2014. június 22., vasárnap

XXX. Fejezet



Nagyon, nagyon hálás vagyok nektek, kedves OLVASÓIM, hogy ennyien, ennyiszer kattintottatok a történetemre. Hatalmas dolog egy kezdő "írónak" ha több mint 10000-et mutat a számláló. Nem találok szavakat, mennyire boldog vagyok...
Kérlek Benneteket továbbra is támogassatok azzal, hogy ha csak néhány szóban is, de kommentelitek a részeket, mert roppant fontos a visszajelzés.
Ma nem hoztam volna részt, de úgy meglepődtem , hogy elértük a 10.000-et, hogy egy jubileumi XXX. fejezettel szeretnélek meglepni benneteket.
Várom a véleményeteket és ezer hála és ölelés!!

<3 <3 <3 Becca



XXX. Fejezet


Csak ültem az estében, és igazából nem volt kedvem semmihez. Magányosnak és elveszettnek éreztem magam. Ahhoz sem volt erőm, hogy elővegyem a táblagépet és felhívjam Eleanort a skype-on.  A hangulatomhoz jócskán hozzájárult, hogy közben eleredt az eső. Először csak csendes, szolid záporként, de most már komolyan verték az ablakokat a hatalmas esőcseppek.
Köztudott, hogy a puha, szőrös kisállatok simogatása nyugtatólag hat az emberekre, ezért ciccegni kezdtem Alfonsnak, hogy bújjon elő. A kis lustaság jól kialudhatta már magát egész nap, de semmi jelét nem adta, hogy figyelne a hívásomra. Feltápászkodtam a fotelből, és felléptem a létrára, hogy kihalásszam a fülkémből. Ahogy elhúztam a függönyt, az ágyat üresen találtam. Rossz érzés kerített a hatalmába. Már hangosan hívogattam, pillanatok alatt felforgattam az egész buszt, de sehol nem találtam a kismacskát. Jeges rémület kezdett rajtam eluralkodni. Mikor láttam utoljára? Mikor megjöttünk, akkor mászott elő, és nyújtózkodott hatalmasat, aztán elment enni a konyhába, de utána már nem tudtam felidézni, hogy találkoztam volna vele valahol. Akkor viszont….. akkor viszont…. Istenem!
Lehet, hogy kiszökött, amikor a fiúk elindultak? És az mikor volt? Most hány óra van? Éjjel egy múlt kicsivel, tehát majdnem egy órája lehetett.
Gondolkodás nélkül csaptam az ajtónyitó gombra, rohantam ki az éjszakai sötétségbe, és mint akinek elmentek otthonról, úgy szaladgáltam Alfons nevét kiabálva, és ciccegve a parkolóban. Már körbejártam háromszor, egészen a szomszédos benzinkútig elmentem, és teljesen bőrig áztam. Kétségbeesetten pásztáztam a kamionok alatt az aszfaltot, hátha valahol ott találom elázva, és összefagyva. Semmi. Esélytelen. Egy ilyen kis cica, a vadidegen helyen, összezavarodva. Lehet, hogy már kilométerekre szaladt ijedtében. Az esőcseppek könnycseppekkel keveredtek össze az arcomon, és már nem csak a vacogás rázott, hanem inkább zokogtam. Térdre estem.

Nem bírtam a fájdalmammal. Alfonse, az én kis védencem, a barátom, valahol egyedül kóborol a sötét, hideg, esős éjszakában, és engem keres. Én pedig nem tudok neki segíteni. A kezeimbe temettem az arcom, és átadtam magam a fájdalomnak. Megszűnt a külvilág.
Egyszercsak  valaki megragadta két oldalról a vállamat, és talpra rántott. A szakadó esőben nem tudtam hogy ki, de termetéből felismertem, hogy a biztonságiak főnöke.
- Elvesztettem a macskámat Paul! Tudsz valahogy segíteni? Szerinted ha feladunk egy hirdetést az interneten, még előkerülhet? – még mindig sírva kérdeztem ezeket, miközben a szemébe húzott esőkabátot markoltam a mellkasán. - Muszáj, hogy legyen segítség! – Rángattam meg ismét. Nem érdekelt, hogy így lát, látott ő már bennünket a legcifrább helyzetekben is.
- A te macskád? Mióta van neked macskád? – kérdezte Harry, és a szakadó eső ellenére hátralökte a kapucnit az arcából, hogy jobban szemügyre vehessen. Biztosan azt hiszi, be vagyok rúgva, vagy ami még rosszabb, be vagyok lőve, bár jól tudhatná, hogy soha nem éltem semmilyen szerrel, ahogyan ő sem. A két karomat továbbra is vasmarokkal tartotta, és közelről bámult bele az arcomba. Azt hittem, meghalok. Nem elég, hogy elvesztettem Alfonsot, de az egész összeomlásomnak az egyetlen szemtanúja Harry Styles. Esküszöm, jobban örültem volna, ha egy híradós stáb veszi fel, és adja le főműsoridőben. De ez maga a rettenet.
- Pár hete. Alfons. Lánycica. Még kicsi. Kiszökött. Már mindenhol kerestem. – dadogtam összefüggéstelenül és tőmondatokban. Ennyi tellett tőlem.  - Lehet, hogy már el is ütötték, vagy valaki felkapta és elvitte, vagy valami vadállat elkapta. –újra sírásra görbült a szám. De már nem érdekelt. Alfons fontosabb volt annál, hogy hogy járatom le magam Harry előtt.
- Lou… - megrázott – Lou! Higgadj le! Nyugodj meg, kérlek! – nem volt bunkó, sem lekezelő. Szépen, de határozottan beszélt hozzám, de továbbra sem engedett el, mint akinek nem bízik a józan ítélőképességében.
 – Hogy mondhatsz ilyet? Hogy nyugodjak meg?  Nem hallod, hogy mi történt? – estem neki, és újra rángatni kezdtem az esőkabátját. Hirtelen még erősebben megfogott, magához rántott, szorosan átölelt, és minden ellenkezésem dacára a mellére szorította a fejemet.
- Hallgass már el egy pillanatra, az Isten áldjon meg! Nyugi már! A cirmi nálam héderel teljes nyugalomban. – úgy kaptam fel a fejem és bámultam bele az arcába, mintha ufó akarna éppen elrabolni.
– Nálad van? NÁLAD VAN? Te aljas rohadék, miért nem szóltál? Belém akartál rúgni még egyet? – úgy lökött el magától, mintha most közöltem volna, hogy ebola vírusgazda vagyok.
- Miről beszélsz? És hogy beszélsz velem? Honnan tudtam volna, hogy a te macskád? Szerinted bemutatkozott? – olyan arcot vágott, mintha meg tudna ölni… - Valami kaparta az ajtót. Azt hittem valaki megint idétlen tréfát eszelt ki, gondoltam legyen egy jó estéje, belemegyek. Kinyitottam az ajtót, és tényleg nem volt ott senki. Épp be akartam csukni, hogy az idióta, aki viccelni akar, eljátszhassa az egész jelenetét, amikor lenéztem, és ott ült a csöpp kismacska, és nyávogott nekem. Aztán bemasírozott a buszba, körülnézett, felmászott az ágyamba, és kényelembe helyezte magát, mintha otthon lenne. – a döbbenettől leesett az állam. Kezdett kitisztulni a fejem. Harry tényleg nem is tudta, hogy van macskám, azt meg pláne, hogy magammal hoztam. Az, hogy Alfons eltévesztette a két tökegyforma busz közül, hogy hova kell visszamenni, nem meglepő, az pedig, hogy Harry helyén alszik, még annyira sem, hisz otthon is imád az ő ágyában feküdni, amin azóta sem húztam le az ágyneműt, és bevallom, nem csak a macska szokta belefúrni magát a Harry illatával átitatott paplanba, hanem néha ( na jó, elég gyakran) én is.
Nem igazán tudtam mit mondani, csak álltam ott tátott szájjal, és próbáltam felfogni, amit Harry az imént mondott. Amikor sikerült, elindultam volna, hogy elhozzam Alfonsot, de Harry a mellkasomra tette a kezeit és megállított.
– Most szépen visszamész, és száraz ruhát veszel magadra. Egy meleg zuhany sem ártana, ha nem akarsz tüdőgyulladást kapni. És ha van rajtad kabát, akkor átjöhetsz a macskádért! – határozottan megfordított, és egy kicsit meg is taszított, hogy tutira elinduljak a jó irányba. Nem volt erőm ellenkezni, és rá kellett jönnöm, igaza van, hiszen a fogaim úgy vacogtak, hogy attól féltem letörik a szélük. Amikor odaértem a buszhoz, akkor kezdtem keresni a mágneskártyát, amivel kívülről nyitható az ajtó, de hiába túrtam fel a zsebeimet, sehol sem találtam. Aztán eszembe jutott, hogy a kabátomba tettem, amikor megjöttünk, az pedig bent van a buszban, a székre dobva. Ez remek hír. És most? Nem volt választásom, és bár szívesebben álltam volna a szakadó esőben, amíg hazajönnek a többiek, be kellett látnom, hogy ez óriási őrültség. Éreztem, hogy a kihűlés első fokán már túl vagyok, tényleg gyorsan száraz ruhára és meleg zuhanyra van szükségem.
Futólépésben szeltem át a parkolót, és bátortalanul felléptem Harry buszának a lépcsőjére, majd mély levegőt vettem és bekopogtam. Egy szempillantással később nagy sziszegéssel kinyílt az ajtó és Harry feje bukkant fel a nyílásban. Tetőtől talpig végignézett rajtam, aztán csodálkozva azt kérdezte:
- Basszus… a mókus is elszökött???  - és nem tudta elkendőzni a vigyorát.
- Nem bazmeg, csak nincs nálam a kártya, és nem tudom kinyitni az ajtót. Felhívnád… – de nem tudtam befejezni a mondatot. Azonnal felfogta, hogy miről van szó, lenyúlt értem, egy mozdulattal felrántott a lépcsőn, aztán betaszigált az lakóbuszba. Átszelte a teret, benyúlt a szekrényébe, kivett egy törölközőt, a kezembe nyomta és se szó, se beszéd belökött a zuhanyzóba. – Ki ne gyere, amíg van meleg víz a bojlerben! – mondta nyomatékosan, és rám zárta az ajtót.
Nem volt választásom, mert már a csontjaimig hatolt a hideg. Nagy nehezen lerángattam magamról a vizes göncöket, és beálltam a zuhany alá. Annyira jól esett, hogy átmelegedhettem, hogy tényleg kiengedtem az összes forró vizet, ami csak volt. Amikor végeztem, szárazra dörzsöltem magam, aztán azon gondolkoztam, most hogyan tovább. Arra jutottam, a helyzet már nem lehet kínosabb, úgyhogy kiléptem a fürdőből. Harry háttal ült és a tévét nézte. Csak hátraszólt a válla fölött:
- Készítettem neked száraz ruhát. Ott van a szék karfáján. - odaléptem, és megörültem, hogy nem nekem kellett kikönyörögni a kölcsöncuccot. Ahogy felhúztam a szűk, fekete boxert, az jobban felmelegített, mint a negyedórás zuhany. Harry illata volt az összes ruhának, és már előre örültem, hogy magamon viselhetem őket. Ledobtam a törölközőt, és megnéztem mit készített ki nekem. Fekete gatya, V nyakú, kék póló.  A nadrág nem kicsit volt hosszú, ezért lehajoltam, és kétszer visszahajtottam a szárát. A pólót a két karomra húztam, és épp készültem belebújni, mikor a tévében pont az esti koncertünkről volt egy rövid hír, ezért önkéntelenül megfordultam, hogy lássam. A nyitott szekrényajtó tükrében pedig összetalálkozott a pillantásom Harryével, aki engem nézett, és nem számított rá, hogy hirtelen megfordulok. Elsőre elkapta a tekintetét, de aztán összehúzta a szemöldökét, és rögtön újra rám fókuszált. Nem értettem az arckifejezését, de abban a pillanatban felugrott, két hatalmas lépéssel előttem termett, és olyan közel állt hozzám, hogy az arcomon éreztem a leheletét. Lehajtotta a két kezemet, amik így, a póló által összebéklyózva feszültek az oldalamnak.  Lenézett a mellkasomra, és nyitott szájjal, felszínesen lélegzett. A pupillái kitágulva, és olyan csodálkozás ült a vonásain, hogy nem is tudtam mire vélni.
 – Ez mi? –kérdezte fátyolos, halk hangon, és a szemével oda-vissza cikázott a mellkasomon.
–Tetoválás? –kérdeztem vissza ironikusan. Nem válaszolt, nem is emelte fel a tekintetét. Úgy látszott, a kérdés költői volt, és meg se hallotta, amit mondtam. A keze lassan felemelkedett, mintha nem is ő mozgatná, hanem magától működne, és az ujjaival leheletfinoman végigsimított a feliraton, amitől nálam beszorult a levegő. Olyan régen nem érintett meg, hogy már nem is emlékeztem, milyen hatást gyakorol rám egyetlen tétova mozdulata. A lepkéim hisztériás rohamot kaptak, a szívem úgy döntött, bekerül a Guinness rekordok könyvébe, ha 600-at ver egy perc alatt, a tüdőm pedig megpróbálta keringetni a levegőt, amíg nem vagyok képes újra lélegezni. Harry megnyalta az ajkát, de nem csukta be a száját. Ő is nehezen vette a levegőt. A mellkasomról az arcomra vándorolt a tekintete, és fürkészőn nézett a szemembe. Átható, hatalmas zöld szemei rabul ejtették a pillantásomat. Olyan régen nem néztünk egymásra, és annyira régen nem mutatott semmilyen érdeklődést irántam, hogy moccanni sem tudtam.
- Ezt mikor? ….. És miért?.... – igazából nem tudott értelmesen fogalmazni. A szeme ismét a tetoválásomat falta, és az ujjaival most betűnként rajzolta át, a szájával pedig meg is formázta a hangokat. Nem tudtam betelni a látvánnyal.
- Még a nyáron csináltattam. Hogy miért?...Nehéz ezt megmondani. – haboztam a válasszal -  De talán legfőképp azért, mert úgy éreztem, könnyebb lesz túlélni a következő negyven évet, ha minden nap magamon érezhetem, láthatom. Mert ez a tanulság, amit le kellett szűrnöm.
- Mi ezen a tanulság?- kérdezte, és újra a szemembe nézett.
- Hogy ne higgy az érzéseidnek. Minden csak annyi, aminek látszik. Ne képzelj bele többet.
- Ez egy butaság. Ez a mondat nem ezt jelenti Lou! – olyan kedvesen mondta ki a nevemet, mint anno, amikor még összetartoztunk. A gyomrom apró gombóccá zsugorodott.
- Hanem mit? –kérdeztem vissza, immár én is szinte suttogva, hogy meg ne törjem a varázst.
- Azt jelenti, hogy hinned kell a szemednek. Nem kell a dolgok mögé képzelni ezer másikat. Szimplán csak annyit jelentenek, amit érzékelsz, nem amit köré építesz a félelmeidből. De miért ilyen fontos neked ez a felirat? És miért az én írásommal? – hatalmasat nyeltem, és úgy éreztem, ki akarom mondani. Egyszer úgyis ki kell.
- Mert te voltál a legfontosabb az életemben. Nem jöttem rá, hogyan élhetek nélküled, és úgy éreztem, ha a búcsúdat magamra vésetem, akkor egy picit mindig velem leszel. - leejtettem a fejem, a vállam, kiszállt belőlem minden erő. Csak le akartam roskadni a földre, és megpihenni. Harry óriási levegőt vett, úgy tűnt, addig szívja magába, amíg fel nem robban. Aztán szinte hátratántorodott.
- Miről beszélsz? – a hangfekvése teljesen megváltozott. Durva lett, panaszos, és haraggal teli. Felkaptam a fejem erre a hirtelen váltásra, és kérdőn néztem rá, tanácstalanul.
- Úgy döntöttél, nem akarsz tőlem semmit, sőt. Szinte kidobtál az életedből! –mondta ő, de olyan hangon, mintha káromkodna.
- Én??- kérdeztem vissza olyan döbbenettel, amin ő is érezte, hogy őszinte. Elbizonytalanodott. Közben én belebújtam a pólóba, amit addig idétlenül magam előtt tartottam. – Én döntöttem úgy? Valóságtévesztő lettél?
- Ne viccelj most kérlek!- mondta határozottan, de nem volt él a hangjában. Lerogyott a fotel háttámlájára, és megtámaszkodott a kezével. Úgy tűnt, ő is alig áll a lábán.
- Én nem viccelek. A döntést te hoztad meg. Egyedül. És ráadásul olyan durván megaláztál azzal, ahogy a tudtomra adtad, hogy azóta sem tudom feldolgozni, és lehet, hogy soha nem is fogom.  Egy életre megtanultam a leckét, hogy senkit ne engedjek még egyszer ilyen közel magamhoz. - a hangom indulatos volt, a szokottnál sokkal mélyebb, és közben a szemébe néztem. Éreztetni akartam vele, mit követett el ellenem. Ha már irántam nincsenek érzései, legalább az utánam következők profitáljanak belőle. Harry nem szívtelen fiú, ez az egész csak úgy történhetett, hogy nem gondolt bele az én helyzetembe.
- Ez nem lehet igaz! Ez nem történhetett meg! – beletúrt a hajába, aztán a két tenyerével dörzsölte az arcát. –Nem történhet meg...– mondta még egyszer, de inkább csak magának, és ingatta hozzá a fejét. Én totál tanácstalanul álltam, és vártam, hogy kifejtse bővebben. Rám nézett. Látszott, hogy cikáznak a fejében a gondolatok. Próbált rendet tenni közöttük, de egyelőre vesztésre állt.
- Te elutaztál Párizsba Ellel, azon a napon, amikor reggel még a tenyerembe élveztél. – tört ki belőle.
- Ne légy közönséges! – utasítottam rendre. – Nem én kezdtem. Te utaztál el, és összejöttél Taylor Swifttel, mikor pár órával előtte még engem csókoltál szenvedélyesen.
- Te jó ég! Louis! Azaz egész cécó csak miattad, MIATTUNK volt! Hogy megvédhessem a kapcsolatunkat, és téged. Soha nem voltak érzelmeim Taylor Swifttel kapcsolatban, ahogy az elmúlt nyolc hónapban rá sem néztem senkire, mert rajtad kívül nem érdekelt az égvilágon más.
Amikor hazajöttem, ott találtam a leveledet, hogy elhagytál El miatt. Kiírtad, hogy ne keresselek, és komolyan is gondoltad, hisz nem válaszoltál semmire. Nem volt választásom. Csak annyit tehettem, hogy elfogadom a döntésedet, és félreállok. Utolsó szalmaszálként kapaszkodtam abba, hogy hazajössz, és elmondod, hogy ez csak baráti kirándulás volt, és a nyakamba ugrasz, hogy mennyire hiányoztam. Így éltem túl azt a három napot. Amikor megjöttél, a taxiból kiszállva visszahajoltál és szájon csókoltad a barátnődet. Aztán kérdésemre közölted, hogy időre volt szükséged, hogy letisztuljanak a dolgok, és hogy döntöttél. Azt is elmondtad, hogy komolyra fordult a kapcsolatod Eleanorral… hogy… lefeküdtél vele. Mégis mit tehettem volna? Szerettem volna kérni, könyörögni, hogy ne tedd ezt velem, de úgy éreztem, már nem segít, ha még jobban megalázom magam. – a döbbenettől elakadt a hangom, csak tátogtam, mint egy partra vetett hal. Nem tudtam, nem bírtam felfognia az elmondottakat, és nem is stimmeltek össze a puzzle darabkái.
- Nem! …NEM!... Nem akartál lefeküdni velem, mert már akkor tudtad, hogy nem akarsz belemenni ebbe a kapcsolatba. Aztán másnap elutaztál, és összejöttél a kacsacsőrűvel. – ezen Harry is elmosolyodott. Tiltakozni akart, de leintettem. –Nyilvánosságra hoztátok a kapcsolatotokat, és engem letaglózott, hogy nem volt annyi vér a pucádban, hogy megelőzd a híreket egy személyes beszélgetéssel. A telefonban csak tereltél, és vártad, hogy a dolog megoldódjon magától.  Igen, elmenekültem. Időt akartam nyerni, hogy ne kelljen szembenéznem az elkerülhetetlennel azonnal, mert belehaltam volna, azt hiszem. El segített összerakni  a darabjaimat. És igen. Azt akartam, hogy sikerüljön vele, hogy megtanuljam szeretni, és legyen egy boldog életünk, de egyetlen próbálkozás után rájött, hogy mást szeretek. Felajánlotta, hogy legyünk barátok, én pedig örömmel elfogadtam ezt a nemes gesztust. Ha Ő nincs, valószínűleg már rég kitaláltam volna valamit, hogy ne kelljen ezen a sárgolyón vesztegelnem tovább. – lehajtottam a fejem, és éreztem, hogy kiszáll belőlem az utolsó erőtartalékom is, ez után a vallomás után. A lelkem ismét lecsupaszítottam Styles előtt. Meg is érdemlem, ha megint belém rúg, megaláz. Okos ember más kárán tanul, az idióta a sajátján sem.
Ez van.
Közben hallottam a kocsiajtók csapódásait. Megjöttek a többiek.
Percek teltek el némán. Nem néztünk egymásra, mindketten a gondolatainkba mélyedtünk. Igyekeztünk feldolgozni az elhangzottakat, és értelmet találni a másik logikájában. Nagyon nehéz dolgunk volt. Én képtelen voltam elhinni, amit mondott, és végképp nem értettem, miért nem mond most igazat. Nincs már mit veszteni, ez a hajó rég elment, nem származik belőle semmi haszna, ha most beetet a hülye sztorijával. Három hónap elteltével már olyan mindegy, mit gondoltunk akkor.
- Figyelj Harry! –félig emelte csak fel a fejét, a haja takarásából nézett fel rám. – Nincs értelme ennek az egésznek. Teljesen mindegy már, ki mit mondott, vagy nem mondott, és főleg mit gondolt akkor. Az idegeim nem bírnak ki több feszültséget. Egyszerűen nem tudok most erről többet beszélni. - megfordultam, leakasztottam egy kapucnis felsőt a fogasról, és rátenyereltem az ajtónyitó gombra. Leléptem a buszról, és határozott léptekkel elindultam a sajátom felé.
Félúton lehettem, amikor hallottam újra sziszegni Harry ajtaját, és rögtön utána a nevemet kiáltotta. Megtorpantam, de aztán erőt vett rajtam a harag. Csak hagyjon elmenni. Nem akarok már több hazug magyarázkodást végighallgatni. Értelme sincs. Mi van? Unalmas a turné? Megfűszerezné egy kis fiús játékkal? Vagy minek ez az egész őrület? Szaporábban lépegettem, hogy hamarabb érjem el a buszt. Hallottam a cipőtalpa csattogását a vizes aszfalton, és tudtam, hogy utánam szalad. Én is szinte futólépésre váltottam.
- Lois! Lou! – már egész közelről szólt a hangja. – Nem felejtettél el valamit? – DE! Elfelejtettem, hogy mekkora balfasz voltam, hogy megint hagytam, hogy felszakítsd a sebeket, és szétrombold a nehezen felépített önuralmamat, gondoltam. Egy kéz markolta meg a vállamat, és próbált megfordítani. Olyan pipa lettem, hogy majd felrobbantam. Ez már mindennek a teteje. Megpördültem.
És ott állt Harry, a kezében Alfonszal, és mosolygott rám. – Azt hiszem, hiányzott volna. – és megsimogatta a kismacska fejét, aki hálásan dorombolni kezdett, és úgy tűnt, teljes biztonságban érzi magát a hatalmas tenyerek védelmében. Kiengedtem az addig pulykamód bespájzolt levegőt, amivel le akartam ordítani a fejét. Tétován kinyúltam felé, hogy elvegyem a cicát. Ő is megpróbálta felém nyújtani, de Alfons mind a húsz körmével belekapaszkodott, és panaszosan nyávogott. Esze ágában nem volt elengedni Harryt, aki kihuzigálta az apró karmokat a pulcsijából, ehhez megnyomta a puha mancsokat, hogy elernyessze őket. Látszott, hogy nem először tart macskát a kezében.
 – Naaaa. Alfons! Ne butáskodj már. Itt van apád! Engedj el szépen. - duruzsolta. Tök aranyos volt, ahogy halkan beszélt a macskához. Végre megfogtam, és magamhoz öleltem a cirmost.
– Köszi. És bocs. Kicsit lelökte az agyam a szíjat. – nyögtem ki végül. Nem akartam megint haraggal válni el. Jó lenne, ha normálisan tudnánk egymás közelében létezni.
- Semmi baj. Én nagyon örülök, hogy kiderültek ezek a dolgok. Egészen más megvilágításba helyezik a történteket.
- Az lehet. De ez most engem nem vigasztal. Lehetne, hogy ne beszéljünk róla, legalább amíg a turnén vagyunk?
- Persze. Nem is lenne értelme. Csak utána tudom megtenni a szükséges lépéseket.
- A miket? –kérdeztem, mert ebből egy szót sem értettem.
- Nem érdekes. Vannak dolgok, amiket csak otthon tudok elintézni. –mondta, és közben az arcomat fürkészte, de én képtelen voltam a szemébe nézni. Alfons kinyúlt a kis mancsaival Harry felé, és panaszosan nyávogott. Ő felemelte a kezét, megcirógatta a kismacska puha fejét, a nyakát az álla alatt, aztán legnagyobb döbbenetemre a karomat simította végig.
- Aludjatok jól! – mondta olyan mély, rekedt hangon, hogy azonnal libabőrös lettem tőle. Közben odahajolt hozzám, ajka az arcomhoz ért. Egy nagyon gyengéd csókot kaptam a fülem mellé, aztán még egyet kicsit beljebb, a szám felé. Aztán még egyet, még beljebb. Én csak álltam, és nem hittem el, ami történik. Meg akar csókolni? Hátraléptem, ő ott állt, előrehajolva, az ajka nedvesen csillogott, és legnagyobb döbbenetemre a szemei is. Csak megráztam a fejem, megfordultam és elfutottam a busz felé.

             

28 megjegyzés:

  1. Ismét valami gyönyörűt alkottál! Gratulálok! Csak így tovább! Nagyon várom már hogy végre kibéküljenek Harry-vel, mert ez a köztes állapotot nem nagyon szívlelem. De félre ne értsd, imádom a blogod. Nagyon megsajnáltam Harry-t, remélem hamar rendbe jönnek köztük a dolgok. Várom a következő részt, amire remélem nem kell olyan sokat várnunk!
    Xx: Sho

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi:)

      Nagyon örülök, hogy ez a rész is tetszett, és igen (!!!) már a levegőben van a kibékülés.... reméljük, mihamarabb rájönnek, hogy ők összetartoznak. Következő rész is hamarosan érkezik, remélem érdemes rá várni ;)

      xxxBecca

      Törlés
  2. Jajjjjj, meghalok. De tényleg. Annyira édesek, hogy aww.
    Gondoltam, hogy Harry emiatt " jött össze" Taylorral, és azt hittem, megbeszélik és minden jó lesz. De így valamiért jobban tetszett.:)
    Imádom nagyon-nagyon! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)

      Annyira aranyos vagy, nagyon jól esik, hogy azt írod, így jobban tetszett..:))
      Én is imádlak!

      Remélem a folytatás is tetszeni fog ;)

      xxxBecca

      Törlés
  3. Szia,
    sajnálom hogy rég írtam, de sok minden közbe jött. De most olvasva a részeket, megint csak ámulok bámulok. Annyi érzelem kijön a történetből, és ahogy leírod, teljesen átérzem tőle Louisnak a helyzetét, és szomorú hogy ennyi mindenen át kell mennie ahhoz hogy remélhetőleg a végén boldog legyen:) Fantasztikus a történeted és abszolút nem mindennapi, ritka az ilyen, úgyhogy sose hagyd abba!:) Alig várom mit hozol ki belőle:D

    Cat.xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cat!

      Nem is hiszed el, mennyire örülök, hogy újra itt vagy, és írtál. Már aggódtam, hogy elpártoltál a blogtól... Remélem a dolgok, amik közbejöttek, nem rossz történések..
      Köszönöm a dicséretet, még mindig iszonyatosan jól esik!!! Most már ne tűnj el!!!

      puszi:Becca

      Törlés
  4. Woah, ez a rész! Ez a rész hihetetlen volt! Mármint, persze, mindig az; csak...Ahj, végre valahára letisztázódott kettejük között minden.
    Tudtam! Tudtam, hogy Harry is teljesen ki volt; éreztem!
    Oh, és a rész befejezése...Ahw, az aranyos volt Hazz-tól; habár Lou helyében is ugyanezt tettem volna.
    Iszonyúan jó lett; várom a folytatást!:)
    Pusy: Naomi_Styles xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam már, hogy imádlak? Igen, Harry is teljesen ki volt, ahogy megjósoltad ;)
      Én Lou helyében biztosan nem lettem volna képes faképnél hagyni, de hát nem vagyunk egyformák.. :P:P

      Holnap jön a folytatás!!!

      puszi: Becca

      Törlés
  5. Vaaaaa... nem hiszem el, hogy ilyen érzéseket tudsz kiváltani belőlem... Itt ülök nedvesen csillogó szemekkel, és várom, hogy történjen már valami... hirtelen ugorjon előre egy napot a naptár, és legyen még egy rész... Végig görcsben van a hasam (jó értelemben, természetesen) mikor olvaslak, és .... Áhhhhh nem lehet megfogalmazni ezt az érzést. Új érzést teremtettél, melynek neve "olvasni Beccat". Ez lesz mostantól a kedvenc érzésem! *---*
    HIHETETLEN VAGY.... EGYSZERŰEN ELKÉPESZTŐ.... TE JÓÓÓ ISTEM.... OMFG.... *---* Ez a rész nálam a BEST, a FAVORITE.... Aaaaaa minden..... Isenem annyira cukikkkk..... Imádom Haroldot...... De téged még jobban. Nem tudnék az írásaid nélkül élni mostmár..... Ooooo.....
    Na jó befejeztem, pedig még tudnám sorolni az érdemeidet.... :3
    Imádlak, trilliárd puszi:
    Lilly <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Lilly! :)

      Nem találok szavakat. Minden kommentedet idétlen, vigyorgó fejjel olvasom, és úgy várom,hogy írj, mint a karácsonyt...
      Roppant hálás vagyok biztató, dicsérő szavaidért!!

      Holnap jön a kövi, remélem az is tetszeni fog ;)

      puszillak: Becca

      Törlés
  6. Ó, de jó lett :3 Kis barmok feszt veszekszenek. :D
    Honnan van az az esős-vizbecsapós kép, tök menő :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mariann!

      Nagyon hiányoztak a kommentjeid! Örülök, hogy itt vagy újra.
      Az esős , vízbecsapós képet a google-ről szedtem, cry rain keresőszavakra :DDD nem Louis, de szerintem megteszi;)


      xxxBecca

      Törlés
  7. Wááááá!!!*---* Te jó ég..!! Hihetetlen vagy!! Hol könnyes volt a szemme, hol pedig csillogott az örömtől, s akkora vigyor volt az arcomon, mint még soha.:$ Az amikor Harry rátalált Lou-ra..*-* hát akkor a síró szemem, azonnal átváltozott, s a mosoly megjelent az arcomon:$
    S ez a vége..*--* *o* Hogy lehet itt abbahagyni??:ooo
    Az érzések csak úgy kavaroktak bennem!! Hihetetlen vagy, ahogy a részeid is!!;) *--*
    Egyszerűen imádom a blogodat, nem tudom, hogy tudnék meglenni nélküle..:o :D <33
    Kérlek nagyon siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ettől a résztől így mosolyogtál, akkor a következő hetekben bőven lesz minek örülni ;)
      Úgy lehet, itt abbahagyni, hogy muszáj, különben képes lennék egy részbe 100 oldalt írni...

      Nagyon sietek! Holnap itt lesz!

      Törlés
  8. Szégyellem magam hogy csak ilyen soká irok..De színházba voktam..De asszem nem mentegetőzök inkább elásom magam..Csak annyit h erre a részre vártam nagyon nagyon régen imádlak és sajnálom h csak most irok..És igen simán megkönnyeztem a részt a bokdogságtol..Hányadik csomag zsepivel is tartozol már? :D Szeretlek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Am Ismeretlen voltam :D

      Törlés
    2. Kedves Ismeretlen!!

      Már megismerlek a kézírásodról :P ;)
      Milyen volt a színház? Mit láttál? Én is nagy színházrajongó vagyok....
      Nem számítottam rá, hogy ettől a résztől örömkönnyeket fogsz hullatni....két résszel ezután számítottam csak rá, de nagyon örülök!!!
      hogy egy kis spoiler becsúszott ;)

      Eddig hárommal, de ez váratlanul ért....akkor asszem inkább öttel készülök az író-olvasó találkozóra ;)

      puszi: Becca (holnap hozom a kövit!! )

      Törlés
    3. Szia :) Nem szoktam válaszolni igy utolag de most ugy érzem hogy muszáj.Én győrbe lakom itt voltam színházba és az Experidance nevű táncegyüttes Velencei álom című előadását láttam.Örülök h te nem azt mondtad rám h prűd vagyok mert a korosztályomnak egyébként ez a végleménye amikor megtudják hogy imádom a színházat.Nem tolakodás ha megkérdezem hogy te merrefele laksza?És már régota megakarom kérdezni hogy nem adnád meg fbs neved hogy ha te is szeretnéd felvegyük a kapcsolatot és néha beszélgetnénk?Nagyon örülnék neki de ha nem szeretnéd megértem :) Igen én se számitottam örömkönyekkre de az a macskás rész..Csak annyit hogy ez nekem nagyon ismerős a valo életből és ez nekem egy fájdalmas emlék..Igen ezért sirtam..Az iró olvaso találkozásra én aszthiszem még nem tudom mit viszek neked...De már vannak ötleteim de azok titkok ;) És még mindig nagyon nagyon szeretlek és kérlek válaszolj a kérdéseimre aha lehet mert nagyon sok bátorság kelett nekem ahoz hogy ezt megkérdezzek mert átlagba (mivel félek a csalodásoktol)a névtelenséget szeretem :) Őszinte rajongod: Ismeretlen <3

      Törlés
    4. SZIA!!!!! :)))

      Te egy tünemény vagy!
      A Facebookos elérhetőségem nem titkos: Becca Prior :)
      A gmailes emailen is beszélgethetünk, vagy a gmailes cseten is!!
      becca.prior6@gmail.com

      NAGYON VÁROM? HOGY JELENTKEZZ!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
  9. Hogy én mennyire imádom, el se tudom mondani! :D Komolyan, olyan mintha én élném át az egész történetet, fantasztikus vagy! Hihetetlen, hogy milyen csodásan írsz! :3 Tudtam, hogy Harryvel fog összeakadni! :D Jajj, nagyon várom a kövi részt, mint mindig! :D
    Imádlak!
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy én mennyire imádlak, azt el tudom mondani. Neked köszönhetem,hogy most a több, mint 10000 klikkes blogomon kommentekre válaszolok. Ha nem vetted volna a fáradságot, hogy elolvasd, még most is csak én nézegetném szomorú szemekkel ....
      Örökre leköteleztél....

      Becca

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Kedves Becca!
    Pár napja találtam rá a történetedre, de eddig nem volt időm véleményt írni, most azonban eljött a nagy pillanat, és a rész is pont olyan volt, ami mellett nem mehetek el szó nélkül.:)
    Olvastam már pár ficet a fiúkkal a főszerepben, és némelyik tetszett is, de őszintén mondom, eddig mind közül ez a legjobb. Számomra nagyon fontos, hogy az író szépen fogalmazzon, össze tudja rendesen rakni a szavakat, a központozás tökéletes legyen, és nálad ez (majdnem)mind megvan, csupán a központozáson kellene még javítani kicsit, de ez már a legkevesebb. Jön még erre rá maga a történet, amibe zseniálisan beleszőtted azokat a valós információkat, amik kiszivárogtak a bandáról. Eli és Louis kapcsolata, meg Harry csajozásai, a túrnék, minden. És ettől annyira hiteles lett, hogy nagyon nehéz lesz nem valóságként gondolnom rá.
    Tetszik, hogy a többi fiút is bevonod, bár nagyobb szerepet is el tudnék nekik képzelni, de ez már csak rajtad múlik.:) Louis és Harry jelleme telitalálat (szerintem legalábbis). A mostani rész végén szó szerint felkiáltottam, hogy ez nem lehet igaz!:) Elég erős érzelmeket váltottál ki belőlem a történeteddel, de egyáltalán nem bánom!:)
    Annyit még a végére, hogy sok sikert, csak így tovább, és természetesen várom a folytatást!:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Valerin!

      Nagy örömmel köszöntelek itt, nálunk:))
      Hálásan köszönöm,hogy vetted a fáradságot és írtál....
      Az ,amit írtál, az pedig mérhetetlenül jólesik. Mégpedig azért, mert megfogalmaztad azt, amit szerettem volna elérni a történettel.... egy olyan sztorit akartam, ami valós alapokon nyugszik, de az én verzióm arról, mi is történt Harry és Louis között....talán kicsit túl idealizált, de mégis emberi....
      Az a baj, hogy annyira a fejemben élnek, hogy minden mást kiszorítanak, és nem tudok mást írni , csak őket.... ha egyszer befejezem, biztos, hogy hihetetlen űrt fognak hagyni maguk után. :((

      Köszönöm a jókívánságokat, neked is minden jót, és hozom a folytatást!

      xxxBecca

      Törlés
  12. jaj. *-* ez olyan szép lett.*-* remélem rendbejön a kapcsolatuk hamarosan. amugy nagyon tetszik ahogy leírod a pillanatokat. ez ott a tetkós résznél fogalmazódott meg bennem. olyan részletgazdag,hogy látom magam előtt lassított felvételben. nagyon király:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Réka!

      Nagyon örülök, hogy bele tudod élni magad a történetbe. Minden blogger álma, hogy az olvasói ilyen kommentekkel lepjék meg!! ;)

      Most jönnek azok a részek, amiről nagyon várom majd a véleményeteket!! ( nem mintha eddig nem rágtam volna tövig a körmömet minden feltöltés után,,,,:P:P)

      xxxBecca

      Törlés
  13. kurva jó lett!:D jaj Alfons hozd össze a két hülyétxd gyors kövit loveolom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük nem Alfonson fog múlni:DD
      Köszönöm a dicséretet, tőled a kurva jó, egy komplett esszével ér fel! ;)

      Puszi: Becca

      Törlés