2014. június 23., hétfő

XXXI. Fejezet

Sziasztok!

Itt az új rész, remélem szeretni fogjátok, mint az előzőt....ennyi megtekintés még soha nem volt a blog életében, és ezért nagyon hálás vagyok nektek.
A két rész, ami most következik, ( főleg a XXXII. )a személyes kedvencem, ezért nagyon, NAGYON várom a visszajelzéseiteket, hogy nektek tetszik-e....
Kommenteljetek sokat!!

xxxBecca

Továbbra is lehet a SINISTER fejlécére szavazni, csütörtök estig, mert pénteken PREMIER!!!!
http://sinisterlarrystylinson-hu.blogspot.hu/2014/06/fejlec-szavazas.html



XXXI. Fejezet


Amikor végre bekanyarodtunk a parkolóba, és megláttam El kis, piros kocsiját, olyan melegség járta át a szívemet, amit már régen nem éreztem. Az első voltam, aki lerobogott a buszról, ahogy megálltunk, és rohantam felé. Ő is futni kezdett, és amikor összetalálkoztunk, mint a filmeken, felkaptam, összevissza csókoltam az arcát, és pörgettem a levegőben, mint egy gyereket. Amikor leengedtem, és végre felfogtam a külvilágot, éreztem, hogy egy pillantás lyukat éget a hátamba. Tudtam, hogy Harry az. Megfordultam, és Elt magam után húzva elindultam felé. Szélesen elmosolyodott, és szívélyesen üdvözölte a lányt. Megölelte, meg is csókolta az arcát, és meghívott bennünket vacsorára, másnap estére. Ledöbbentem, mert nem voltam felkészülve erre. El rutinosan rám pillantott oldalról, és megszorította a kezem, hogy jelezze, a döntés az enyém. (Mondtam már, mennyire figyelmes és okos ez a lány? ) Közben feltette a kérdést, ami a legnagyobb félelmemet fejezte ki.- Taylor is ráér? – Harry arca elkomorodott, és beletúrt a hajába. Aztán rendezte a vonásait, egyenesen a szemembe nézett és azt válaszolta:
- Nem tudom ráér-e, mert nem volt szándékomban meghívni. – pislogás nélkül tartotta fogva a tekintetem. Én lassan kifújtam az eddig benntartott levegőt, és bólintottam.
 – Rendben. Köszönjük a meghívást. Megírod majd a címedet? – ettől a rövid mondattól elfacsarodott a szívem. Nem is tudom, hogy hol lakik.
- Persze. Csak három háztömbnyire van a házunktól. – csúszott ki a száján, aztán mikor rájött, mit mondott, elvörösödött, lesütötte a szemét, és újra a haját túrta ezerrel, mint mindig, amikor ideges. El mentette meg a helyzetet. A kezéért nyúlt, megfogta, ezzel arra késztette, hogy felemelje a fejét, és fesztelen, kedves mosolyával nézett a szemébe.

– Köszi a meghívást Haz, alig várom a holnap estét! – aztán odahajolt, egy puszit nyomott Harry arcára, majd hozzám fordult, kacsintott egyet, és a karomba csimpaszkodva elsodort az autója felé. Útközben elbúcsúztunk a többiektől, és egy fél óra múlva végre otthon voltunk, ahol ínycsiklandó illattal várt a vacsora. Alfons farokfelcsapva és örömmámoros nyávogással járta körbe a lakást, aztán felugrott és felmászott az összes bútorra, hogy ellenőrizze, minden rendben van-e, majd bekucorodott Eleanor ölébe és veszett dorombolásba és gyúrásba kezdett, bepótolandó a két hetet, amíg nem látták egymást.
- Na, most van itt az ideje, hogy elmond, amit a telefonba nem voltál hajlandó. Mi történt az ominózus éjszaka óta, amikor Alfons elveszett?
- Igazából nem tudom mi történt El. Komolyan. Harry azóta teljesen megváltozott. Felhagyott a különcködéssel. Minden olyan lett, mintha semmi nem történt volna három hónappal ezelőtt. Mintha nem vesztünk volna össze, mert mintha nem is lettünk volna együtt.
- És ennek most örülünk? –kérdezte El bátortalanul.
- Még nem tudom. Nagyon jó végre újra beszélni vele, a közelében lenni. Imádom a humorát, igazából mindent imádok rajta, mint tudod. De ezzel együtt nagyon nehéz is. Mert így nem tudok uralkodni az érzéseimen. Egy nap alatt kiderült, hogy ugyanannyira szerelmes vagyok belé, mint az elmúlt két év alatt. A külön töltött idő nem csillapította a vágyamat, és ez fáj nekem, mert tehetetlennek érzem magam. Nem vagyok ura az életemnek. Meg tudod ezt érteni?
- Igen Lou, tökéletesen értem. De sajnos meg kell majd hoznod egy nagyon, NAGYON nehéz döntést, mint nekem anno Párizsban. – tudtam mire gondol, de nem tudtam megszólalni. Hallani akartam a szájából.
- Hogy elfogadod-e a barátságát, és ezért el tudod-e viselni a szenvedést, hogy esetleg látod, hogy közben mást szeret. Vagy ha erre képtelen vagy, akkor el tudod–e szakítani magad teljesen, és lezárni a múltat, vele együtt. Nincs több opció. – csak bólintottam, mert képtelen voltam megszólalni.
Később, amikor El már békésen aludt a karomban, és Alfons is halkan dorombolva barangolt az álmok mezején, a hasamon összegömbölyödve, csak néztem a plafont és a két lehetőséget mérlegeltem. Úgy éreztem, egyiket sem vagyok képes ép ésszel túlélni. Hogy lehet Eleanor ilyen erős? Mindig is tudtam, hogy a férfiak elbújhatnak a nők mögött.


Egész nap az járt a fejemben, hogy hétre Harryhez megyünk vacsorázni. Nem tudtam mit vegyek fel, és nem hittem, hogy estig sikerül majd eldöntenem. Felhívtam a mindenes tanácsadómat.
- Halló!
- Szia Lou! – csilingelt a telefonba El hangja. – Na, mit szólsz? És hallottad az egészet?
- Mit hallottam? Miről beszélsz? –fogalmam sem volt, mit hablatyol össze.
- Louis! Nem hallottad a nagy hírt? És nem hallottad a riportot sem?
- Eleanor! Az Isten szerelmére! Beszélj már úgy, hogy ki tudjam belőle hámozni a lényeget.
- Khmm. Várj. Kimegyek a pékségből. – léptei zaját hallottam, és ahogy odakiált Susannak, hogy „két perc és visszajövök”.
- Szóval… Az álompár szakított tegnap este. És ma reggel egy rádió riportere elérte telefonon Harryt, akitől megkérdezte, hogy érzi magát a szakítás után. Ő pedig azt válaszolta… „Köszönöm jól. It is what it is….” – visszafojtottam a levegőt, és a fülzúgásomon keresztül próbáltam felfogni El szavait.
- Lou! Itt vagy? Minden rendben? Mit jelent ez?
- Én sem tudom. Nem is értem, és nem is tudom felfogni. Most leteszlek El, és üldögélek pár órát a parkban, amíg helyrejön a szívverésem. Puszi. Ötre érted megyek.
- Oké . De hívj, ha baj van, vagy csak nem tudsz magaddal mit kezdeni. És ne magyarázz bele semmit kérlek! Majd úgyis kiderül. Ne gyárts száz teóriát magadtól. Jó?
- Megpróbálom. Mintha ezt már valaki mondta volna nekem. – letettem a telefont, és elmosolyodtam. Magam sem értettem, miért.
Három után értem haza, és úgy gondoltam, szundítok egy órát, mielőtt Eleanorért megyek. Amikor felébredtem, és megnéztem a telefonom, láttam, hogy már ötször hívott.
- Hello El! Mi a baj?
- Szia Lou! Nincs semmi baj, csak az van, hogy Susan rosszul érezte magát, ezért hazaengedtem. Így viszont bent kell maradnom este 8-ig.
- Oké. Felhívom Harryt, hogy csak kilenc körül érünk oda.
- Meg ne próbáld Louis Tomlinson! Mindent elkövet, hogy rendbe hozza a kapcsolatotokat, nem teheted meg, hogy délután fél ötkor közlöd, hogy két órát késünk. Menj el szépen hétre, ahogy megbeszéltük, én pedig innen egyből odamegyek. Úgysem számít az öltözékem.
- Ne már El! Nem akarok nélküled odamenni…. –mondtam duzzogva.
- Ne már Louis! Nem lehetsz ennyire beszari. Nem lesz semmi baj. Harry nem harap.  – dehogynem!! gondoltam magamban, de nem mondtam ki hangosan.
- Jól van. Akkor ott találkozunk, de siess, az Isten szerelmére! – nyöszörögtem a telefonba.
- Persze, hogy sietek. És hagyjatok nekem is a vacsiból. Ha Harry Styles főz, azt muszáj megkóstolnom.
- Rendben. Szia! - búcsúztam lemondóan.
- Szia Lou!
Ettől a perctől beállt a teljes gyomorideg. Továbbra sem tudtam, mit vegyek fel, és most már azt sem, hogy fogom túlélni a két órát, amíg El odaér. Mellette minden olyan egyszerű. Ő minden kínos percet azonnal feloldana, minden problémát áthidalna, és esélyünk lenne, hogy tényleg normalizáljuk a kapcsolatunkat. De nélküle annyira elveszettnek fogom érezni magam. Kettesben Harryvel, ahogy már hónapok óta nem voltunk, rémesen ciki lesz az egész szituáció. Valahogy túl kell élnem.

Végül  sima farmer, és elöl gombos, hosszú ujjú, fehér pulcsi mellett döntöttem. Egy zakót vettem rá, és háromnegyed hétkor, egy üveg roséval a hónom alatt kiléptem a lakásból.
Amikor Harry háza előtt leparkoltam, már reszketett kezem, lábam. Ültem még 5 percet a kocsiban, és próbáltam összeszedni magam. Nem lesz semmi baj. Ő hívott meg, biztosan igyekezni fog, hogy ne fulladjon botrányba az este. Lehet, hogy ő is izgul. Ha tényleg ő főz, akkor mondjuk van is miért. Végre kikecmeregtem a morrisból és elindultam felfelé.
Amikor szélesen mosolyogva ajtót nyitott, elállt a lélegzetem.
Egy teljesen rásimuló, szürke póló volt rajta, a nyakánál 4 gomb, amiket nyitva hagyott, szűk, fekete farmer, ami minden centiméterén feszült, és egy kötény a derekára kötve, amiről egy konyharuha lógott le az oldalánál. Éppen abba törölgette a kezét. Kérdőn nézett rám:
- Szia. Hol van El?
- Szia. Sajnos bent kellett maradnia hosszúzni. Csak később csatlakozik hozzánk. – nyújtottam felé a bort. Megfogta a kezemmel együtt, és magához húzott egy ölelésre.
- Sajnálom. Pedig én már farkas éhes vagyok. – közben magához szorított, és végigsimított a hátamon.
- Igazából én is. Úgy alakult, hogy reggeli óta nem is ettem. – ez akkor tudatosult bennem, amikor beléptem a lakásba, és megéreztem az isteni illatokat. Összefutott a nyál a számban. – Tényleg főztél? –kérdeztem hitetlenkedve. De ahogy besétáltam, koszos edények tömkelege állt a mosogatóban, és az egész konyha határozottan főzés nyomait mutatta. Meglepődtem.
- Igen én. Vannak dolgok, amiről lemaradtál. Elmentem egy főzőtanfolyamra, és képzeld el, imádtam. Én sem gondoltam volna, de állítólag van tehetségem a konyhaművészethez. Majd te megmondod, hogy igaz-e, ha végigetted a 4 fogásos vacsorát, amit készítettem.
- Négy fogás? – néztem rá értetlenül.
- Ahogy mondod. Kinyitom a bort, és máris hozom a levest. – szinte sokkos állapotban roskadtam le a székre. Hihetetlen, ami történik. Harry Styles egész délután sütött-főzött, hogy vendégül lásson? Őrület.
A következő egy óra olyan szórakoztatóan telt, amire végképp nem számítottam. Isteni volt az étel, Harry tényleg nagyon tehetséges szakács.
Közben először kicsit akadozva, de a végére már egészen fesztelenül beszélgettünk, kínosan kerülve a kettőnkről szóló részeket.
Kezdtem elengedni magam, ellazultak az izmaim. Harry kitöltötte a bor maradékát, amit szépen eliszogattunk a bőséges vacsora alatt. A szemei egyre jobban csillogtak, látszott, hogy nincs hozzászokva az alkoholhoz. Még csak 18 éves múlt. Olyan szép, és olyan fiatal. Megengedtem magamnak, hogy elidőzzön rajta a tekintetem. Épp leszedte az asztalt, és a konyhába hordta az edényeket. Ahogy előrehajolt, a pólója kivágásában láttam a mellkasa egy részét. Csak a kiskereszt lógott a nyakában, amit mindig viselni szokott. Melegség öntött el, ahogy lejjebb siklott a tekintetem. A széles öv fölött betűrte a felsőjét, így az egész csípője látszott, ahogy a szűk nadrág ráfeszült, mintha a második bőre lenne. Kirajzolódott minden, aminek látványától kimelegedhet az ember. Ahogy lehajolt, és a haja az arcába hullott, megcsapott az illata. Egy pillanatra még a szememet is behunytam, annyi emléket idézett fel bennem. Amikor kinyitottam, Harry nézett rám. Megtámaszkodott az asztalon, és engem vizsgált, de olyan áthatóan, hogy zavarba jöttem egy pillanat alatt. Mintha a gondolatimban olvasott volna.  Fürkészte az arcom, rágta a szája szélét, és az egyik kezével széttúrta a haját. Aztán megadóan sóhajtott egyet, lerakta a tányérokat a kezéből, és leroskadt a mellettem lévő székre.
- Eddig bírtam Lou!
- Mit? Miről beszélsz? – kérdeztem, és a pánik ismét kezdett eluralkodni rajtam.
- A színlelést, a mellébeszélést. El kell, hogy mondjam, mi hogyan történt akkor, és szeretnék megmutatni neked valamit.
- Nem tudom Harry. Úgy érzem, nem vagyok felkészülve erre.
- Hidd el, megértem! De egyszerűen muszáj. Kérlek Lou! Tudnod kell dolgokat. Reméltem, hogy soha nem kerül erre sor, de nem fogom elvinni a balhét mások helyett. Annál sokkal, de sokkal többet jelentesz nekem. – na, itt vesztettem el a fonalat. Miről beszél? És egyáltalán….mit akar mutatni? A kíváncsiságom felülkerekedett a félelmeimen, és eszembe jutott, amit anyu mondott, amikor otthon voltunk. Egyszer választ kell kapnom a kérdéseimre, akkor is ha fáj, különben nem tudok továbblépni. Lehet, hogy itt a vissza nem térő alkalom.
- Rendben. Hallgatlak!


22 megjegyzés:

  1. Ezt nem hiszem el hogu itt abba hagytad ezt ember kínzásnak nevezik ugye tudod!Siess a kövivel mert meg fogok örülni a kíváncsiságba! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj!!! Kérlek ne őrülj bele a kíváncsiságba! Egy- két nap, és hozom a részt!

      xxxBecca

      Törlés
  2. Hogy hagyhattad itt abba??? Megöl a kiváncsiság!!Már annyira beleéltem magam hogy végre kibékülnek már kezdett könnyesedni a szemem (ne kérdezd mitől,én sem tudom xd) már szinte éreztem Lou érzéseit erre egyszer csak azt veszem észre ahogy pörgetek lejebb hogy már a komik következnek!ÁÁ..Megörülök..Imádom ahogy irsz de ha idegösszerpanásom lesz a kövi részig akkor kötelezővé teszem neked hogy meglátogass az elmegyógyintézetbe :D Ahova hozhatod a sok sok csomag zsepit amivel tartozni fogsz mire befejezed a blogot.Remélem lesz holnap rész mert komolyan nem birom sokáig.Imádlak és rettenet fantasztikusan iraz.Komolyan sose olvastam még ilyen jó blogot.Se könyvet.Szavakba se tudom önteni mennyire örülök hogy rátaláltam a blogodra.
    Puszi:Ismeretlen(Akit már lassan ismersz de azért maradok anonymous xd )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon sajnálom. Én egy ilyen perverz vagyok :))
      Egyszerűen van, ahol úgy érzem, itt van vége egy résznek....
      Hidd el a továbbiak mindenért kárpótolni fognak!! ÍGÉREM!

      Hihetetlen, amiket írsz, hogy nem olvastál még ilyen jót. Nem tudod elképzelni, mennyit jelent ez nekem!

      Hozom a zsepit a gyógyóba szívesen, ezen nem fog múlni! ;)

      puszi: Becca

      Törlés
  3. Ne már!:o NE MÁR!!! Pont itt hagytad abba?!
    Fuh, sajnálom; csak totál felcsigáztál...Huh. Szóval.
    Mint mindig; most is teljesen elmerültem a részben, mintha minden a szemem elött zajlott volna le. Elképesztö.
    El-t és Alfonso-t még mindig imádom; Harry pedig szokás szerint egy macsó, érzéki fiú. Imádom. Imádom az egészet.
    Kérlek, hamar hozd a kövit; mert teljesen fel vagyok csigázva!
    Pusy: Naomi_Styles xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Naomi! :)

      Harry valóban, egy macsó, érzéki fiú, és innentől kezdve jóformán ez lesz a storyline....:DDDD

      Várlak a következő rész után!! ;)

      puszillak: Becca

      Törlés
  4. TEEEE..... Teeeeeee..... Tudod te hány pillangó pusztult el a gyomromban, mikor elolvastam a befejezést!? Te gyilkossss..... :3 Hogy lehet így abbahagyni, heh? :D
    És most már tényleg jössz azzal a százas csomag papírzsepivel! :')
    Woooooowwwwww.... ez valami HIHETETLEN lett! Vááááááááááááá........
    Annyira NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON, FANTASZTIKUSAN ügyes vagy, hogy arra nincsenek szavak.... *------* Uuuuuu, aaaaaa...... na jó teljesen sokkba kerültem.... Hogy lehet így írni, HOGY?! Ááááááááááááááááá........ IMÁDLAK! <3 És kérlek írj könyvet, mert googoplex-szer jobb vagy mint bármelyik másik könyvíró. Olyan érzéseket tudsz kiváltani...... woowww.... *----*
    Trilliárd puszi a legnagyobb rajongódtól:
    Lilly <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Lillym!

      A lepkékről az a tapasztalatom, hogy ha azt hiszed mind elpusztult, akkor is ugyanannyi marad.... valahogy újratermelődnek...
      A dicséreteidet már nem is tudom úgy megköszönni, ahogy szeretném. De hidd el, nagyon, NAGYON fontosak számomra, és mindig tízszer olvasom el őket!

      Szextillió puszi a leglelkesebb rajongónak!

      Becca

      Törlés
  5. Jajjjjjjjjjjjj, tényleg mi ez a vég?! ( az előbbi kommenteket olvasva, úgy látom nem én vagyok az egyetlen, aki teljesen kiakadt emiatt a vég miatt )
    Annyira de annyira imádom, hogy megfogalmazni sem tudom, úúúú. Ahogy leírod a dolgokat és ahogy átadod az érzéseket, jajjjjj, az valami fenomenális.
    Példakép vagy, de tényleg!!! Imádom és imádlak nagyon! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnálom .((

      Látom, hogy kivertem a biztosítékot ezzel a befejezéssel, de ezt muszáj volt itt abbahagyni, mert a következő részt csak így van értelme elkezdeni.
      Én is imádlak, és hálásan köszönöm a kommentedet!!

      Várlak vissza. Becca

      Törlés
  6. hé héh hé héh hé héh héééééééé!O.O mi ez a vég!?xd mit akar mutatni neki?!O.O (van egy tippem de azt a részét már láttaxd) áááá elvezstettem a fonalatxd jajjaj jajj ajja jajajajajajaajajajajajaja!O.o gyors kövit, könyörgöm...gyors köviit!O.O LOVEOLOM DE NEM IS KICSIT!!!!*-* gyors kövit jó blogolást:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem :DDD Nem azt akarta neki mutatni, de biztosan "az" is elő fog még kerülni a történetben ( talán kicsit túl sokszor is :P)

      Sietek a kövivel, ígérem.

      puszi: Becca

      Törlés
  7. Szia,
    Újabb tökéletes alkotás:) Annyira izgatottá tettél, már a végére szétharapdáltam a szám és alig bírtam egy helybe meglenni:D Kíváncsi vagyok mi Harry mit akar, és hogy vajon Louisban mikor tisztázódik minden:)
    Imádom ezt a történetet, mert mindig tudsz valami újat mutatni:) Fő a változatosság:D

    Cat.xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cat!

      Nagyon köszönöm a dicséretet. Úgy sejtem ( :PPP) hamarosan megtörténnek a régen várt momentumok.
      Én mindig úgy érzem, hogy nem elég jó, sőőőt, néha úgy, hogy pocsék, ezért kérlek benneteket mindig, hogy kommenteljetek.

      Sok puszi: Becca

      Törlés
  8. Imádtam eddig az összes részt, imádom ezt a történetet, és imádni fogom a történeteidet mindörökké! Azt hiszem, az összes igeidőt felsoroltam, viszont ami igaz, az igaz: nem lehet megunni...EZT! És az egész blogra gondoltam. :) Szóval már alig várom (én is) a folytatást, és már nagyon kiváncsi vagyok a Sinister-re is. :)

    xx Zsani
    Ui: igazából már nagyon régóta követem a blogot, csak én az a tipikus "nem kommentelek sehova se" típus vagyok, viszont ha úgy gondolom valami megérdemli, vagy megéri írni pár sort, akkor azonnal ütöm a billentyűket ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsani!

      Nagyon köszönöm , hogy csendes olvasóból előléptél, és írtál nekem.
      Hálás vagyok, hogy szereted a történetem. Egyre jobban körvonalazódik egy másik sztori a fejemben, és ha már nem tudom majd visszatartani, akkor azt is elkezdem írni, aztán majd kiderül, mit szóltok hozzá....
      Addig pedig ezerrel készülünk a SINISTER pénteki premierjére, és izgulunk, hogy mit fogtok szólni hozzá .

      És remélem elég sűrűn fogod úgy érezni, hogy " azonnal ütnöd kell a billenytűket" :)

      xxxBecca

      Törlés
  9. Szia!
    Ne. Ne tedd ezt velem, velünk. Most megint egy függővég, ami az író számára nagyon előnyös, az olvasót viszont a vesztébe kergeti. Áh, kész, nem tudom, hogy fogom kibírni a következő részig. Szerintem annak a sok oldalmegnyitásnak minimum a fele az enyém...

    Miután pedig kiörömködtem, illetve kibosszankodtam magam, átolvastam még egyszer, ezúttal a kisebb hibákra figyelve.
    "nem volt szándékomban meghívni. – pislogás"--> ez többször is előfordul nálad. Itt nagy betűvel kezdünk, hiszen pont volt előtte. Igazán nem igényel nagy odafigyelést.:) Sőt, egyéb hiba nincs is, ez viszont gyakorta előfordul. Ha ezekre figyelsz, hidd el, még igényesebb lesz a történeted! És remélem, nem bántottalak meg vele.:)

    Vissza rajongói üzemmódba: Várom a folytatást!:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Valerin!

      Nagyon köszönöm az építő kritikát. Mindenben igazad van. Nincs mentségem, talán csak az, hogy nagyon gyorsan írok, és csak ritkán olvasok vissza. Mivel a gép nem jelzi ezeket hibának, és normál üzemmódban én egyáltalán nem használok nagybetűt, így elég macerás nekem a javítás, és látod, van ami benne marad. Még annyit, hogy a nyomtatott könyvek felében is benne van sokszor ez a hiba, bár ettől én még jobban odafigyelhetnék rá valóban. Igyekezni fogok, ígérem!!!

      Tényleg köszönöm, hogy még arra is vetted a fáradságot, hogy újra elolvasd, és hogy szerinted a sok letöltés fele a tiéd ( bár én titkon reménykedem, hogy mégsem :P ).

      Továbbra is várom éles szemű meglátásaidat!!

      xxxBecca

      Törlés
  10. jajj, hogy pont itt hagytad abba.:cc
    izgatott vagyok.:|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hidd el, jó, hogy itt hagytam abba.....ha pár sorral arrébb tettem volna, már kinyírtatok volna, az biztos!!

      hamarosan jön a folytatás! ;)

      xxxBecca

      Törlés
  11. Imádom! :3 Amikor olvasom teljesen kikapcsolódom, megszűnik körülöttem a világ, és csak a te csodálatos történeted létezik! :) Annyi mindent írnék most, de nem jönnek szavaim...
    A legjobb döntésem volt, mikor felkerestél, hogy elolvastam történeted! :3 Köszönöm, hogy itt vagy és írod nekünk ezt a fenomenális blogot! :) De itt abbahagyni :/ Viszont megéri várni, tudom ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádlak, hogy ilyeneket írsz..... csak nem tudom elhinni.
      A legjobb döntésem volt, amikor megkértelek próbaolvasónak. Mások lehet, hogy elküldtek volna a retekbe! :)
      Egy másik sztori megy a fejemben napok óta, lehet, hogy belekezdek, mert már nem tudom visszatartani :DDD

      puszillak!!

      Törlés