2014. június 27., péntek



Sziasztok!

Sokszor szóba került már, és úgy látom, sokakat érdekel, hogy Harry hogy éli meg az eseményeket.
Egy kis játékra invitállak Benneteket....



Kommentben írjátok meg, melyik a kedvenc részetek, és amelyik a legtöbb szavazatot kapja, azt megírom Harry szemszögéből.

Várom a véleményeket, és kellemes hétvégét kívánok Nektek!

( A SINISTER elindult!Ott is várjuk a kommenteket. Nagyon sok energiát fektettünk bele, és reméljük szeretni fogjátok.
http://sinisterlarrystylinson-hu.blogspot.hu/)




15 megjegyzés:

  1. Én a 17.-re lennék kíváncsi a legjobban az összes közül. Nem az a kedvenc részem, viszont érdekelne Harry szemszöge is abból a részből. Úúúgyhogy én arra szavazok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megleptél.... most, hogy visszanéztem, melyik az a rész, nagyon érdekes, hogy azt választottad. De teljesen igazad van, izgalmas lenne tudni,hogy azt az időszakot hogy élte meg Harry.... elgondolkozom a dolgon!!
      puszillak Becca

      Törlés
  2. nekem a 31.-esxd arra aztán kiváncsi vagyok:)xd (mondjuk a 32 is valami fainxd)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 31-et könnyű lenne, hisz ott egész nap főzne:))) A 32-ben pedig elég sokat beszél, így azt nem nagyon tudnám átírni az ő szemszögére, hogy izgalmas legyen....egy-két emocionális megjegyzésen kívül nem nagyon tudnék hozzátenni...

      De kitaláltam valamit, amit a kommentjeitek indítottak el bennem :))

      Törlés
  3. Hello!:)
    Nekem lenne egy igen ötletes ötletem... Szóval, szerintem, ha vége lenne LOUIS szemszögéből a történetnek; írhatnál egy második évadot, vagy egyszerűen újra indítanád a történetet, úgy, hogy HARRY szemszögéből írod meg az egészet. Szerintem az nagyon király lenne, szívesen elolvasnám, hiszen kíváncsi vagyok arra, hogy mit gondolt, mit élt át Hazz az egész történet alatt. Hogy miket érzett, stb...
    Vannak ilyen könyvek is, amikor egy történetet, a másik főszereplő szemszögéből írják le újra; és ilyet még nem nagyon olvastam bloggeren, úgyhogy még egyedi is lenne ez a megoldás. :)
    Persze, ez csak egy javaslat, egy ötlet, ami kipattant az én kis furcsa agyacskámból; és amit szívesen olvasnék el - természetesen.
    Ha egy részt kéne választanom, amit Harry szemszögéből írhatnál le...Az az lenne, mely azt hiszem a 4.-5. rész környékén volt; az a rész, mikor Louis megmasszírozta Hazz hátát..Na, arra kíváncsi lennék, hogy mit gondolt, mit érzett Harry.. ;) De egyébként, ahogy már javasoltam is; az egészet szívesen elolvasnám Harry szemszögéből. :)
    Pusy: Naomi Greg xxx (Igen, megváltoztattam a nevemet. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves régi-új Olvasóm! :))

      Az a helyzet, hogy szeretném neked javasolni, hogy a jövőben foglalkozz jóslással, vagy valami ilyesmivel, mert gondolatolvasó vagy. Bár nem találtad ki a jövőre szóló terveimet, de azért amit leírsz, nagyon közel áll hozzá.
      Most nem érzek magamban elég késztetést, hogy az egészet áttegyem Harry szemszögébe ( én is olvastam a Veszedelmes- Gyönyörű sorscsapás című könyveket :P ) de a következő blogban valami hasonlót terveztem el...

      A 4-5. fejezet valóban jó ötlet, hogy átforgassuk.

      Egyébként nagyon sok blog van, ahol váltogatják a szemszögeket, hol egyik, hol másik szereplő mesél, de én még nem próbálkoztam ilyesmivel. Törpölök a dolgon!!

      Jó az új neved, de mi lett a régivel??:O :O

      kellemes hétvégét: Becca

      Törlés
    2. Haha; jó ötlet, lehet, hogy tényleg jósnak állok majd; köszönöm, hogy támogatod.:D

      De komolyabbra fordítva szót, én tényleg - és még rajtam kívül sokan - örülnék neki, ha tennél egy próbát. :) Mindenesetre kíváncsi vagyok a terveidre; biztosan örülni fogunk neki (ezt elöre érzem :P).
      Wow, akkor az tök jó; legalább tudod mire gondoltam, ha esetleg kicsit érthetetlenül írtam.:) (Egyèbként én még csak tervezem kiolvasni azokat.)
      És a nevem... A 'Greg' egyszerüen csak a vezetéknevem átalakítva. :)
      Neked is kellemes hétvégét! (Várom a kövi részt.:P)
      Pusy: Naomi Greg xxx

      Törlés
    3. Nekem is nagyon tetszene az egèsz Harry szemszögéből, de engem is az érdekelne a legjobban amikor Lou masszírozza a fejét majd az egész hátát. :) Azt nagyon szívesen elolvasnám Haz szemszögéből. :D

      Törlés
  4. Szerintem tökéletes igy ahogy van.Az utoljára felrakott részbe szerintem tökéletesen érződik hogy Hazz hogy élte meg mindezt.Te ha a többiek akarják legyen meg valamelyik réssz Hazza szemszögéből én nem tudok választani.De öszintén nekem nagyon tetszik Naomi Greg ötlete,remélem elgindolkozol rajta.Puszi Ismeretlen <3
    Ui:Ha választani kéne valahonann a történet eljéről választanák mert ott tényleg voltak Harrynek furcsa reakcioi.A masszásnál is kiváncsi lennék mi történt :P De végig az egész sztori érdekelne Hazza baba szemszögéből már ha vállalod és megirod :D Én igy is ugyis imádlak <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Igen, az ötlet nagyon jó, de nem érzem most azt, hogy 200 oldalt tudnék újraírni ebben a sztoriban. Nagyon nagy munka, és nehéz, hogy stimmeljenek az események, de adj hozzá ennyi pluszt, amitől izgalmas lesz a dolog, hisz ott már tudja az olvasó, hogy mi fog történni....

      Agyalok!

      Én is imádlak!!! <3

      Törlés
  5. Engem is erdekelne a masszirozos resz :) szerintem naomi otlete tok jo en nem olvastam meg olyat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eddig a masszírozós rész vezet, legnagyobb meglepetésemre! :))
      Meglátjuk;9

      Törlés
  6. hmm masszázs jöhet :D

    VálaszTörlés
  7. :D Hali! Engem legjobban a masszázsos érdekelne, de nagyon-nagyon, de NAGYON kíváncsi lennék erre a részre is Haz szemszögéből! :D http://nevertellthem.blogspot.hu/2014/06/xviiifejezet.html
    Légyszíves!!! :D :3 *.*

    VálaszTörlés