még semmi nem esett jól,mint ezt olvasni te jó Isteeen basszus gés végig vigyorogtam aztán az utolsó sorokat körmöt rágva olvastaaam
    te baszdmeg muszáj voltam a kormom rágni vigyorgás közben, mert egyszerűen nem megy az elrejtés ahogy Larrynek sem rosszabb ha rejtegeted sokkal nyilvánvalóbb ;) Monjuk az utolsó modatnál könnyeztem de ez már szoks nincs olyan rész ahol ne tettem volnaaa ¦
    ImádomAlfiiit mondtam már (tudom, hogy mondtaam hahhaa) Imádom, hogy Harry meztelenül alszik és akarva akaratlanul az a TIU moment ugrik be,amikor Harry kisétála fürdőből miközben Louis haját Lou csinláljaa :D szörnyű vagy Alfi szörnyuuu :D
    Jó de baszdmeg látom a kismacskát és a nagymacskát és VÉGEEM!!!azok a mozdulatok terápiára van szükségem
    Végeeem vaan
    Lou támaszkodva ott nézi Harryt és Alfit én meg küzdök, hogy ne ordítsaaak ez nem fair LOUUU kinyíír
    Neeeeee neee Harry Lou hajába túur ez nekem sok remegeeek
    Lou 10 újjal szántó hajtúrásról meg ne beszéljünk mert beledöglök
    Alfiii áldjon meg az ég!!! ¦¦
    Lou lábujjhegyen orrot puszil....öLJ MEG EZ A VéG ENNYI nem bírom nem megy te jó Isteeeen!!!!! mi ez nem lehetsz ennyire kegyetleen nem lehetsz!!
    Konyhapult vagy zuhaaany óhhh kurva élet!!! Alfi mázlista vagy
    lehetek macskakaja pls vagy táll ohh konyhapult légysziiiii *___*
    Interjúuuu
    itt nagyon vigyorogtaaam kész vagyok
    Köszii Lou hogy elmondtad imádlak sak meghalok ahogy Harryből a sz@rt is...kösziii tényleeg
    "relaxációs gyakorlat" mi ez ?? :D :D xdd nagyon nevetek :D ohhh nekem már csupán egy videofelvétel is a relaxációs gyakorlatról tökéletes lenne új ember lennék
    Szeretem Luccyyyt és Scott ahhh ¦¦
    Harry a gyűrűjével játszik engem meg megtalálsza koporsóban , mert ezt még most sem dolgoztam fel
    Igen Harry elhiszeem baszdmeg elhiszem a kurva rohadt élet
    Édesseeeim ♥♥♥
    Mikor megláttam hogy B mondoom mi a fasz már itt lennék Briana mit keres itt? :D leesett
    "– Nem, Brandon, ez csak egy puszi volt. Ha nyalakodnánk, akkor legalább az egyikünkön nem lenne nadrág!"-visítoook :D :D :D Same Harry Harry és a lónevetés kis paciii ♥ :D
    "– Megfognád a kilincset egy pillanatra? – kérdezte, majd se szó, se beszéd, hozzám hajolt, és ledugta a nyelvét a torkomon. Hallottam, ahogy B odaugrik az ajtóhoz, és szitkozódva kapaszkodik a kilincsbe"-ez mi az isten? Vinnyogok xddd :D jah és vergődök, mert aza a csók az a csók GYILKOS!!!
    eZ NEM LEHET EZ BIZTOS, HOGY NEM VOLT NEKI ELéG A REGGELI MENET
    megint gyűrű *--*
    Liiiiiaaam :D :D ezt soha nem felejtem el aha csak mutogatsz véletlenül :D :D nagyon visítok megint :D Harry nyugi van rólad van szó :D
    XDDDDDDD Louis is hát az az interjú az életeeem :D :D xdd
    Na igen Taylor -_- ..... :( a legrosszabb idoszak nekik :(
    Imáádom ezt az interjuuut nagyoooon jaaj nem bírooom Niaaall :D
    Ohhh igen reggel is Harry próbáltaa Jóóo volt tudooom :D
    Harrytől ez azért nagyon nagy volt Harrytol Ohh igen akkor kellett volna ott ahhhh miért ahh kurva élet
    Brave volt Harry
    "Az lehet, csakhogy most a világnak az a fele, aki azon él, hogy a ti kis románcotokat shippeli, még egy csodamagot kapott, amiből kinő egy újabb égig érő fa, amin csupa Larrypillanat lóg. "ezen nagyon vinnyogok, na igen akkor jottek az uj Larrysek :)))
    "Kénytelen voltam felnevetni a képletes hasonlaton, és eszembe jutott, hogy csodamagot ma reggel Hazz kapott, egy nagy adaggal, egyenesen a szájába. "-ahhhhhhh csodáááás csodáááás nem nem vergődik cseppet sem
    Zayn :D :D xdddTru THOO :D
    Mit pattogsz mikor te engedélyezted baszdmeg
    CO *-----* ♥_♥
    MáR NEM AZéRT DEEE kicsit húzzatok bele vagy dobatok rám bombát de már kell
    Ahhhh mondtam már hogy imádom mikor ilyenekt írsz *--*
    Jó az már nekem is csak adják már
    Akkor is ünneélyt rendeztünk de még milyeeet *--*
    "Nem akarok nektek ártani. Nekem is az a célom, hogy a legzökkenőmentesebb legyen a dolog. "-azért azt tegyük hozzá, hogy a legtöbb pénzt kaszáljátok :)))
    Na szóval vigyorogtam körmöt rágtaam és imááádtaaam szoval koszooonooom ♥♥♥♥♥
    Nagyon koszooonom ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na látod, életem, ez a nekem való komment!!
      Minden benne volt, amitől úgy vigyorgok, mint egy őrült:)

      Mert látlak, látlak, ahogy olvasol, ahogy csapkodsz, ahogy hangosan káromkodsz, és ahogy a körmödet rágod, miközben mosolyogsz. Hajpántod a helyén?? ;)

      Kis legyezőtündér, nekem ez így tökéletesen megfelel, és remélem neked is könnyebb. Engem úgyis csak az érzelmeid érdekelnek, amit kivált belőled a rész, meg az, hogy mit szerettél belőle legjobban.

      És nem mellesleg, ez a rész nem jött volna létre, ha nem vagy nekem, hisz a nevekkel hadilábon állok, mint tudjuk ;)

      Igen, jönnek a nehézségek, és nem csak a sztoriban, hanem az írói válságomban is.... még nem tudom, ezek után hogy fogok írni, amíg nem változik a helyzet, de ha te nem lennél, már mtf se lenne rég... ezt jó ha tudod... Úgyhogy nem felesleges a munka, amit belém feccölsz ;)

      Imádlak, alig várom, hogy lássalak.... mert akkor együtt bőgünk három napig, és nem bánatunkban, igaz????

      <3<3

      Törlés