2016. július 14., csütörtök




Sziasztok!

Már annyira régen nem jelentkeztem.
Mindig vártam és vártam, hogy a dolgok jobbra fordulnak,
és folytathatom a történetet ott,
ahol abbahagytuk.

De az élet kiszámíthatatlan,
és én még mindig várom, hogy visszatérhessünk.

Mégsem szeretnélek Titeket
örökké csak váratni,
ezért szeretném megkérdezni,
itt vagytok-e még,
és lenne-e kedvetek elolvasni egy fordítást, mint régen a Sinister volt
csak most kicsit vidámabbat, kedvesebbet.

Van egy nagy kedvencem, amit most lefordítottam, és ha elég sokan érdeklődtök,
akkor szívesen megmutatom.

Várom a visszajelzéseket, hogy jár-e még erre valaki ...


xxx Becca

29 megjegyzés:

  1. Elolvasnám én is mert érdekel :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon erdekel!! ����

    VálaszTörlés
  3. Van isten...🙏🏼 Meg szep h erdekel!

    VálaszTörlés
  4. Hát hogy a viharba ne érdekelne!!!! Igen!!!

    VálaszTörlés
  5. Igeeeen!! Mondd, hogy az, amit mondtál!! Habár a képről nekem annak tűnik!!
    Alig várom!! :D ❤

    VálaszTörlés
  6. Ez nem kérdés, persze hogy érdekel :3

    VálaszTörlés
  7. Igeen! Még szép hogy érdekel 😍

    VálaszTörlés
  8. Úristen, engem mindenképp érdekel, annyira hiányzott már, hogy olvassak valamit tőled, még akkor is, ha csak fordítást! :)

    VálaszTörlés
  9. Ha tenyleg boldogabb, es nem akar senki megolni benne senkit (annyira), erdekel.😍
    Meg persze akkor is, ha megis meg akarnak. Na mindegy.

    VálaszTörlés
  10. Wey-hey! ♥

    Hmm... Olvasnivaló a láthatáron? :D Még szép, hogy érdekel! :D Már várom ;) (A Sinister a mai napig a hatása alá kerít :3)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  11. Persze hogy érdekel jesszus! A sinistert is egyszerűen imádtam szóval jöjjön csak! :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon nagyon nagyon várom már!! Én mindig itt vagyok!!! Minden nap nézem a blogod, hogy hátha van fent uj rész de eddig nem volt de nagyon örülök hogy megint itt vagy <3

    VálaszTörlés
  13. Veeeeegre, fejlemeny!! :) Nagyon megorultem, amikor lattam, hogy uj bejegyzes van. ^^
    En is szivesen olvasnam a forditasodat :)
    (Ami pedig a valo eletet illeti: remeljuk a legjobbakat.....)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Nagyon jó lenne....már kezdheted is:-)

    VálaszTörlés
  15. Persze, hogy érdekel ��

    VálaszTörlés
  16. Szia! Én nemrég találtam ide, és még csak szeptembernél tartok, úgyhogy majd később fogom olvasni, de feltétlenül érdekelni fog! :) A tanítványt és a Stockholm-szindrómát olvastam, kedvenc könyveim lettek. :) Üdv: Szilvi (nem vili) :)

    VálaszTörlés
  17. Engem is nagyon érdekel !!😍😍😍

    VálaszTörlés