2014. június 28., szombat

XXXIII. Fejezet



Sziasztok!

Egy kis meglepi a hétvégére. Jó olvasást! Ne felejtsetek el feliratkozni, és ajánlani a blogot a barátaitoknak, mert még mindig nagyon kevesen vagyunk:((
Jó hétvégét: Becca


XXXIII. Fejezet

Másnap reggel, miután elvittem Elt a pékségbe, a központ felé vettem az irányt. Ma délelőttre megbeszélés volt kiírva a jövő évi világturné miatt, és ruhapróba, mert elnyűttük az eddigi fellépő cuccainkat. Amikor leparkoltam, láttam Harry hatalmas fekete dzsipjét, pár hellyel távolabb. Mosolyogva indultam el. Beléptem a tágas előtérbe, és a liftek felé lépkedtem. Fojtott pisszegésre lettem figyelmes. Ahogy a lépcsőház irányába néztem, göndör tincseket láttam kikandikálni a fal sarkánál. Azonnal elfordultam eredeti célomtól, és megszaporáztam a lépteimet. Épphogy elértem a kiszögellést, máris erős karok kapták el a derekamat, húztak a lépcsőházi ajtó felé. A lábam nem érintette a földet, olyan erővel ragadott magával. Ahogy bekattant a zár a hátunk mögött, máris az ajkamon éreztem a száját. Követelőzően nyomult a nyelve, és nekem eszem ágában sem volt, hogy útját álljam. Morgott és szinte dorombolt. A kezei is elkalandoztak, végül rásimultak a fenekemre, és húztak erősen. A csípőnk összesimult, és ezzel együtt megéreztem hatalmas merevedését. Megszédültem a vágytól, a lepkéim a Katrina hurrikánt utánozták a gyomromban.
- Istenem de finom vagy! Hmmm… Őrülten kívánlak. Tegnap este óta képtelen vagyok lehiggadni. Már fáj, annyira ki vagyok éhezve rád.
A nyakamba mormolta ezt, közben nedves szájával végigcsókolta az összes bőrfelületet, amit csak elért. Az agyamban egymást kergették a gondolatok, míg végül sikerült rájönnöm a megoldásra. Megfogtam a kezét, és megrántottam. Ködös tekintettel emelte fel a fejét, és próbált koncentrálni, de látszott rajta, hogy nem nagy sikerrel.
- Gyere! – húztam magam után, és kettesével szedtem a lépcsőfokokat. Amikor felértünk az elsőre, kikukucskáltam a folyosóra, ami hála az égnek, tök üres volt. Végigszaladtunk rajta, aztán határozottan benyitottam a takarítók raktárába. Belöktem magam előtt, majd én is beléptem és ráfordítottam a kulcsot. Megfordultam és felnéztem Harryre. Zihálva vette a levegőt és várt. Engedte, hogy most én vegyem kezembe az irányítást. Elmosolyodtam, aztán tettem felé egy lépést, és erősen megtaszítottam. Nekiesett a szekrénynek, amin tisztítószerek sokasága állt. A két karjával kapaszkodót keresett rajta, míg végül a polc széleit kapta el.  Odaléptem, és azonnal megmarkoltam a farkát. A feje hátrahanyatlott, a szemei elhomályosodtak. Láttam rajta, hogy tényleg a tűrőképessége határán van már. Kigomboltam a nadrágját, és lerántottam az alsójával együtt a térdéig. Ott meredezett előttem, és nekem összefutott a nyál a számban. Térdre vetettem magam, és azonnal mélyen fogadtam magamba. Akkorát nyögött, hogy azt hittem, el is élvez menten, de aztán előrehajtotta a fejét, és nézte, hogy mit művelek vele. – El… fogunk…késni! – lihegte.
- Ne izgulj, gyors leszek. –mondtam neki, miközben felnéztem a szemébe, és rányomtam magam a torkomig.
- Ó Istenem, Lou!----Én leszek gyors!---- nyögte, majd egy perccel később görcsösen élvezett a számba.

Nem késtünk el, sőt, elsőnek érkeztünk, és várnunk kellett a többiekre. Harry leült egy fotelba, és az ölébe húzott. Megfeszítettem magam.
 – Mit művelsz? –kérdeztem felháborodottan. – Bármelyik pillanatban megérkezhetnek. Ránk nyithatnak.
- Na és? Ugye nem akarod eltitkolni a kapcsolatunkat? Legalábbis itt nem.  Mi értelme lenne? Így is gyűlölöm, hogy nem foghatom meg a kezed, vagy ölelhetlek magamhoz máshol, csak otthon, vagy itt, ahol magunk vagyunk, de nem fogok a fiúk előtt is színjátékozni. Nincs hozzá gyomrom. Plusz valakinek tudnia kell, hogy az enyém vagy, hogy irigykedhessen. –elmosolyodott, és lehúzta magához a fejemet. A fülembe suttogott: – Szeretlek. Kívánlak. Te vagy minden gondolatom. – és lassan, érzékien belenyalt a fülembe. Annyira ki voltam rá éhezve én is, hogy felnyögtem. Lenyúltam kettőnk között, és rásimítottam a tenyerem. – Alig várom, hogy végre bennem legyél. – nyögtem halkan, amitől ő kezdett zihálni, és kicsit eltolt magától – Ezt MOST hagyjuk abba, vagy menjünk innen, de azonnal, és hazáig meg se álljunk! Nem tudok uralkodni magamon.
- De hát tíz perce….
- Igen, MÁR tíz perce élveztem el, és képzeld megint úgy áll, mint a cövek. - kicsit elfordultam az ölében, hogy ne nyomjam odalent, és semleges témákról kezdtünk beszélgetni. Pár perc telhetett el, amikor nyílt az ajtó, és Niall lépett be rajta, majd megtorpant, a szeme kocsányon lógott, annyira nézett bennünket, és így a hátára felkenődött Liam és Zayn, akik nagy vehemenciával akartak bejönni, csak útjukat állta a földbe gyökerezett lábú, szőke ír. Mind a hárman ledöbbenve néztek ránk. Meg se tudtak szólalni.
- Sziasztok! - köszönt rájuk Harry, és átölelte a derekamat, hogy még bizarrabb legyen a szituáció. Zayn szedte össze magát a leghamarabb.
- Harry! Kijönnél egy pillanatra? –kérdezte, ellentmondást nem tűrő hangon, majd hátralépett, hogy ott várja be.
- Persze. – mondta Mr. Szívdöglesztő, aztán a fenekem alá nyúlt, és feltolt magáról álló helyzetbe. Kihajtogatta hosszú lábait a fotelból, és hatalmas léptekkel elindult a folyosó felé. Közben rámosolygott a másik két szoborra, akik még mindig nem tudtak úrrá lenni a sokkon, és megveregette a vállukat, ahogy elment mellettük. Amikor becsukódott az ajtó, Liam és Niall végre pislogtak, aztán felhúzott szemöldökkel hozzám léptek.
- Ez mi volt? –kérdezte Liam, és a fotelre mutatott, ha nem tudnám, hogy mire gondol.
- Kibékültünk. – cincogtam vékony hangon, de közben fülig ért a szám. – Kiderült, hogy félreértés volt az egész. Minden rendben!
Meredten néztek még egy pillanatig, amíg eljutott az információ az agyukba, és feldolgozták, aztán szinte egyszerre léptek hozzám, és megkönnyebbült sóhajjal ölelgetni kezdtek. Közben a folyosóról veszekedés fojtott hangjai szűrődtek be az ajtón át.
– Vagyis majdnem minden rendben… - helyesbítettem, és kissé görcsbe rándult a gyomrom. Sejtettem, hogy mi játszódik le kint, és csak reméltem, hogy Harry nem kapja fel nagyon a vizet, amiért Zayn bele akar avatkozni a magánéletünkbe. Nagyon szeretem Zaynt, és nem akartam, hogy újabb feszültség alakuljon ki a bandán belül, és persze, megint miattam. Liam megszorította a vállamat.
– Lerendezik. Nyugi! – mosolygott rám őszintén – Nagyon örülök Lou. Annyira drukkoltam nektek. Remélem, most már befejezitek a húzódozást, és kiélvezitek a szerelmet.
- Én is őszintén remélem. –válaszoltam, és elfogadtam Niall felém nyújtott jobbját, és vele együtt a gratulációt.
Eltelt vagy 10 perc. Hol felerősödött, hol elhalkult a kinti beszélgetés, mi pedig lélegzetvisszafojtva vártuk, hogy vége legyen. Aztán hirtelen hangos nevetés szűrődött be, majd nyílt az ajtó, és beléptek rajta mindketten, ráadásul összeölelkezve. Most rajtam volt a sor, hogy felhúzzam a szemöldököm és kérdőn nézzek rájuk.  Harry elengedte Zayn derekát, átszelte a helyiséget, és egyenesen hozzám lépett. Lehajolt, egy futó csókot lehelt az ajkamra, majd megszólalt.
– Elintéztem. Apád áldását adta ránk, de nem volt könnyű menet. Megizzasztott rendesen.
Amikor felfogtam a szavait, és széles mosoly ömlött el az arcomon, újra rám hajolt, és megcsókolt, de most összekoccantak a fogaink, mert ő is vigyorgott veszettül.


Az egész nap fojtott szexuális vágyban telt el. Nem igazán tudtam a megbeszélésre koncentrálni, ahogy Harry sem. Garick, aki a turnéfelelős volt, egy rakás dologban volt kíváncsi a véleményünkre, de nem nagyon jutottunk egyről a kettőre. A fiúk nagyon rendesek voltak, próbáltak helyettünk beszélni, de ez olyan szokatlan volt, hogy a menedzser sem állta meg szó nélkül.
- Mi van veletek srácok? Kómában vagytok? Vagy durva buliban voltatok az éjjel?
- Nem. Csak elkaptak valami vírust, és be vannak lázasodva. –mondta Liam, miközben ránk kacsintott.
- Értem. Nos, akkor jobb lesz, ha áttesszük a megbeszélést csütörtök reggelre. – motyogta Garrick, és mi mindannyian megkönnyebbülten sóhajtottunk fel.
A ruhapróbán már tényleg tapintani lehetett a feszültséget. Nem bírtuk egymásról levenni a szemünket, és minden energiámat felemésztette, hogy uralkodjak a testemen, és ne produkáljak hatalmas merevedést, ahányszor Harry levette az éppen próbált ruhadarabot. Nem is csoda, hiszen vagy félmeztelenül, vagy boxerben állt tőlem pár lépésnyire. Amikor az öltöztető kiment, Niall megköszörülte a torkát és tőle szokatlan módon, keményen szólalt meg.

 – Ezt nem lehet kibírni. Már én is tiszta ideg vagyok. Nem lehet veletek egy légtérben megmaradni. Essünk túl ezen, ti meg menjetek szobára, és csütörtökig ki se tegyétek a lábatokat!- egymásra néztünk Harryvel, és kitört belőlünk a röhögés. – Oké! – válaszoltam, és lesütöttem a szemem. Amikor Thrudy visszajött, mindenbe beleegyeztünk, amit ránk akart húzni, amin ő lepődött meg a legjobban, hisz egy napig szoktunk veszekedni, hogy ezt se, és azt se vagyunk hajlandóak felvenni. Miután mi ketten végeztünk, megkérdeztük, hogy leléphetünk-e, és az öltöztető, afölött érzett hálájában, hogy nem csináltunk belőle idegroncsot, azonnal el is engedett bennünket.
 Eszünk ágában sem volt a bekamerázott lifttel lemenni, egyenesen a lépcsőház felé vettük az irányt, ahol a korlátnak dőlve csókolóztunk, amíg ki nem fulladtunk.
- El kellene valahogy jutnunk az ágyig. – mormolta Harry a számba, miközben a fenekemet markolta, és a nyelve összefonódott az enyémmel.
- Igen. – leheltem - Hozzád, vagy hozzám? –kérdeztem tőle.
- Menjünk HAZA. –válaszolta ő, és ettől a mondattól melegség öntötte el a lelkemet.

22 megjegyzés:

  1. Ohhhhhh..... UUROSTEN, de CUKIKKKK! *---* Én leszek kész idegroncs mire jön a kövi.....VAAAAAA...... Ahogy leírod az érzéseiket... Te jó isten....:'3
    „Elintéztem. Apád áldását adta ránk, de nem volt könnyű menet. Megizzasztott rendesen. ” Hihiiiiii...... :'D Ez lesz az egyik kedvenc mondatom belőle, bár igazából mindegyik az! :P
    Nagyon nagyon nagyon jó lett, nagyon NAGYON ÜGYES vagy, egyszerűen FANTASZTIKUSAN írsz! *-* És bocsi, hogy ide írom de én ezt a részt szeretném Harry szemszögéből is elolvasni, vagyishát mindegyiket, de ha csak egyet szabad, akkor ezt... :')
    Imádom a blogod és IMÁDLAK! *---*
    Trilliárd puszi:
    egy őrült rajongód, Lilly ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia te Drága!
      Annyira cuki vagy! Szokás szerint irulok, pirulok a sok dicséret miatt.
      Ha nem sikerül eldönteni, melyik rész leegyen Harry szemszögéből, akkor majd lesz meglepi;)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  2. Oh, nagyon aranyos lett. :) Istenem, de vártam már az ilyen cuki részeket.:3 Végre minden happy, minden oké; és már együtt is vannak. Tökéletes!:)
    Elképzelni nem tudod, mennyire örültem, mikor megláttam, hogy van új rész. És persze, hogy megint imádtam.:D Szerintem, már soha nem lesz olyan eset, hogy valamelyik rész ne tetsszen - ez persze nagyon jó dolog - , független attól, hogy rossz, vagy jó dolgok történnek benne... És tudod miért? Mert ELKÉPESZTŐEN írsz. Ezt nem győzöm elégszer hangoztatni.
    Szóval imádtam, imádtam, IMÁDTAM, I.M.Á.D.T.A.M.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, nagyon, NAGYON köszönöm a kommentedet, és főleg azt, hogy azt írod, ha rossz jön, ha jó, te szeretni fogod. Ez iszonyatosan sokat jelent nekem.

      Igen, ideje volt, hogy jóra forduljanak a dolgok, reméljük így is maradnak, legalább egy darabig ;)

      puszi: Becca

      Törlés
  3. Megint az kell mondanom..HOGY LEHETETZ ITT ABBAHAGYNI?!Komolyan kéne foglalnom a diliházba egy szobát magamnak.Imádtam ezt a részt annyira jó hogy végre kibékültek olyan aranyosak :3 Najo nem is nagyon birok mást irni max annyit hogy gyorsan kövit :D puszi:Ismeretlen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A diliház a SINISTER-be van, ha oda foglalsz szobát, akkor Harry mellé kérd :P:P

      Muszáj volt ITT abbahagyni, a következő rész így is triplahosszú lett!!

      Még a végén nem is fogjátok elolvasni, mert túl hosszú :P

      xxxBecca

      Törlés
    2. Nem izgultam, láttalak ;)
      Nem, nem ismerem. Bár milyen hihetetlen, nem sok blogot olvastam életemben, Larryset például a Love & Pain-en kívül szinte nem is láttam...
      Amint lesz időm, ígérem elolvasom, de most kicsit besűrűsödtek a napjaim!!
      puszillak: Becca

      Törlés
    3. Hat igen már bennlakő vagyok :D Amugy nem tudod megmondani hogy lesz e ott ma rész?Vagy esetleg nálad? :D Oké amugy nem igényel sok időt még csak 3 részes :) Énis puszillak.Imádlak <3 Ismeretlen

      Törlés
    4. se itt, se ott nem lesz ma rész:((( mindkettő tegnap került fel, úgyhogy ma szünnap van...bocsi.
      Ha hiszed, ha nem, még arra sincs időm, hogy az e-mailjeimre válaszoljak :((

      Törlés
    5. Semmi gond csak akkor nem virrasztok ;) Az idő miatt neizgulj.Hisz időnk mimt a tenger.Mondta ezt egyszer egy hülye ember :D Nah én mindig ittleszek akárhány napig is nincs rész.Természetes hogy van egy életed amiit élned kell nem irhatsz nekünk 0-24be.Pihend ki magad és várom a kövi részt :*

      Törlés
  4. Oh, jó szexuális részleteket akarok a következő részben xD :DDD

    VálaszTörlés
  5. Oh..te jó ég!!!*---* Ez..ez..valami eszméletlen jó lett!!*o* Annyira hihetetlen vagy!!
    Úr isten..*-----* olyanan jó ezt olvasni, hogy együtt vannak, vagy is a fiúk elott nem titkolják..;))
    És a rész valami fenomenálisan jó lett!!!!*-------------* <333
    Imádom!!!<3333 de kérlek hamar hozd a kövit, mert nem bírom ezt sokáig kivárni..:$ *o*
    Hihetetlen vagy te is és a blogod is!!!!*---* *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak!!

      örülök, hogy tetszett , és remélem továbbra is fog. nagyon izgulok mindig.
      A következőhöz nagyon nagy levegőt kell vennem, hogy kitegyem, de gyűjtöm az erőt, és hozom !!!

      xxxBecca

      Törlés
  6. Imádom, de ezt te is tudod jól! :D És tudom, hogy a következő is szuper lesz meg a többi is! :D Mindenki imádni fogja! :3 ;) Tökéletes minden egyes része a történetednek! :3
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;)

      Úgy legyen! Majd meglátjuk, de ha te azt mondod, rendben van, akkor elhiszem!!!!

      puszi <3

      Törlés
  7. Húúúúúúú.
    Tényleg annyira hihetetlen vagy. Nem is tudom, hogy tudsz ilyen tökéletes részeket hozni minden alkalommal.
    Nagyszerű lett és nagyon várom a kövit! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hol találtam ilyen tüneményes olvasókat, akik a tenyerükön hordoznak, de nem tudjátok, milyen jól esik minden szavatok!

      Mindent köszönök!!! Becca

      Törlés
  8. EZAZ VÉGRE JUJUJUJ VÉGRE OLYAN CUKIK MEGHALOK
    LEVAKARHATATLANUL VIGYORGOK ANNYIRA CUKIK

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az ilyen kommentektől én is levakarhatatlanul vigyorgok!!

      még ne halj meg, majd a kövi után!!! lécci, legalább addig tarts ki!

      puszi: Becca

      Törlés
  9. Meglepi nekunk,meglepi neked ^.^ :)
    http://larryunseenbeauty.blogspot.nl/2014/06/dij.html?m=1
    Imadlaaaak <3 gyors kovit uristen megorulok *--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szőke Herceg ( piros lovon) !

      Hihetetlenül kedves vagy. Hálásan köszönöm, amint lesz időm kiteszem, és nagyon büszke leszek rá!!

      Holnap jön a kövi, ami szerintem sokaknál kiveri majd a biztosítékot! ;)

      xxxBecca

      Törlés