2015. április 6., hétfő

XCVIII. Fejezet

JUBILEUM



Sziasztok!

Elkezdődik a JUBILEUMI hét :)
Pénteken lesz egy éve, hogy feltöltöttem az első kilenc fejezetet, aztán (mivel nem is reméltem, hogy lesz, aki elolvassa) hetekre magára hagytam a blogot. Mikor legközelebb felnéztem 1300 oldalletöltés, és sok (vagy akkor soknak tűnő) csodálatos komment fogadott. Emlékszem, ahogy az ágyon ugrálva visítoztunk, és nem hittünk a szemünknek...
Azt az érzést soha nem fogom elfelejteni...
És itt kezdődött minden. Csak írtam és írtam, beszűkült a világ. Mára épp elkészült az első könyvem, és izgatottan várom, a nagyközönség hogy fogadja.
De ha Ti nem vagytok, soha nem vettem volna a bátorságot arra, hogy elhiggyem, amit írogatok, az akár nyomtatásban is megállja a helyét.
Nem tudom elégszer és eléggé megköszönni, hogy vagytok nekem...
Igyekszem meghálálni a szeretetet és a támogatást, amit tőletek kapok.
Ha itt vannak még azok az olvasók, akik a kezdetektől kitartanak, nekik egy plusz ölelést szeretnék küldeni:
Dreamy Girl, Solymosi Kata, Mariann, Lilly Stylinson, Tóth Zsófi nektek örök hála, amiért bizalmat szavaztatok. <3
A később, akár mostanában érkező olvasóimnak pedig egy nagy cuppanós puszi. Nélkületek már rég abbahagytam volna, mert azért voltak mélypontok; így utólag bevallhatom ;)
Akik annyira szeretik a blogot, hogy még kommentet is írnak (vagy azért, mert tudják, hogy mennyire függő vagyok) azoknak egy óriási, képzeletbeli össze-visszapuszilós ölelést küldenék, mert belőlük merítem az erőt a mindennapokhoz.

Azt hiszem eleget beszéltem, jöjjenek a meglepik szépen, sorban, ahogy elterveztem.

<3<3<3 Becca





A vacsora isteni volt, bár többször lepett meg minket kínos csönd, mikor egyikünk vagy másikunk elmerült a gondolataiban, és legalább tízszer akadt össze a pillantásunk úgy, hogy sokáig nem tudtunk elszakadni egymástól; de alapjában kellemesen telt az este. Beszélgettünk mindenről, mint régen, és sokat nevettünk. Louis briliáns humora az, ami minden kínos szituációt képes feloldani. Irigylem érte.
Én csak bambán néztem ki a fejemből, és próbáltam értelmesen válaszolni, ami hellyel-közzel sikerült is. De háttérprogramként kérdések villogtak az agyamban, és vártam az alkalmas pillanatot, amikor feltehetem őket. Már teleettük magunkat, Lou elégedetten dőlt hátra, és kerek kis hasát simogatta. (Imádom, mikor ezt csinálja. Régen ilyenkor már elé térdeltem, és felhajtottam a pólóját, hogy finom puszikkal halmozzam el a kis szőrcsíkot, és a köldökét.)
– Miért vettél nekem házat? – tettem fel hirtelen a kérdést. Láttam, hogy elgondolkozik, mielőtt válaszol. Végül a szemembe nézett: – Erre vágytál, nem?
– Dehogynem, de te ajándékba vetted nekem. Elég lett volna, ha megmutatod, és én megveszem magamnak.
– Van jelentősége? – kérdezte.
– Anyagi szempontból nincs. Nem is erre gondoltam. De az ember nem vesz házat egy barátjának… – Megnyomtam az utolsó szót, hogy kiérezze belőle a ki nem mondott kérdést, ami legjobban foglalkoztatott.
– Te nem egy barát vagy, Hazz. Soha nem is leszel az. – A válasza furcsa volt. Nem is tudtam rá reagálni. Elnyúlt a csend, mindketten próbáltuk megfogalmazni a gondolatainkat. A vacsora megakadályozta, hogy a gyomrom gombostűfejnyire zsugorodjon, de azért küzdöttem a gombóccal a torkomban. – Mindig te leszel életem szerelme – mondta halkan, amitől kihagyott a szívem. – Sokat gondolkoztam kettőnkön, és azon, ami történt. Nem tudom megmagyarázni, és igazán felfogni sem. Olyan, mintha nem is velünk történt volna meg. Vagy még inkább olyan, mint mikor úgy érzed, ez nem történhetett meg veled. – Egyetértettem vele, ezért csak lassan bólintottam, de szólni még mindig nem tudtam, és nem is mertem volna. – Mégsem lehet meg nem történtté tenni a dolgokat. És anyám szerint mindennek oka van. Ha más nem, akkor az, hogy tanuljunk a hibáinkból. De még nem tudom, ebből mit kellett volna megtanulnom. Ahogy azt sem, miért kellett ekkora árat fizetnem. – Éreztem, hogy könnyek marják a szememet, de szent fogadalmat tettem, hogy nem fogok bőgni, már megint. A poharamért nyúltam, és nagyot kortyoltam a száraz vörösborból, ami fanyarságával segített észhez téríteni magamat.
– Nem tudom, kicsi, de bármi is az, túl sokba került.
Most ő bólintott megtörten.
– Tudod, már hetek, sőt hónapok óta érzem, hogy veled együtt a boldogság is kisétált az életemből.
– Kidobtál... – helyesbítettem.
 Azt hittem, nem reagál, de aztán halkan válaszolt: – Hagytad magad…
Majdnem felfortyantam, mert az, amit akkor a fejemhez vágott, nem hagyott nekem lehetőséget arra, hogy tovább küzdjek. Olyan kategorikus és cinikus volt, hogy nehezen tudtam volna ellenkezni. – És többé nem próbáltál visszajönni hozzám.
Nem voltak szavaim. Hiába próbáltam volna elmondani, milyen borzasztó volt ellenállni a kísértésnek, hogy a lába elé borulva könyörögjek, úgy éreztem, már mindegy mi volt akkor. Vagy el sem hinné, vagy jelentőségét vesztette már rég, ki, hogyan élte meg azt az időszakot.
– Ahogy te sem… – Csak ennyit mondtam, mire felkapta a fejét, és a szemembe nézett. Mondani akart valamit, de végül lassan bólintott, utána pedig megrázta a fejét.
– Hihetetlen mennyire hülye tud lenni az ember. Azt hiszi a büszkesége, vagy az elvei annyit érnek, hogy érdemes értük feláldozni bármit is. – Vagy fél percig csendben emésztgettük az elhangzottakat, mikor hirtelen felcsattant: – Pedig szart sem érnek! A büszkeség, vagy az elvek, amikről utána szíves örömest lemondana az ember, már sehol sincsenek, mire rádöbbensz, mit áldoztál fel értük.
Szíven ütött, amit mondott. Sosem gondoltam, hogy Lou szájából ilyeneket fogok hallani.
– Változnak az emberek, kicsi. Néha csak késve vesszük észre, hogy az is megváltozik, aki mellettünk él. És ha nem tudjuk elfogadni a változást, egyszercsak rádöbbenünk, hogy egy idegennel élünk.
– Igen, Hazz, de tudod, az a nagy baromság, mikor bebeszéled magadnak, hogy a másik változott meg, és ezért haragszol rá, azt pedig nem veszed tudomásul, hogy minden változik, te is, és neki is alkalmazkodnia kell hozzád. Az ember tényleg hajlamos mindig mást hibáztatni.
Nem tudtam, hogy magáról beszél, vagy rólam. Amit akkor mondott, az alapján gondolhatta azt, hogy ez az én hibám, de ha esetleg megbánta, akkor magát is lefesthette ezekkel a szavakkal. Előredőltem, hogy jobban lássam, mert lassan besötétedett, és a kis mécsesek, amik az asztalon világítottak, túl kevés fényt adtak ahhoz, hogy fürkészhessem a vonásait. – Egy barom voltam! – mondta, és elfúlt a hangja.
Szívem szerint helyeseltem volna, és azzal egy időben megölelem, majd azt mondom, felejtsük el az egészet és éljünk boldogan, de mára én is tudom, nem lehet csak úgy átlépni ekkora dolgokon.
– Sajnálom, Lou! – mondtam helyette, mert ez volt az egyetlen szó, amit anélkül tudtam kimondani, hogy utána felsoroljam a sérelmeimet. Azt viszont tényleg feleslegesnek éreztem, hogy most őt kezdjem hibáztatni.
– Én is, Hazz. Fogalmad sincs róla, hogy mennyire. – Őszinte volt, és megtört. Sajnáltam, de nem volt bennem elég erő, vagy késztetés, hogy most ismét én nyissak felé.
– Ezért vetted a házat? – kérdeztem egyenesen.
– Lehet… Talán lelkiismeret-furdalásból – mosolyodott el kényszeredetten.
– Az jó, mert akkor elfogadom. Ennyivel tartoztál nekem! – Próbáltam elütni a dolog élét, de a hangom hamisan csengett.
– Ennél sokkal többel tartozom neked! – mondta Louis, és a kezemre fektette a tenyerét.
– Igaz – bólintottam, és a másik kezemmel megsimogattam az övét.


– És utána? – kérdezte Niall felajzva, mikor idáig értem a mesélésben. Az arca tűzben égett, mintha valami olyan filmet nézett volna, ami teljesen magával ragadja.
– Utána megittuk a maradék bort, aztán megkértem, hogy vigyen vissza a régi lakásomhoz. Másnap áthozta a papírokat, és elmagyarázta a házzal kapcsolatos teendőket, majd ismét kimentünk, akkor már két autóval, és megmutatta a biztonsági berendezéseket, az egyéb fontos dolgokat, és bemutatta Serghiot a gondnokot. A birtok végében van egy kisház, ott lakik a házvezetőnő, és a férje. Kubaiak, nagyon aranyosak. Aláírták a titoktartási fogadalmat, de egyébként sem hiszem, hogy van róla fogalmuk, kik is vagyunk.
– Jól van, ez a rész nem érdekel! – reklamált Niall, és mintha beletekerhetne a filmbe, amit néz, a kezével lapozott a levegőben, hogy ugorjunk.
– Utána elbúcsúzott, és elment – zártam le a témát.
– Miiii?? – nézett rám dühösen.
– Mondom neked. Megcsókolt, de csak futólag, majd végigsimított a karomon, és zsebre vágott kezekkel kisétált az ajtón.
– Nem lehet. Ennek így semmi értelme! – kiáltott rám, és mérgesen fújtatott.
– Ugye? Én is ezt mondom. De ez van. Most mit csináljak? – néztem rá kétségbeesetten.
– Fogalmam sincs. Louis olyan kiszámíthatatlan. Te pedig megérdemelnéd, hogy jól elverjelek, amiért majdnem az ágyba cipelted.
– De nem feküdtünk le… – sütöttem le a szemem.
– Hát, nem rajtad múlt – állapította meg.
Nem válaszoltam, mert teljesen igaza volt. – De mit akart kihozni ebből az egészből? – tette fel a kérdést, ami bennem is motoszkált.
– Talán semmit. Tényleg rájött, hogy barom volt, és így kért bocsánatot.
– Az remek, de miért nem kérte, hogy kezdjétek újra?
– Tudod, Ni, néha meg tudnálak fojtani. Szerinted én tudom a választ? És nem gondolod, hogy nem kellene még egy tőrt a szívembe mártanod?
– Bocs, haver! Igazad van. Sajnos most ki kell várnod.
– Mindig ezt mondod, bazmeg!
– Tudsz jobbat? Ha most megint te kezdenél neki könyörögni, szerinted belemenne a dologba? Még meg se kefélt! – állapította meg szárazon, amitől gyilkos indulatok gerjedtek a lelkemben. – Meg ne sértődj, ezt nem bántásból mondom! – visszakozott, és bocsánatkérő pillantást vetett rám. Nagyot sóhajtottam. Túlreagálom a dolgokat.
– Hát, nem… – bólintottam rá végül.

Úgy szaladtak a napok, hogy legtöbbször csak azt vettem észre, megint eltelt egy újabb hét. A turné ezerrel zajlott, és a fellépések között iszonyatos munkatempóban vettük fel a lemezt. A kis stúdió, ami egy buszból lett kialakítva, mindig ott állt a stadionokban, és a koncertek előtt vagy után, a mikrofon fölé görnyedve próbáltunk eleget tenni Julian maximalista elvárásainak. Teljesen megbízunk benne, így, ha ezredszer mondja, hogy szar, akkor is zokszó nélkül énekeljünk fel újra. 
Szerintem ez lesz az eddigi legjobb lemezünk. Más, mint az eddigiek, és nem csak attól, hogy a legtöbb számot mi magunk írtuk, hanem a hangzás és a szövegek tartalma is több, mint eddig. Felnőttünk, megváltoztunk, talán érettebbek lettünk, és más a mondanivaló, amit szeretnénk átadni a dalainkon keresztül. Persze, mi még most is egy fiúzenekar vagyunk, ami tinilányok millióinak jelenti a napi boldogságot, de azért nem baj, ha nem akarjuk előadni, hogy még mindig tinédzserek vagyunk. 
Már csak három szám hiányzik, amiből az egyiket Ed írja nekünk, de azt mondja, csak az utolsó pillanatban kapjuk meg, ha már mindent leegyeztetett a zenei producerrel. Meg akar lepni bennünket, ami nem igazán jellemző rá. Mikor tegnap felhívtam, akkor is kitérő választ adott a telefonban:
– Ne szekálj, Hazz! Időben megkapjátok a szöveget és a felosztást. Jullel már nagyjából megbeszéltük. Készül a hangszerelés, és hétvégére mindennel készen leszünk.
– Ed, én nem a dal miatt aggódom, hanem azért, mert szeretem napokig énekelgetni, hogy kitapasztaljam milyen frazír fekszik hozzá a legjobban. Zayn is így dolgozik. Ha az utolsó pillanatban kapjuk meg, akkor lehet, hogy nem tudjuk kihozni belőle a maximumot. Nincs énektanárunk, akivel megbeszélhetnénk a dolgot, és bár évek óta csináljuk, azért kell pár nap, míg kialakul.
– Értettem. Nyugi. Ez nem olyan bonyolult, hogy sokat kellene agyalnod rajta. Ez olyan edes cucc. Odaállsz, lenyomod, és kész.
– De azért zseniális… – tettem hozzá nevetve.
– Még szép, hogy az! – nyugtázta a kijelentésemet Ed.
– Oké. Akkor hétvégén elmegyünk valahova?
– Sajnálom Hazz, de tele a naptáram. Jövő héten bepótoljuk.
Elkeseredetten vettem tudomásul, hogy megint egyedül leszek, pedig van két szabadnapom, de aztán erőt vettem magamon, és vidáman búcsúztam el: – Oké, cimbi! Semmi gond.




.

43 megjegyzés:

  1. Csodálatos vagy és mindaz amit végig vittél! Elejétől foglak olvaslak és követlek és ha valaki hát te vagy az aki ezt az egészet megérdemelte! Annyira köszönöm hogy olvashatlak! Sose feledd mennyire csodálatos vagy kérlek!😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      Nincsenek szavak arra, mennyire hálás vagyok nektek, akik mindenben támogattatok, és szeretitek, amit csinálok.
      <3<3 Ölellek.

      Törlés
  2. Annyira büszke vagyok rád :) Nem is tudom mióta vagyok itt de nem is az a lényeg...téged a kommentek tartottak életben engem pedig a történet <3 és most is úgy ugráltam mint egy hülye mert kijött a JUBILEUMI rész :) szóval egyszó mint száz nagyon büszke vagyok rád és megérdemled a sikert mert tényleg rohadt tehetséges író vagy :) ölel puszil és képzeletbeli high 5-ot ad Rebeka xoxo (mindig kommenteltem max más neveken :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jubileumi rész pénteken jön majd, ha minden jól megy....de gondoltam jobb egy héten át ünnepelni, mint egy napig:))
      Remélem nektek is sikerül vele örömöt okoznom, mert ez a célom, semmi más. És kifejezni a hálámat, amiért itt vagytok velem, mindig megteszitek, hogy írtok, mert tudjátok, nekem mennyit jelent ez...

      KÖSZÖNÖM!! <3

      Törlés
  3. Imádok úgy felkelni, hogy meg a reggeli kómát nem gyűrtem le, de a telefonom már a kezemben van , és imádkozva jövök fel a blog oldalára, remélve hogy lesz új rész. Köszönöm neked, hogy bearanyozod a napjaimat a csodálatos írásoddal.
    Ezer puszi és ölelés a legnagyobb rajongódtól ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen a héten elég sok imád meghallgatásra talál majd... és remélem szeretni fogod, amit találsz.

      Öllelek, Ramim, és mindent köszönök...milliószor!!! Tudod, mennyire hálás vagyok, ugye?

      <3

      Törlés
  4. Imádtam! Siess a kövivel!
    Gratulálok a könyvhöz!
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a gratulációt, bár még csak most jönnek az izgalmak, hogy a nagyközönség mit szól hozzá...

      Nem épp a kövit, de egy kis meglepit már hoztam ;)

      Puszillak.

      Törlés
  5. "Mindig te leszel eletem szerelme" najo most lojjetek le mert nem birom ezt a fajdalmat a mellkasomba kesz vege valaki help asson el koszonom
    IMÁDOM hogy szeretesz az idegeimen tancolni addig amig dilihazba nem jutok:D
    Annyira tetszett hogy a regi dolgok emlekere sirtam egyet;)
    Az a sok okossag amivel kozbe akaratlanul lefoglalsz mint peldaul az a par mondat a valtozasrol, annyira meg tudsz vele fogni hogy mar vagy ket oraja kattog az agyam azon hogy most akkor megvaltoztam e vagy nem...filozofikus gondolatokat ebresztettel bennem...ja es termeszetesen screenshotoltam hogy visszaemlekezhessek ha bajban leszek kapcsolatteren:) folyton ezt csinalod velem, mindig elgondolkoztatsz:D
    A reszrol...igazabol nem is tudtam hova kapjam a fejem nemtudtam hova jutunk abbol a beszelgetesbol mert nagyon sok dolog kiderult de ugy erzem ezzel a resszel eleg sok multbeli tusket huztal ki belolluk es az emlek a haspuszilgatoson megint meghaltam
    Niall te kaptad a szerepem a reszben ugy erzem:$
    Nemtudom lehet elolvasom negyedjere amig varom a jubileumi meglepiket tokre izgatott lettem:3
    Gondoltam most hogy itt tartunk elmeselem en hogy kezdtem a tortenettel...azt hiszem ez volt a masodik Larrys blog amit valaha olvastam, akkor a tortenet ott tartott hogy Harry es Louis a tengeparton nyaral es ott hagytam abba amikor Hazz lesmarolja a csajt amit Lou lat es akkor ugy ereztem ez nekem tul sok bonyodalom es majd meghaltam a kovetkezo reszig, azt hiszem otthagytam a blogot vagy egy honapra es azota olvasom mint valami kis megszallott..szoval azt hiszem itt voltam joban-rosszban de kommentek nelkul, amit sajnalok<3
    Imadom az egeszet azt hogy milyen jol irsz, a szereploket, teged, a hangulatat, azt hogy okos dolgokat tanulok bellolle, imadom es remelem minimum szaz evesek leszunk amikor bezarod;)
    Ui.mostmar tenyleg nem tudom elkepzelni mit csinalsz a macikainkal de orommel olvasom:)
    Nagyon szeretlek<3
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira élveztem olvasni, hogy elmesélted, te hogy ismerkedtél meg a blogommal...Eléggé az elején, ezek szerint, aztán egy hónapra el is ijesztettelek :(((
      Örülök, hogy visszataláltál, és még egyszer bizalmat szavaztál nekem.
      Sajnálom, hogy nem írtál, mert imádom olvasni, mit szóltok egy-egy részhez.
      Én is remélem hogy száz évesek leszünk, és még táncolunk Larry 50. házassági évfordulóján:)

      ÁMEN! :)

      Remélem most már néha írsz, hogy tudjam, itt vagy velem.

      Hogy mit csinálok a fiúkkal??? Az is titok, de szeretni fogod ;)

      Ölellek.

      Törlés
  6. WOW, zseniális, zseniális, zseniális :D szerelmes vagyok ebbe a történetbe :) hihetetlenül várom a folytatást, és a jubileumi olvasnivalókat is izgatottan várom.:) a nagy várakozásba lehet elolvasom ötödjére is a részt, mert annyira tetszett :D
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a jubileumi héttel elégedettek lesztek. Lesz mit olvasni, és az évfordulón meg pláne ;)

      Ötödjére???:O:O Erre nem tudok mit mondani, csak azt, hogy imádlak !!

      <3

      Törlés
  7. Beccaaaaaaaa
    Ezt nem hagyhatod itt abba
    Ezt most nagyon-nagyon rovidnek ereztem:'(
    Fantasztikus volt, de kerlek, valami extraboldog folytatas legyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt rövid...vagy csak annyira, mint másnál egy rész:)
      Igen, én mindig túl sokat írok, de hidd el, megérted majd, miért itt vágtam el.... és örülni fogsz, hogy nem egy oldallal később! ;)

      Extra lesz a folytatás, hogy boldog-e, majd kiderül ;)

      Puszillak

      Törlés
  8. Szóval, ha legközelebb a diliházból fogok kommentett írni akkor értsd meg mert teljesen kikészíti a blog az idegeimet !!! Minden oan nagyon jó volt, akkor miért kellett így végződnie ? Már elképzeltemhogy mindent bevallanak , megbocsájtanak egymásnak, csókolóznak és Louis keze lejebb megy , Harry beletúr Lou hajába miközben szájával a nyakát csókolja stb. majd lefekszenek. De nem , hellyette csak zsebrevágja a kezét majd elmegy ! Sies a kövivel mert nem vagyok benne biztos, hogy a diliházban van wifi ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A diliház egy remek hely.... találkozhatsz napóleonnal, és más hírességekkel, és lehet, hogy a szobatársadnak 3 személyisége van, és az egyik louis, vagy harry ;)

      Én is ezt képzeltem el, amit leírtál, de ezek sosem azt csinálják, amit én akarok...kezdem megszokni. De aztán mindig jobb lesz, mint amit a tudatos agyammal kitalálok, úgyhogy most már elengedem magam, és hagyom, hogy kibontakozzanak :)

      Ha nincs wifi, viszek be mobilnetet, csak üzenj egy lovassal :))

      Imádlak ! <3

      Törlés
  9. Becca, istenem, csodállak amiért idáig eljutottál, és ennyi idő után is ilyen fantasztikus történeteket gyártasz!
    Fantasztikus vagy, és a könyvedet epekedve várom, csak még egy kis pénzt kell gyűjtenem rá hogy megvehessem, de amint tudom, rohanok hogy a kezeim közt tarthassam ^^
    Imádlak, csak így tovább, tehetséges vagy és ezt mindenkinek a tudtára kell adnod!
    Hajrá Becca<3
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reniiiiiiiiiiiiiii!! <3<3

      Hát itt vagy még?!
      Annyira szeretlek, hogy még írtál is.
      Gyűjtögess csak nyugodtan, nem kell kapkodni.
      A történeteket nem is én gyártom,,,néha úgy érzem, valaki más meséli, nekem csak az a dolgom, hogy leírjam őket... tök skizó vagyok, ugye?:))

      Mindegy, sosem akartam normális lenni...
      Köszönöm, és ölellek. <3

      Törlés
  10. Wáó. Meg lettem említve. :DD Bocs, hogy nem kommenteltem. :/ Nem tüntem én el, csak csöndesen lapultam, de attól még olvastam a részeket. Boldog 1 évet! Ez olyan érdekesen hangzik. :D Örülök a sikerednek a könyveddel. :) És... nem tudom mit mondjak még...:D További sok szépet neked! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JUBILEUM halljatok JUBILEUM...ez a kedvenc szavam ertitek a kedvenc szavam..ja varj meg a soronkivuli resz de jubileum istenem egy honapja erre varok annyira kibaszottul boldog vagyok...es akkor meg te...ahh tiszta fangirl mod..
      hat Dreamy kinyirt es meghaltam mert aza resz ahh vegem..szoval vartam egy fel orat mert annyira lesokkolt de mostmar osszeraktam magam es meghozom a kommentet..
      kezdjuk az elejetol...imadom oket imadom ahogy ertik egymast pici szavakbol imadom Lou hulyesgeit amikkel tenyleg eluti a kinos csendeket es imadom Hazz megilletodottseget..tenyleg mint egy tinilany, de mi igy imadjak a kis hercegnonket..
      Lou ez igy igaz egy nagy barom vagy..a legnagyobb a vilagon...
      Hazz nehidd h te nemvagy az Louval ugyanolyan idiotak vagytok mind a ketten..minden szo amit mondtak igaz...es mostmar tenyleg enis belatom h tenyleg nem lenne jo ha ezaz egesz szarsag utan csakugy hirtelem egymas karjaiba omlananak..meg szenvedjenek egy kicsit egymasert..Niall tekis fangirl anyira imadlak...te jelkepezed az egesz Larry fandomot..annyira imadom a szike fejedet h arra szavak nincsenek...minden szavad es mozdulatod megegyezik az enyemekkel, imadom...
      azaz album ugy tokeletes ahigy van..tenyleg a legjobb...
      Ed Sheeran you are the king...aza dal jezus atya ur istem aza dal amikor meghalottam lesz ismet fangirl mod..imadom azt az embert.. a vilag legfantasztikusabb dalszovegiroja az mar biztos..kibaszottul jo aza dal..ugye leirod majd Hazz reakciojat a dalra pliz pliz pliz nagyon szeoen kerlek terden allva konyorgok erte.. imadom ahogy a dalokon dolgoznak... <3 Ed es Harry baratsaga ahhh imadom...errol is jut eszembe!! azt a puncis sellot egyszer meg behajtjuk rajtad!!
      jubileumi het..hmmmm szaftosan hangzik meg kivancsibba tettel...ahh eletem egyik kedvenc hetenek nezunk elebe ugyerzem <3
      nagyon imadlak a resz pedig ahhh aztis imadom <3
      a konyvet pedig tukon ulve varom mar nagyon kell iszonyatosan hianyzik♥♥♥
      ezer puszi:Dóri :*

      Törlés
    2. kihagytam egy nagyon fontos dolgot...a kedvenc reszemet a reszbol (ez jo ertelmes mondat volt na nembaj)...mondtam mar neked h borzalmas elemzo lennek keptelen lennek ra mert kiemelnem az egeszet ugy ahogy van de ezt most bekell masolnom mert eza resz sziven utott kifacsart es teljesen megtort...
      "Miért vettél nekem házat? – tettem fel hirtelen a kérdést. Láttam, hogy elgondolkozik, mielőtt válaszol. Végül a szemembe nézett: – Erre vágytál, nem?
      – Dehogynem, de te ajándékba vetted nekem. Elég lett volna, ha megmutatod, és én megveszem magamnak.
      – Van jelentősége? – kérdezte.
      – Anyagi szempontból nincs. Nem is erre gondoltam. De az ember nem vesz házat egy barátjának… – Megnyomtam az utolsó szót, hogy kiérezze belőle a ki nem mondott kérdést, ami legjobban foglalkoztatott.
      – Te nem egy barát vagy, Hazz. Soha nem is leszel az. – A válasza furcsa volt. Nem is tudtam rá reagálni. Elnyúlt a csend, mindketten próbáltuk megfogalmazni a gondolatainkat. A vacsora megakadályozta, hogy a gyomrom gombostűfejnyire zsugorodjon, de azért küzdöttem a gombóccal a torkomban. – Mindig te leszel életem szerelme – mondta halkan, amitől kihagyott a szívem. – Sokat gondolkoztam kettőnkön, és azon, ami történt. Nem tudom megmagyarázni, és igazán felfogni sem. Olyan, mintha nem is velünk történt volna meg. Vagy még inkább olyan, mint mikor úgy érzed, ez nem történhetett meg veled. – Egyetértettem vele, ezért csak lassan bólintottam, de szólni még mindig nem tudtam, és nem is mertem volna. – Mégsem lehet meg nem történtté tenni a dolgokat. És anyám szerint mindennek oka van. Ha más nem, akkor az, hogy tanuljunk a hibáinkból. De még nem tudom, ebből mit kellett volna megtanulnom. Ahogy azt sem, miért kellett ekkora árat fizetnem. – Éreztem, hogy könnyek marják a szememet, de szent fogadalmat tettem, hogy nem fogok bőgni, már megint. A poharamért nyúltam, és nagyot kortyoltam a száraz vörösborból, ami fanyarságával segített észhez téríteni magamat.
      – Nem tudom, kicsi, de bármi is az, túl sokba került.
      Most ő bólintott megtörten.
      – Tudod, már hetek, sőt hónapok óta érzem, hogy veled együtt a boldogság is kisétált az életemből. " -ez ez ez annyira szivfajditoan kinzoan borzalmasan gyonyoru...,, Mindig te leszel eletem szerelem" -teljes libabor es siras..annyira meghatott es belekarmolt a szivembe annyira faj , egis imadom mert annyira oszinte es tokeletes...ismet sirok..annyira szeretem oket es a legnagyobb kinokat eltem at amikor kulon voltak bocsanat mostis kulon vannak de legalabb beszelnek meg ugymond "baratok" de igen ok sose lesznek baratok...de mar latom a fenyt az alagut vegen es annyira orulok neki...koszonok minden egyes betut amit toled kaptunk es meg nagyon remelem kapni fogunk..tenyleg koszonom Dreamy Silver es Te az eletemet mentitek meg de tenyleg..azthiszem sose fogjatak teljesen erteni mert mondom ezt de attol meg vegyetek komolyan...nagyon sokat jelentetek nekem koszonom <3
      *az elso komment kozben megzavartak mert a feleves unokaocsemre kellett vigyaznom ezert hagytamki veletlenul ezt a kommentbol szoval ezert kapsz most kettot..remelem nem baj..*
      puszillak :*

      Törlés
    3. Először is, drága Mariann!

      Dóri véletlenül válaszként kommentelt, de remélem ezt is megkapod...
      Köszönöm, hogy itt vagy, és még jó, hogy megemlítettelek, hisz az első pillanatoktól itt voltál, és bátorítottál, amit nem győzök elégszer megköszönni.
      Olyan gyorsan elszaladt ez az egy év, hogy sokként ért, mikor megnéztem, mikor lesz az évforduló, és már csak pár hét volt hátra.

      Neked is sok szépet, és jót...Puszillak

      Törlés
    4. Kedves Dóri!

      Bár valamit félrenyomtál, és a kommented válaszként érkezett, azért remélem megtalálod az enyémet:)

      Köszönöm a csodálsatos, kedves, aranyos, szívet melengető kommentjeidet, amivel ezerszer bearanyoztad már a napomat.
      Hálás vagyok, amiért mindig szakítasz rá időt, és imádom, amiket írsz, komolyan.

      Minden rendszeres olvasót ismerek, és nagyon hiányzik, ha valaki eltűnik. Remélem, te még sokáig velem maradsz.

      Ölellek. <3<3

      Törlés
  11. Drága Becca!
    Nagyon eltuntem, azt sem tudom hogy mikor irtam utoljara kommentet, nagyon sajnalom. Most van szabadidom XD mondjuk mi elfoglaltsagom lenne? probalom a reszeket bepotolbi, szorits nekem.:D
    sajnalom ha helyesirasi hiba van ebbe a kommentbe
    xxAmanda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drukkolok, hogy legyen időd bepótolni az elmaradást, de azért kapkodni nem kell. Az olvasás öröm, és akkor kell csinálni, mikor jól esik...
      A helyesírási hibák nem számítanak a kommentekben;) Akkor is imádnám, ha egy szó se lenne benne hibátlan.

      Imádlak, és MINDENT KÖSZÖNÖK!!! <3<3

      Törlés
  12. Életem :"))
    Én annyira kibaszott büszke vagyok!!! Száz rész...te jó isten!!! 1 év, pedig olyan mintha ezer éves ismernélek...pedig csak a harmincvalamennyedik fejezet után bukkantam rád. De rég volt...És igen, nekem is voltak mélypontok...Amikor Harryvel együtt depresszióba estem, Louval együtt piába fojtottam bámatom,és elmentem tetkót csinálni (azzal a különbséggel, hogy a tulajdonosnak még arra se volt ideje, hogy kidobjon, amiért még kiskorú vagyok, mert meglátva a tűt fejveszte rohantam :DDD ) De volt, amikor egy hétfő reggeli résszel feldobtad az egész hetem. Sőt, az összes hétfő reggeli résszel. Még akkor is sóvárogva vártam, amikor tudtam, hogy szakítani fognak. Ajjj annyira szeretem. És olyan jó volt látni, ahogy egyre egyre fejlődsz...És most itt állunk. Az első könyved. :") Komolyan mindjárt elbőgöm magam... Te vagy a feleségem, a MTF-meg a szeretőm. És a lehető legérzékibb szerető, akivel valaha is dolgom volt ;)

    Sajnálom, hogy nem voltam mindig ott, amikor szügséged lett volna rá :( De a lényeg, hogy ott leszek, amikor megszületik a második könyved, és a harmadik, és mindenki veled akar majd interjut készíteni, meg fotózkodni, és kilóméteres sorok fognak állni a dedikálós helyed előtt :)) IGÉREM!!
    Nagyon nagyon extrahiperszuperül szeretlek!! Ezt sose felejsd el!!

    Neked is egy óriási, képzeletbeli össze-visszapuszilós ölelés : ~ B xx

    ui.: A nosztalgia kedvéért ezen a héten ismét névtelenül fogok komizni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Életem! :)

      Még tisztán emlékszem rá, mikor felbukkantál, és olyan kommentet írtál, hogy percekig csak tátogtam, mint egy partra vetett hal, majd újra és újra elolvastam, és csak vigyorogtam, mint egy idióta. Ez utóbbi nem változott mai napig sem.
      Imádom a humorodat, a hihetetlen szókincsedet, a sajátos világlátásodat, és azt, hogy te se vagy normális.

      Igen, a mi közös múltunk is elég régre nyúlik vissza, de olyan, mintha húsz év telt volna el... és minden percét szerettem.

      Köszönöm, hogy voltál, hogy vagy és hogy leszel nekem.

      Imádlak, de ezt te tökéletesen jól tudod....

      Kérlek, azt a B betűt biggyeszd már oda plíííz.... ;)

      Csókollak. (van nálatok reptér, csak mondom :P)

      Törlés
  13. Drága Becca!
    Kezdem magam szégyellni, amiért nem írok minden részhez komit, pedig tudom, hogy sokat dolgozol vele, és biztos nagyon jól esik. Úgyhogy nagyon sajnálom, de most itt vagyok, ha ez számít valamit.
    El szeretném mondani, hogy gratulálok az elmúlt egy évben elért sikereidhez. Maximálisan megérdemelsz minden támogatást és jó szót. Mert ha te nem akkor ki más? :D És őszintén gratulálok a könyvedhez, már alig várom, hogy a kezemben foghassam. Csodálatos írónő vagy, aki mindig el tudja érni az írásaival, hogy valamilyen érzelmet mutassak. Ez lehet percekig tartó nevetés, ugyanakkor hosszú-hosszú sírás is. Nagyon beleszerettem a történeteidbe, és a Te írásod hoz fényt a mindennapjaimba, szóval köszönöm Neked ezt. És kívánok Neked még legalább 100x ennyi időt, amit sikerekben gazdagon töltesz.
    Most pedig egy kicsit a részről. Imádom, hogy sokkal több mindent meg tudnak már beszélni és sokkal nyíltabban mondják el egymásnak az érzelmeiket. Na és amikor Lou elmondta, hogy Hazza élete szerelme, na ott konkrétan nem bírtam magammal annyira mosolyognom kellett. Örülök, hogy lassan már a jó úton haladnak a békülés felé, bár még hosszú utat kell addig bejárniuk. Na és Niall, az édes kicsi Ír manó, lassan a kedvenc szereplőmmé növi ki magát. A kis szakértő aki mindent tud és tartja Harryben a lelket, megzabálom őt. :D
    Alig várom, hogy megkapják Ed dalát és olvashassam a reakcióikat, biztos nagyon szívszorító és megindító lesz. Imádom Edet is és a dalait, az az ember egyszerűen egy csoda.
    Nem győzöm magam ismételgetni, de csodálatos, tehetséges és hihetetlenül jó írónő vagy. Nagyon szeretném még az írásaidat jó sokáig olvasni. És kíváncsi vagyok milyen meglepetésekben lesz részünk ezen a különleges jubileumi héten. Csak így tovább Becca, és sose felejtsd el, hogy mindig itt leszünk neked mi olvasók bár szerintem mondhatom, hogy rajongók és támogatunk majd.
    Puszi: Dalma xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig, minden számít...
      Ha valaki csak havonta egyszer ír, én annak is úgy örülök, mint kiskutya a farkának... De te azért ennél sűrűbben teszed meg, hogy írsz nekem, és ezért roppant hálás vagyok.

      Hihetetlen, hogy azt írod, az írásaim micsoda érzelmeket váltanak ki belőled... ez még egy év után is felfoghatatlan számomra, de egyúttal hatalmas öröm is.

      Niall... niall észrevétlenül nőtte ki magát, mára pedig elkeserít, ha egy részben nem találkozom vele.... Olyan karakter, akire annyi mindent rá lehet húzni, hogy az ember óhatatlanul mindig előveszi, ha hiányzik valami.... majdnem, mint Zayn, bár ő ebben a történetben kicsit mostoha szerepet kapott, de az SS-ben kárpótolom, ígérem.

      Én is remélem, hogy még nagyon sokáig itt leszünk, te is, és én is...

      Így legyen!

      Imádlak, ölellek. <3

      Törlés
  14. Jubileum HELL YEAH! :D

    Most, hogy ennyire rákaptam a komizásra, gondoltam ide is jól jönne még egy, csak mert úgy kapom az ihletet a kommentelésre, mint mások a fosásra tej és narancs kombó után :D (feltétlenül hasznos infó)
    Na szóval drága Becca mikor feltöltöttük az első 9 részt álmunkba sem gondoltuk volna, hogy egy évvel később mennyi mindennel/mindenkivel gazdagabbak leszünk. Azt hiszem, hogyha visszautaznánk egy évvel ezelőttre és megmondanánk a régi énünknek, hogy mire kijön ennek a 100. része, már egy könyvet kiadott, azt hiszem összepisilnénk magunkat a röhögéstől. Ez a blog pedig részben annak köszönheti a sikert, hogy a minőség nem romlott, csak most már XXXL kiszerelésben kapható az olvasókkal, 100 résszel, a többi bloggal, egyszóval ez nem egy blog, hanem egy kibaszott nagy ajándékcsomag limitált kiadásban, szeretetbe csomagolva. Azt hiszem minden egyes olvasód tényleg megérdemli a virtuális puszit minimum, a régiek pedig egy kényeztető hétvégét egy 5 csillagos luxushotelben (mert valljuk be, volt itt érzelmi Disneylandes gigahullámvasút bőven). Na de ha ők ezt érdemlik, akkor te mit? ( NE mondd, hogy egy L alakú egyszintes házat medencével) Drága, drága Becca te egy világkörüli utat, Larryvel és Zaynes 1D koncerttel (tudod, az én kis lelkem még mindig álmodozik) és a neveddel a Times főoldalán benne egy cikkel az áttörő könyvedről, ami a héten bestseller lett globálisan. Ugyan a mai részről nem írtam, mert, hát tudod, én vagyok a szemét olvasó, akinek van behoznivalója, de remélem ez a kis kommentecske feldobta a videónézegetős, smutmondayos estédet :D

    XOXO az iJesztően hasonló klónod, akit az írásából-már-úgyis-felismerted-ki-az

    u.i1: szerencséd, hogy időben visszaírtál, mert éppen a füriben álltam a 0-ás géppel ;)

    u.i.2: ma pedig túl sok volt a hollywood news agency, ezért sikerült ilyen nagyon költöiszerűre

    u.i.3: és mivel írtam, jöhet az össze-visszapuszilós ölelés, ne várd meg hogy odamenjek :D

    u.i.4: sok sok czupp az egész fandomfamília nevében és cyberölelés

    u.i.5: még nem szenvedek komoly mentális zavarban, csak szeretem az utóiratokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy rákaptál erre, mint kiskutya az ugatásra... Bár a történelem menne úgy, mint az írás, nem igaz?? ;)

      Köszönöm, hogy bár elolvasni nem vagy hajlandó, de legalább most megajándékoztál két kommentel, ilyen rövid idő alatt ;)

      Tényleg soha nem felejtem el az első estét, mikor rájöttünk, hogy olvassák a blogunkat. Az olyan boldogság volt, amit még nem sokszor éltem át életemben, talán csak aznap, mikor megismertelek személyesen, annyi hónapnyi várakozás után... És most itt a könyv,. ami még most is hihetetlen, és nélküled SOHA nem lett volna belőle semmi.

      Szeretlek, az életemnél is jobban, és mindent köszönök. Nálad nagyobb ajándékot nem adhatott volna az élet,,,

      UI.1.Sajnálom, hogy elbitoroltam a nevedet

      UI.2 Nincs is nullás gépünk, ráadásul előbb vágnád le az ujjadat, mint a hajadat,,,nem dőltem ám be.

      UI3. az össze-visszapuszilós ölelésből sosem elég.... bár nem vagyok túl jó benne....de veled még azt is szeretem.

      UI4. A mentális zavar örökletes, csak óvatosan ;)

      Törlés
  15. Nem tetszik ez nekem...
    Mármint a sztori káprázatos, de a helyzet nem tetszik...
    Annyira nagyon- de nagyon nem értem, össze vagyok zavarodva és azt akarom, hogy ha már így megbeszélték, hogy szeretik egymást, akkor legyen boldogak a halálukig és azon túl EGYÜTT!!
    Tiszta káosz van most a fejemben, mintha valami vákum leszívta volna az értelmet és egy pityegő, sistergő és sípoló maszlagot hagyott volna az agyam helyében. Teljesen összezavartál, Becca, pedig engem nehéz összezavarni (eddig azt reméltem, nem is lehet).
    Mindenesetre nagyon várom a kövit és könyörgök Neked, hogy kééérlek bogozd ki a szálakat!
    A.B.

    U.i.: Azt megkérdezhetem, hogy most időben hol tartunk? Valamikor 2014-ben, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves A.B!

      Hát itt vagy még??? Ennyi idő után öröm volt látni a kommentedet...
      Sok mindent akarok én is, de az élet sokkal bonyolultabb, mint szeretném... Azért adj egy kis időt, hátha ki tudom bogozni a szálakat.

      Időben 2014 augusztusában vagyunk, vagy valahol akörül... Nem szoktam pontosan betájolni, csak nagyjából, mert akkor képtelen lennék írni, ha be kellene tartanom a pontos időrendet. :))

      Köszönöm, hogy írtál, és ölellek. <3

      Törlés
  16. Szia Drága Becca!! Úristen Juileum van!!!! Bár nem voltam itt veled a kezdetektől,amit nagyon,nagyon bánok és sajnálok.... de tudod későn jött meg az eszem :) De amikor elkezdtem csak olvastam és olvastam és olvastam,minden egyes betűjét imádtam és imádom és mindig is imádni fogom! Ahogy téged is, hogy megírtad ezt a csodás! Ha anno nem kezdem el olvasni nem lenne teljes az életem az MTF nélkül nem és köszönöm! Köszönök mindent! Minden könnycseppet,fangörcsöt,kínt és rengeteg boldog pillanatot! ♥

    most kedvem lenne megverni mindkét idótát,hogy egyik semi lép Niall csinálj valamit MOST!!! Mi ez??? Ahhh annyira hülyék!!! Niall pofozd fel Harryt aztán menj oda Lou-hoz és őt is!!!

    Na jó le kell nyugodnom földhoz vágtam mindent,ami mellettem volt!!!!

    "A vacsora isteni volt, bár többször lepett meg minket kínos csönd, mikor egyikünk vagy másikunk elmerült a gondolataiban, és legalább tízszer akadt össze a pillantásunk úgy, hogy sokáig nem tudtunk elszakadni egymástól; de alapjában kellemesen telt az este."- Utálom ezt a helyzetet utálom... ahhh ...de mikor összeakad a pillantásuk és nem tudnak elszakadni olyan,mintha 2 nap után,most először kapnék vizet.. ilyenkor szívecske szemek meg minden *--*

    "De háttérprogramként kérdések villogtak az agyamban, és vártam az alkalmas pillanatot, amikor feltehetem őket. Már teleettük magunkat, Lou elégedetten dőlt hátra, és kerek kis hasát simogatta. (Imádom, mikor ezt csinálja. Régen ilyenkor már elé térdeltem, és felhajtottam a pólóját, hogy finom puszikkal halmozzam el a kis szőrcsíkot, és a köldökét.)"- Harry ne mond nekem a régi időket hanem csináld ajjj hogy megtudnám verni őket!!! Lou milyen kis édes lehetett mr ahw *-* de akkor is megverem mindkettőt

    "– Miért vettél nekem házat? – tettem fel hirtelen a kérdést. Láttam, hogy elgondolkozik, mielőtt válaszol. Végül a szemembe nézett: – Erre vágytál, nem?
    – Dehogynem, de te ajándékba vetted nekem. Elég lett volna, ha megmutatod, és én megveszem magamnak.
    – Van jelentősége? – kérdezte.
    – Anyagi szempontból nincs. Nem is erre gondoltam. De az ember nem vesz házat egy barátjának… – Megnyomtam az utolsó szót, hogy kiérezze belőle a ki nem mondott kérdést, ami legjobban foglalkoztatott.
    – Te nem egy barát vagy, Hazz. Soha nem is leszel az."-louis awh awh Louis!!! DE akkor is megverlek igen még mindig sőt!!! Nem hogy oda mennének ilyen rejtett célzásokat tesznek arra,hogy "bazdmeg akarlak..nem tudok nélküled létezni sem, nemhogy élni" nem értem miért sírok de sírok

    "Mindig te leszel életem szerelme – mondta halkan, amitől kihagyott a szívem. – Sokat gondolkoztam kettőnkön, és azon, ami történt. Nem tudom megmagyarázni, és igazán felfogni sem. Olyan, mintha nem is velünk történt volna meg. Vagy még inkább olyan, mint mikor úgy érzed, ez nem történhetett meg veled."- aajdflhsdlkjfslgfk jó ekkor büszke voltam nagyon Louisra sőt most is az vagyok ezeket kimondta belemondta harry szemébe, de Lou mondd mondd még tovább kérlek!!! "MINDIG TE LESZEL ÉLETEM SZERELME"-FANGöRCS roham 3 2 1 afjdsgfh,sdykfhHKSFGKJKG&HKGSDGZSAHASFGKKGFFKGAYFG (jó megynugodtam) De megtörtént basszátok meg mert mert ahhh nem is tudom nem találok rátok szavakat már!!! makacsok vagytok és egymást hibáztatjátok,pedig mindketten ugyanolyan hibásak vagytok!!! Legszivesebben sebrővel kergetnélek titeket egymás karjaiba (igen csináltatnék egy klónt,hogy két oldalról egymás karjaiba tudjalak seprűvel kergetni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Mégsem lehet meg nem történtté tenni a dolgokat. És anyám szerint mindennek oka van. Ha más nem, akkor az, hogy tanuljunk a hibáinkból. De még nem tudom, ebből mit kellett volna megtanulnom. Ahogy azt sem, miért kellett ekkora árat fizetnem. "-- Hát Igen Louis nem kellett volna... nem lehet meg nem történné tenni, de lehet újraépíteni és ezt fogjátok csinálni sőt csináljátok is csak fejezzétek is be amit elkezdtetek... Igen louis neked beszélek!!! Mert bajok lesznek, ha én egyszer begurulok még Singapúra is utánatok megyek

      "– Tudod, már hetek, sőt hónapok óta érzem, hogy veled együtt a boldogság is kisétált az életemből.
      – Kidobtál... – helyesbítettem.
      Azt hittem, nem reagál, de aztán halkan válaszolt: – Hagytad magad… – Majdnem felfortyantam, mert az, amit akkor a fejemhez vágott, nem hagyott nekem lehetőséget arra, hogy tovább küzdjek. Olyan kategorikus és cinikus volt, hogy nehezen tudtam volna ellenkezni. – És többé nem próbáltál visszajönni hozzám."- Ne kezdjétek el!!! Valamit el kell törnöm muszáj (anyám azt hiszi idegeteg vagyok, csapkodok itt mindent már csak az ordítozás hiányzik és visznek a a diliházba) Na ne kezdjétek el egymást hibáztatni, te meg louis tök jó,hogy magadat okolodmert kurvára nagyon hibás vagy!!! De Harry is az szóval ahhh ...kivagyok

      "– Ahogy te sem… – Csak ennyit mondtam, mire felkapta a fejét, és a szemembe nézett. Mondani akart valamit, de végül lassan bólintott, utána pedig megrázta a fejét.
      – Hihetetlen mennyire hülye tud lenni az ember. Azt hiszi a büszkesége, vagy az elvei annyit érnek, hogy érdemes értük feláldozni bármit is."- Na igen igen igen!!! Pedig nem is ahhhjjj Louis ♥ Most úgy megölelgetnélek,mert olyan cukiságokat mondasz de haragszom rád ahogy a Haverodra is- aki életed szerelme marad mindig ahhhh *_* szóval most bevágtam a durcit és nem leszek cuki,mert ti hülyék vagytok és ideje lenne felrázni titeket.. eddig ment minden szépen most mi van ahhhh Kivagyok

      "Pedig szart sem érnek! A büszkeség, vagy az elvek, amikről utána szíves örömest lemondana az ember, már sehol sincsenek, mire rádöbbensz, mit áldoztál fel értük. "- Na most akkor mindenki belátta mi van idő kellett de legalább rájöttél

      "– Változnak az emberek, kicsi. Néha csak késve vesszük észre, hogy az is megváltozik, aki mellettünk él. És ha nem tudjuk elfogadni a változást, egyszercsak rádöbbenünk, hogy egy idegennel élünk.
      – Igen, Hazz, de tudod, az a nagy baromság, mikor bebeszéled magadnak, hogy a másik változott meg, és ezért haragszol rá, azt pedig nem veszed tudomásul, hogy minden változik, te is, és neki is alkalmazkodnia kell hozzád. Az ember tényleg hajlamos mindig mást hibáztatni. "- ugy imádom mikor megmondasz mindent Louis és igazad van csak erre már mi rájöttünk Csinálj valamit ..... Minden változik és mindketten változtatok, de az érzelmeiteken nem változtat ez semmit- úgyhogy ha nem akartok fizikailag is fájdalmat érezni akkor húzzatok bele... és csináljatok valamit mert nem értek már semmit és utálom,hogy nem értem a dolgokat Louis!!!! Csinálj valamit!!!

      " – Egy barom voltam!
      – Sajnálom, Lou!
      – Én is, Hazz. Fogalmad sincs róla, hogy mennyire.
      – Ezért vetted a házat? – kérdeztem egyenesen.
      – Lehet… Talán lelkiismeret-furdalásból – mosolyodott el kényszeredetten.
      – Az jó, mert akkor elfogadom. Ennyivel tartoztál nekem! – Próbáltam elütni a dolog élét, de a hangom hamisan csengett.
      – Ennél sokkal többel tartozom neked! – mondta Louis, és a kezemre fektette a tenyerét.
      – Igaz – bólintottam, és a másik kezemmel megsimogattam az övét."-Igen Louis barom voltál! De Harry ne húzd ki magad ne próbáld kihúzni magad!!! Mert te is akkora barmok vagytok igen még most is, mert egyikőtök sem csinál semmit csak hánykódik és emészti magaát enngem meg az őrülete kergettek és úgy nézek ki mint egy utolsó fázisban lévő pszichopata... A ház awh a ház ohh a ház :") ♥♥♥
      Harry ne ne ne!!! Húuu -_- Aw Lou!!! ♥ Igen sokkal többel meg nekünk is mondjuk egy Újra együtt és örökké dologgal talán, de csak talán megocsájtanék,mert hülyék voltatok!!!

      Törlés
    2. "– Jól van, ez a rész nem érdekel! – reklamált Niall, és mintha beletekerhetne a filmbe, amit néz, a kezével lapozott a levegőben, hogy ugorjunk.
      – Utána elbúcsúzott, és elment – zártam le a témát.
      – Miiii?? – nézett rám dühösen.
      – Mondom neked. Megcsókolt, de csak futólag, majd végigsimított a karomon, és zsebre vágott kezekkel kisétált az ajtón."- Jön az én drága lelkitársam és megnynugtat Niall :D :D Na de aztán jön Harry és Louis és visszatérek a pszichopata üzemmódba Louis William Tomlinson!!! Na elég volt!!! Mi az,hogy elbúcsúzol és elmés és megcsókolod ezt a másik "nem szólok semmit,de kurvára akarom őt, de kezdeményezzen ő,mert én nem fogok" fiút ahhhh akinek Harold Edward Styles a neve!!! és lelépsz mi ez ? mi ez??? Na jó hozom a seprüt

      "– Fogalmam sincs. Louis olyan kiszámíthatatlan. Te pedig megérdemelnéd, hogy jól elverjelek, amiért majdnem az ágyba cipelted.
      – De nem feküdtünk le… – sütöttem le a szemem.
      – Hát, nem rajtad múlt – állapította meg.
      Nem válaszoltam, mert teljesen igaza volt. – De mit akart kihozni ebből az egészből? – tette fel a kérdést, ami bennem is motoszkált.
      – Talán semmit. Tényleg rájött, hogy barom volt, és így kért bocsánatot.
      – Az remek, de miért nem kérte, hogy kezdjétek újra?
      – Tudod, Ni, néha meg tudnálak fojtani. Szerinted én tudom a választ? És nem gondolod, hogy nem kellene még egy tőrt a szívembe mártanod?"-Verd el Niall verd el helyettem is!!! Harry te csak Niallt ne akard megfojtani téged meg a drága mindig életem szerelme leszel kis társadat kellene gatyába rázni Niall csak megbeszéli magával én is azt szoktam na és a tőr a tőr, tudom,hogy még nem vagyunk ott, de afdjkhsjfkgf,jgkhfgj *-* azt nem tudtam nem észrevenni :D

      "– Bocs, haver! Igazad van. Sajnos most ki kell várnod.
      – Mindig ezt mondod, bazmeg!
      – Tudsz jobbat? Ha most megint te kezdenél neki könyörögni, szerinted belemenne a dologba? Még meg se kefélt!"- Na Harry akit meg főleg ne hibáztass az Niall... Várjunk akkor várjunk de ajjjj meddig? "Még meg sem kefélt" xdd na Harry hia húzod fel az orrod igaza van Niallnek,mint mindig lásd be :D

      "Már csak három szám hiányzik, amiből az egyiket Ed írja nekünk, de azt mondja, csak az utolsó pillanatban kapjuk meg, ha már mindent leegyeztetett a zenei producerrel."- Ohh ugyan melyik lesz az ohh ugyan melyik lesz az? *---* ♥♥ ED hát imádom ♥♥♥ Csinálj valamit Ed úgy bizony mert nélküled már elvesznek

      "– Ed, én nem a dal miatt aggódom, hanem azért, mert szeretem napokig énekelgetni, hogy kitapasztaljam milyen frazír fekszik hozzá a legjobban. Zayn is így dolgozik."- frazír hát frazír Zayn :(( ♥♥♥ Édes kincseim ♥♥♥

      Várom a kövit és remélem remélem már szupika dolgok lesznek!!! ♥

      egy pszichopata,idegbeteg állat elemzését olvashattad Drága Becca! :D :D

      Imádlak ♥♥♥ ♥

      Törlés
    3. Édes Tündim! ;)

      Én is csak ismételgetni tudom magam, hogy mennyire sokat jelent nekem, amiért ennyire szereted a blogot, és engem is. Annyi segítséget, és támogatást kapok tőled, hogy sosem fogom tudni meghálálni...

      Az elemzéseidért odavagyok teljesen, ezt le se tagadhatom. Mindig felcsillan a szemem, ha meglátom a nevedet.
      De ugye tudod, hogy nem történik semmi, ha néha nincs erre idpd, és csak egy pár soros kommentet írsz?? Nem szeretném, ha ebből kényszer lenne, egy nehéz kötelesség, ami nyomasztana!! Néha lehet ilyen, néha lehet olyan... itt nincs mérleg, amin megmérném az írásaitokat.

      Remélem ezen a héten is élvezni fogod a részeket,,,, és a következőkhöz azért várom a részletes elemzéseket,,,, ha utána szabira mész, azt is megértem ;)

      Imádlak.

      Törlés
  17. Először is! Gratulálok a Jubileumhoz, és ahhoz, hogy ilyen messzire jutottál. :) Ez fantasztikus. :)
    Ez a rész megint szuper lett, és egy kicsit megint kifacsarta a szívemet, de esküszöm már kezdek hozzászokni, és nem is bánom, mert emellett zseniális az egész, szóval teljes mértékben megéri! :)
    ,, – Te nem egy barát vagy, Hazz. Soha nem is leszel az. – A válasza furcsa volt. Nem is tudtam rá reagálni. Elnyúlt a csend, mindketten próbáltuk megfogalmazni a gondolatainkat. A vacsora megakadályozta, hogy a gyomrom gombostűfejnyire zsugorodjon, de azért küzdöttem a gombóccal a torkomban. – Mindig te leszel életem szerelme – mondta halkan, amitől kihagyott a szívem. " -- Az enyém is, annyira gyönyörű volt ez az egész. :')
    ,, – Kidobtál... – helyesbítettem.
    Azt hittem, nem reagál, de aztán halkan válaszolt: – Hagytad magad… – Majdnem felfortyantam, mert az, amit akkor a fejemhez vágott, nem hagyott nekem lehetőséget arra, hogy tovább küzdjek. Olyan kategorikus és cinikus volt, hogy nehezen tudtam volna ellenkezni. – És többé nem próbáltál visszajönni hozzám. " -- Látom magam előtt, és hallom, ahogy Lou mondja, és egyszerűen megszakad tőle a szívem. Fantasztikus vagy, komolyan.
    Istenem, mikor jönnek már rá, hogy nem tudnak egymás nélkül élni? Tudom, hogy rengeteg mindenen mentek keresztül, és ezen nem lehet csak úgy túllépni, de kikészítenek már! :D Te ezt hogy bírod? :D

    ,, – Jól van, ez a rész nem érdekel! – reklamált Niall, és mintha beletekerhetne a filmbe, amit néz, a kezével lapozott a levegőben, hogy ugorjunk.
    – Utána elbúcsúzott, és elment – zártam le a témát.
    – Miiii?? – nézett rám dühösen.
    – Mondom neked. Megcsókolt, de csak futólag, majd végigsimított a karomon, és zsebre vágott kezekkel kisétált az ajtón. " -- Imádom, hogy Harry Captain Niallel beszéli meg a dolgokat. Annyira jó párost alkotnak együtt, imádom a barátságukat. Azt a búcsút pedig elképzeltem, és most tetőtől talpig libabőrös vagyok. *-*

    ,, – Fogalmam sincs. Louis olyan kiszámíthatatlan. Te pedig megérdemelnéd, hogy jól elverjelek, amiért majdnem az ágyba cipelted.
    – De nem feküdtünk le… – sütöttem le a szemem.
    – Hát, nem rajtad múlt – állapította meg. " -- Hát még majdnemhogy én szégyelltem el magam! :D

    ,,– Értettem. Nyugi. Ez nem olyan bonyolult, hogy sokat kellene agyalnod rajta. Ez olyan edes cucc. Odaállsz, lenyomod, és kész.
    – De azért zseniális… – tettem hozzá nevetve.
    – Még szép, hogy az! – nyugtázta a kijelentésemet Ed. " -- ,,olyan edes" :D Istenem, de aranyos. :D Annyira várom, hogy megkapja a dalt, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog hozzá szólni! *-*
    Gratulálok még egyszer, és köszönöm az újabb fantasztikus részt! :P Izgatottam várom a folytatást! Puszi: Jen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jen!

      Mennyire aranyos vagy, hogy ilyen sokszor írsz, és mindig ilyen kedvesen:)

      hálás vagyok a támogatásodért, és úgy általában azért mert vagy nekem :))

      Az a rész, ahol a szakításukról beszélgetnek, a személyes kedvencem volt, mikor írtam, mert már nagyon vártam, hogy felszínre törjenek az elfojtott érzelmek. Itt az ideje, hogy feldolgozzák a múltbéli sérelmeket, és továbblépjenek.

      reméljük, ez mihamarabb sikerül, és Louis megtalálja az utat, amit annyira keres ;)

      Ed... ed egy zseni, és én leborulok előtte... valamint imádom, hogy ő és Harry az életben is ilyen jó barátok. Valamiért szeretem, ha együtt vannak, mert Edet egy mélyérzésű, kedves embernek gondolom, mint Harryt....

      Puszillak, a héten még találkozunk ;)

      Törlés
  18. Imádlak
    Annyira jó lett megint.Valamiért nagyon elszomorított az első része,hogy folyton csak békülgetnek ugyan de egyikük se boldog :(
    Kicsit most össze vagyok zavarodva,olyan lassan építik fel ez új kapcsolatukat,hogy már el is felejtettem,mik történtek régen.Lehet,hogy visszaolvasom a régebbi részeket.Most kissé egybefolynak a dolgok.
    De Niall-ra mindig lehet számítani :D
    És Ed-del ott az utolsó harmad megmelengette a szívemet.
    De béküljenek ki minél hamarabb,ezt nem bírom!

    Puszi;Emse

    Ui,Imádom a jubileumot!
    És gratulálok a megjelenő könyvedhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lassúnak érzed a békülés folyamatát.... de ígérem, a héten nem fogsz panaszkodni:)

      Az a tapasztalatom, az életben semmit nem érdemes elkapkodni, és van amihez tényleg idő kell.
      Niall egy kis cukorborsó, én is imádom:)

      Ed és az 18.... imádom, nem tudom megunni.

      Tarts ki, érdemes;)

      Köszi a gratulációt a könyvhöz:) Drukkolj, hogy sok fogyjon!

      ölellek: Becca

      Törlés
  19. Drágaságom!!
    Késve, fülem farkam behúzva idekullogok. Most nem tudok sziporkázni,de olyan nincs, hogy ne írjam le ide is mennyire szerettem!!<3
    Bár....mint ugye tudod, ez a rész a vajkrémre emlékeztet..:P Innentől fogva teljesen máshogy nézek majd rá...már a vajkrémről is Larry jut majd eszembe!:P Mondjuk valószínűleg azért vártam szexet, mert isten tudja mikor volt már!! tessék belehúzni!!:P Tudom, hogy a kis mucik is kínlódnak!:P

    " Hihetetlen mennyire hülye tud lenni az ember. Azt hiszi a büszkesége, vagy az elvei annyit érnek, hogy érdemes értük feláldozni bármit is. – Vagy fél percig csendben emésztgettük az elhangzottakat, mikor hirtelen felcsattant: – Pedig szart sem érnek! A büszkeség, vagy az elvek, amikről utána szíves örömest lemondana az ember, már sehol sincsenek, mire rádöbbensz, mit áldoztál fel értük. " ---ezt a "kis" bölcsességed azért kiemelném, mert komolyan kiírtam a füzetembe...Hihetetlen vagy. Okos, bölcs és imádnivaló! Köszönöm, hogy tanítasz minden résznél valamit, szerintem ez roppantul fontos!:)

    – Sajnálom, Lou! – mondtam helyette, mert ez volt az egyetlen szó, amit anélkül tudtam kimondani, hogy utána felsoroljam a sérelmeimet. Azt viszont tényleg feleslegesnek éreztem, hogy most őt kezdjem hibáztatni.
    – Én is, Hazz. Fogalmad sincs róla, hogy mennyire. – Őszinte volt, és megtört. Sajnáltam, de nem volt bennem elég erő, vagy késztetés, hogy most ismét én nyissak felé.
    – Ezért vetted a házat? – kérdeztem egyenesen.
    – Lehet… Talán lelkiismeret-furdalásból – mosolyodott el kényszeredetten.
    – Az jó, mert akkor elfogadom. Ennyivel tartoztál nekem! – Próbáltam elütni a dolog élét, de a hangom hamisan csengett.
    – Ennél sokkal többel tartozom neked! – mondta Louis, és a kezemre fektette a tenyerét.
    – Igaz – bólintottam, és a másik kezemmel megsimogattam az övét. ---Ezt is muszáj kiemelnem, mert egyszerűen zseniális volt! Annyira természetes és kedves....mint maga az MTF.
    Ami mindig itt lesz nekünk, hogy felidézzük a régi szép napokat...hogy végigsírjuk a nehezeket...hogy tanuljunk a felnőtté válásról, a szerelemről, az áldozathozatalról...és ki mástól ha nem tőled és a srácoktól?

    Na tessék megint itt pityergek...abba is fejezem a dumálást, de nem szabadulsz az elemzős kommentektől, de már félek, hogy elmúlik a varázsa ha ennyiszer elemzek!:P

    Ettől függetlenül mindig imádom...mindig. Bármi is legyen a részben.<3

    Köszönöm, hogy vagy!!!<3



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. same.... és tudod, mennyit jelentesz nekem. Pityereghetsz, reklamálhatsz, kritizálhatsz, elemezhetsz,,, akkor is ugyanúgy imádlak. :)

      Törlés