2014. június 19., csütörtök

XXVIII. Fejezet


Sziasztok kedves OLVASÓIM!

Köszönöm szépen a 9000+ oldalmegtekintést, nem is tudjátok, milyen sokat jelent ez nekem. Szeretnélek megkérni Benneteket, hogy kommentjeitekkel továbbra is támogassatok, ha úgy érzitek megérdemlem.
Iratkozzatok fel, és ajánljátok barátaitoknak, ha tetszik a történetem.
Nagyon várom a visszajelzéseiteket!
Kellemes olvasást!

xxxBecca

XXVIII. Fejezet


Eltelt egy hónap. Életem leghosszabb hónapja, ami azt illeti. Mára csillapodott a fájdalom annyira, hogy képes vagyok viszonylag normálisan eleget tenni a mindennapi kötelezettségeimnek. Néha már éhes is vagyok, de mondjuk ez azért elég ritkán fordul elő. A javulás azonban megállíthatatlan, és ez tény. Tegnap például már magamtól elmentem kocogni, és közben nem eretvágós számokat hallgattam, hanem Bublét, ami komoly előrelépés. Már nem ugrok ki a bőrömből, ha csörög a telefonom, és képes vagyok úgy megnézni egy dokumentumfilmet a felhőkarcolók építéséről, hogy nem sírom el magam rajta. A héten bemerészkedtem a szobájába is, és miután 20 percig álltam az ágya előtt, és magam elé képzeltem, ahogy a hatalmas hófehér paplanba burkolózva alszik, persze keresztbe az ágyon, és göndör fürtjei szétterülnek a lepedőn…na szóval alig húsz perccel ezután kijöttem anélkül, hogy összeroppantam volna, ahogy korábban mindig. Ellel elmentünk színházba a héten, és legalább háromszor azt vettem észre magamon, hogy az előadást figyelem, ahelyett, hogy az emlékeimet babusgattam volna. Aztán azonnal beugrott egy kép, ahogy félmeztelenül szalonnát süt a konyhában reggelire, és közben az „I feel good”-ot énekli halkan. Innentől nem tudom, mi történt a színpadon.

Szóval vannak mélypontok, de határozottan úgy érzem, húsz év múlva alkalmas leszek a továbblépésre.
Eleanor és Zayn rengeteget segítenek. Etetnek, vagyis inkább ordibálnak velem, hogy „ Már megint nem ettél egész nap! Nézz már magadra, csak hálni jár beléd a lélek!” meg ilyenek. Cipelnek ide-oda. El kivisz a levegőre, mint egy gyereket. A múltkor még hintáznom is kellett a parkban, mert azt olvasta egy lelki betegekről szóló könyvben ( miért is olvas ilyeneket ?!?!), hogy a fülben lévő egyensúlyszerv ingerlése jó hatással van rájuk. Zayn koncertekre rángat el, ahová természetesen álcázva kell bejutnunk. Szerinte ez a jó fajta izgalom, plusz az ütős rockzene segíteni fognak. Aztán amikor egy lány a hangjáról felismerte egy szórakozóhelyen és sikítva ordítozta a nevét, akkor felülbírálta ezt az elképzelését. Mondjuk volt rá ideje, mert vagy tíz sarkot futottunk, mire lekoptak az eszeveszett tinik. Na, akkor röhögtem először, mióta Harry elment. Zihálva támaszkodtunk a térdünkön, és belőlem kiszakadt a nevetés, ami először megrémítette Zaynt, mert azt hitte hisztériás rohamom van, de amikor konstatálta, hogy valóban röhögök, akkor ő is csatlakozott, és a megmenekülésünk örömére, percekig licitáltunk egymásra, hogy mekkora királyok vagyunk, hogy el tudtunk szaladni száz, mindenre elszánt csitri elől.
És Harry…..
Harryvel az a helyzet, hogy nincs helyzet. Az elmúlt egy hónapban a köszönésen kívül nem beszéltünk egy szót sem. Nem jött hozzám három lépésnél közelebb, sőt ha olyan volt a szituáció, akkor mindenre hajlandó volt, hogy elkerülje a testi kontaktust. Például a múltkor egy interjúra mentünk, és a tévé székházában egy elég szűkös liftbe kellett beszállnunk. Mivel előtte mentem, én álltam az ajtónál, és már csak úgy fért volna be, ha mellém lép. Megtorpant, a szeme ijedten körbevillant, felmérte a helyzetet, aztán sarkon fordult és elindult a lépcsőn gyalog. A kísérőnk kérdőn nézett ránk, mire szokás szerint Liam oldotta meg a helyzetet.
– Styles minden alkalmat megragad, hogy edzésben maradjon. Kihasználja a lehetőségeket.
–Aha. - válaszolta a srác - Majd kiderül, mekkora legény, ha felér a harmincadikra. – és kuncogott magában. Én pedig szerettem volna elsüllyedni, hisz nem ez volt az első eset, hogy a fiúk szembesültek vele, Harry mennyire viszolyog tőlem. Zayn áthajolt Niallen, és biztatóan megszorította a vállamat, Liam pedig észrevétlenül nekem dőlt egy kicsit, hogy éreztessék, velem vannak, ha szükségem van rájuk. De ez most nem olyan helyzet volt. Képtelen voltam elmesélni a történteket Elen kívül bárkinek is. Se anyunak, se Zaynnek nem tudtam elmondani, mert ahhoz azt is el kellett volna árulnom, hogy mennyire közel kerültünk egymáshoz, és ez meghaladta a képességeimet. Ettől függetlenül a srácok tisztában voltak vele, hogy valami nagyon mély dráma zajlott le azon a héten, amikor eltűntem. De voltak annyira megértőek, hogy nem faggattak egyetlen percig sem. Soha. Zayn, aki a legközelebb állt hozzám, és a legtöbbet tudott rólunk, mindent megtett, hogy átsegítsen a nyomoromon. – Hidd el, az eső sem esik örökké, előbb-utóbb mindig kisüt a nap. – mondogatta. Mondjuk az ilyen szólásaitól felállt a szőr a hátamon, de értékeltem, hogy segíteni akar.
Ha interjút adtunk, vagy dolgoztunk, Harry még véletlenül se állt mellém, ami elég nyomasztó volt, mert azelőtt elő sem fordulhatott volna, hogy nem egymás mellett foglalunk helyet. Az új koreográfiák kialakításánál még arra is figyelt, hogy a színpadon a lehető legtávolabb álljon tőlem, és a helycseréknél se mellettem kelljen elmennie. Minden ilyen alkalommal mintha kést döfött volna a szívembe. Lehet, hogy ő így minimalizálja a károkat, ahogy ő fogalmazott, de nekem mérhetetlenül fájdalmas így is.
Az elköltözése után, amikor képes voltam visszaemlékezni arra a napra, felfogtam, hogy felesleges cirkusz volt az egész. Amíg nem voltam otthon, bérelt egy lakást, és összecsomagolt a kiköltözéshez. Semmit sem számított a beszélgetésünk, hisz részéről eldöntött kérdés volt már rég. Akkor sem maradt volna, ha térden állva könyörgök. Gyűlöltem ezért. Miért kellett a színjáték? És még úgy állította be, mintha rajtam múlott volna a dolog. Szinte naponta jelentek meg a képek róla és a kacsacsőrű némberről, ahogy idilli összképben forrtak össze egy csókra, vagy sétálgattak az állatkertben. Még a keresztlányát is magával vitte az ilyen alkalmakra, és így a tökéletes családot szimbolizálták a kívülállóknak. A menedzsment repdesett örömében. Amíg együtt laktunk, mindig ferde szemmel néztek ránk, és bár Harry ominózus kifakadása óta nem mertek szólni egyetlen szót sem a kapcsolatunkra, most láthatóan megkönnyebbültek. Elről és rólam is számtalan kép és cikk jelent meg a médiában, és az internetnek hála, pillanatok alatt bejárták a világot. Szegény, szenvedhetett tőle eleget, de azt mondta, még élvezi is. Szentté kéne avatni. Kezdeményezem is a Vatikánnál.
Hogy mérsékelje magányomat, hetente többször is nálam töltötte az éjszakát. Olyan mély barátság alakult ki köztünk, amire soha nem számítottam. Összebújva aludtunk, de semmi kétértelmű mozzanat nem volt benne. Nagyon intelligens lány. A vallomásom után tudomásul vette, hogy nincs esély arra, hogy szerelemmel forduljak felé, ő pedig eldöntötte, hogy elég neki a barátságom is. Én pedig kihasználtam őt. A közelsége, az érintése sokat segített, hogy embernek érezzem magam. Ha vele voltam, úgy éreztem, élek. Együtt főztünk, de sokszor meleg vacsival várt haza, sőt anyuékhoz is ellátogattunk kettesben.
A családom azonnal megszerette a kedves, önzetlen, tiszta lányt. A húgaim istenítették, divat és sminktanácsokat kértek tőle, és beavatták a szerelmi életükbe. Ami a kiskamaszoknál ugye abban merül ki, hogy mindketten egy fiúba szerelmesek, és megkérdezték, El szerint kit fog választani. Aztán egymásra licitáltak, hogy ki, miért lesz a befutó.


Anyuval lesétáltunk a tóhoz, a kidőlt fatörzsemhez, és csendben üldögéltünk. Hozzám bújt, én pedig magamhoz öleltem. Tudtam, hogy szavak nélkül is tisztában van az érzéseimmel.
- Kicsim! Tudom, hogy most úgy érzed, ennél rosszabb már nem jöhet, és meg is értelek. Én is voltam ilyen lelki állapotban, mikor elváltunk apáddal. Sőt, úgy néz ki, a második választás sem volt tökéletes… - felkaptam a fejem.
- Mi van? – magam felé fordítottam. – Anyu, baj van itthon?
- Nem szívem, nincs semmi baj. Markkal úgy döntöttünk, hogy elválunk. De ne aggódj. Csak elmúltak az érzelmek, kiüresedett a kapcsolatunk. De nincs dráma.
- Anyu! Azt hittem, ti vagytok a legboldogabb, legharmonikusabb pár a világon. – felnevetett.
- Kisfiam! Egy szerelem akkor él, ha vannak nagy viták, összezördülések. Amikor még meg akarod változtatni, jobbítani a dolgokat. Ha már csak beletörődsz mindenbe, az kívülről harmonikus, belülről a kapcsolat halála. – elszomorodtam. Úgy éreztem, már itthon sem lesz semmi olyan, mint régen. Szeretem Markot. El sem tudom képzelni az életet nélküle. Anyám szokás szerint gondolatolvasó volt.
- Ne aggódj. Nem tőletek válik el, csak tőlem. És barátok maradunk, hisz annyi évig éltük közösen az életünket. A ti kapcsolatotok semmit sem fog változni. – ebben erősen kételkedtem, de egy kicsit talán megnyugtatott. – Nem akartalak ezzel terhelni, de azt sem akartam, hogy te tudd meg utoljára. Tudom, hogy most van elég lelki bánatod enélkül is. – ránéztem, és legurult egy kövér könnycsepp az arcomon. Azonnal odanyúlt és a hüvelykujjával letörölte. – Nagyon sajnálom Louis! Reméltem, hogy boldogok lesztek, hisz annyit szenvedtetek mindketten ezért a kapcsolatért. Nem tudom, mit rontottatok el, de hiszem, hogy egyszer majd le tudtok ülni és megbeszélitek. Nem most, persze, hisz még túl frissek a sebek, de egyszer muszáj lesz. Nem fogod tudni lezárni, ha nem kapsz választ a kérdéseidre.
- Honnan tudod, hogy mi megy végbe bennem? Egy szót sem meséltem….El mondta?
- Ó DEHOGY! Hogy jut ilyen az eszedbe? Eleanor a legjobb barát, akit valaha is reméltem neked. Soha nem árulna el, ebben biztos vagyok. És nekem nem kell, hogy elmond… az arcodról, a szemedből kiolvasom, amit tudnom kell. A többit pedig a saját tapasztalatomból rakom össze.
- Ennyire egyszerű lennék?
- Nem szívem! Nem te vagy egyszerű, hanem az élet. Csak az ember nem tudja kívülről nézni a sajátját. Tanácsot adni másoknak sokkal könnyebb dolog.
- Nem tudom anyu. Úgy érzem, nincs értelme semminek. Én már nem leszek többé szerelmes, és úgy élni, hogy nincs esélyed a boldogságra, elég lehangoló. – előrehajoltam, a térdeimre könyököltem, és lelógattam a fejem.
- Igen, tudom. – gyengéden simogatta a hátamat. – És nem akarlak azzal a közhellyel traktálni, hogy az idő minden sebet begyógyít. De igaz. Lehet, hogy nagyon lassan, és a fájdalom töredéke örökre ott marad a szívedben, de találsz majd értelmet az életednek. Ha nem szerelem által, akkor máshogyan. Tudom, hogy megtalálod az utadat… De remélem nem papnak állsz! – az utolsó mondatra felkaptam a fejemet, és összenéztünk. Aztán egyszerre nevettük el magunkat. Ha elképzelem magam egy reverendában, szandállal, azonnal röhögnöm kell. Olyan jó volt felhőtlenül kacagni egy kicsit, éreztem, ahogy feltöltődöm energiával. Aztán anyu otthagyott, hogy előkészítse a vacsorát, én pedig szokás szerint az emlékeimbe süllyedtem.
- Itt csókolt meg? – hallottam El halk hangját a hátam mögül.
- Igen, itt. – önkéntelenül megsimogattam a fatörzset, ahol Harry ült azon a napon. El megkerülte az egészet, és a másik oldalon ült le. Mennyire figyelmes, ez szinte hihetetlen. Tízből tizenegy nő direkt odaült volna a helyére.
- Szeretnék neked adni valamit. – felnéztem rá, és őszinte izgalmat láttam a szemében.
- Mit? – kérdeztem, immár én is felcsigázva. Egy összetekert, áttetsző pauxpapírt húzott elő a kabátja alól. Óvatosan a kezembe adta és várakozásteljesen nézett rám. Felhúzott szemöldökkel bontottam ki a lila szalagot, ami körbefogta a tekercset. A combomra fektettem és kisimítottam. A lélegzetem is elállt, amikor felfogtam, hogy mi az. Egy rajz volt. Egy tetoválás terve. Gyönyörűen ívelve az a mondat állt rajta, amit én írtam Harrynek, mielőtt elutaztam Párizsba. A karakterek pedig azok voltak, amit ő rajzolt nekem, mielőtt elhagyott. Eleanor visszafojtott lélegzettel várta, hogy reagáljak valamit. A hallgatásom megijesztette.
- Bocsáss meg Lou! Kérlek ne haragudj! Azt hittem örülsz majd neki. Arra gondoltam, ha a testeden viseled, talán könnyebb lesz. Tudom, hogy ez a mondat sokat jelent számodra. És azt is, hogy ragaszkodsz az emlékeidhez. Én csak…
- El! Kérlek. Ez a legcsodálatosabb ajándék, amit csak kaphatok. Ez gyönyörű!  És igen, már ebben a pillanatban tudom, hogy akarom. Egész életemben magamon akarom viselni, letörölhetetlenül. Mert a dolgok azok, aminek látszanak. Ezt kellett megtanulnom ebből az egészből. Köszönöm! – hozzá hajoltam, és összepusziltam az egész arcát. – KÖSZÖNÖM!

El a tetováló szalonba is elkísért, és végigülte a több mint hat órát, amennyi idő alatt elkészült a mű. Ő úgy tervezte, hogy a hátamra varratom, a lapockáimra, de amikor megláttam, tudtam, hogy ez csak egyetlen helyen lehet, a szívem fölött, a mellkasomon. A mérete és a hajlása miatt kicsit feljebb került, mint ahogy szerettem volna, de beláttam, hogy ott lesz a legjobb. Amíg készült a tetoválás, eszembe jutott, amikor legutóbb Harryvel varrattunk közöset. Ő lakatot, én pedig a kulcsát. A szívemhez. A szemem könnyel telt meg az emlék hatására, és El szegény azt hitte, olyan fájdalmas a szurkálás, hogy bekönnyesedtem tőle. Biztatóan megszorította a kezemet. - Már nemsokára végzünk. – én pedig meghagytam abban a hitben, hogy egy nyápic vagyok. Behunytam a szemem, és felidéztem, ahogy egymás melletti ágyakon dolgoztak rajtunk, és mi közben le nem vettük a szemünket a másikról. Nem is éreztem a tűszúrásokat, annyira hatása alá kerültem a zöld szempárnak. Szinte hipnotizált a pillantásával. Annyi ígéret volt a tekintetében, hogy arra kellett ügyelnem, nehogy merevedésem legyen. Be is haraptam az ajkam, és lesütöttem a szemem. Abban a pillanatban Harry felszisszent, szünetet kért, hogy igyon, ezért fel is ült nyomban, és hozatott két pokrócot, mert szerinte hűvös volt. Mondjuk folyt a víz mindenkiről, de senki nem mert ellenkezni vele. Aztán az egyiket a csípőjére dobta, az enyémre a másikat, és teljes nyugalomban visszadőlt az ágyra. Amikor a mesterek újra fölénk hajoltak, és a pillantásunk összekapcsolódott, kacsintott egyet, és lassan, érzékien megnyalta a száját. Nekem pedig egy takaró takarta az orbitális merevedésemet, Harrynek hála. Annyira össze voltunk hangolódva, hogy egy mozdulatból értett mindent, és természetesen mint alfahím, egyből el is rendezte a dolgot. Istenem, bárcsak most is itt lenne. Hagytam kicsordulni a könnycseppet a szemem sarkából. Ez a csodás emlék megérdemelt ennyit.

12 megjegyzés:

  1. Pedig megfogadtam hogy nem sirok többet..Az elején birtam is..De a vége..Valahogy előhozta bennem ezt a sirós oldalam..Sose sirtam még ennyit blogon..De ezt valahogy olyan jol orod hogy teljesen át tudom élni..Imádom ahogy is imádlak téged.Tudom h nem lehet sietettni a sztori de kérlek legyen hamarosan valami boldog Larryis rész mert komolyan bedepizek lassan.Már igy is tiszta függő vagyok..De mostmár két csomag zsepivel jössz nekem.Szeretlek <3 Ismeretlen
    Ui:Enyém az első komi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy sajnálom, vagy inkább úgy örülök, hogy sírtál...nem is tudom melyik. Egy "írónak" az a legjobb visszajelzés, ha ilyen érzelmeket tud kiváltani az olvasóiból. Nagyon hálás vagyok, hogy olvasol, hogy sírsz, és még kommentelsz is. Te vagy az egyik mintaolvasóm:))
      Jövök neked két csomag zsepivel, és veszek még kettőt, mert előrelátó vagyok. Remélem egyszer örömkönnyeket is csalhatok majd a szemedbe!! De hogy mikor, azt még nem mondhatom meg előre. Azért a szomorkás részeknek is megvan a maguk szépsége ;)

      <3 Becca

      Törlés
  2. Úristen; csodás lett! Imádtam!
    Annyira beleéltem magamat, hogy mikor vége lett; úgy kellett pár perc, hogy visszatérjek a valóságba.
    Szegény Lou... Én is legszívesebben agyonvigasztalnám; mint El, aki mellesleg nagyon aranyos és kedves; igazán jó barát.
    Szinte biztos vagyok benne, hogy Hazz is sokat szenved; idő kérdése, és szerintem kiderül.
    És a tetkó..hahj, olyan szomorú, mégis aranyos. Talán olyan érzelem kerített hatalmába ennél a résznél; mint mikor valamilyen kellemes csalódás ér téged. Fogalmam sincs miért; egyszerűen így éreztem, és amikor Lou felidézte azt, mikor Hazz-zal együtt ültek a tetkószalonba; összeszorult a torkom, és mikor ahhoz a részhez érkeztem, hogy...nos, felizgatták egymást; olyan szomorú mosoly terült szét az arcomon.
    Mindig lenyűgözöl; remélem minél hamarabb hozod a következő részt!:)
    Pusy: Naomi_Styles xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Naomi!

      Annyira meghatsz a soraiddal. Nagyon köszönöm, hogy mindig veszed a fáradságot, és írsz nekem. Nem is tudod, milyen fontos ez a számomra.
      Igen, ez a rész kicsit felemás érzelmeket váltott ki belőlem is, amikor írtam.
      Remélem megéri kitartani ezeknél a részeknél is...

      Puszillak: Becca

      Törlés
  3. Szörnyen sajnálom Louis-t, és szerintem ( legalábbis remélem) Harry is hasonlóan érzi magát.( már nem azért, hogy szenvedjen, hanem mert akkor ő is nehezen viselheti Louis hiányát.)
    Csatlakozva az előttem szólókhoz, nekem is a tetkós résznél fájdult meg mégjobban a szívem, mivel beleképzeltem magam Louis helyzetébe, és aaaajjj, annyira szépen és fantasztikusan írsz le mindent, hogy az már több, mint tökéletes.
    A tetoválás nagyon aranyos, bár azért mégis szomorú, az ok miatt, amiért csináltatja. ( amúgy imádom azt a tetkóját *-* )
    Eleanort nagyon szeretem, mindenkinek szüksége lenne egy ilyen barátra, mint ő.
    Nagyon várom a kövit! :3 ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom azt a tetkóját ;)
      Nagyon szépen köszönöm, hogy időt szántál arra, hogy írj. Kérlek tartsd meg ezt a jó szokásodat, mindig reszketve várom a kommenteket :))
      Eleanort én is megkedveltem, ahogy kibontakozott a karaktere, pedig nem számítottam rá, hogy ilyen hangsúlyos lesz valaha... Érnek engem is meglepetések;)

      Holnap remélem hozom a kövit!!

      xxxBecca

      Törlés
  4. Drága!
    Te Jó Istennnnn.... *---* wowww... Az elején még néha felnevettem, és gondoltam, higy majd idézek megint.... De aztán elérted, hogy most 4 csupa könny zsepi heverjen mellettem!
    És a legdurvabb, hogy a merevedéses résznél, mikor normál esetben elakadt volna a lélegzetem, és csillogni kezd a tekintetem... Most rázott a zokogás! Nem értem, ennyit sose sírtam, mint a te blogodon! Meggyöngitesz, annyira zseniális vagy! *----* Döbbenet mennyire ügyes, és egyszerűen IMÁDOMMM! HIHETETLEN és FANTASZTIKUS... <3 Annyira átadod az érzéseket, hogy azon se lepődtem volna meg, ha érzem a tetováló tű szúrását a bőrömön!
    ZSENIÁLIS VAGY, IMÁDLAK! <3
    Mélységes tiszteletem:
    Lilly :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3

      Annyira cuki vagy, hogy arra már nincs is szó. Örülök, ha megérintett ez a rész, én is elmorzsoltam egy-két könnycseppet amikor írtam, de annál a résznél, amikor El átadja Lounak a tetkó tervét...

      Remélem nemsoká lesz részed az elakadt lélegzetben, és a csillogó szemekben. ;) ;)

      Örökre hálás leszek, amiért kitartasz és mindig megmelengeted a szívem a kommentjeiddel....

      Amikor az elsőt olvastam anno, és idéztél benne, na nekem akkor akadt el a lélegzetem ,és csillogtak a szemeim. És ezt azóta is minden kommentednél átélem!!!!

      puszi: Becca

      Törlés
  5. Teljesen át tudtam érezni Louis érzéseit! Sírtam, ami most nagyon jól esett lelkemnek... Köszönöm :3
    Annyira imádom, ahogy írsz, eszméletlen vagy! ;) Nagyon, de nagyon várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit. Néha a sírás jófajta is tud lenni.
      Köszönöm a dicséretet, nem hiszed el ( még mindig....) hogy mennyit jelent számomra.
      Én is nagyon, de nagyon várom a kövi részt ODAÁT!!! :))

      Kellemes hétvégét: Becca ( vasárnap jár le a határidő :P )

      Törlés
  6. Szia!:) az egész történetről mondom a véleményem!xd
    Őszintén...öszinte véleményt mondokxd
    khm..khm.......NEEEEEEEE FÚÚÚJJ eleuonor vagy mixd meg haylor O.O blöööööxd Hozd vissza larryt léciiiiii TT-TT harry ne légy már hisztis picsaaaaa!xd bocsás meg neki és larry szexeljetek egy életen ááát!xd *meg gajdúltxd* LÉCIIIIII *-* *kiskutya szemek*
    De most komolyan harry úgy viselkedik mintha ő még nem kurt volna férre!:p (vagy még nem?O.O upszxd)
    Am...az egésztörténeted alatt ilyen érzések jöttek ki rajtam míg olvastam: Unottan bámul (ez begyszó csak a prologusnál volt! bocsixd), izgatottan ugrál, vigyorog minta tejbe tök, bőg mint állat, hiszti rohama lett, vagy épp elküldött valakit a picsábaxd stb.
    A Prologusnál csak azért olvastam unottan, mert mikor meg láttam rögtön ez jutot eszemeb: "áá még egy sablon sztori!", de.....EZ KURVÁRA DE ROHADTÚL BE JÖTT/JÖN!*-* PIROS POOOOONT!!!:dxd
    huh enm tudom melyik résznél voltamxd de egy csomo résznél elkezdtem mondogatni magamban, "HÚÚÚÚ azta kurva! Atya meg a szűk rövid gatya, ez kurva jóóó!" meg hasonló cukikatxd:3
    És....teljesen át éreztem a sztorit!:) néha-néha olyan volt, mintha magamról olvasnékxd ...és néhány problémámat meg is válaszolta, és tudom hoyg ezt nem tudhattad, de azért köszönöm a "válaszokat" rájuk :)
    Őszintén....Eszmélelenül írsz! nagyon tetszik ahoyg írsz, és az is hogy néhány résznél kicsit eltereled a témát a régebben történt dolgokra:)
    Csajszi!:D te aztán tudod, hogy kell Pakkör pocsolyát csinálni:) Az egészet LOVEOLOM, csupa nagy betűvel!:)....de könyörgöm...larry TT-TT ne legyenek roszba :c
    Am birom Louis anyucit:) fain vagy louis anyucii!xd
    Am köszönöm, hogy meg kértél hogy olvassam el, mert....már egy ideje ismerem a sztorid, de nem birtam rá venni magam hogy elolvassamxd....de nagyon jó hogy meg kértél, mert aztán le nem birtam rakni a telóm, vagy a géptől nem birtak elküldeni annyira nyálaztamxd
    Sok sikert a blogoláshoz, az íráshoz, meg a magán életbenis!:) remélem nem mostanság akarod be fejezni:pxd Nagyon imádom, meg téged is!:D<3 Nagyon tünemény vagy!:) hamar rééészt!xd;)
    (ui.: én csak egy dolgot nem értek....de ez csak az én nézetem bocsixd...
    na azt nem rétem hogy ez egy kurva jó blog, ugy hogy hogyhogy csak enniy feliratkozója, és nézete van?!O.O sztem bőven meg érdemli hogy több legyen!xd:)...nem bánnád ha kiraknám egy blogomra, egy bejegyzésbe, egy reklámozom bejegyzésbe?:))
    Jó abba hagyomxd gyors kövit:) (ui2.: nagyon tetszik a blogger neved!xd:)) (tényleg be fogtamxd)

    VálaszTörlés
  7. Szia Boo, vagy Pakkör ( amelyiket jobban szereted:P) !!

    Nagyon vártam, hogy időt szakíts rám, és megmondom őszintén önös érdekből, mert a kommentjeidre vágytam, de nagyon!!! Másoknál olvastam őket, és az irigységtől besárgult a májam....
    Nagyon köszönöm a dicséretet, hihetetlen jól esik, hogy a rózsaszín ködön túl is ennyi időt rászántál, hogy elolvasd...

    Nem tudom, hogyan lehet elérni a Larrys blogolvasókat, látod én is próbálkozom már mindennel.... aki elolvassa az általában pozitívan nyilatkozik a blogról, de valahogy nem terjed.....sokszor azt érzem, akkor talán mégsem elég jó.... de aztán kapok egy ilyen kommentet, és újra van kedvem élni :))

    Nagyon leköteleznél, ha segítenél a reklámozásban.
    és még valamivel boldoggá tennél:::::::

    AZONNAL ÍRD A FOLYTATÁST A BLOGODON, MERT BELEPUSZTULOK, HA NEM OLVASHATOM A CSALÁDI VACSIT A MILKÓS SZÜLÖKKEL, ÉS LOUISVAL, MINT PROSTI!!!

    kérlek nehogy itt hagyd abba, mert öngyi leszek ! :)

    és kommentelj nálam sokat!!! <3

    puszi: Becca

    VálaszTörlés